Lucassen kan meer invloed uitoefenen dan normaal in zo'n situatie. Maar als Lucassen eruit getrapt zou worden, steun zou opzeggen en het zou vallen is Lucasen zijn carriare in de politiek direct over. De PVV wil hem niet meer en hij heeft zelf een negatief profiel (en bovendien naast het negatieve profiel, verder onbekend).quote:Op dinsdag 16 november 2010 21:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Aan de andere kant kunnen ze werkelijk niet één zetel missen nu. En als het hierop zou klappen zou het de PVV veel stemmen gaan kosten. Kunnen we weer naar een fatsoenlijk meerderheidskabinet toe
Kan ook eerder zijn hoor is niet goed te achterhalen op You tubequote:Op dinsdag 16 november 2010 21:38 schreef Trevland het volgende:
[..]
Raar, want toen reed mijn trein(ja die naar winterswijk)wel en toen ik thuis was dacht ik waar is al die sneeuw nou
1 netwerk: ja. Zolang alles achter dezelfde router zit is het 1 netwerk.quote:Op dinsdag 16 november 2010 21:37 schreef PeZu het volgende:
[..]
de vraag was of ik dan 1 netwerk heb en overal bij kan zonder al teveel gedoe
Avonddienst duurt niet zolang?quote:Op dinsdag 16 november 2010 21:37 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Oh.
BahStom is dat he.
Ik hoop het ookWaar is het?
Morgen avonddienst, altijd fijn, donderdag en vrijdag vrij en donderdag komt een vriendin langs met d'r kleineDus, ja
Volgens mij was dat afgelopen jaar wel, ik had het geluk dat we op tijd weer richting huis zijn gegaan, natuurlijk wel vertragingquote:Op dinsdag 16 november 2010 21:39 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Kan ook eerder zijn hoor is niet goed te achterhalen op You tube
Huhu, gebroken botten maandje was dat. Bij één stukje straat (als ik naar de studie ga kom ik erlangs) hebben toen 10+ personen hun armen / benen gebroken.quote:Op dinsdag 16 november 2010 21:37 schreef Panda72 het volgende:
[..]
volgens mij was dit vorig jaar december
ja maar in de woonkamer willen de laptop en de foon wel graag wifiquote:Op dinsdag 16 november 2010 21:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
1 netwerk: ja. Zolang alles achter dezelfde router zit is het 1 netwerk.
Of je overal bij kan zonder gedoe? Hangt af van waar je alles hoe stevig tegenaan schroeft
Die woonkamerPC zou ik zo laten als hij nu is, direct bedraad op die router. En die PS3 wou je toch ook bedraad doen? Nou, dan heb je dus eigenlijk helemaal niks wireless nodig. Wel moet je dan een hoop draadjes trekken. Maar ja, dat heb je weleens, bij een "bedraad" netwerk.Misschien heet het daarom wel zo zelfs
maar gelukkig wel thuis gekomenquote:Op dinsdag 16 november 2010 21:40 schreef Trevland het volgende:
[..]
Volgens mij was dat afgelopen jaar wel, ik had het geluk dat we op tijd weer richting huis zijn gegaan, natuurlijk wel vertraging
Volgens mij heeft hij het nu ook al verkloot hoor. Er is niemand die geloof hecht aan geleuter over "vertrouwen terugwinnen" van iemand die EN veroordeeld is wegens ontucht, EN zijn buren bedreigt EN dat bovendien verzwijgt als hij de politiek in gaatquote:Op dinsdag 16 november 2010 21:39 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Lucassen kan meer invloed uitoefenen dan normaal in zo'n situatie. Maar als Lucassen eruit getrapt zou worden, steun zou opzeggen en het zou vallen is Lucasen zijn carriare in de politiek direct over. De PVV wil hem niet meer en hij heeft zelf een negatief profiel (en bovendien naast het negatieve profiel, verder onbekend).
Mja, voor wat het nu nog waard is...quote:Hij weet dat ook wel dondersgoed, hij komt volgende keer ook niet meer op de PVV-lijst, of hij moet de komende 4 jaar een wonder van kwaliteit blijken. Dus die blijft netjes de boel steunen.
De SGP is veel te klein.quote:En zou hij eruit getrapt zijn en dreigen de boel te boycotten, dan denk ik dat Rutte eerst naar de SGP voor gedoogsteun gaat, voordat hij de boel zou laten klappen.
slaap lekkerquote:
Jup en toen ik in Varrseveld uit stapte had ik zoiets van waar is alle sneeuw nou gebleven, echt het hoekje Varrseveld en Aalten(en richting Duitsland) was gewoon geen sneeuw gevallenquote:
Nee, kan ik lekker uitslapenquote:Op dinsdag 16 november 2010 21:40 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Avonddienst duurt niet zolang?
En wanneer komt je pic?![]()
Mij maakt het niet uit wanneer, ik kan elk moment van de dag wel actief zijnquote:Op dinsdag 16 november 2010 21:44 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Nee, kan ik lekker uitslapenvan half 4 tot half 12, dus half uurtje korter (gewoon betaalde pauze zeg maar), en ik vind het gewoon lekkerder. Vanwege het uitslapen gok ik
Ben echt een avond/nachtmens.
![]()
XD
Komt, komt. Geduld
quote:Op dinsdag 16 november 2010 21:44 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Nee, kan ik lekker uitslapenvan half 4 tot half 12, dus half uurtje korter (gewoon betaalde pauze zeg maar), en ik vind het gewoon lekkerder. Vanwege het uitslapen gok ik
Ben echt een avond/nachtmens.
![]()
XD
Komt, komt. Geduld
Die kerel heeft het zeker verkloot. Daarom zien we hem ook niet meer terug gok ik (of hij moet een onverwacht politiek talent zijn en gezien zijn media-presentaties gok ik er niet opquote:Op dinsdag 16 november 2010 21:42 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Volgens mij heeft hij het nu ook al verkloot hoor. Er is niemand die geloof hecht aan geleuter over "vertrouwen terugwinnen" van iemand die EN veroordeeld is wegens ontucht, EN zijn buren bedreigt EN dat bovendien verzwijgt als hij de politiek in gaat![]()
Voor Lucassen heel veel. Hij heeft zijn baantje nog. Voor de PVV is het natuurlijk geen goede reclame.quote:Mja, voor wat het nu nog waard is...
Nee hoor, in dit geval juist groot genoeg. Je hebt een meerderheid nodig om een motie aan te nemen. Even hypothetisch: Lucassen is eruit geknikkerd. Dan heeft de PVV, CDA en VVD bij elkaar 75 man. Op dat moment hebben ze dus, om de meerderheid bij stemming over moties, veilig te stellen, nog minimaal één man nodig. En laat de SGP nu twee leden beschikken en over het algemeen zowel economisch als politiek conservatief zijn (kortom, voor het CDA en VVD is daar, hypothetisch, mee samen te werken).quote:De SGP is veel te klein.
2 partijen regering, met 2 partijen gedoogsteunquote:Op dinsdag 16 november 2010 21:48 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Nee hoor, in dit geval juist groot genoeg. Je hebt een meerderheid nodig om een motie aan te nemen. Even hypothetisch: Lucassen is eruit geknikkerd. Dan heeft de PVV, CDA en VVD bij elkaar 75 man. Op dat moment hebben ze dus, om de meerderheid bij stemming over moties, veilig te stellen, nog minimaal één man nodig. En laat de SGP nu twee leden beschikken en over het algemeen zowel economisch als politiek conservatief zijn (kortom, voor het CDA en VVD is daar, hypothetisch, mee samen te werken).
ja dat moet werken hoop ikquote:
En als er een keer onweer langs komt heb je er nog geen zak aanquote:Op dinsdag 16 november 2010 21:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
2 partijen regering, met 2 partijen gedoogsteun![]()
Het lijkt de elektriciteitsvoorziening op een gemiddelde Franse camping wel
Wat moet de John's Phone op het wireless?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |