Sterker nog, voordat deze constructie doorging was dat ook het oorspronkelijke plan. Een regering van CDA, VVD en mogelijk PVV, met gedoogsteun van SGP en de PVV als die niet de regering inging.quote:Op dinsdag 16 november 2010 21:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
2 partijen regering, met 2 partijen gedoogsteun![]()
Het lijkt de elektriciteitsvoorziening op een gemiddelde Franse camping wel
Vraag het mij nietquote:Op dinsdag 16 november 2010 21:52 schreef MPG het volgende:
[..]
Wat moet de John's Phone op het wireless?
Ja. en de SGP wou dus toen al niet. En waarom nu ineens wel? dan?quote:Op dinsdag 16 november 2010 21:53 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Sterker nog, voordat deze constructie doorging was dat ook het oorspronkelijke plan. Een regering van CDA, VVD en mogelijk PVV, met gedoogsteun van SGP en de PVV als die niet de regering inging.
Wat nu gebeurd zagen ze al aankomen, er hoeft er maar ééntje iets geks in de bol te halen (eruit te stappen of eruit gezet worden) en dag meerderheid. Een minderheidsregering, op basis van de kleinst mogelijke meerderheid, is natuurlijk geen stabiele basis en daarom werd de SGP al benaderd.
Is dat niet een beetje dubbelop? Kan je dan niet gewoon beter één accespoint in de woonkamer houden en de kabels naar de pc / PS3 verder verwijderen? Het signaal zal sterk genoeg zijn en overbelasting zal ook niet gebeuren dunkt me.quote:
Hij wou juist de PS3 in de woonkamer aan een kabel hangenquote:Op dinsdag 16 november 2010 21:55 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Is dat niet een beetje dubbelop? Kan je dan niet gewoon beter één accespoint in de woonkamer houden en de kabels naar de pc / PS3 verder verwijderen? Het signaal zal sterk genoeg zijn en overbelasting zal ook niet gebeuren dunkt me.
Hij wil die twee per se bedraad ivm streaming in HD. Je moet wel de vraag goed lezenquote:Op dinsdag 16 november 2010 21:55 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Is dat niet een beetje dubbelop? Kan je dan niet gewoon beter één accespoint in de woonkamer houden en de kabels naar de pc / PS3 verder verwijderen? Het signaal zal sterk genoeg zijn en overbelasting zal ook niet gebeuren dunkt me.
Geven en nemen.quote:Op dinsdag 16 november 2010 21:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja. en de SGP wou dus toen al niet. En waarom nu ineens wel? dan?
Jaja. Komt. XDquote:
Oh, das wel handigquote:Op dinsdag 16 november 2010 21:46 schreef Trevland het volgende:
[..]
Mij maakt het niet uit wanneer, ik kan elk moment van de dag wel actief zijn
heb ik niet
Uhhuhquote:Op dinsdag 16 november 2010 21:47 schreef pgrferrari het volgende:
[..]Lekker uitslapen morge dan
Hihi XD![]()
Korte nacht gehad, dus mijn lees en schrijfvermogen is verre van optimaal.quote:Op dinsdag 16 november 2010 21:55 schreef Trevland het volgende:
[..]
Hij wou juist de PS3 in de woonkamer aan een kabel hangen
Oké. Dan is dat inderdaad een optie.quote:Op dinsdag 16 november 2010 21:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hij wil die twee per se bedraad ivm streaming in HD. Je moet wel de vraag goed lezen
juustem daar zit hem de kneepquote:Op dinsdag 16 november 2010 21:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hij wil die twee per se bedraad ivm streaming in HD. Je moet wel de vraag goed lezen
Precies. En DAN kan het dus ook wel heel goed zo zijn dat ze zeggen "wij moeten te veel van onze ideeën opgeven om dit kabinet te redden. En voor wie redden we dat dan? Voor de PVV, die we toch al niet wilden eigenlijk. Weet je wat? De fik erinquote:Op dinsdag 16 november 2010 21:57 schreef Woeste_Woerd het volgende:
En dan zou het zomaar kunnen dat de VVD wel ja moet zeggen, waar ze nu eerst nog nee zeiden (en dus alleen met met het CDA en PVV verder ging).
Alleen het punt van "vroeg/optijd" gaan slapen is wel een probleemquote:Op dinsdag 16 november 2010 21:57 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Jaja. Komt. XD
[..]
Oh, das wel handigIk ben, ook al ga ik 's avonds 9 uur slapen, 's ochtends om 6 uur altijd brakkig en voel me niet helemaal topfit
![]()
[..]
Uhhuh
Hup naar bed jijquote:Op dinsdag 16 november 2010 21:58 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Korte nacht gehad, dus mijn lees en schrijfvermogen is verre van optimaal.
[..]
Oké. Dan is dat inderdaad een optie.
Fik erin met de situatie die dan ontstaat? Ik betwijfel het. Ik denk dat de VVD dan niet veel te winnen heeft en veel te verliezen (want dan zou Wilders helemaal populair zijn geweest omdat hij die kerel eruit gedonderd had) met de verkiezingen. Het CDA gaat niet meer dalen (dus daar is geen leden van te winnen), want die zitten nu wel op minimum (leden die altijd erop stemmen). Van Wilders valt niet te scoren omdat hij een overwinning heeft gescoord met deze kwestie.quote:Op dinsdag 16 november 2010 21:59 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Precies. En DAN kan het dus ook wel heel goed zo zijn dat ze zeggen "wij moeten te veel van onze ideeën opgeven om dit kabinet te redden. En voor wie redden we dat dan? Voor de PVV, die we toch al niet wilden eigenlijk. Weet je wat? De fik erin"
Nah! Spoeddebat kijken.quote:
dat vroeg ik me ook al afquote:
ik doe tegenwoordig niet meer aan MPGenquote:Op dinsdag 16 november 2010 22:01 schreef Trevland het volgende:
[..]
De laatste paar posts ging over wat je op internet deed, ik neem aan dat je genoeg weet
GMTAquote:
Daarom vertel ik het je ookquote:Op dinsdag 16 november 2010 22:02 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik doe tegenwoordig niet meer aan MPGen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |