Liever een bromvlieg dan die ***** muggenquote:Op dinsdag 16 november 2010 22:21 schreef Bolletje... het volgende:
Hoe kan het zijn dat ik een bromvlieg in huis hetb in dit jaargetijde??
Hij heeft vast ergens op een warm plekje kunnen overlevenquote:Op dinsdag 16 november 2010 22:21 schreef Bolletje... het volgende:
Je bent gewoon in hem geinteresseerd kan toch. Niks mis mee.quote:
Oh, Colleagues with Benefits dusquote:Op dinsdag 16 november 2010 22:21 schreef Yuki het volgende:
[..]
Het is ook iemand die heel erg willing is om diensten te ruilen
En ik ben nu thuis, bedenk het me net...
Waarom verantwoord ik dit?
Haha, dat vroeg ik mij vandaag ook al af, hier zoemt ook eentje rond.quote:Op dinsdag 16 november 2010 22:21 schreef Bolletje... het volgende:
Nou idd! Heb nog steeds een bultje op m'n duim van vorige weekquote:Op dinsdag 16 november 2010 22:22 schreef STING het volgende:
[..]
Liever een bromvlieg dan die ***** muggen
Gewoon, omdatquote:Op dinsdag 16 november 2010 22:21 schreef Yuki het volgende:
[..]
Het is ook iemand die heel erg willing is om diensten te ruilen
En ik ben nu thuis, bedenk het me net...
Waarom verantwoord ik dit?
ja die zijn nu eindelijk weg! maar Freek rent nu als een dolle door het huisquote:Op dinsdag 16 november 2010 22:22 schreef STING het volgende:
[..]
Liever een bromvlieg dan die ***** muggen
quote:Op dinsdag 16 november 2010 22:22 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Oh, Colleagues with Benefits dus
T is nog zo'n heule grote dikke ookquote:Op dinsdag 16 november 2010 22:22 schreef Yuki het volgende:
[..]
Hij heeft vast ergens op een warm plekje kunnen overleven
Ach, ik voeg interessante collega's ook toe op hyves en linkedinquote:Op dinsdag 16 november 2010 22:23 schreef Memento-Mori het volgende:
een vriendschappelijke band met collega's komt evt vanzelf wel lijkt me, hem na 2 of 3 keer zoeken meteen aan facebook toevoegen komt imho pusherig over
Ieuw, die zijn viesquote:Op dinsdag 16 november 2010 22:23 schreef Bolletje... het volgende:
[..]
T is nog zo'n heule grote dikke ook
gebeurt moet met een t.quote:Op dinsdag 16 november 2010 22:23 schreef Bolletje... het volgende:
[..]
ja die zijn nu eindelijk weg! maar Freek rent nu als een dolle door het huis
jij hebt geen collega'squote:Op dinsdag 16 november 2010 22:24 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ach, ik voeg interessante collega's ook toe op hyves en linkedin
Hier steekt er af en toe nog eentje de kop opquote:Op dinsdag 16 november 2010 22:23 schreef Bolletje... het volgende:
[..]
ja die zijn nu eindelijk weg! maar Freek rent nu als een dolle door het huis
Truste Alfistquote:Op dinsdag 16 november 2010 22:24 schreef xFriendx het volgende:
Ik ga richting mijn bed, lekker warm want begint toch wel fris te worden nu.
Iedereen nog een fijne avond
Heb je een kat? Beter africhten... die van mij eten ze altijd opquote:Op dinsdag 16 november 2010 22:21 schreef Bolletje... het volgende:
slaap lekkerquote:Op dinsdag 16 november 2010 22:24 schreef xFriendx het volgende:
Ik ga richting mijn bed, lekker warm want begint toch wel fris te worden nu.
Iedereen nog een fijne avond
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |