Balen. Ik heb het niet zo op de NS en prorail. Te veel ellende mee gehad in het verledenquote:Op dinsdag 16 november 2010 20:22 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja, die P waren ze ook kwijt.
Weer fijn een uur vertraging opgelopen.
Liebchenquote:Op dinsdag 16 november 2010 20:26 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dat weet ik toch welZie de grapjes PI
Ook lekker langquote:Op dinsdag 16 november 2010 20:32 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik ook om half 7 er uit en toen van half 8 tot half 6 gewerkt
[..]
Hey Bos
Yup.. Maar wel leuk hoorquote:
bij ons lopen we ook gewoon met mobiels op de afdeling maar goed een ziekenhuis is altijd anders natuurlijkquote:Op dinsdag 16 november 2010 20:42 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Ook lekker lang![]()
[..]
Yup.. Maar wel leuk hoorWe discussieren nu over of mobiele telefoons wel toegestaan zijn op de afdeling, we gaan ff wat onderzoek doen om te kijken of het nou werkelijk apparatuur verstoord, en als we het dan accepteren wat voor gedragsregels we dan als afdeling willen opstellen
En hoe ist met Giertje?
quote:Op dinsdag 16 november 2010 20:42 schreef Enfermera het volgende:we gaan ff wat onderzoek doen om te kijken of het nou werkelijk apparatuur verstoord,
7 uur op 8 uur bij mondhygieniste. Bijna te laat want ik moest mijn autoruiten krabben. Plak verwijderd bij mondhygienste. Voor de deur bij de mondhygieniste op mijn giechel gegaan, toen kon ik daar niet wegrijden van de parkeerplaats omdat 1 of andere doos haar auto achter mijn auto had neergezet, moest toen een kwartier wachten voordat ik die doos eindelijk had opgespoord, bijna een hond overreden, moest een stuk omrijden omdat ze opeens hadden besloten dat ze de weg gingen repareren en ook nog op mijn tong gebeten vandaagquote:Op dinsdag 16 november 2010 20:32 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik ook om half 7 er uit en toen van half 8 tot half 6 gewerkt
[..]
Kusje terugquote:Op dinsdag 16 november 2010 20:39 schreef PeZu het volgende:
bamboe beertje een kusje van dit meneertje
quote:Op dinsdag 16 november 2010 20:44 schreef Trevland het volgende:
[..]
en dat is dus bij mij een normale werk dag
quote:Op dinsdag 16 november 2010 20:39 schreef Panda72 het volgende:
Balen. Ik heb het niet zo op de NS en prorail. Te veel ellende mee gehad in het verleden
HA HA HA. Nu lach ik je wel even keihard uitquote:Op dinsdag 16 november 2010 20:45 schreef Panda72 het volgende:
7 uur op 8 uur bij mondhygieniste. Bijna te laat want ik moest mijn autoruiten krabben. Plak verwijderd bij mondhygienste. Voor de deur bij de mondhygieniste op mijn giechel gegaan, toen kon ik daar niet wegrijden van de parkeerplaats omdat 1 of andere doos haar auto achter mijn auto had neergezet, moest toen een kwartier wachten voordat ik die doos eindelijk had opgespoord, bijna een hond overreden, moest een stuk omrijden omdat ze opeens hadden besloten dat ze de weg gingen repareren en ook nog op mijn tong gebeten vandaag
Dat is zeker een rot dagquote:Op dinsdag 16 november 2010 20:45 schreef Panda72 het volgende:
[..]
7 uur op 8 uur bij mondhygieniste. Bijna te laat want ik moest mijn autoruiten krabben. Plak verwijderd bij mondhygienste. Voor de deur bij de mondhygieniste op mijn giechel gegaan, toen kon ik daar niet wegrijden van de parkeerplaats omdat 1 of andere doos haar auto achter mijn auto had neergezet, moest toen een kwartier wachten voordat ik die doos eindelijk had opgespoord, bijna een hond overreden, moest een stuk omrijden omdat ze opeens hadden besloten dat ze de weg gingen repareren en ook nog op mijn tong gebeten vandaag
Ik heb niet veel keusquote:Op dinsdag 16 november 2010 20:47 schreef Enfermera het volgende:
[..]
jeetje.
Das kut. Of ben je er inmiddels aan gewend?
Dat mag hoor. Als zoiets iemand anders overkomt moet ik waarschijnlijk ook lachen.quote:Op dinsdag 16 november 2010 20:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
[..]
HA HA HA. Nu lach ik je wel even keihard uit![]()
Nee joh? Jeetje, das lastig.quote:Op dinsdag 16 november 2010 20:48 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat is zeker een rot dag![]()
[..]
Ik heb niet veel keus
want in de trein is het hemelsquote:Op dinsdag 16 november 2010 20:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
[..]
HA HA HA. Nu lach ik je wel even keihard uit![]()
Nou ja ik ben gezond he dus eigenlijk mag ik niet klagen maar ik baalde wel vandaagquote:
je hebt altijd keusquote:Op dinsdag 16 november 2010 20:48 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat is zeker een rot dag![]()
[..]
Ik heb niet veel keus
Ligt vooral aan de aanwezige apparatuur en kan ook van mobiel tot mobiel verschillen. Iets met hoeveelheid straling, spectrum van de straling, etc.quote:Op dinsdag 16 november 2010 20:42 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Ook lekker lang![]()
[..]
Yup.. Maar wel leuk hoorWe discussieren nu over of mobiele telefoons wel toegestaan zijn op de afdeling, we gaan ff wat onderzoek doen om te kijken of het nou werkelijk apparatuur verstoord, en als we het dan accepteren wat voor gedragsregels we dan als afdeling willen opstellen
En hoe ist met Giertje?
Omdat we zo druk zijn, kon vandaag nog wel langer werken als ik wou maar de knollen opquote:Op dinsdag 16 november 2010 20:49 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Nee joh? Jeetje, das lastig.Hoezo moet je zo vaak overwerken dan?
Dat snap ikquote:Op dinsdag 16 november 2010 20:49 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Nou ja ik ben gezond he dus eigenlijk mag ik niet klagen maar ik baalde wel vandaag
Ja maar dan geen geld en dat is ook geen optiequote:
Dat zeg ik niet. Maar de trein is heul zo gek nog nietquote:Op dinsdag 16 november 2010 20:49 schreef PeZu het volgende:
[..]
want in de trein is het hemels![]()
een vriend van mij is afgelopen zondag in elkaar gemept in de trein omdat hij een meisje hielp die werd aangevallen, dit was in de auto nooit gebeurt
Ik was zaterdag van 6.30 tot 18.00 op werk. En indd, dat had nog een uur of wat meer kunnen zijn, maar ik mocht gaan.quote:Op dinsdag 16 november 2010 20:44 schreef Trevland het volgende:
[..]
en dat is dus bij mij een normale werk dag
als de keuze in jouw geval is tussen preien en geen pegels dan klopt er iets niet in jouw beleidskeuzequote:Op dinsdag 16 november 2010 20:50 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat snap ik
[..]
Ja maar dan geen geld en dat is ook geen optie
ghegheghe ja daarom wacht ik ook rustig af totdat Fles weer eens veel vertraging heeft. Kan ik lachen .quote:Op dinsdag 16 november 2010 20:49 schreef PeZu het volgende:
[..]
want in de trein is het hemels![]()
een vriend van mij is afgelopen zondag in elkaar gemept in de trein omdat hij een meisje hielp die werd aangevallen, dit was in de auto nooit gebeurt
Oh, interessant. Heb je toevallig een linkje?quote:Op dinsdag 16 november 2010 20:50 schreef MPG het volgende:
[..]
Ligt vooral aan de aanwezige apparatuur en kan ook van mobiel tot mobiel verschillen. Iets met hoeveelheid straling, spectrum van de straling, etc.
He wat?quote:Op dinsdag 16 november 2010 20:50 schreef Trevland het volgende:
[..]
Omdat we zo druk zijn, kon vandaag nog wel langer werken als ik wou maar de knollen op
Dan kun je ook altijd biljartenquote:
Zou ik alleen niet doen op de IC als ik jullie wasquote:Op dinsdag 16 november 2010 20:42 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Ook lekker lang![]()
[..]
En hoe ist met Giertje?
weet ik, ik ga vaak zat met de trein, lekker chill, muziekje op wat lezenquote:Op dinsdag 16 november 2010 20:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet. Maar de trein is heul zo gek nog niet
echt heh, hij heeft gekneusde ribben, schouders, jukbeenderen een lichte hersenschudding als dan gekregenquote:Op dinsdag 16 november 2010 20:51 schreef Panda72 het volgende:
[..]
ghegheghe ja daarom wacht ik ook rustig af totdat Fles weer eens veel vertraging heeft. Kan ik lachen .
Tegenwoordig kan je niet eens meer te hulp schieten dan word je zelf in elkaar gebeukt.
Ik zal eens even kijken of ik via mijn docent EMC wat linkjes kan vindenquote:Op dinsdag 16 november 2010 20:52 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Oh, interessant. Heb je toevallig een linkje?
[..]
He wat?XD
dat was ook het eerst wat ik dacht toen ik trev zijn post lasquote:
Ik heb iets meer vaste uitgaven dan 300 euro die ik dan als uitkering zou krijgenquote:Op dinsdag 16 november 2010 20:51 schreef PeZu het volgende:
[..]
als de keuze in jouw geval is tussen preien en geen pegels dan klopt er iets niet in jouw beleidskeuze
Dat ik moe benquote:Op dinsdag 16 november 2010 20:52 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Oh, interessant. Heb je toevallig een linkje?
[..]
He wat?XD
had ik al verteld dat ik vorige maand mijn PR geëvenaard heb?quote:Op dinsdag 16 november 2010 20:51 schreef Panda72 het volgende:
[..]
ghegheghe ja daarom wacht ik ook rustig af totdat Fles weer eens veel vertraging heeft. Kan ik lachen .
Ja, dat is vrij kut inderdaad.quote:Tegenwoordig kan je niet eens meer te hulp schieten dan word je zelf in elkaar gebeukt.
je snapt het geloof ik niet helemaalquote:Op dinsdag 16 november 2010 20:54 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik heb iets meer vaste uitgaven dan 300 euro die ik dan als uitkering zou krijgen![]()
[..]
Dat ik moe ben
Als je niet in de spits in een overvolle trein hoeft te rijden wel jaquote:Op dinsdag 16 november 2010 20:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ga dan maar eens dagelijks met het traject Arnhem-Winterswijkquote:Op dinsdag 16 november 2010 20:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En de gasten die dat gedaan hebben zijn zeker niet gepakt?quote:Op dinsdag 16 november 2010 20:53 schreef PeZu het volgende:
[..]
weet ik, ik ga vaak zat met de trein, lekker chill, muziekje op wat lezen![]()
[..]
echt heh, hij heeft gekneusde ribben, schouders, jukbeenderen een lichte hersenschudding als dan gekregen
Nee, ik ben achterlijkquote:Op dinsdag 16 november 2010 20:56 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ga dan maar eens dagelijks met het traject Arnhem-Winterswijk
Een en al ellende zeker?quote:Op dinsdag 16 november 2010 20:56 schreef Trevland het volgende:
[..]
Op de IC en CCU is het sowieso niet toegestaan, niet alleen om de apparatuur maar ook om de rust voor patiëntenquote:Op dinsdag 16 november 2010 20:53 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Zou ik alleen niet doen op de IC als ik jullie was
Leuk! Thanks!quote:Op dinsdag 16 november 2010 20:53 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik zal eens even kijken of ik via mijn docent EMC wat linkjes kan vinden.
Ahquote:Op dinsdag 16 november 2010 20:54 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik heb iets meer vaste uitgaven dan 300 euro die ik dan als uitkering zou krijgen![]()
[..]
Dat ik moe ben
trein werd op "slot"gegooid, politie erbij en allemaal gearresteerdquote:Op dinsdag 16 november 2010 20:56 schreef Panda72 het volgende:
[..]
En de gasten die dat gedaan hebben zijn zeker niet gepakt?
Ik weet ervan hoorquote:Op dinsdag 16 november 2010 20:57 schreef Trevland het volgende:
[..]
Maar dan praat je er wel anders over
Nou dat is dan goed nieuws. Maar de daders zullen er wel met een taakstrafje of zo vanaf komen.quote:Op dinsdag 16 november 2010 20:57 schreef PeZu het volgende:
[..]
trein werd op "slot"gegooid, politie erbij en allemaal gearresteerd![]()
meisje dat werd lastig gevallen was flink toegetakeld rond de oog, (gekrabd)
Syntus Olé, Syntus Oléquote:Op dinsdag 16 november 2010 20:56 schreef Trevland het volgende:
[..]
ze kwamen uit een gesloten inrichting maar hadden weekend verlofquote:Op dinsdag 16 november 2010 20:59 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Nou dat is dan goed nieuws. Maar de daders zullen er wel met een taakstrafje of zo vanaf komen.
hoevele onvoldoendes?quote:Op dinsdag 16 november 2010 21:00 schreef TheFamousMan het volgende:
Shittt, durf m'n cijferlijst niet aan m'n cijferlijst niet aan m'n ouders te laten zien
Genoeg voor een langdurig FOK!verbod, gok ik zoquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |