quote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:Het meet idee:
Gezellig met z'n allen low budget Sinterklaas vieren. Allemaal 5 cadeautjes mee van een euro per stuk en daar doen we een spel mee. Vind je het leuk te komen, PM dan even naar marijkezwolleLocatie is nog onbekend, maar ik stel mijn huis in Zwolle ter beschikking. Datum: Zaterdag 27 november , zodat iedereen ook thuis Sinterklaas kan vieren
Niemand, maar ik bedoelde dat ik je nooit betaalquote:Op dinsdag 16 november 2010 20:08 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Wie zegt dan dat we seks gaan hebben?
ik vind het uiterst ongepast om de dames alhier met zulke grappen te bedottenquote:Op dinsdag 16 november 2010 20:11 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Niemand, maar ik bedoelde dat ik je nooit betaal![]()
![]()
Maar je snapt wel dat het een geintje is hopelijk.
Ok, excuse moi.quote:Op dinsdag 16 november 2010 20:11 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik vind het uiterst ongepast om de dames alhier met zulke grappen te bedotten
Enfequote:Op dinsdag 16 november 2010 20:11 schreef Enfermera het volgende:
Zo, precies bijna 6 topics gemist![]()
Hoe ist hier?
Hey Enfequote:Op dinsdag 16 november 2010 20:11 schreef Enfermera het volgende:
Hoe ist hier?
ze spammen de oren van mijn hoofdquote:Op dinsdag 16 november 2010 20:11 schreef Enfermera het volgende:
Hoe ist hier?
nope dat kijkt zo lastigquote:
Ik ook!quote:Op dinsdag 16 november 2010 20:12 schreef Trevland het volgende:
[..]
Hey Enfe![]()
Goed maar moeen daar?
XD nou he!quote:Op dinsdag 16 november 2010 20:12 schreef PeZu het volgende:
[..]
ze spammen de oren van mijn hoofd![]()
[..]
nope dat kijkt zo lastig
Hey Dirkquote:
Hoe laat was jij er vanmorgen dan eruit:quote:Op dinsdag 16 november 2010 20:13 schreef Enfermera het volgende:
Liefjes
[..]
Ik ook!Druk dagje gehad, lang vooral.
[..]
XD nou he!![]()
Ik ben zo terug, ff afwassen![]()
ja doei heh brutale aapquote:Op dinsdag 16 november 2010 20:14 schreef pgrferrari het volgende:
Ik ga tv kijken.
Fijne avond lieve mensen![]()
Spoor??quote:Op dinsdag 16 november 2010 20:16 schreef MPG het volgende:
Zo. Eindelijk thuis en gegeten.
Goddomme een piepklein wolkje mist en de NS is bekant het soor bijster.
Ik bedoelde het meer in de vorm van; alles goed. Wou het origineel doenquote:Op dinsdag 16 november 2010 20:14 schreef Trevland het volgende:
[..]
Hey Dirk
Kijk een paar posts naar boven
[..]
Hoe laat was jij er vanmorgen dan eruit:
Dat snap ik en had het er een paar posts er boven al gezegdquote:Op dinsdag 16 november 2010 20:17 schreef dirkjo het volgende:
[..]
Ik bedoelde het meer in de vorm van; alles goed. Wou het origineel doen
piepklein wolkje? ik verdwaalde gewoon op 1 minuut van mijn huis, het mistte goed hierquote:Op dinsdag 16 november 2010 20:16 schreef MPG het volgende:
* dirkjo scrollt naar boven...quote:Op dinsdag 16 november 2010 20:17 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat snap ik en had het er een paar posts er boven al gezegd
Wees blij dat je niet in de middle of nowhere woontquote:Op dinsdag 16 november 2010 20:18 schreef PeZu het volgende:
[..]
piepklein wolkje? ik verdwaalde gewoon op 1 minuut van mijn huis, het mistte goed hier
Tizzerjoh? Er was niet zo achterlijk veel aan de hand. Een springer tussen Den Bosch en Tilburg en een opengereden wissel bij Hoofddorp waardoor ongeveer heel de Randstad een puinhoop isquote:Op dinsdag 16 november 2010 20:16 schreef MPG het volgende:
daar ben ik heel blij mee inderdaadquote:Op dinsdag 16 november 2010 20:19 schreef Trevland het volgende:
[..]
Wees blij dat je niet in de middle of nowhere woont
Ik had er geen moeite meequote:Op dinsdag 16 november 2010 20:19 schreef PeZu het volgende:
[..]
daar ben ik heel blij mee inderdaad![]()
Ik heb er ook geen problemen mee maar een collega van mij welquote:Op dinsdag 16 november 2010 20:20 schreef Solique het volgende:
Kan gelukkig zowat blind van en naar huis komen dus buiten geen zicht naast de weg geen last gehad.
Ja, die P waren ze ook kwijtquote:Op dinsdag 16 november 2010 20:16 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
Spoor??
misschien dat fles het weet??
wat enorm fijn voor je manquote:
Trein van 1732 reed niet, trein van 1802 had bekant een half uur vertraging.quote:Op dinsdag 16 november 2010 20:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Tizzerjoh? Er was niet zo achterlijk veel aan de hand. Een springer tussen Den Bosch en Tilburg en een opengereden wissel bij Hoofddorp waardoor ongeveer heel de Randstad een puinhoop is
echt helemaal geweldig manquote:Op dinsdag 16 november 2010 20:23 schreef Trevland het volgende:
[..]
Iets met als ik honger heb weet ik wel eten te vinden
Blind van beneden naar m'n kamer lopen. Gaat altijd goed tenzij ik niet 100% benquote:Op dinsdag 16 november 2010 20:23 schreef Trevland het volgende:
[..]
Iets met als ik honger heb weet ik wel eten te vinden
Dat weet ik toch welquote:Op dinsdag 16 november 2010 20:11 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Niemand, maar ik bedoelde dat ik je nooit betaal![]()
![]()
Maar je snapt wel dat het een geintje is hopelijk.
Half 7. Heb van half 8 tot vier gewerkt, en van 4 tot kwart voor 7 vergadering gehad. En jij?quote:Op dinsdag 16 november 2010 20:14 schreef Trevland het volgende:
[..]
Hey Dirk
Kijk een paar posts naar boven
[..]
Hoe laat was jij er vanmorgen dan eruit:
Ik eerst nog aan de koffie.quote:
Ik ook om half 7 er uit en toen van half 8 tot half 6 gewerktquote:Op dinsdag 16 november 2010 20:30 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Half 7. Heb van half 8 tot vier gewerkt, en van 4 tot kwart voor 7 vergadering gehad. En jij?
Hey Bosquote:
Hey Kerel.quote:
druk dagje dusquote:Op dinsdag 16 november 2010 20:30 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Half 7. Heb van half 8 tot vier gewerkt, en van 4 tot kwart voor 7 vergadering gehad. En jij?
Balen. Ik heb het niet zo op de NS en prorail. Te veel ellende mee gehad in het verledenquote:Op dinsdag 16 november 2010 20:22 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja, die P waren ze ook kwijt.
Weer fijn een uur vertraging opgelopen.
Liebchenquote:Op dinsdag 16 november 2010 20:26 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dat weet ik toch welZie de grapjes PI
Ook lekker langquote:Op dinsdag 16 november 2010 20:32 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik ook om half 7 er uit en toen van half 8 tot half 6 gewerkt
[..]
Hey Bos
Yup.. Maar wel leuk hoorquote:
bij ons lopen we ook gewoon met mobiels op de afdeling maar goed een ziekenhuis is altijd anders natuurlijkquote:Op dinsdag 16 november 2010 20:42 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Ook lekker lang![]()
[..]
Yup.. Maar wel leuk hoorWe discussieren nu over of mobiele telefoons wel toegestaan zijn op de afdeling, we gaan ff wat onderzoek doen om te kijken of het nou werkelijk apparatuur verstoord, en als we het dan accepteren wat voor gedragsregels we dan als afdeling willen opstellen
En hoe ist met Giertje?
quote:Op dinsdag 16 november 2010 20:42 schreef Enfermera het volgende:we gaan ff wat onderzoek doen om te kijken of het nou werkelijk apparatuur verstoord,
7 uur op 8 uur bij mondhygieniste. Bijna te laat want ik moest mijn autoruiten krabben. Plak verwijderd bij mondhygienste. Voor de deur bij de mondhygieniste op mijn giechel gegaan, toen kon ik daar niet wegrijden van de parkeerplaats omdat 1 of andere doos haar auto achter mijn auto had neergezet, moest toen een kwartier wachten voordat ik die doos eindelijk had opgespoord, bijna een hond overreden, moest een stuk omrijden omdat ze opeens hadden besloten dat ze de weg gingen repareren en ook nog op mijn tong gebeten vandaagquote:Op dinsdag 16 november 2010 20:32 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik ook om half 7 er uit en toen van half 8 tot half 6 gewerkt
[..]
Kusje terugquote:Op dinsdag 16 november 2010 20:39 schreef PeZu het volgende:
bamboe beertje een kusje van dit meneertje
quote:Op dinsdag 16 november 2010 20:44 schreef Trevland het volgende:
[..]
en dat is dus bij mij een normale werk dag
quote:Op dinsdag 16 november 2010 20:39 schreef Panda72 het volgende:
Balen. Ik heb het niet zo op de NS en prorail. Te veel ellende mee gehad in het verleden
HA HA HA. Nu lach ik je wel even keihard uitquote:Op dinsdag 16 november 2010 20:45 schreef Panda72 het volgende:
7 uur op 8 uur bij mondhygieniste. Bijna te laat want ik moest mijn autoruiten krabben. Plak verwijderd bij mondhygienste. Voor de deur bij de mondhygieniste op mijn giechel gegaan, toen kon ik daar niet wegrijden van de parkeerplaats omdat 1 of andere doos haar auto achter mijn auto had neergezet, moest toen een kwartier wachten voordat ik die doos eindelijk had opgespoord, bijna een hond overreden, moest een stuk omrijden omdat ze opeens hadden besloten dat ze de weg gingen repareren en ook nog op mijn tong gebeten vandaag
Dat is zeker een rot dagquote:Op dinsdag 16 november 2010 20:45 schreef Panda72 het volgende:
[..]
7 uur op 8 uur bij mondhygieniste. Bijna te laat want ik moest mijn autoruiten krabben. Plak verwijderd bij mondhygienste. Voor de deur bij de mondhygieniste op mijn giechel gegaan, toen kon ik daar niet wegrijden van de parkeerplaats omdat 1 of andere doos haar auto achter mijn auto had neergezet, moest toen een kwartier wachten voordat ik die doos eindelijk had opgespoord, bijna een hond overreden, moest een stuk omrijden omdat ze opeens hadden besloten dat ze de weg gingen repareren en ook nog op mijn tong gebeten vandaag
Ik heb niet veel keusquote:Op dinsdag 16 november 2010 20:47 schreef Enfermera het volgende:
[..]
jeetje.
Das kut. Of ben je er inmiddels aan gewend?
Dat mag hoor. Als zoiets iemand anders overkomt moet ik waarschijnlijk ook lachen.quote:Op dinsdag 16 november 2010 20:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
[..]
HA HA HA. Nu lach ik je wel even keihard uit![]()
Nee joh? Jeetje, das lastig.quote:Op dinsdag 16 november 2010 20:48 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat is zeker een rot dag![]()
[..]
Ik heb niet veel keus
want in de trein is het hemelsquote:Op dinsdag 16 november 2010 20:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
[..]
HA HA HA. Nu lach ik je wel even keihard uit![]()
Nou ja ik ben gezond he dus eigenlijk mag ik niet klagen maar ik baalde wel vandaagquote:
je hebt altijd keusquote:Op dinsdag 16 november 2010 20:48 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat is zeker een rot dag![]()
[..]
Ik heb niet veel keus
Ligt vooral aan de aanwezige apparatuur en kan ook van mobiel tot mobiel verschillen. Iets met hoeveelheid straling, spectrum van de straling, etc.quote:Op dinsdag 16 november 2010 20:42 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Ook lekker lang![]()
[..]
Yup.. Maar wel leuk hoorWe discussieren nu over of mobiele telefoons wel toegestaan zijn op de afdeling, we gaan ff wat onderzoek doen om te kijken of het nou werkelijk apparatuur verstoord, en als we het dan accepteren wat voor gedragsregels we dan als afdeling willen opstellen
En hoe ist met Giertje?
Omdat we zo druk zijn, kon vandaag nog wel langer werken als ik wou maar de knollen opquote:Op dinsdag 16 november 2010 20:49 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Nee joh? Jeetje, das lastig.Hoezo moet je zo vaak overwerken dan?
Dat snap ikquote:Op dinsdag 16 november 2010 20:49 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Nou ja ik ben gezond he dus eigenlijk mag ik niet klagen maar ik baalde wel vandaag
Ja maar dan geen geld en dat is ook geen optiequote:
Dat zeg ik niet. Maar de trein is heul zo gek nog nietquote:Op dinsdag 16 november 2010 20:49 schreef PeZu het volgende:
[..]
want in de trein is het hemels![]()
een vriend van mij is afgelopen zondag in elkaar gemept in de trein omdat hij een meisje hielp die werd aangevallen, dit was in de auto nooit gebeurt
Ik was zaterdag van 6.30 tot 18.00 op werk. En indd, dat had nog een uur of wat meer kunnen zijn, maar ik mocht gaan.quote:Op dinsdag 16 november 2010 20:44 schreef Trevland het volgende:
[..]
en dat is dus bij mij een normale werk dag
als de keuze in jouw geval is tussen preien en geen pegels dan klopt er iets niet in jouw beleidskeuzequote:Op dinsdag 16 november 2010 20:50 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat snap ik
[..]
Ja maar dan geen geld en dat is ook geen optie
ghegheghe ja daarom wacht ik ook rustig af totdat Fles weer eens veel vertraging heeft. Kan ik lachen .quote:Op dinsdag 16 november 2010 20:49 schreef PeZu het volgende:
[..]
want in de trein is het hemels![]()
een vriend van mij is afgelopen zondag in elkaar gemept in de trein omdat hij een meisje hielp die werd aangevallen, dit was in de auto nooit gebeurt
Oh, interessant. Heb je toevallig een linkje?quote:Op dinsdag 16 november 2010 20:50 schreef MPG het volgende:
[..]
Ligt vooral aan de aanwezige apparatuur en kan ook van mobiel tot mobiel verschillen. Iets met hoeveelheid straling, spectrum van de straling, etc.
He wat?quote:Op dinsdag 16 november 2010 20:50 schreef Trevland het volgende:
[..]
Omdat we zo druk zijn, kon vandaag nog wel langer werken als ik wou maar de knollen op
Dan kun je ook altijd biljartenquote:
Zou ik alleen niet doen op de IC als ik jullie wasquote:Op dinsdag 16 november 2010 20:42 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Ook lekker lang![]()
[..]
En hoe ist met Giertje?
weet ik, ik ga vaak zat met de trein, lekker chill, muziekje op wat lezenquote:Op dinsdag 16 november 2010 20:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet. Maar de trein is heul zo gek nog niet
echt heh, hij heeft gekneusde ribben, schouders, jukbeenderen een lichte hersenschudding als dan gekregenquote:Op dinsdag 16 november 2010 20:51 schreef Panda72 het volgende:
[..]
ghegheghe ja daarom wacht ik ook rustig af totdat Fles weer eens veel vertraging heeft. Kan ik lachen .
Tegenwoordig kan je niet eens meer te hulp schieten dan word je zelf in elkaar gebeukt.
Ik zal eens even kijken of ik via mijn docent EMC wat linkjes kan vindenquote:Op dinsdag 16 november 2010 20:52 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Oh, interessant. Heb je toevallig een linkje?
[..]
He wat?XD
dat was ook het eerst wat ik dacht toen ik trev zijn post lasquote:
Ik heb iets meer vaste uitgaven dan 300 euro die ik dan als uitkering zou krijgenquote:Op dinsdag 16 november 2010 20:51 schreef PeZu het volgende:
[..]
als de keuze in jouw geval is tussen preien en geen pegels dan klopt er iets niet in jouw beleidskeuze
Dat ik moe benquote:Op dinsdag 16 november 2010 20:52 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Oh, interessant. Heb je toevallig een linkje?
[..]
He wat?XD
had ik al verteld dat ik vorige maand mijn PR geëvenaard heb?quote:Op dinsdag 16 november 2010 20:51 schreef Panda72 het volgende:
[..]
ghegheghe ja daarom wacht ik ook rustig af totdat Fles weer eens veel vertraging heeft. Kan ik lachen .
Ja, dat is vrij kut inderdaad.quote:Tegenwoordig kan je niet eens meer te hulp schieten dan word je zelf in elkaar gebeukt.
je snapt het geloof ik niet helemaalquote:Op dinsdag 16 november 2010 20:54 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik heb iets meer vaste uitgaven dan 300 euro die ik dan als uitkering zou krijgen![]()
[..]
Dat ik moe ben
Als je niet in de spits in een overvolle trein hoeft te rijden wel jaquote:Op dinsdag 16 november 2010 20:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ga dan maar eens dagelijks met het traject Arnhem-Winterswijkquote:Op dinsdag 16 november 2010 20:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En de gasten die dat gedaan hebben zijn zeker niet gepakt?quote:Op dinsdag 16 november 2010 20:53 schreef PeZu het volgende:
[..]
weet ik, ik ga vaak zat met de trein, lekker chill, muziekje op wat lezen![]()
[..]
echt heh, hij heeft gekneusde ribben, schouders, jukbeenderen een lichte hersenschudding als dan gekregen
Nee, ik ben achterlijkquote:Op dinsdag 16 november 2010 20:56 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ga dan maar eens dagelijks met het traject Arnhem-Winterswijk
Een en al ellende zeker?quote:Op dinsdag 16 november 2010 20:56 schreef Trevland het volgende:
[..]
Op de IC en CCU is het sowieso niet toegestaan, niet alleen om de apparatuur maar ook om de rust voor patiëntenquote:Op dinsdag 16 november 2010 20:53 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Zou ik alleen niet doen op de IC als ik jullie was
Leuk! Thanks!quote:Op dinsdag 16 november 2010 20:53 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik zal eens even kijken of ik via mijn docent EMC wat linkjes kan vinden.
Ahquote:Op dinsdag 16 november 2010 20:54 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik heb iets meer vaste uitgaven dan 300 euro die ik dan als uitkering zou krijgen![]()
[..]
Dat ik moe ben
trein werd op "slot"gegooid, politie erbij en allemaal gearresteerdquote:Op dinsdag 16 november 2010 20:56 schreef Panda72 het volgende:
[..]
En de gasten die dat gedaan hebben zijn zeker niet gepakt?
Ik weet ervan hoorquote:Op dinsdag 16 november 2010 20:57 schreef Trevland het volgende:
[..]
Maar dan praat je er wel anders over
Nou dat is dan goed nieuws. Maar de daders zullen er wel met een taakstrafje of zo vanaf komen.quote:Op dinsdag 16 november 2010 20:57 schreef PeZu het volgende:
[..]
trein werd op "slot"gegooid, politie erbij en allemaal gearresteerd![]()
meisje dat werd lastig gevallen was flink toegetakeld rond de oog, (gekrabd)
Syntus Olé, Syntus Oléquote:Op dinsdag 16 november 2010 20:56 schreef Trevland het volgende:
[..]
ze kwamen uit een gesloten inrichting maar hadden weekend verlofquote:Op dinsdag 16 november 2010 20:59 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Nou dat is dan goed nieuws. Maar de daders zullen er wel met een taakstrafje of zo vanaf komen.
hoevele onvoldoendes?quote:Op dinsdag 16 november 2010 21:00 schreef TheFamousMan het volgende:
Shittt, durf m'n cijferlijst niet aan m'n cijferlijst niet aan m'n ouders te laten zien
Genoeg voor een langdurig FOK!verbod, gok ik zoquote:
Ach ja een gesloten inrichting en dan weekend verlof dan kun je er meestal van op aan dat ze raaierij uit gaan halen. Ze zitten natuurlijk niet voor niks in een gesloten inrichting.quote:Op dinsdag 16 november 2010 20:59 schreef PeZu het volgende:
[..]
ze kwamen uit een gesloten inrichting maar hadden weekend verlof_!
Of omgekeerd en dat hoef je mij niet te vertellen, ik woon in die regioquote:Op dinsdag 16 november 2010 20:59 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik weet ervan hoorMaar ik kijk dus wel uit dat ik me daar waag, Achter Zevenaar kan je zomaar opgesloten raken als in dat je niet meer de rest van het land kunt breiken
En dan de reizigers om hulp vragen om er te mogen blijven rijden i.p.v. arriva wat hier dan komtquote:
Heb ik vroeger ook wel eens gehadquote:Op dinsdag 16 november 2010 21:00 schreef TheFamousMan het volgende:
Shittt, durf m'n cijferlijst niet aan m'n cijferlijst niet aan m'n ouders te laten zien
ja typisch weerquote:Op dinsdag 16 november 2010 21:01 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Ach ja een gesloten inrichting en dan weekend verlof dan kun je er meestal van op aan dat ze raaierij uit gaan halen. Ze zitten natuurlijk niet voor niks in een gesloten inrichting.
Even op de site van de NS gekekenquote:Op dinsdag 16 november 2010 21:01 schreef Trevland het volgende:
[..]
Of omgekeerd en dat hoef je mij niet te vertellen, ik woon in die regio![]()
[..]
Ze zijn ook erg goed in om TBSers om weekendverlof te sturen en dan nog raar kijken als de TBSer ontsnapt en iemand verkracht of vermoord.quote:
Ja, dat is als alles WEL goed gaatquote:Op dinsdag 16 november 2010 21:03 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Even op de site van de NS gekeken
21:34 Arnhem 7b Winterswijk Stoptrein (Syntus) +
Reisdetails: Alleen 2e klas , Geen AVR-NS
22:41 Winterswijk 1b
Ken die lijst uit mijn hoofd en dan te bedenken dat ik dus of bij Varsseveld of Aalten instaptequote:Op dinsdag 16 november 2010 21:03 schreef Panda72 het volgende:
[..]
21:35 Arnhem Velperpoort
21:41 Duiven
21:46 Zevenaar
21:53 Didam
21:59 Wehl
22:03 Doetinchem-De Huet
22:08 Doetinchem
22:13 Gaanderen
22:16 Terborg
22:22 Varsseveld
22:31 Aalten
quote:Op dinsdag 16 november 2010 21:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja, dat is als alles WEL goed gaat
Daarom ook 5 min vertraging =quote:Op dinsdag 16 november 2010 21:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wat dus waarschijnlijk meestal NIET zo is?quote:Op dinsdag 16 november 2010 21:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ehmm. Nee. Gemiddeld hebben ze daar toch zeker 3 of 4 wissel- of seinstoringen per week.quote:Op dinsdag 16 november 2010 21:06 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Wat dus waarschijnlijk meestal NIET zo is?
Doe maar bijna nooit en dan vooral op de momenten dat je naar huis toe gaatquote:Op dinsdag 16 november 2010 21:06 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Wat dus waarschijnlijk meestal NIET zo is?
Áls 'ie een keer op tijd rijdt, jaquote:Op dinsdag 16 november 2010 21:03 schreef Panda72 het volgende:
[..]
21:35 Arnhem Velperpoort
21:41 Duiven
21:46 Zevenaar
21:53 Didam
21:59 Wehl
22:03 Doetinchem-De Huet
22:08 Doetinchem
22:13 Gaanderen
22:16 Terborg
22:22 Varsseveld
22:31 Aalten
arme Trevquote:Op dinsdag 16 november 2010 21:08 schreef Trevland het volgende:
[..]
Doe maar bijna nooit en dan vooral op de momenten dat je naar huis toe gaat
die 7 uur in mijn sig is alleen maar van januari hoor
Dat is op die lijn toch nagenoeg hetzelfde als op tijd zijnquote:
Zo iets ja maar meer van: Yes het zijn er niet meerquote:Op dinsdag 16 november 2010 21:10 schreef MPG het volgende:
[..]
Dat is op die lijn toch nagenoeg hetzelfde als op tijd zijn?
Mén wat heb ik een boel uren in Fucking Didam op het station gestaan...
Preciesquote:Op dinsdag 16 november 2010 21:11 schreef Trevland het volgende:
[..]
Zo iets ja maar meer van: Yes het zijn er niet meer
Dames en heren de trein van Arnhem naar Winterswijk heeft vandaag vertraging op gelopen onze excuses voor het ongemak zul je daar vast vaak horen.quote:Op dinsdag 16 november 2010 21:09 schreef MPG het volgende:
[..]
Áls 'ie een keer op tijd rijdt, ja...
Nu zeven,quote:
Ik anders in Arnhem, Zevenaar en Doetinchemquote:Op dinsdag 16 november 2010 21:12 schreef MPG het volgende:
[..]
Precies.
Hoe vaak ik niet uren in Didam, of Zevenaar als het kreng niet verder ging, in de kou heb gestaan![]()
...
Dat geloof ik ook niet, ben ook nog steeds verbaast dat die lijn niet de slechtste van NL is, erger kan volgens mij gewoon nietquote:Op dinsdag 16 november 2010 21:13 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Dames en heren de trein van Arnhem naar Winterswijk heeft vandaag vertraging op gelopen onze excuses voor het ongemak zul je daar vast vaak horen.
Onze excuses voor het ongemak staat volgens mij in de top 10 van veel gehoorde kreten bij de NS. En ze menen er geen barst van
9.8 is een onvoldoendequote:Op dinsdag 16 november 2010 21:14 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Nu zeven,
Frans: 5
Wiskunde: 5
Nauurkunde: 3,5
Scheikunde: 2,4
Nederlands: 9,8
Engels: 5
En nog wat, heb er zelf niet eens naar gekeken...
Netwerk als in zuipen met andere pakdragende mensen?quote:
Bij mij was het omdat ik geen geld er voor had anders had ik het wel gedaanquote:Op dinsdag 16 november 2010 21:15 schreef Dr_Flash het volgende:
och ze zullen het best menen, het is gewoon het hele gevoel van onvermogen wat spreekt uit standaard zinnetjes als "wegens logistieke redenen rijdt de trein van x uur naar Y niet". Dat klinkt gewoon alsof je iets doms probeert te verbergen![]()
Maar ik heb nog nooit op het punt gestaan om te zeggen "Nu ben ik het zat, morgen koop ik een auto"
het laatste het eerst ekan ik ook wel op professioneel niveau, van het tweede heb ik iets minder kaas gevrotenquote:Op dinsdag 16 november 2010 21:15 schreef MPG het volgende:
[..]
Netwerk als in zuipen met andere pakdragende mensen?
Of netwerk als in computers die met elkaar moeten praten?
Massa'squote:
das wat ik kan herinneren...quote:
Wat is je probleem dan?quote:Op dinsdag 16 november 2010 21:16 schreef PeZu het volgende:
[..]
het laatste het eerst ekan ik ook wel op professioneel niveau, van het tweede heb ik iets minder kaas gevroten
Of gewoon stationnetjes waar lijntjes tussenin liggen en zoquote:Op dinsdag 16 november 2010 21:15 schreef MPG het volgende:
[..]
Netwerk als in zuipen met andere pakdragende mensen?
Of netwerk als in computers die met elkaar moeten praten?
Dan moet je WOK of Fles even vragenquote:Op dinsdag 16 november 2010 21:16 schreef PeZu het volgende:
[..]
het laatste het eerst ekan ik ook wel op professioneel niveau, van het tweede heb ik iets minder kaas gevroten
Lekker relevante vakken ookquote:Op dinsdag 16 november 2010 21:16 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
das wat ik kan herinneren...
Tekenen volgensmij nog een 8,7 en muziek en gym een 8, maar dat zijn de goede cijfers die ik dus onthouwwwww .____.'
Oeps dat is iet zo mooiquote:Op dinsdag 16 november 2010 21:14 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Nu zeven,
Frans: 5
Wiskunde: 5
Nauurkunde: 3,5
Scheikunde: 2,4
Nederlands: 9,8
Engels: 5
En nog wat, heb er zelf niet eens naar gekeken...
Of verbindingen tussen componenten op een chip.quote:Op dinsdag 16 november 2010 21:17 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Of gewoon stationnetjes waar lijntjes tussenin liggen en zo
Denk dat die het meeste weten maar ik weet wel waar ik moet beginnenquote:Op dinsdag 16 november 2010 21:17 schreef MPG het volgende:
[..]
Dan moet je WOK of Fles even vragen.
Dan heb ik medelijden met de mensen die op een nog slechtere lijn riiden dan dit tracjectquote:Op dinsdag 16 november 2010 21:14 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik anders in Arnhem, Zevenaar en Doetinchem
[..]
Dat geloof ik ook niet, ben ook nog steeds verbaast dat die lijn niet de slechtste van NL is, erger kan volgens mij gewoon niet
Bij mijn weten is dit niet mogelijkquote:Op dinsdag 16 november 2010 21:19 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Dan heb ik medelijden met de mensen die op een nog slechtere lijn riiden dan dit tracject
Slaap lekkerquote:Op dinsdag 16 november 2010 21:21 schreef LovelyLady het volgende:
Liefjes ik ga afsluiten en naar bed. fijne avond
kusjes
Slaap lekker meisquote:Op dinsdag 16 november 2010 21:21 schreef LovelyLady het volgende:
kusjes
Jammer wilde nog wel weten hoe het was afgelopen bij die graftak. Maar slaap lekker hoorquote:Op dinsdag 16 november 2010 21:21 schreef LovelyLady het volgende:
kusjes
Pg!quote:
Dit is echt de meest cheapo oplossing als je een klein beetje extra signaalsterkte nodig hebt (mijn buurman en ik delen i-net en konden met dit trucje het signaal sterk genoeg krijgen zodat het als een constant signaal binnenkomt, tegenover vroeger waar hij af en toe downtime had omdat er teveel ruis opzat).quote:Op dinsdag 16 november 2010 21:22 schreef PeZu het volgende:
ok fles
situatie is als volgt:
meterkast, hier komt binnen de xmsnet glasvezel gaat in de modem van xms dan in de wlan router, van uit daar gaat er een kabel naar boven en een naar de woonkamer.
nu geeft die wireless erg slecht bereik want de meterkast is raar geplaats tov de woonkamer en een zware branddeur.
nu wil dat de beneden ook de ps3 bedraad gaat en de wireless in de woonkamer voor laptop/telefoon beter maken maar ik wil ook dat alles pc's/apparaten 1 netwerk vormen en als ik dat dus doe door nog een router achter de router te plaatsen weet ik zeker dat dat hoofdpijn geeft.
nu komt de kneep, het moet zo goedkoop mogelijk en makkelijk zodat ik het kan![]()
kan ik een tweede wlan router halen en die als w acesspoint in de woonkamer gooien en vandaar zonder netwerk problemen ook nog bedraad heen zodat ik overal naar toe kan streamen?
daarom dusquote:
ja maar als ik dus wlan router boven de kamer deur wil hangen moet ik echt veel kabels alle kanten op trekken en dat wilen ze niet is lelijkquote:Op dinsdag 16 november 2010 21:26 schreef Dr_Flash het volgende:
QUEE??
Kan je dat niet ff schematisch painten of zo?Ik begrijp er maar weinig van op deze manier.
Lijkt me dat je niet met 2 routers moet gaan werken want dan worden het twee netwerken of je moet gaan lopen NATten => het reeds geschetste hoofdpijn.
Voorts moet je die WLAN access point gewoon niet in die meterkast zetten maar ergens boven de kamerdeur hangen of zo, waar alles hem min of meer kan "zien".
Denk ik. Maar paint het maar ff
Mwa momenteel redelijk.quote:Op dinsdag 16 november 2010 21:25 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Pg!
Goed, goedLang dagje gehad, nu lekker luieren, morgen avonddienst
Hoe ist met jou?
Lijkt me dat 1 kabeltje van de WLAN Access Point naar de router wel genoeg is. De router zelf kan wel in de meterkast hangen natuurlijk.quote:Op dinsdag 16 november 2010 21:27 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja maar als ik dus wlan router boven de kamer deur wil hangen moet ik echt veel kabels alle kanten op trekken en dat wilen ze niet is lelijk
ik ga ff painten
Om wat voor een soort stage gaat het dan?quote:Op dinsdag 16 november 2010 21:29 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Mwa momenteel redelijk.
Lig lekker op bed muziek te luisteren en een beetje te fokken.
Morgenmiddag vrij en donderdag stagegesprek.
Liever jij dan ikquote:Op dinsdag 16 november 2010 21:30 schreef Woeste_Woerd het volgende:
En nu lekker spoeddebat kijken op politiek24.
Wanneer moeten we weer stemmen?quote:Op dinsdag 16 november 2010 21:30 schreef Woeste_Woerd het volgende:
En nu lekker spoeddebat kijken op politiek24.
Mijn ouwe studiebloed zit nog steeds wel een beetje in mijn aderen.quote:
Redelijk, wat dan? Niet lekker ofzo?quote:Op dinsdag 16 november 2010 21:29 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Mwa momenteel redelijk.
Lig lekker op bed muziek te luisteren en een beetje te fokken.
Morgenmiddag vrij en donderdag stagegesprek.
Daar twijfel ik ook niet aanquote:Op dinsdag 16 november 2010 21:31 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Mijn ouwe studiebloed zit nog steeds wel een beetje in mijn aderen.
Ik denk eerlijk gezegd dat dat wel mee gaat vallen. Bovendien is dit niet iets waar het kabinet over kan vallen (in principe gaat het niet de regering aan, maar is het een interne partij-aangelegenheid), tenzij de meerheidssteun wegvalt (maar dat zou, en dat beargumenteer ik zo, niet gebeuren imo). Wel heeft Wilders een blunder gemaakt door deze kerel erin te houden. Zelfs al hij hem eruit gegooid, had de sergeant nog het kabinet gesteund. Als het zou vallen. doordat de heer Lucassen ook zijn steun zou opzeggen, zou hij niet meer in terug komen, dus om zijn baantje te houden zou hij wel moeten steunen.quote:Op dinsdag 16 november 2010 21:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wanneer moeten we weer stemmen?
Bredavandaag.nlquote:Op dinsdag 16 november 2010 21:30 schreef Trevland het volgende:
[..]
Om wat voor een soort stage gaat het dan?
Is dat die ene extreme dag van een paar jaar geleden? Toen heeft een kennis van mij nog op het station moeten slapen.quote:Op dinsdag 16 november 2010 21:33 schreef Panda72 het volgende:
ach gos die man daar op de achtergrond met zijn sneeuwschep
Aan de andere kant kunnen ze werkelijk niet één zetel missen nu. En als het hierop zou klappen zou het de PVV veel stemmen gaan kosten. Kunnen we weer naar een fatsoenlijk meerderheidskabinet toequote:Op dinsdag 16 november 2010 21:33 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Ik denk eerlijk gezegd dat dat wel mee gaat vallen. Bovendien is dit niet iets waar het kabinet over kan vallen (in principe gaat het niet de regering aan, maar is het een interne partij-aangelegenheid), tenzij de meerheidssteun wegvalt (maar dat zou, en dat beargumenteer ik zo, niet gebeuren imo). Wel heeft Wilders een blunder gemaakt door deze kerel erin te houden. Zelfs al hij hem eruit gegooid, had de sergeant nog het kabinet gesteund. Als het zou vallen zou hij niet meer in terug komen, dus om zijn baantje te houden zou hij wel moeten steunen.
Nee, gedoe hier op fok.quote:Op dinsdag 16 november 2010 21:31 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Redelijk, wat dan? Niet lekker ofzo?
Altijd fijn.
Oeh, spannend!
dat lijkt me inderdaad de te volgen wegquote:
Oh.quote:Op dinsdag 16 november 2010 21:36 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Nee, gedoe hier op fok.
Mensen die me ontzetten gekwetst hebben.
Luck isn't on my side the last time.
En ja hoop dat het ook een beetje een leuke stage is.
Jij nog leuke dingen in het vooruitzicht?
de vraag was of ik dan 1 netwerk heb en overal bij kan zonder al teveel gedoequote:Op dinsdag 16 november 2010 21:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
dat lijkt me inderdaad de te volgen wegWat is daar niet goed aan?
volgens mij was dit vorig jaar decemberquote:Op dinsdag 16 november 2010 21:35 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Is dat die ene extreme dag van een paar jaar geleden? Toen heeft een kennis van mij nog op het station moeten slapen.
Dat is al weer bijna 5 jaar geleden, damm bijna geen beginnend bestuurder meerquote:Op dinsdag 16 november 2010 21:35 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Is dat die ene extreme dag van een paar jaar geleden? Toen heeft een kennis van mij nog op het station moeten slapen.
Raar, want toen reed mijn trein(ja die naar winterswijk)wel(natuurlijk wel met vertragingquote:Op dinsdag 16 november 2010 21:37 schreef Panda72 het volgende:
[..]
volgens mij was dit vorig jaar december
Lucassen kan meer invloed uitoefenen dan normaal in zo'n situatie. Maar als Lucassen eruit getrapt zou worden, steun zou opzeggen en het zou vallen is Lucasen zijn carriare in de politiek direct over. De PVV wil hem niet meer en hij heeft zelf een negatief profiel (en bovendien naast het negatieve profiel, verder onbekend).quote:Op dinsdag 16 november 2010 21:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Aan de andere kant kunnen ze werkelijk niet één zetel missen nu. En als het hierop zou klappen zou het de PVV veel stemmen gaan kosten. Kunnen we weer naar een fatsoenlijk meerderheidskabinet toe
Kan ook eerder zijn hoor is niet goed te achterhalen op You tubequote:Op dinsdag 16 november 2010 21:38 schreef Trevland het volgende:
[..]
Raar, want toen reed mijn trein(ja die naar winterswijk)wel en toen ik thuis was dacht ik waar is al die sneeuw nou
1 netwerk: ja. Zolang alles achter dezelfde router zit is het 1 netwerk.quote:Op dinsdag 16 november 2010 21:37 schreef PeZu het volgende:
[..]
de vraag was of ik dan 1 netwerk heb en overal bij kan zonder al teveel gedoe
Avonddienst duurt niet zolang?quote:Op dinsdag 16 november 2010 21:37 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Oh.
BahStom is dat he.
Ik hoop het ookWaar is het?
Morgen avonddienst, altijd fijn, donderdag en vrijdag vrij en donderdag komt een vriendin langs met d'r kleineDus, ja
Volgens mij was dat afgelopen jaar wel, ik had het geluk dat we op tijd weer richting huis zijn gegaan, natuurlijk wel vertragingquote:Op dinsdag 16 november 2010 21:39 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Kan ook eerder zijn hoor is niet goed te achterhalen op You tube
Huhu, gebroken botten maandje was dat. Bij één stukje straat (als ik naar de studie ga kom ik erlangs) hebben toen 10+ personen hun armen / benen gebroken.quote:Op dinsdag 16 november 2010 21:37 schreef Panda72 het volgende:
[..]
volgens mij was dit vorig jaar december
ja maar in de woonkamer willen de laptop en de foon wel graag wifiquote:Op dinsdag 16 november 2010 21:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
1 netwerk: ja. Zolang alles achter dezelfde router zit is het 1 netwerk.
Of je overal bij kan zonder gedoe? Hangt af van waar je alles hoe stevig tegenaan schroeft
Die woonkamerPC zou ik zo laten als hij nu is, direct bedraad op die router. En die PS3 wou je toch ook bedraad doen? Nou, dan heb je dus eigenlijk helemaal niks wireless nodig. Wel moet je dan een hoop draadjes trekken. Maar ja, dat heb je weleens, bij een "bedraad" netwerk.Misschien heet het daarom wel zo zelfs
maar gelukkig wel thuis gekomenquote:Op dinsdag 16 november 2010 21:40 schreef Trevland het volgende:
[..]
Volgens mij was dat afgelopen jaar wel, ik had het geluk dat we op tijd weer richting huis zijn gegaan, natuurlijk wel vertraging
Volgens mij heeft hij het nu ook al verkloot hoor. Er is niemand die geloof hecht aan geleuter over "vertrouwen terugwinnen" van iemand die EN veroordeeld is wegens ontucht, EN zijn buren bedreigt EN dat bovendien verzwijgt als hij de politiek in gaatquote:Op dinsdag 16 november 2010 21:39 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Lucassen kan meer invloed uitoefenen dan normaal in zo'n situatie. Maar als Lucassen eruit getrapt zou worden, steun zou opzeggen en het zou vallen is Lucasen zijn carriare in de politiek direct over. De PVV wil hem niet meer en hij heeft zelf een negatief profiel (en bovendien naast het negatieve profiel, verder onbekend).
Mja, voor wat het nu nog waard is...quote:Hij weet dat ook wel dondersgoed, hij komt volgende keer ook niet meer op de PVV-lijst, of hij moet de komende 4 jaar een wonder van kwaliteit blijken. Dus die blijft netjes de boel steunen.
De SGP is veel te klein.quote:En zou hij eruit getrapt zijn en dreigen de boel te boycotten, dan denk ik dat Rutte eerst naar de SGP voor gedoogsteun gaat, voordat hij de boel zou laten klappen.
slaap lekkerquote:
Jup en toen ik in Varrseveld uit stapte had ik zoiets van waar is alle sneeuw nou gebleven, echt het hoekje Varrseveld en Aalten(en richting Duitsland) was gewoon geen sneeuw gevallenquote:
Nee, kan ik lekker uitslapenquote:Op dinsdag 16 november 2010 21:40 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Avonddienst duurt niet zolang?
En wanneer komt je pic?![]()
Mij maakt het niet uit wanneer, ik kan elk moment van de dag wel actief zijnquote:Op dinsdag 16 november 2010 21:44 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Nee, kan ik lekker uitslapenvan half 4 tot half 12, dus half uurtje korter (gewoon betaalde pauze zeg maar), en ik vind het gewoon lekkerder. Vanwege het uitslapen gok ik
Ben echt een avond/nachtmens.
![]()
XD
Komt, komt. Geduld
quote:Op dinsdag 16 november 2010 21:44 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Nee, kan ik lekker uitslapenvan half 4 tot half 12, dus half uurtje korter (gewoon betaalde pauze zeg maar), en ik vind het gewoon lekkerder. Vanwege het uitslapen gok ik
Ben echt een avond/nachtmens.
![]()
XD
Komt, komt. Geduld
Die kerel heeft het zeker verkloot. Daarom zien we hem ook niet meer terug gok ik (of hij moet een onverwacht politiek talent zijn en gezien zijn media-presentaties gok ik er niet opquote:Op dinsdag 16 november 2010 21:42 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Volgens mij heeft hij het nu ook al verkloot hoor. Er is niemand die geloof hecht aan geleuter over "vertrouwen terugwinnen" van iemand die EN veroordeeld is wegens ontucht, EN zijn buren bedreigt EN dat bovendien verzwijgt als hij de politiek in gaat![]()
Voor Lucassen heel veel. Hij heeft zijn baantje nog. Voor de PVV is het natuurlijk geen goede reclame.quote:Mja, voor wat het nu nog waard is...
Nee hoor, in dit geval juist groot genoeg. Je hebt een meerderheid nodig om een motie aan te nemen. Even hypothetisch: Lucassen is eruit geknikkerd. Dan heeft de PVV, CDA en VVD bij elkaar 75 man. Op dat moment hebben ze dus, om de meerderheid bij stemming over moties, veilig te stellen, nog minimaal één man nodig. En laat de SGP nu twee leden beschikken en over het algemeen zowel economisch als politiek conservatief zijn (kortom, voor het CDA en VVD is daar, hypothetisch, mee samen te werken).quote:De SGP is veel te klein.
2 partijen regering, met 2 partijen gedoogsteunquote:Op dinsdag 16 november 2010 21:48 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Nee hoor, in dit geval juist groot genoeg. Je hebt een meerderheid nodig om een motie aan te nemen. Even hypothetisch: Lucassen is eruit geknikkerd. Dan heeft de PVV, CDA en VVD bij elkaar 75 man. Op dat moment hebben ze dus, om de meerderheid bij stemming over moties, veilig te stellen, nog minimaal één man nodig. En laat de SGP nu twee leden beschikken en over het algemeen zowel economisch als politiek conservatief zijn (kortom, voor het CDA en VVD is daar, hypothetisch, mee samen te werken).
ja dat moet werken hoop ikquote:
En als er een keer onweer langs komt heb je er nog geen zak aanquote:Op dinsdag 16 november 2010 21:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
2 partijen regering, met 2 partijen gedoogsteun![]()
Het lijkt de elektriciteitsvoorziening op een gemiddelde Franse camping wel
Wat moet de John's Phone op het wireless?quote:
Sterker nog, voordat deze constructie doorging was dat ook het oorspronkelijke plan. Een regering van CDA, VVD en mogelijk PVV, met gedoogsteun van SGP en de PVV als die niet de regering inging.quote:Op dinsdag 16 november 2010 21:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
2 partijen regering, met 2 partijen gedoogsteun![]()
Het lijkt de elektriciteitsvoorziening op een gemiddelde Franse camping wel
Vraag het mij nietquote:Op dinsdag 16 november 2010 21:52 schreef MPG het volgende:
[..]
Wat moet de John's Phone op het wireless?
Ja. en de SGP wou dus toen al niet. En waarom nu ineens wel? dan?quote:Op dinsdag 16 november 2010 21:53 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Sterker nog, voordat deze constructie doorging was dat ook het oorspronkelijke plan. Een regering van CDA, VVD en mogelijk PVV, met gedoogsteun van SGP en de PVV als die niet de regering inging.
Wat nu gebeurd zagen ze al aankomen, er hoeft er maar ééntje iets geks in de bol te halen (eruit te stappen of eruit gezet worden) en dag meerderheid. Een minderheidsregering, op basis van de kleinst mogelijke meerderheid, is natuurlijk geen stabiele basis en daarom werd de SGP al benaderd.
Is dat niet een beetje dubbelop? Kan je dan niet gewoon beter één accespoint in de woonkamer houden en de kabels naar de pc / PS3 verder verwijderen? Het signaal zal sterk genoeg zijn en overbelasting zal ook niet gebeuren dunkt me.quote:
Hij wou juist de PS3 in de woonkamer aan een kabel hangenquote:Op dinsdag 16 november 2010 21:55 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Is dat niet een beetje dubbelop? Kan je dan niet gewoon beter één accespoint in de woonkamer houden en de kabels naar de pc / PS3 verder verwijderen? Het signaal zal sterk genoeg zijn en overbelasting zal ook niet gebeuren dunkt me.
Hij wil die twee per se bedraad ivm streaming in HD. Je moet wel de vraag goed lezenquote:Op dinsdag 16 november 2010 21:55 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Is dat niet een beetje dubbelop? Kan je dan niet gewoon beter één accespoint in de woonkamer houden en de kabels naar de pc / PS3 verder verwijderen? Het signaal zal sterk genoeg zijn en overbelasting zal ook niet gebeuren dunkt me.
Geven en nemen.quote:Op dinsdag 16 november 2010 21:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja. en de SGP wou dus toen al niet. En waarom nu ineens wel? dan?
Jaja. Komt. XDquote:
Oh, das wel handigquote:Op dinsdag 16 november 2010 21:46 schreef Trevland het volgende:
[..]
Mij maakt het niet uit wanneer, ik kan elk moment van de dag wel actief zijn
heb ik niet
Uhhuhquote:Op dinsdag 16 november 2010 21:47 schreef pgrferrari het volgende:
[..]Lekker uitslapen morge dan
Hihi XD![]()
Korte nacht gehad, dus mijn lees en schrijfvermogen is verre van optimaal.quote:Op dinsdag 16 november 2010 21:55 schreef Trevland het volgende:
[..]
Hij wou juist de PS3 in de woonkamer aan een kabel hangen
Oké. Dan is dat inderdaad een optie.quote:Op dinsdag 16 november 2010 21:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hij wil die twee per se bedraad ivm streaming in HD. Je moet wel de vraag goed lezen
juustem daar zit hem de kneepquote:Op dinsdag 16 november 2010 21:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hij wil die twee per se bedraad ivm streaming in HD. Je moet wel de vraag goed lezen
Precies. En DAN kan het dus ook wel heel goed zo zijn dat ze zeggen "wij moeten te veel van onze ideeën opgeven om dit kabinet te redden. En voor wie redden we dat dan? Voor de PVV, die we toch al niet wilden eigenlijk. Weet je wat? De fik erinquote:Op dinsdag 16 november 2010 21:57 schreef Woeste_Woerd het volgende:
En dan zou het zomaar kunnen dat de VVD wel ja moet zeggen, waar ze nu eerst nog nee zeiden (en dus alleen met met het CDA en PVV verder ging).
Alleen het punt van "vroeg/optijd" gaan slapen is wel een probleemquote:Op dinsdag 16 november 2010 21:57 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Jaja. Komt. XD
[..]
Oh, das wel handigIk ben, ook al ga ik 's avonds 9 uur slapen, 's ochtends om 6 uur altijd brakkig en voel me niet helemaal topfit
![]()
[..]
Uhhuh
Hup naar bed jijquote:Op dinsdag 16 november 2010 21:58 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Korte nacht gehad, dus mijn lees en schrijfvermogen is verre van optimaal.
[..]
Oké. Dan is dat inderdaad een optie.
Fik erin met de situatie die dan ontstaat? Ik betwijfel het. Ik denk dat de VVD dan niet veel te winnen heeft en veel te verliezen (want dan zou Wilders helemaal populair zijn geweest omdat hij die kerel eruit gedonderd had) met de verkiezingen. Het CDA gaat niet meer dalen (dus daar is geen leden van te winnen), want die zitten nu wel op minimum (leden die altijd erop stemmen). Van Wilders valt niet te scoren omdat hij een overwinning heeft gescoord met deze kwestie.quote:Op dinsdag 16 november 2010 21:59 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Precies. En DAN kan het dus ook wel heel goed zo zijn dat ze zeggen "wij moeten te veel van onze ideeën opgeven om dit kabinet te redden. En voor wie redden we dat dan? Voor de PVV, die we toch al niet wilden eigenlijk. Weet je wat? De fik erin"
Nah! Spoeddebat kijken.quote:
dat vroeg ik me ook al afquote:
ik doe tegenwoordig niet meer aan MPGenquote:Op dinsdag 16 november 2010 22:01 schreef Trevland het volgende:
[..]
De laatste paar posts ging over wat je op internet deed, ik neem aan dat je genoeg weet
GMTAquote:
Daarom vertel ik het je ookquote:Op dinsdag 16 november 2010 22:02 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik doe tegenwoordig niet meer aan MPGen
Jullie verbeterden mijn foutje! En dan mag ik zeker niet uitleggen waarvan het komt.quote:
Vandaag nietquote:Op dinsdag 16 november 2010 22:03 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Jullie verbeterden mijn foutje! En dan mag ik zeker niet uitleggen waarvan het komt.
Great Minds Think Alikequote:
Nee hoor, dit schaadt alles en iedereen binnen en in de buurt van de PVV. Want het volgende schandaal is ook alweer op komst, dat zul je ook al wel meegekregen hebbenquote:Op dinsdag 16 november 2010 22:00 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Fik erin met de situatie die dan ontstaat? Ik betwijfel het. Ik denk dat de VVD dan niet veel te winnen heeft en veel te verliezen (want dan zou Wilders helemaal populair zijn geweest omdat hij die kerel eruit gedonderd had)
engelse les gaan volgenquote:
Dat laatste heb ik vandaag ook al veel gehoordquote:Op dinsdag 16 november 2010 22:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee hoor, dit schaadt alles en iedereen binnen en in de buurt van de PVV. Want het volgende schandaal is ook alweer op komst, dat zul je ook al wel meegekregen hebben![]()
http://www.nu.nl/politiek/2380543/opnieuw-pvver-in-opspraak.html
Maar goed, we zullen zien. Ik ben er van overtuigd dat nog één of een paar van dit soortgrappen de boel onherroepelijk zullen doen klappen, waarna de PVV gedecimeerd wordt en men vlucht in "vertrouwde" partijen. Eigenlijk precies hetzelfde wat we 8 jaar geleden bij de LPF zagen.
Of mijn link volgenquote:
dat gaat snellerquote:
Input failure: answer not good enoughquote:
Omgquote:Op dinsdag 16 november 2010 22:01 schreef Trevland het volgende:
[..]
De laatste paar posts ging over wat je op internet deed, ik neem aan dat je genoeg weet
Niet alleen vandaag hoor, dat roep ik al sinds 10 juniquote:Op dinsdag 16 november 2010 22:06 schreef Trevland het volgende:
Dat laatste heb ik vandaag ook al veel gehoord
quote:Op dinsdag 16 november 2010 22:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee hoor, dit schaadt alles en iedereen binnen en in de buurt van de PVV. Want het volgende schandaal is ook alweer op komst, dat zul je ook al wel meegekregen hebben![]()
Maar goed, we zullen zien. Ik ben er van overtuigd dat nog één of een paar van dit soortgrappen de boel onherroepelijk zullen doen klappen, waarna de PVV gedecimeerd wordt en men vlucht in "vertrouwde" partijen. Eigenlijk precies hetzelfde wat we 8 jaar geleden bij de LPF zagen.
quote:Op dinsdag 16 november 2010 22:07 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Input failure: answer not good enough![]()
[..]
Omg![]()
Leuk he.quote:
Don't hurt yourselfquote:Op dinsdag 16 november 2010 22:08 schreef PeZu het volgende:
ik ga even mijn pc in elkaar meppen en keihard schreeuwen
Doe een beetje lief tegen je netwerkkaart, die heb je nog nodigquote:Op dinsdag 16 november 2010 22:08 schreef PeZu het volgende:
Heb je het gelezen?quote:Op dinsdag 16 november 2010 22:07 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Input failure: answer not good enough![]()
[..]
Omg![]()
Veel plezierquote:Op dinsdag 16 november 2010 22:08 schreef PeZu het volgende:
dan doet die het daarna nog niet goedquote:Op dinsdag 16 november 2010 22:08 schreef PeZu het volgende:
Als de boel klapt vlogen beide leden eruit. Ik denk niet dat Wilders veel zou verliezen in dat geval, omdat hij dan daadkracht toont. En dan zou VVD liever eerst de SGP opzoeken voor een samenwerking, want bij de verkiezingen zouden ze gaan verliezen.quote:Op dinsdag 16 november 2010 22:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee, moet ik dat nog doen? Ik vind dit al erg XD Dat er dan zo'n TT uit komt zeg maarquote:Op dinsdag 16 november 2010 22:08 schreef Trevland het volgende:
[..]
Heb je het gelezen?
[..]
Veel plezier
Ik zag je ninja editquote:Op dinsdag 16 november 2010 22:09 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dan doet die het daarna nog niet goed
Lekkkooollllquote:Op dinsdag 16 november 2010 22:10 schreef suikertaartje het volgende:
Skatjes![]()
PeZu![]()
Gewone yoga ja, Enfermerel![]()
Met vandaag thee EN koekjes
welke ninja editquote:
He wat, geen gebak?quote:Op dinsdag 16 november 2010 22:10 schreef suikertaartje het volgende:
Skatjes![]()
PeZu![]()
Moet je zelf weten maar ik denk dat je het wel kan radenquote:Op dinsdag 16 november 2010 22:10 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Nee, moet ik dat nog doen? Ik vind dit al erg XD Dat er dan zo'n TT uit komt zeg maar![]()
![]()
[..]
Ik zag je ninja edit
Nee, toevallig niet, in de twee uur dat ik vandaag thuis was moest ik voor Thijs zorgen en eten maken en opetenquote:Op dinsdag 16 november 2010 22:09 schreef pgrferrari het volgende:
ST
Man bijt hond toevallig gezien?
Ik moest aan je denken
hij doet het alweerquote:Op dinsdag 16 november 2010 22:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Doe een beetje lief tegen je netwerkkaart, die heb je nog nodig
suiker, kaart gehad?quote:Op dinsdag 16 november 2010 22:10 schreef suikertaartje het volgende:
Skatjes![]()
PeZu![]()
ja dat ben ik echt als er iets goed fout gaatquote:
Yupquote:Op dinsdag 16 november 2010 22:11 schreef Trevland het volgende:
[..]
He wat, geen gebak?![]()
[..]
Moet je zelf weten maar ik denk dat je het wel kan raden
Ging over TNT dat er geen post bezorgt wordt.quote:Op dinsdag 16 november 2010 22:11 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nee, toevallig niet, in de twee uur dat ik vandaag thuis was moest ik voor Thijs zorgen en eten maken en opeten![]()
Wat dan, wat dan?
Ja, lekker, vlak na yogaquote:
Ja, op roze koeken. Die OA wel kreeg en ik nietquote:Op dinsdag 16 november 2010 22:13 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, lekker, vlak na yoga![]()
Plus: ik ben niet rijk ofzo hoor, ik moest ook al trakteren op mijn werk
De situatie die hierboven beschreven word gaat nog steeds van de situatie uit dat ze vallen omdat die kerel eruit geknikkerd word he?quote:Op dinsdag 16 november 2010 22:11 schreef Dr_Flash het volgende:
Oh ww ik denk dat het inmiddels wel een beetje laat is voor Wilders om daadkracht te tonen, maar goed, we gaan het zien
Ja. Sssstttquote:Op dinsdag 16 november 2010 22:14 schreef Enfermera het volgende:
Heb de laatste pagina gelezen van het vorige topic: er mist nog een woord in de TT.
Porno.
He jammerquote:Op dinsdag 16 november 2010 22:13 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, lekker, vlak na yoga![]()
Plus: ik ben niet rijk ofzo hoor, ik moest ook al trakteren op mijn werk
ssssssssttttttttttttttttttquote:Op dinsdag 16 november 2010 22:14 schreef Enfermera het volgende:
Heb de laatste pagina gelezen van het vorige topic: er mist nog een woord in de TT.
Porno.
quote:
Straks mijn dochter al!quote:
Ik loog.quote:Op dinsdag 16 november 2010 22:15 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
![]()
de wonderen zijn nog niet de wereld uit
gelukkigquote:
Inderdaad. EN ik snap het ook eigenlijk niet. Als hij Licassen er meteen uitgegooid had, had hij INDERDAAD daadkracht getoond. Dan had het inmiddels dus al geklapt moeten zijn, en DAN had hij kunnen oogsten bij volgende verkiezingen.quote:Op dinsdag 16 november 2010 22:14 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
De situatie die hierboven beschreven word gaat nog steeds van de situatie uit dat ze vallen omdat die kerel eruit geknikkerd word he?In die situatie had hij daadkracht getoond.
Maar inderdaad, als je weer terug gaat naar de huidige situatie heeft Wilders zichzelf in de vingers gesneden met zoals hij het aanpakte. 80% van de PVV-stemmers wilden hem weg, dat negeert hij nu. En hij zal met de situatie die nu aandient (porno-PVV'er) wel een blauwtje slaan, want die gaat hij dus ook niet wegsturen. Dat is wel even zwaar weer de komende tijd voor Geertje.
Ja en, zijn eigen schuldquote:Op dinsdag 16 november 2010 22:16 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Lucassen is trouwens niet echt blij in dit debat.Die gaat niet vrolijk naar bed als ik zijn hoofd zo zie.
Ik ook, So what?quote:
quote:Op dinsdag 16 november 2010 22:17 schreef PeZu het volgende:
ik stem voor een dictatuur met pezuGF als leider
quote:Op dinsdag 16 november 2010 22:12 schreef PeZu het volgende:
[..]
suiker, kaart gehad?![]()
![]()
![]()
[..]
ja dat ben ik echt als er iets goed fout gaat
Gek hequote:Op dinsdag 16 november 2010 22:16 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Lucassen is trouwens niet echt blij in dit debat.Die gaat niet vrolijk naar bed als ik zijn hoofd zo zie.
Precies! Dat betoog ik ook in mijn hypothetische stelling.quote:Op dinsdag 16 november 2010 22:17 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Inderdaad. EN ik snap het ook eigenlijk niet. Als hij Licassen er meteen uitgegooid had, had hij INDERDAAD daadkracht getoond. Dan had het inmiddels dus al geklapt moeten zijn, en DAN had hij kunnen oogsten bij volgende verkiezingen.
och als ze hem buiten gooien krijgt hij nog een leuke gouden handdrukquote:
Ik heb nog overquote:Op dinsdag 16 november 2010 22:14 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja, op roze koeken. Die OA wel kreeg en ik niet.
Hihihi. Nou ja, als dat het ergste is dat gebeurt op je verjaardag...quote:Op dinsdag 16 november 2010 22:13 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ging over TNT dat er geen post bezorgt wordt.
En dat de jarigen daar de dupe van zijn.
Toen gingen ze van man bijt hond met een postbode langs jarigen een verjaardagskaart brengen en feliciteren
Ik vermaak me wel. De camera zoomt ook 1x per minuut op hem in. Lekker dan, zit je in een debat waar 150 man over je zit te praten en nog eens word herhaalt wat je hebt uitgespookt en word je ook nog elke minuut groot op TV. Ik heb eigenlijk wel een beetje leedvermaak.quote:
zit ik daarvoor weken van te voren al voorbereidingen te treffenquote:Op dinsdag 16 november 2010 22:18 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ik had nog geen mail gelezen vandaag
ik heb van nature de charismatische uitstraling van een grote leider, tevens houd ik van sigaren en beloof ik plechtig dat het beter wordtquote:
trusten sportautoquote:
Als je een castro-petje opdoet en met een spaans accent jezelf "El Presidente" noemt krijg je mijn stem!quote:Op dinsdag 16 november 2010 22:20 schreef PeZu het volgende:
[..]
zit ik daarvoor weken van te voren al voorbereidingen te treffen![]()
[..]
ik heb van nature de charismatische uitstraling van een grote leider, tevens houd ik van sigaren en beloof ik plechtig dat het beter wordt
quote:
Ik veto tegenquote:Op dinsdag 16 november 2010 22:20 schreef PeZu het volgende:
[..]
zit ik daarvoor weken van te voren al voorbereidingen te treffen![]()
[..]
ik heb van nature de charismatische uitstraling van een grote leider, tevens houd ik van sigaren en beloof ik plechtig dat het beter wordt
dat zijn mijn woordenquote:Op dinsdag 16 november 2010 22:20 schreef PeZu het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |