3 daarvan in het glazen huis waarvan Ekdom met stip op 1 staatquote:Op dinsdag 16 november 2010 22:30 schreef Bolletje... het volgende:
[..]
Whehehe ik had al foto's van Coen gezien., geweldig!
Ik zie mijn hart ook niet dagelijks, maar hij is echt toch echt welquote:Op dinsdag 16 november 2010 22:30 schreef STING het volgende:
[..]
Wat je niet ziet, bestaat niet lalalala
Ik heb nog trauma's van mijn herfstdagen als krantenbezorgerquote:Op dinsdag 16 november 2010 22:31 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ja, want buiten loop je nooit door spinnenwebben heen
Die eenvoudige huisspin kan ook flink groot wordenquote:Op dinsdag 16 november 2010 22:30 schreef STING het volgende:
[..]
Dat dacht ik al ja
Ik hou het wel bij een eenvoudige huisspin
Ik zie jouw hart anders bij al je postsquote:Op dinsdag 16 november 2010 22:32 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik zie mijn hart ook niet dagelijks, maar hij is echt toch echt wel
Inderdaad....quote:Op dinsdag 16 november 2010 22:32 schreef Yuki het volgende:
[..]
Weet je wat ook vies is?
Van die zilvervisjes
Nee, geloof het niet, maar dat zijn van die vieze als de vloer openligt enzo, die grote bruine...brrrrquote:Op dinsdag 16 november 2010 22:32 schreef STING het volgende:
[..]
rioolspinnen?
kruipen die uit het toilet?
Spinnenwebben gewoon wegslaan met een krant.quote:Op dinsdag 16 november 2010 22:32 schreef Gasol het volgende:
Ik heb nog trauma's van mijn herfstdagen als krantenbezorger
Voor mij Coen, maar da's persoonlijkquote:Op dinsdag 16 november 2010 22:32 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
3 daarvan in het glazen huis waarvan Ekdom met stip op 1 staat
inbetween my toesquote:
quote:Op dinsdag 16 november 2010 22:32 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik zie mijn hart ook niet dagelijks, maar hij is echt toch echt wel
en dat bij elk huis? Is een beetje irritant, je ziet het vaak niet van tevoren.quote:Op dinsdag 16 november 2010 22:33 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Spinnenwebben gewoon wegslaan met een krant.
Geloof niet dat ik ken.quote:Op dinsdag 16 november 2010 22:33 schreef Bolletje... het volgende:
[..]
Nee, geloof het niet, maar dat zijn van die vieze als de vloer openligt enzo, die grote bruine...brrrr
In mijn vorige huis ook,kwamen ze door de luchtroosters, ieeeks!quote:Op dinsdag 16 november 2010 22:33 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Inderdaad....vorige huis had daar last van..... ben bezig met dozen uit de garage halen... hopelijk zijn ze dood.....
Toe nouhouquote:Op dinsdag 16 november 2010 22:33 schreef STING het volgende:
[..]
Ik zie jouw hart anders bij al je posts
Bij mijn ouders kwamen er altijd hele hele hele grote zwarte spinnen naar binnenrennen als de tuindeur openstond..nog nachtmerries van!quote:Op dinsdag 16 november 2010 22:34 schreef STING het volgende:
[..]
Geloof niet dat ik ken.
Wel hadden we vroeger in de tiuin een spinnennest.
Duizenden kleine bruinrode spinnetjes in de tuin
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |