Ik heb een hele brede smaak hoor. Zo kan ik naast Zanger Petro ook erg genieten van muziek alsquote:Op donderdag 18 november 2010 00:46 schreef dandybleu het volgende:
ha nou die petro heeft wel een hele harem om zich heen hey? ik kende hem geeneens ha ha...zal wel weer "hollands glorie muziek" zijn ....
Ja, jij staat op de lijst. grquote:Op donderdag 18 november 2010 00:49 schreef JanPiraat het volgende:
Ik heb Greetje laatst nog geneukt nu ziet mijn penis eruit als haar hoofdveiligheid voor alles ik had het moeten weten
Als het er zo uit gaat zien moet je echt naar de dokter gaan:quote:Op donderdag 18 november 2010 00:49 schreef JanPiraat het volgende:
Ik heb Greetje laatst nog geneukt nu ziet mijn penis eruit als haar hoofdveiligheid voor alles ik had het moeten weten
quote:Op donderdag 18 november 2010 00:50 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Ja, jij staat op de lijst. gr
Hey dandybluaw mag ik vragen als je kaal ben van onderquote:Op donderdag 18 november 2010 00:54 schreef dandybleu het volgende:
als de dokter een gelslachtziekte kan ontdekken?
Lekker gespierde schedel toch. Een echte bulldog.quote:Op donderdag 18 november 2010 00:54 schreef Gronkel het volgende:
[..]
Als het er zo uit gaat zien moet je echt naar de dokter gaan:
[ afbeelding ]
nooooquote:Op donderdag 18 november 2010 00:50 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Ja, jij staat op de lijst. gr
Je ziet al aan zijn hoofd dat hij hard is gemaakt door het leven.quote:Op donderdag 18 november 2010 00:54 schreef Gronkel het volgende:
[..]
Als het er zo uit gaat zien moet je echt naar de dokter gaan:
[ afbeelding ]
Voor 100 euro komt ZangerPetro echt niet meer zijn bed uit hoor, totaal niet te vergelijken.quote:Op donderdag 18 november 2010 01:19 schreef dandybleu het volgende:
ha mn moeder heerf een vakantiehuisje aan zee : en daar heb je een camping en daarbij ook een disco : en daar huren ze vaak zaterdagavond een ( vaak met bierbuik ) zanger in ( voor 100 euro ofzo )...ha ha totaal niet om aan te horen dus.....
Gelukkig kan jij wel muziek maken grquote:Op donderdag 18 november 2010 01:19 schreef dandybleu het volgende:
ha mn moeder heerf een vakantiehuisje aan zee : en daar heb je een camping en daarbij ook een disco : en daar huren ze vaak zaterdagavond een ( vaak met bierbuik ) zanger in ( voor 100 euro ofzo )...ha ha totaal niet om aan te horen dus.....
Helemaal emotioneel enzo, ik word nog emotioneler als ik eraan denk hoe klein het aandeel van de hedendaagse jeugd is die klassieke stukken zoals dit weten te benoemen of zelfs maar te waarderen.quote:
Pics van je zus.quote:Op donderdag 18 november 2010 01:24 schreef dandybleu het volgende:
ps wel mooi nummer van schubert....mijn zus speelt dat wel eens op de piano
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |