Zet maar een weekje hier neer, krijg je 'm doorgebatst terug.quote:Op dinsdag 16 november 2010 22:02 schreef Myraela het volgende:
Ik wil ook een doorgebatst bed. Mijn bed is pas net maagd-af.
Ik pass.quote:Op dinsdag 16 november 2010 22:03 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zet maar een weekje hier neer, krijg je 'm doorgebatst terug.
Dat antwoord had ik alleen verwacht als ik had aangeboden om het met jou te regelen.quote:
Mijne ook al..quote:Op dinsdag 16 november 2010 22:05 schreef Bolletje... het volgende:
Mijn bed is ook nog vrij maagdelijk eigenlijk
Dat was anders een stuk verleidelijker geweest.quote:Op dinsdag 16 november 2010 22:05 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat antwoord had ik alleen verwacht als ik had aangeboden om het met jou te regelen.
Viespeukje!quote:Op dinsdag 16 november 2010 22:06 schreef littledrummergirl het volgende:
doorgebatste bedjesgood memories
want?quote:Op dinsdag 16 november 2010 22:04 schreef justmattie het volgende:
Naatje, ga een wieberen hier. Straks krijgen we weer een ban wegens het verzieken van een andere SC![]()
Ja, ik had nog wel wat leuke dingen kunnen bedenken om van die nood een deugd te maken.quote:Op dinsdag 16 november 2010 22:06 schreef Myraela het volgende:
Dat was anders een stuk verleidelijker geweest.
Klinkt alsof je leeftijd goed past bij het jaargetijde.quote:Op dinsdag 16 november 2010 22:08 schreef Bolletje... het volgende:
Vroegah, had ik ook zo'n doorgebatst 1 persoonsbedje..lang,lang,lang geleden toen ik nog jong fris en fruitig was
Tijden veranderen heh, nu heb je een 2 persoonsbedjequote:Op dinsdag 16 november 2010 22:08 schreef Bolletje... het volgende:
Vroegah, had ik ook zo'n doorgebatst 1 persoonsbedje..lang,lang,lang geleden toen ik nog jong fris en fruitig was
ik zit al in de herst van mijn levenquote:Op dinsdag 16 november 2010 22:09 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Klinkt alsof je leeftijd goed past bij het jaargetijde.
dat hoort dan idd gewoon bij de onderhoudsbeurt ( haha ik zei beurtquote:Op dinsdag 16 november 2010 22:08 schreef Gasol het volgende:
Goede kwaliteit bedjes raken niet doorgebatst
Hoe weet jij dat?quote:Op dinsdag 16 november 2010 22:10 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Tijden veranderen heh, nu heb je een 2 persoonsbedje
Dat zeggik!quote:Op dinsdag 16 november 2010 22:10 schreef Bolletje... het volgende:
ik zit al in de herst van mijn leven
ben je ook zo nat als het jaargetijde?quote:Op dinsdag 16 november 2010 22:10 schreef Bolletje... het volgende:
[..]
ik zit al in de herst van mijn leven
diep in de zeequote:
Lucky guess. Want 1. Je wil vast lekker om kunnen draaien zonder uit je bed te rollen en 2. mits gezelschap moet er wel de ruimte voor zijn.quote:
quote:Op dinsdag 16 november 2010 22:11 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
ben je ook zo nat als het jaargetijde?
Nu al?quote:Op dinsdag 16 november 2010 22:12 schreef Yuki het volgende:
Is het raar dat ik die ene leuke collega probeer te vinden op facebook?
Okee, we hebben hier huismerk van of AH of Aldi . Huisgenoot is verantwoordelijk voor die aankopen, dus laat ik dat aan haar over.quote:
neequote:Op dinsdag 16 november 2010 22:12 schreef Yuki het volgende:
Ehm nee, we willen allemaal wel warm knuffelen zo rond de wintertijd.quote:Op dinsdag 16 november 2010 22:12 schreef Yuki het volgende:
ik lig altijd heel stilquote:Op dinsdag 16 november 2010 22:12 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Lucky guess. Want 1. Je wil vast lekker om kunnen draaien zonder uit je bed te rollen en 2. mits gezelschap moet er wel de ruimte voor zijn.
ik mag geen ikea bed van papsquote:
Ik ben er nog niet uit of dat een voordeel of een nadeel is.quote:
Zijn gewoon A merken hoorquote:Op dinsdag 16 november 2010 22:12 schreef Yuki het volgende:
[..]
Nee!
Daar wordt je wasgoed heel viezig van
Mijn Ikea bedje is heul degelijk!quote:Op dinsdag 16 november 2010 22:13 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ik mag geen ikea bed van papssommige vind ik echt mooi, maar hij vindt t ruk en hij dokt
dus tja
Ik ook nietquote:Op dinsdag 16 november 2010 22:14 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik ben er nog niet uit of dat een voordeel of een nadeel is.
Was het maar weer zomer!quote:
Memotjequote:
Gaat om het steeds wisselen van wasmiddel.quote:
quote:Op dinsdag 16 november 2010 22:11 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
diep in de zeeal die sardientjes, dat zijn je vriendjes jippieaahhjeeeehh
Heb 'm nu 3 keer gezien. Hij is leukquote:
Nooit gewetenquote:Op dinsdag 16 november 2010 22:15 schreef Yuki het volgende:
[..]
Gaat om het steeds wisselen van wasmiddel.
Deed mams vroeger ook, totdat ze er dus achter kwam dat het slecht is voor je wasgoed.
quote:Op dinsdag 16 november 2010 22:15 schreef Yuki het volgende:
[..]
Gaat om het steeds wisselen van wasmiddel.
Deed mams vroeger ook, totdat ze er dus achter kwam dat het slecht is voor je wasgoed.
euhm welke bedoel je? en niet op n termijn dat nu al bekend is afaikquote:Op dinsdag 16 november 2010 22:15 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Memotje![]()
Wanneer komen die staande vitrinekasten in de aanbieding![]()
http://wieowie.nl/quote:Op dinsdag 16 november 2010 22:16 schreef Yuki het volgende:
[..]
Heb 'm nu 3 keer gezien. Hij is leuk
Kan 'm overigens niet vinden
daten/relaties met collega's is echt een no go hoorquote:Op dinsdag 16 november 2010 22:16 schreef Yuki het volgende:
[..]
Vraag 't aan 'mquote:Op dinsdag 16 november 2010 22:16 schreef Yuki het volgende:
[..]
Nou ja, Ariel en Robijn zijn bijna elke week wel ergens in de aanbieding, dus ik blijf lekker merkvastquote:Op dinsdag 16 november 2010 22:16 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Nou, ik koop altijd wat er in de aanbieding is, echt geen problemen mee gehad hoor....
Wasverzachter verneukt je was en wasmachine
Wasverzachter gebruiken wij nooit. Mede om die reden.quote:Op dinsdag 16 november 2010 22:16 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Nou, ik koop altijd wat er in de aanbieding is, echt geen problemen mee gehad hoor....
Wasverzachter verneukt je was en wasmachine
Die van 1.70 hoog, niet al te breed en te diep..quote:Op dinsdag 16 november 2010 22:16 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
euhm welke bedoel je? en niet op n termijn dat nu al bekend is afaik
Ik heb nu weer Witte Reus.... de eerste waarvan de geur in mijn kleren blijft zittenquote:Op dinsdag 16 november 2010 22:17 schreef Yuki het volgende:
[..]
Nou ja, Ariel en Robijn zijn bijna elke week wel ergens in de aanbieding, dus ik blijf lekker merkvast
Wat zij zegtquote:Op dinsdag 16 november 2010 22:17 schreef Yuki het volgende:
[..]
Nou ja, Ariel en Robijn zijn bijna elke week wel ergens in de aanbieding, dus ik blijf lekker merkvast
ja god detolf?quote:Op dinsdag 16 november 2010 22:17 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Die van 1.70 hoog, niet al te breed en te diep..
Het is iemand die me dusdanig aardig lijkt, dat ik m ook buiten t werk wel zou willen zien. Ik denk echt nog helemaaaaaaaal niet aan een relatiequote:Op dinsdag 16 november 2010 22:16 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
daten/relaties met collega's is echt een no go hoor
jij begint met maar hij is echt heel leuk, jij gaat m meteen natrekken op internetquote:Op dinsdag 16 november 2010 22:18 schreef Yuki het volgende:
[..]
Het is iemand die me dusdanig aardig lijkt, dat ik m ook buiten t werk wel zou willen zien. Ik denk echt nog helemaaaaaaaal niet aan een relatie
Dus dan wil ik daten?quote:Op dinsdag 16 november 2010 22:19 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
jij begint met maar hij is echt heel leuk, jij gaat m meteen natrekken op internet
Wat is er mis met old school vragen naar dergelijke info die je evt op Facebook zoekt?quote:
Het is ook iemand die heel erg willing is om diensten te ruilenquote:Op dinsdag 16 november 2010 22:20 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Wat is er mis met old school vragen naar dergelijke info die je evt op Facebook zoekt?
Oh, ben je daarquote:Op dinsdag 16 november 2010 22:20 schreef STING het volgende:
[..]
Geweldig
Ze zijn er pas net achtergekomen dat Raj praat met mooie vrouwen als ie drinkt
Liever een bromvlieg dan die ***** muggenquote:Op dinsdag 16 november 2010 22:21 schreef Bolletje... het volgende:
Hoe kan het zijn dat ik een bromvlieg in huis hetb in dit jaargetijde??
Hij heeft vast ergens op een warm plekje kunnen overlevenquote:Op dinsdag 16 november 2010 22:21 schreef Bolletje... het volgende:
Je bent gewoon in hem geinteresseerd kan toch. Niks mis mee.quote:
Oh, Colleagues with Benefits dusquote:Op dinsdag 16 november 2010 22:21 schreef Yuki het volgende:
[..]
Het is ook iemand die heel erg willing is om diensten te ruilen
En ik ben nu thuis, bedenk het me net...
Waarom verantwoord ik dit?
Haha, dat vroeg ik mij vandaag ook al af, hier zoemt ook eentje rond.quote:Op dinsdag 16 november 2010 22:21 schreef Bolletje... het volgende:
Nou idd! Heb nog steeds een bultje op m'n duim van vorige weekquote:Op dinsdag 16 november 2010 22:22 schreef STING het volgende:
[..]
Liever een bromvlieg dan die ***** muggen
Gewoon, omdatquote:Op dinsdag 16 november 2010 22:21 schreef Yuki het volgende:
[..]
Het is ook iemand die heel erg willing is om diensten te ruilen
En ik ben nu thuis, bedenk het me net...
Waarom verantwoord ik dit?
ja die zijn nu eindelijk weg! maar Freek rent nu als een dolle door het huisquote:Op dinsdag 16 november 2010 22:22 schreef STING het volgende:
[..]
Liever een bromvlieg dan die ***** muggen
quote:Op dinsdag 16 november 2010 22:22 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Oh, Colleagues with Benefits dus
T is nog zo'n heule grote dikke ookquote:Op dinsdag 16 november 2010 22:22 schreef Yuki het volgende:
[..]
Hij heeft vast ergens op een warm plekje kunnen overleven
Ach, ik voeg interessante collega's ook toe op hyves en linkedinquote:Op dinsdag 16 november 2010 22:23 schreef Memento-Mori het volgende:
een vriendschappelijke band met collega's komt evt vanzelf wel lijkt me, hem na 2 of 3 keer zoeken meteen aan facebook toevoegen komt imho pusherig over
Ieuw, die zijn viesquote:Op dinsdag 16 november 2010 22:23 schreef Bolletje... het volgende:
[..]
T is nog zo'n heule grote dikke ook
gebeurt moet met een t.quote:Op dinsdag 16 november 2010 22:23 schreef Bolletje... het volgende:
[..]
ja die zijn nu eindelijk weg! maar Freek rent nu als een dolle door het huis
jij hebt geen collega'squote:Op dinsdag 16 november 2010 22:24 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ach, ik voeg interessante collega's ook toe op hyves en linkedin
Hier steekt er af en toe nog eentje de kop opquote:Op dinsdag 16 november 2010 22:23 schreef Bolletje... het volgende:
[..]
ja die zijn nu eindelijk weg! maar Freek rent nu als een dolle door het huis
Truste Alfistquote:Op dinsdag 16 november 2010 22:24 schreef xFriendx het volgende:
Ik ga richting mijn bed, lekker warm want begint toch wel fris te worden nu.
Iedereen nog een fijne avond
Heb je een kat? Beter africhten... die van mij eten ze altijd opquote:Op dinsdag 16 november 2010 22:21 schreef Bolletje... het volgende:
slaap lekkerquote:Op dinsdag 16 november 2010 22:24 schreef xFriendx het volgende:
Ik ga richting mijn bed, lekker warm want begint toch wel fris te worden nu.
Iedereen nog een fijne avond
Deken en warme choco niet bij de hand?quote:
Ik heb ook best veel met m gepraat, want opdrachten samen gedaan enzo.quote:Op dinsdag 16 november 2010 22:23 schreef Memento-Mori het volgende:
een vriendschappelijke band met collega's komt evt vanzelf wel lijkt me, hem na 2 of 3 keer zien meteen aan facebook toevoegen e.d. komt imho pusherig over
Mja, ik heb m'n warme badjas al uit en zit nu in m'n klerenquote:Op dinsdag 16 november 2010 22:25 schreef dawg het volgende:
[..]
trek eens wat warmers aan. dan dat ene.
Getverdemme, en het is herfst, dan komen er ook weer zoveel spinnenquote:Op dinsdag 16 november 2010 22:24 schreef STING het volgende:
[..]
Hier steek er af en toe nog eentje de kop op
Alsof ze hier hun winterslaap komen houden ofzo
Spinnenquote:Op dinsdag 16 november 2010 22:26 schreef Bolletje... het volgende:
[..]
Getverdemme, en het is herfst, dan komen er ook weer zoveel spinnen
Freek is 5 maanden, dus die moet dat nog leren..hij rent er nu achter aan en als de vlieg dtil zit, gaat hij er stil onderliggenquote:Op dinsdag 16 november 2010 22:24 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Heb je een kat? Beter africhten... die van mij eten ze altijd opIdeaal!
omschrijf je outfit eens?quote:Op dinsdag 16 november 2010 22:26 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mja, ik heb m'n warme badjas al uit en zit nu in m'n kleren
Zelfs dat durf ik nietquote:Op dinsdag 16 november 2010 22:24 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ach, ik voeg interessante collega's ook toe op hyves en linkedin
Lingerie, spijkerbroek tanktop en vestjequote:
quote:
Dat MMS'jes sturen wil ze nog niet zo aan?quote:
Ligt het aan mij, of zie je dan je lingerie niet meer?quote:Op dinsdag 16 november 2010 22:27 schreef Samzz het volgende:
[..]
Lingerie, spijkerbroek tanktop en vestje
oki. kan ermee doorquote:Op dinsdag 16 november 2010 22:27 schreef Samzz het volgende:
[..]
Lingerie, spijkerbroek tanktop en vestje
Dat je het niet ziet, betekent niet dat ik het niet aan hebquote:Op dinsdag 16 november 2010 22:28 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ligt het aan mij, of zie je dan je lingerie niet meer?
mijn telefoon is zo warm van al die mmsjes van de dames hier dat ik hem niet eens vast kan pakken zo heet.quote:Op dinsdag 16 november 2010 22:27 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat MMS'jes sturen wil ze nog niet zo aan?
M'n beige Nine Westjes eronder en gaan met die banaanquote:
Ik beschrijf mijn lingerie nooit als ik mijn outfit beschrijfquote:Op dinsdag 16 november 2010 22:28 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat je het niet ziet, betekent niet dat ik het niet aan heb
Inderdaadquote:Op dinsdag 16 november 2010 22:29 schreef STING het volgende:
[..]
Begrijp ook niet waarom mensen ze eng vinden
En ze zijn ook handig.. tegen muggen
Bij jou is het je telefoon. Bij mij geldt dat voor mijn bed. Al die dames die hier langskomen.quote:Op dinsdag 16 november 2010 22:28 schreef dawg het volgende:
mijn telefoon is zo warm van al die mmsjes van de dames hier dat ik hem niet eens vast kan pakken zo heet.
zijn dat hakken?quote:Op dinsdag 16 november 2010 22:29 schreef Samzz het volgende:
[..]
M'n beige Nine Westjes eronder en gaan met die banaan
Wat je niet ziet, bestaat niet lalalalaquote:Op dinsdag 16 november 2010 22:28 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat je het niet ziet, betekent niet dat ik het niet aan heb
Whehehe ik had al foto's van Coen gezien., geweldig!quote:
Ik beschreef het ook niet, ik zei alleen dat ik het aan hebquote:Op dinsdag 16 november 2010 22:29 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik beschrijf mijn lingerie nooit als ik mijn outfit beschrijf
Maar eigenlijk wel goed punt
Da's echt het enige waar ze handig voor zijn.quote:Op dinsdag 16 november 2010 22:29 schreef STING het volgende:
[..]
Begrijp ook niet waarom mensen ze eng vinden
En ze zijn ook handig.. tegen muggen
en msxmeisje die achter je staat met de deegroller en haar gezicht op onweer?quote:Op dinsdag 16 november 2010 22:29 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Bij jou is het je telefoon. Bij mij geldt dat voor mijn bed. Al die dames die hier langskomen.
Ontucht met kleine insectenquote:Op dinsdag 16 november 2010 22:30 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik beschreef het ook niet, ik zei alleen dat ik het aan heb
Dat dacht ik al jaquote:Op dinsdag 16 november 2010 22:29 schreef Samzz het volgende:
[..]
Inderdaad
Ik wil later vogelspinnenZe zijn zo fascinerend!
poging 2.quote:Op dinsdag 16 november 2010 22:30 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik beschreef het ook niet, ik zei alleen dat ik het aan heb
Dat zijn m'n peep toe pumpsquote:Op dinsdag 16 november 2010 22:29 schreef dawg het volgende:
[..]
zijn dat hakken?de hakken welke ik nu denk dat je bedoelt?
Dan moet je vaker geneukt worden schoonmaken!quote:Op dinsdag 16 november 2010 22:30 schreef Yuki het volgende:
[..]
Da's echt het enige waar ze handig voor zijn.
En echt eng vind ik ze niet, mits klein.
Maar die stomme spinnenrag
Truste Bosjequote:Op dinsdag 16 november 2010 22:30 schreef Bos81 het volgende:
Ik ga een poging doen tot slapen
Truste
kusje en knuffels voor de dames
Integendeel.quote:Op dinsdag 16 november 2010 22:30 schreef dawg het volgende:
en msxmeisje die achter je staat met de deegroller en haar gezicht op onweer?
Ja, want buiten loop je nooit door spinnenwebben heenquote:Op dinsdag 16 november 2010 22:30 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Dan moet je vaker geneukt worden schoonmaken!
Das gewoon een web, geen spinneragquote:Op dinsdag 16 november 2010 22:31 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ja, want buiten loop je nooit door spinnenwebben heen
Van die grote rioolspinnenquote:Op dinsdag 16 november 2010 22:30 schreef Yuki het volgende:
[..]
Da's echt het enige waar ze handig voor zijn.
En echt eng vind ik ze niet, mits klein.
Maar die stomme spinnenrag
3 daarvan in het glazen huis waarvan Ekdom met stip op 1 staatquote:Op dinsdag 16 november 2010 22:30 schreef Bolletje... het volgende:
[..]
Whehehe ik had al foto's van Coen gezien., geweldig!
Ik zie mijn hart ook niet dagelijks, maar hij is echt toch echt welquote:Op dinsdag 16 november 2010 22:30 schreef STING het volgende:
[..]
Wat je niet ziet, bestaat niet lalalala
Ik heb nog trauma's van mijn herfstdagen als krantenbezorgerquote:Op dinsdag 16 november 2010 22:31 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ja, want buiten loop je nooit door spinnenwebben heen
Die eenvoudige huisspin kan ook flink groot wordenquote:Op dinsdag 16 november 2010 22:30 schreef STING het volgende:
[..]
Dat dacht ik al ja
Ik hou het wel bij een eenvoudige huisspin
Ik zie jouw hart anders bij al je postsquote:Op dinsdag 16 november 2010 22:32 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik zie mijn hart ook niet dagelijks, maar hij is echt toch echt wel
Inderdaad....quote:Op dinsdag 16 november 2010 22:32 schreef Yuki het volgende:
[..]
Weet je wat ook vies is?
Van die zilvervisjes
Nee, geloof het niet, maar dat zijn van die vieze als de vloer openligt enzo, die grote bruine...brrrrquote:Op dinsdag 16 november 2010 22:32 schreef STING het volgende:
[..]
rioolspinnen?
kruipen die uit het toilet?
Spinnenwebben gewoon wegslaan met een krant.quote:Op dinsdag 16 november 2010 22:32 schreef Gasol het volgende:
Ik heb nog trauma's van mijn herfstdagen als krantenbezorger
Voor mij Coen, maar da's persoonlijkquote:Op dinsdag 16 november 2010 22:32 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
3 daarvan in het glazen huis waarvan Ekdom met stip op 1 staat
inbetween my toesquote:
quote:Op dinsdag 16 november 2010 22:32 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik zie mijn hart ook niet dagelijks, maar hij is echt toch echt wel
en dat bij elk huis? Is een beetje irritant, je ziet het vaak niet van tevoren.quote:Op dinsdag 16 november 2010 22:33 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Spinnenwebben gewoon wegslaan met een krant.
Geloof niet dat ik ken.quote:Op dinsdag 16 november 2010 22:33 schreef Bolletje... het volgende:
[..]
Nee, geloof het niet, maar dat zijn van die vieze als de vloer openligt enzo, die grote bruine...brrrr
In mijn vorige huis ook,kwamen ze door de luchtroosters, ieeeks!quote:Op dinsdag 16 november 2010 22:33 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Inderdaad....vorige huis had daar last van..... ben bezig met dozen uit de garage halen... hopelijk zijn ze dood.....
Toe nouhouquote:Op dinsdag 16 november 2010 22:33 schreef STING het volgende:
[..]
Ik zie jouw hart anders bij al je posts
Bij mijn ouders kwamen er altijd hele hele hele grote zwarte spinnen naar binnenrennen als de tuindeur openstond..nog nachtmerries van!quote:Op dinsdag 16 november 2010 22:34 schreef STING het volgende:
[..]
Geloof niet dat ik ken.
Wel hadden we vroeger in de tiuin een spinnennest.
Duizenden kleine bruinrode spinnetjes in de tuin
Ach, gelukkig hebben de dozen eerst bij Shurguard gestaan, droge lucht en voor zilvervisjes een kut temperatuur, dus hopelijk zijn ze daar gestorven. Daarna 2 jaar in een koude garage gestaan, dus hopelijk zijn ze gekilled en heb ik ze niet meegenomen in mijn nieuwe huis....quote:Op dinsdag 16 november 2010 22:34 schreef Bolletje... het volgende:
[..]
In mijn vorige huis ook,kwamen ze door de luchtroosters, ieeeks!
Ja vies gewoon..komen op vochtige huizen af, bleghquote:Op dinsdag 16 november 2010 22:36 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ach, gelukkig hebben de dozen eerst bij Shurguard gestaan, droge lucht en voor zilvervisjes een kut temperatuur, dus hopelijk zijn ze daar gestorven. Daarna 2 jaar in een koude garage gestaan, dus hopelijk zijn ze gekilled en heb ik ze niet meegenomen in mijn nieuwe huis....
Kut beesten.... ze zijn niet schadelijk ofzo, maar wel gewoon smerig om te zien
Doet me denken aan de film Arachnaphobiaquote:Op dinsdag 16 november 2010 22:35 schreef Bolletje... het volgende:
[..]
Bij mijn ouders kwamen er altijd hele hele hele grote zwarte spinnen naar binnenrennen als de tuindeur openstond..nog nachtmerries van!
Die ga ik dan dus weer niet kijkenquote:Op dinsdag 16 november 2010 22:37 schreef STING het volgende:
[..]
Doet me denken aan de film Arachnaphobia
Teddy!quote:
Mogelijk hoor, zeker over je hand laten lopen is geen probleem, ze vallen hun "gebied" niet aanquote:
Ga je een nachtje naar jezelf staren.quote:Op dinsdag 16 november 2010 22:40 schreef Samzz het volgende:
Ik ga me eens een beetje mooi maken voor vannacht
Jij moet ook op tijd naar bed, het is eigenlijk al voorbij kinderbedtijdquote:
Stappen?quote:Op dinsdag 16 november 2010 22:40 schreef Samzz het volgende:
quote:Op dinsdag 16 november 2010 22:42 schreef Yuki het volgende:
[..]
Jij moet ook op tijd naar bed, het is eigenlijk al voorbij kinderbedtijd
Ook al hou je wel van spinnenquote:Op dinsdag 16 november 2010 22:40 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Zou ik niet doen als je niet van spinnen houdt nee..
ieuwquote:Op dinsdag 16 november 2010 22:42 schreef After_Dark het volgende:
Zo, ben ik weer. Gaat het over spinnen?
[ afbeelding ]
Oeps, spoiler vergeten. of moest ik dat pas in de volgende post zetten?
quote:Op dinsdag 16 november 2010 22:42 schreef After_Dark het volgende:
Zo, ben ik weer. Gaat het over spinnen?
[ afbeelding ]
Oeps, spoiler vergeten. of moest ik dat pas in de volgende post zetten?
Whehe Naatje wacht tot z'n euro op isquote:Op dinsdag 16 november 2010 22:42 schreef Yuki het volgende:
[..]
Jij moet ook op tijd naar bed, het is eigenlijk al voorbij kinderbedtijd
quote:Op dinsdag 16 november 2010 22:43 schreef justmattie het volgende:
[..]
Whehe Naatje wacht tot z'n euro op is
dan ben je zo klaar natuurlijk.quote:Op dinsdag 16 november 2010 22:40 schreef Samzz het volgende:
Figures, lieve onschuldige meisjes hebben een hekel aan spinnenquote:Op dinsdag 16 november 2010 22:43 schreef Good.vs.Evil het volgende:
ahw.. getver. Vieze mensen..
Spinnen
Nee. Die beesten moeten gewoon dood. Allemaal.quote:Op dinsdag 16 november 2010 22:43 schreef STING het volgende:
[..]
Figures, lieve onschuldige meisjes hebben een hekel aan spinnen
nee, je bent een puber.quote:Op dinsdag 16 november 2010 22:43 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
er is geen bedtijd voor 16jarigen en ik ben jong volwassen
Jeugd van tegenwoordigquote:Op dinsdag 16 november 2010 22:43 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
je scoort hier wel iedere keer mee hehquote:Op dinsdag 16 november 2010 22:43 schreef justmattie het volgende:
[..]
Whehe Naatje wacht tot z'n euro op is
Juistquote:Op dinsdag 16 november 2010 22:43 schreef STING het volgende:
[..]
Figures, lieve onschuldige meisjes hebben een hekel aan spinnen
Dat denken ze allemaalquote:Op dinsdag 16 november 2010 22:43 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Die is geniaal bedacht ja en doet het nog steeds goedquote:Op dinsdag 16 november 2010 22:44 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
je scoort hier wel iedere keer mee heh
Je bent een brutaal snotjong. Naar bed jij. Hupquote:Op dinsdag 16 november 2010 22:43 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 16 november 2010 22:44 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Nee. Die beesten moeten gewoon dood. Allemaal.
Dat zei ik ook toen ik 16 was, nu ben ik 18, nu ben ik pas echt volwassen en stoer enzo.quote:Op dinsdag 16 november 2010 22:43 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Zelfs dit schattige spinnetje?quote:Op dinsdag 16 november 2010 22:44 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Nee. Die beesten moeten gewoon dood. Allemaal.
jij bent ook nog niet volwassen.quote:Op dinsdag 16 november 2010 22:45 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dat zei ik ook toen ik 16 was, nu ben ik 18, nu ben ik pas echt volwassen en stoer enzo.
Maar als jij dat over 2 jaar zegt lach ik je uit.
quote:Op dinsdag 16 november 2010 22:45 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dat zei ik ook toen ik 16 was, nu ben ik 18, nu ben ik pas echt volwassen en stoer enzo.
quote:Op dinsdag 16 november 2010 22:45 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Je bent een brutaal snotjong. Naar bed jij. Hup![]()
De grote mensen willen nu even praten
quote:Op dinsdag 16 november 2010 22:45 schreef Myraela het volgende:
[..]
Broekiequote:Op dinsdag 16 november 2010 22:45 schreef Myraela het volgende:
[..]
Je denkt toch niet dat ik zo dom ben om te klikken, of wel?quote:Op dinsdag 16 november 2010 22:46 schreef After_Dark het volgende:
[..]
Zelfs dit schattige spinnetje?
Harry Potter and the Deathly Hallows part 1quote:
JALOERS!!!quote:Op dinsdag 16 november 2010 22:47 schreef Samzz het volgende:
Harry Potter and the D
[..]
Harry Potter and the Deathly Hallows part 1
ja hoor meidquote:Op dinsdag 16 november 2010 22:47 schreef Myraela het volgende:
Ik ben echt kei volwassen en wijs hoor. Gudverdumme.
quote:Op dinsdag 16 november 2010 22:47 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Je denkt toch niet dat ik zo dom ben om te klikken, of wel?
Zo gemeen ben ik niet hoor, het is echt een schattig spinnetjequote:Op dinsdag 16 november 2010 22:47 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Je denkt toch niet dat ik zo dom ben om te klikken, of wel?
Ik zou een geweldige mama zijnquote:
quote:Op dinsdag 16 november 2010 22:47 schreef Samzz het volgende:
[..]
Harry Potter and the Deathly Hallows part 1
En terechtquote:
Overtuig onsquote:Op dinsdag 16 november 2010 22:47 schreef Myraela het volgende:
Ik ben echt kei volwassen en wijs hoor. Gudverdumme.
Ja. Een dikke anus en 3 flesjes Amstel, dat gun ik jequote:Op dinsdag 16 november 2010 22:48 schreef After_Dark het volgende:
[..]
Zo gemeen ben ik niet hoor, het is echt een schattig spinnetje
Geen sterke drank, er is dus GEEN stemrecht, je bent nog lang niet financieel onafhankelijk, je mag niet van school voor je minimaal een mbo diploma hebt...quote:Op dinsdag 16 november 2010 22:48 schreef naatje_1 het volgende:
Je mag op je 16e al legaal alcohol drinken, neuken, een eigen bedrijf beginnen en als het aan D66 lag mocht je al stemmen
tut tut. Je mag niet alle alcohol. En je moet nog naar je ouders luisteren.quote:Op dinsdag 16 november 2010 22:48 schreef naatje_1 het volgende:
Je mag op je 16e al legaal alcohol drinken, neuken, een eigen bedrijf beginnen en als het aan D66 lag mocht je al stemmen
quote:Op dinsdag 16 november 2010 22:48 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ja. Een dikke anus en 3 flesjes Amstel, dat gun ik je
Ook hoiquote:Op dinsdag 16 november 2010 22:49 schreef PeuRac het volgende:
God, houd eens op over die kut harry, dat was misschien leuk toen je 10 jaar jonger was, maar ondertussen is het een uitgemolken commercieel kut verhaal
Ach. sommige mensen boven de 18 zou je juist het stemrecht willen ontnemen....quote:Op dinsdag 16 november 2010 22:48 schreef naatje_1 het volgende:
dat financieel onafhankelijk zal nog wel een tijd blijven hoorquote:Op dinsdag 16 november 2010 22:48 schreef Yuki het volgende:
[..]
Geen sterke drank, er is dus GEEN stemrecht, je bent nog lang niet financieel onafhankelijk, je mag niet van school voor je minimaal een mbo diploma hebt...
Kon jij laatst nog niet eens je eigen was doen?quote:Op dinsdag 16 november 2010 22:48 schreef naatje_1 het volgende:
Ik heb serieus nog nooit 1 film uit die reeks gezienquote:Op dinsdag 16 november 2010 22:49 schreef PeuRac het volgende:
God, houd eens op over die kut harry, dat was misschien leuk toen je 10 jaar jonger was, maar ondertussen is het een uitgemolken commercieel kut verhaal
Jij hebt de boeken niet gelezen zeker?quote:Op dinsdag 16 november 2010 22:49 schreef PeuRac het volgende:
Goed zo. Huilen kreng.quote:
Als je echt wilt zeiken over films, kies dan tenminste twilight.quote:Op dinsdag 16 november 2010 22:49 schreef PeuRac het volgende:
Gewoon omdat ik daar te lui voor ben jaquote:Op dinsdag 16 november 2010 22:49 schreef Myraela het volgende:
[..]
Kon jij laatst nog niet eens je eigen was doen?
+1quote:Op dinsdag 16 november 2010 22:50 schreef After_Dark het volgende:
[..]
Als je echt wilt zeiken over films, kies dan tenminste twilight.
De boeken waren goed.quote:Op dinsdag 16 november 2010 22:49 schreef PeuRac het volgende:
Robert.quote:Op dinsdag 16 november 2010 22:50 schreef After_Dark het volgende:
[..]
Als je echt wilt zeiken over films, kies dan tenminste twilight.
Dat lijkt me echt niksquote:Op dinsdag 16 november 2010 22:50 schreef Bolletje... het volgende:
Groentechips van de AH is vet lekker
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |