piepklein wolkje? ik verdwaalde gewoon op 1 minuut van mijn huis, het mistte goed hierquote:Op dinsdag 16 november 2010 20:16 schreef MPG het volgende:
Zo. Eindelijk thuis en gegeten.
Goddomme een piepklein wolkje mist en de NS is bekant het soor bijster.
* dirkjo scrollt naar boven...quote:Op dinsdag 16 november 2010 20:17 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat snap ik en had het er een paar posts er boven al gezegd
Wees blij dat je niet in de middle of nowhere woontquote:Op dinsdag 16 november 2010 20:18 schreef PeZu het volgende:
[..]
piepklein wolkje? ik verdwaalde gewoon op 1 minuut van mijn huis, het mistte goed hier
Tizzerjoh? Er was niet zo achterlijk veel aan de hand. Een springer tussen Den Bosch en Tilburg en een opengereden wissel bij Hoofddorp waardoor ongeveer heel de Randstad een puinhoop isquote:Op dinsdag 16 november 2010 20:16 schreef MPG het volgende:
Zo. Eindelijk thuis en gegeten.
Goddomme een piepklein wolkje mist en de NS is bekant het soor bijster.
daar ben ik heel blij mee inderdaadquote:Op dinsdag 16 november 2010 20:19 schreef Trevland het volgende:
[..]
Wees blij dat je niet in de middle of nowhere woont
Ik had er geen moeite meequote:Op dinsdag 16 november 2010 20:19 schreef PeZu het volgende:
[..]
daar ben ik heel blij mee inderdaad![]()
Ik heb er ook geen problemen mee maar een collega van mij welquote:Op dinsdag 16 november 2010 20:20 schreef Solique het volgende:
Kan gelukkig zowat blind van en naar huis komen dus buiten geen zicht naast de weg geen last gehad.
Ja, die P waren ze ook kwijtquote:Op dinsdag 16 november 2010 20:16 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
Spoor??
misschien dat fles het weet??
wat enorm fijn voor je manquote:
Trein van 1732 reed niet, trein van 1802 had bekant een half uur vertraging.quote:Op dinsdag 16 november 2010 20:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Tizzerjoh? Er was niet zo achterlijk veel aan de hand. Een springer tussen Den Bosch en Tilburg en een opengereden wissel bij Hoofddorp waardoor ongeveer heel de Randstad een puinhoop is
echt helemaal geweldig manquote:Op dinsdag 16 november 2010 20:23 schreef Trevland het volgende:
[..]
Iets met als ik honger heb weet ik wel eten te vinden
Blind van beneden naar m'n kamer lopen. Gaat altijd goed tenzij ik niet 100% benquote:Op dinsdag 16 november 2010 20:23 schreef Trevland het volgende:
[..]
Iets met als ik honger heb weet ik wel eten te vinden
Dat weet ik toch welquote:Op dinsdag 16 november 2010 20:11 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Niemand, maar ik bedoelde dat ik je nooit betaal![]()
![]()
Maar je snapt wel dat het een geintje is hopelijk.
Half 7. Heb van half 8 tot vier gewerkt, en van 4 tot kwart voor 7 vergadering gehad. En jij?quote:Op dinsdag 16 november 2010 20:14 schreef Trevland het volgende:
[..]
Hey Dirk
Kijk een paar posts naar boven
[..]
Hoe laat was jij er vanmorgen dan eruit:
Ik eerst nog aan de koffie.quote:
Ik ook om half 7 er uit en toen van half 8 tot half 6 gewerktquote:Op dinsdag 16 november 2010 20:30 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Half 7. Heb van half 8 tot vier gewerkt, en van 4 tot kwart voor 7 vergadering gehad. En jij?
Hey Bosquote:
Hey Kerel.quote:
druk dagje dusquote:Op dinsdag 16 november 2010 20:30 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Half 7. Heb van half 8 tot vier gewerkt, en van 4 tot kwart voor 7 vergadering gehad. En jij?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |