quote:Lees de OP anders rustig door en misschien dat je hem ook hardop kunt uitspreken.Op zaterdag 30 oktober 2010 00:16 schreef 9611Niels het volgende:
TIETEHHH 450 EURO DAT WAS ECHT FANTASTISCH HAHA STERVENDE HOEREN KANKERKACHEL MAAR IK HEB HEM TOCH GEKOCHT HET IS FRIET NEE PATAT HAHA KENNEN JULLIE DAT FILMPJE AL VAN DIE NIEZENDE PANDA OF DIE MAN MET DIE GLAZEN POT HAHA BIERRRR
quote:Jammer dat het niet gelukt is jongen. Ik heb wel een adresje van een vuurvliegjeskwekerij, stuur maar een PM als je belangstelling hebt. Dan regel ik goedkoop wat voor je.Op zaterdag 30 oktober 2010 00:13 schreef dandybleu het volgende:
ha toen ik jong was ( en mn geld altijd over de balk smeet ) heb ik wel eens gegoogled of je ook vuurvliegjes kon kopen ergens..... ja maar stond geen levrancier op internet dus plan niet doorgegaan......
quote:Best eng man, ik heb precies hetzelfde.Op zaterdag 30 oktober 2010 00:13 schreef dandybleu het volgende:
ha toen ik jong was ( en mn geld altijd over de balk smeet ) heb ik wel eens gegoogled of je ook vuurvliegjes kon kopen ergens..... ja maar stond geen levrancier op internet dus plan niet doorgegaan......
quote:Zou iemand mij daarvoor instructies kunnen pm'en?Op zaterdag 30 oktober 2010 00:18 schreef Panzermaus het volgende:
Kwalitatieve OP, MYV. Dank.
De hardere gesprekken bevinden zich in de IRC trouwens. Gegadigen en vertrouwden zijn welkom als het aan mij ligt.
quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 00:21 schreef raebyddet het volgende:
Wat is een IRC? (Ik weet het, hele domme vraag maar ik ben een vrouw dus ik mag dat)
quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 00:20 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
Zou iemand mij daarvoor instructies kunnen pm'en?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |