Netwerk als in zuipen met andere pakdragende mensen?quote:
Bij mij was het omdat ik geen geld er voor had anders had ik het wel gedaanquote:Op dinsdag 16 november 2010 21:15 schreef Dr_Flash het volgende:
och ze zullen het best menen, het is gewoon het hele gevoel van onvermogen wat spreekt uit standaard zinnetjes als "wegens logistieke redenen rijdt de trein van x uur naar Y niet". Dat klinkt gewoon alsof je iets doms probeert te verbergen![]()
Maar ik heb nog nooit op het punt gestaan om te zeggen "Nu ben ik het zat, morgen koop ik een auto"
het laatste het eerst ekan ik ook wel op professioneel niveau, van het tweede heb ik iets minder kaas gevrotenquote:Op dinsdag 16 november 2010 21:15 schreef MPG het volgende:
[..]
Netwerk als in zuipen met andere pakdragende mensen?
Of netwerk als in computers die met elkaar moeten praten?
Massa'squote:
das wat ik kan herinneren...quote:
Wat is je probleem dan?quote:Op dinsdag 16 november 2010 21:16 schreef PeZu het volgende:
[..]
het laatste het eerst ekan ik ook wel op professioneel niveau, van het tweede heb ik iets minder kaas gevroten
Of gewoon stationnetjes waar lijntjes tussenin liggen en zoquote:Op dinsdag 16 november 2010 21:15 schreef MPG het volgende:
[..]
Netwerk als in zuipen met andere pakdragende mensen?
Of netwerk als in computers die met elkaar moeten praten?
Dan moet je WOK of Fles even vragenquote:Op dinsdag 16 november 2010 21:16 schreef PeZu het volgende:
[..]
het laatste het eerst ekan ik ook wel op professioneel niveau, van het tweede heb ik iets minder kaas gevroten
Lekker relevante vakken ookquote:Op dinsdag 16 november 2010 21:16 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
das wat ik kan herinneren...
Tekenen volgensmij nog een 8,7 en muziek en gym een 8, maar dat zijn de goede cijfers die ik dus onthouwwwww .____.'
Oeps dat is iet zo mooiquote:Op dinsdag 16 november 2010 21:14 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Nu zeven,
Frans: 5
Wiskunde: 5
Nauurkunde: 3,5
Scheikunde: 2,4
Nederlands: 9,8
Engels: 5
En nog wat, heb er zelf niet eens naar gekeken...
Of verbindingen tussen componenten op een chip.quote:Op dinsdag 16 november 2010 21:17 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Of gewoon stationnetjes waar lijntjes tussenin liggen en zo
Denk dat die het meeste weten maar ik weet wel waar ik moet beginnenquote:Op dinsdag 16 november 2010 21:17 schreef MPG het volgende:
[..]
Dan moet je WOK of Fles even vragen.
Dan heb ik medelijden met de mensen die op een nog slechtere lijn riiden dan dit tracjectquote:Op dinsdag 16 november 2010 21:14 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik anders in Arnhem, Zevenaar en Doetinchem
[..]
Dat geloof ik ook niet, ben ook nog steeds verbaast dat die lijn niet de slechtste van NL is, erger kan volgens mij gewoon niet
Bij mijn weten is dit niet mogelijkquote:Op dinsdag 16 november 2010 21:19 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Dan heb ik medelijden met de mensen die op een nog slechtere lijn riiden dan dit tracject
Slaap lekkerquote:Op dinsdag 16 november 2010 21:21 schreef LovelyLady het volgende:
Liefjes ik ga afsluiten en naar bed. fijne avond
kusjes
Slaap lekker meisquote:Op dinsdag 16 november 2010 21:21 schreef LovelyLady het volgende:
kusjes
Jammer wilde nog wel weten hoe het was afgelopen bij die graftak. Maar slaap lekker hoorquote:Op dinsdag 16 november 2010 21:21 schreef LovelyLady het volgende:
kusjes
Pg!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |