Ach, gelukkig hebben de dozen eerst bij Shurguard gestaan, droge lucht en voor zilvervisjes een kut temperatuur, dus hopelijk zijn ze daar gestorven. Daarna 2 jaar in een koude garage gestaan, dus hopelijk zijn ze gekilled en heb ik ze niet meegenomen in mijn nieuwe huis....quote:Op dinsdag 16 november 2010 22:34 schreef Bolletje... het volgende:
[..]
In mijn vorige huis ook,kwamen ze door de luchtroosters, ieeeks!
Ja vies gewoon..komen op vochtige huizen af, bleghquote:Op dinsdag 16 november 2010 22:36 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ach, gelukkig hebben de dozen eerst bij Shurguard gestaan, droge lucht en voor zilvervisjes een kut temperatuur, dus hopelijk zijn ze daar gestorven. Daarna 2 jaar in een koude garage gestaan, dus hopelijk zijn ze gekilled en heb ik ze niet meegenomen in mijn nieuwe huis....
Kut beesten.... ze zijn niet schadelijk ofzo, maar wel gewoon smerig om te zien
Doet me denken aan de film Arachnaphobiaquote:Op dinsdag 16 november 2010 22:35 schreef Bolletje... het volgende:
[..]
Bij mijn ouders kwamen er altijd hele hele hele grote zwarte spinnen naar binnenrennen als de tuindeur openstond..nog nachtmerries van!
Die ga ik dan dus weer niet kijkenquote:Op dinsdag 16 november 2010 22:37 schreef STING het volgende:
[..]
Doet me denken aan de film Arachnaphobia
Teddy!quote:
Mogelijk hoor, zeker over je hand laten lopen is geen probleem, ze vallen hun "gebied" niet aanquote:
Ga je een nachtje naar jezelf staren.quote:Op dinsdag 16 november 2010 22:40 schreef Samzz het volgende:
Ik ga me eens een beetje mooi maken voor vannacht
Jij moet ook op tijd naar bed, het is eigenlijk al voorbij kinderbedtijdquote:
Stappen?quote:Op dinsdag 16 november 2010 22:40 schreef Samzz het volgende:
Ik ga me eens een beetje mooi maken voor vannacht
quote:Op dinsdag 16 november 2010 22:42 schreef Yuki het volgende:
[..]
Jij moet ook op tijd naar bed, het is eigenlijk al voorbij kinderbedtijd
Ook al hou je wel van spinnenquote:Op dinsdag 16 november 2010 22:40 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Zou ik niet doen als je niet van spinnen houdt nee..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |