Jullie verbeterden mijn foutje! En dan mag ik zeker niet uitleggen waarvan het komt.quote:
Vandaag nietquote:Op dinsdag 16 november 2010 22:03 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Jullie verbeterden mijn foutje! En dan mag ik zeker niet uitleggen waarvan het komt.
Great Minds Think Alikequote:
Nee hoor, dit schaadt alles en iedereen binnen en in de buurt van de PVV. Want het volgende schandaal is ook alweer op komst, dat zul je ook al wel meegekregen hebbenquote:Op dinsdag 16 november 2010 22:00 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Fik erin met de situatie die dan ontstaat? Ik betwijfel het. Ik denk dat de VVD dan niet veel te winnen heeft en veel te verliezen (want dan zou Wilders helemaal populair zijn geweest omdat hij die kerel eruit gedonderd had)
engelse les gaan volgenquote:
Dat laatste heb ik vandaag ook al veel gehoordquote:Op dinsdag 16 november 2010 22:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee hoor, dit schaadt alles en iedereen binnen en in de buurt van de PVV. Want het volgende schandaal is ook alweer op komst, dat zul je ook al wel meegekregen hebben![]()
http://www.nu.nl/politiek/2380543/opnieuw-pvver-in-opspraak.html
Maar goed, we zullen zien. Ik ben er van overtuigd dat nog één of een paar van dit soortgrappen de boel onherroepelijk zullen doen klappen, waarna de PVV gedecimeerd wordt en men vlucht in "vertrouwde" partijen. Eigenlijk precies hetzelfde wat we 8 jaar geleden bij de LPF zagen.
Of mijn link volgenquote:
dat gaat snellerquote:
Input failure: answer not good enoughquote:
Omgquote:Op dinsdag 16 november 2010 22:01 schreef Trevland het volgende:
[..]
De laatste paar posts ging over wat je op internet deed, ik neem aan dat je genoeg weet
Niet alleen vandaag hoor, dat roep ik al sinds 10 juniquote:Op dinsdag 16 november 2010 22:06 schreef Trevland het volgende:
Dat laatste heb ik vandaag ook al veel gehoord
quote:Op dinsdag 16 november 2010 22:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee hoor, dit schaadt alles en iedereen binnen en in de buurt van de PVV. Want het volgende schandaal is ook alweer op komst, dat zul je ook al wel meegekregen hebben![]()
Maar goed, we zullen zien. Ik ben er van overtuigd dat nog één of een paar van dit soortgrappen de boel onherroepelijk zullen doen klappen, waarna de PVV gedecimeerd wordt en men vlucht in "vertrouwde" partijen. Eigenlijk precies hetzelfde wat we 8 jaar geleden bij de LPF zagen.
quote:Op dinsdag 16 november 2010 22:07 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Input failure: answer not good enough![]()
[..]
Omg![]()
Leuk he.quote:
Don't hurt yourselfquote:Op dinsdag 16 november 2010 22:08 schreef PeZu het volgende:
ik ga even mijn pc in elkaar meppen en keihard schreeuwen
Doe een beetje lief tegen je netwerkkaart, die heb je nog nodigquote:Op dinsdag 16 november 2010 22:08 schreef PeZu het volgende:
Heb je het gelezen?quote:Op dinsdag 16 november 2010 22:07 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Input failure: answer not good enough![]()
[..]
Omg![]()
Veel plezierquote:Op dinsdag 16 november 2010 22:08 schreef PeZu het volgende:
dan doet die het daarna nog niet goedquote:Op dinsdag 16 november 2010 22:08 schreef PeZu het volgende:
Als de boel klapt vlogen beide leden eruit. Ik denk niet dat Wilders veel zou verliezen in dat geval, omdat hij dan daadkracht toont. En dan zou VVD liever eerst de SGP opzoeken voor een samenwerking, want bij de verkiezingen zouden ze gaan verliezen.quote:Op dinsdag 16 november 2010 22:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |