Oh dat!quote:Op dinsdag 16 november 2010 10:31 schreef MalaCocinera het volgende:
lovechild laatste keer dat ik naar WW keek hadden ze hun eigen spekjes of een nepvariant dat je kon gebruiken. Ze hadden ook bakvellen die legde je dan in de pan legde en ipv olie gebruiken ''bakte'' je daarop je eitje. Ivm fokken vanaf mobiel kan nu niet ff linken ernaar
Goed hoorquote:Op dinsdag 16 november 2010 10:32 schreef Lovechild het volgende:
Aan mijn toenemende behoefte aan zoetigheid kon ik al merken dat mijn menstruatie er eerdaags aankomt en de weegschaal deed gisteravond mee aan die mededeling: 4 ons erbij.
En ik wéét dat het belangrijk is dat ik me voel zoals ik gisteren postte, maar toch voelt het dan even niet zo als de weegschaal daar niet aan meewerkt. Het liefst zou ik me begraven in eten vandaag maar gelukkig ben ik al zo hergeprogrammeerd dat ik dat niet doe
Thee... bij mij nuquote:Op dinsdag 16 november 2010 10:43 schreef MalaCocinera het volgende:
[..]
Goed hoor
Wat is je alternatief voor eten dan?
Voor de ergste trek in zoetigheid heb ik 2 lange vingers en een aantal kauwgomballen gegeten en zometeen ga ik maar gewoon braaf wat fruit eten.quote:Op dinsdag 16 november 2010 10:43 schreef MalaCocinera het volgende:
[..]
Goed hoor
Wat is je alternatief voor eten dan?
quote:Op dinsdag 16 november 2010 12:11 schreef DarkElf het volgende:
en een iemand (weet de naam even niet meer, sorry) die een half mens is afgevallen,wat een prestatie!
Tsja, eigen spekjes en vet vind ik maar een manier van commercieel uitmelken hoor. Dat is helemaal nergens voor nodig.quote:Op dinsdag 16 november 2010 10:00 schreef MalaCocinera het volgende:
Dat weet ik, maar ik zie niet echt het verschil met Cambridge dieet of WW (met hun spekjes en eigen vet om in te koken).
Ik hou dit nu zo'n 1.5 jaar vol, met gemak. Dat is toch ook echt een stukje discipline. De tijden hou ik niet precies aan. Ik zorg ervoor dat tussen mijn momenten van voeding minimaal 2 uur en maximaal 3 uur zit.quote:Oke je eet meer calorieeen en gezonder, zeker gezonder dan ik. Hoe lang hou je dit al vol? En hoe hou jij aan de tijden?
Het is niet zo dat je dit móet gebruiken hoor.quote:Op dinsdag 16 november 2010 12:55 schreef ehlo het volgende:
[..]
Tsja, eigen spekjes en vet vind ik maar een manier van commercieel uitmelken hoor. Dat is helemaal nergens voor nodig.
[..]
Ik had gister hetzelfde: ongesteld geworden en de weegschaal gaf een halve kg meer aan. In plaats van chocolade en katjang pedis waar ik normaal naar grijp ben ik toen maar gaan winkelen.quote:Op dinsdag 16 november 2010 10:32 schreef Lovechild het volgende:
Pfff, klikte ik op 'invoeren' ipv op de smiley en sloot ik dus het topic voordat ik m'n post afhad.
Aan mijn toenemende behoefte aan zoetigheid kon ik al merken dat mijn menstruatie er eerdaags aankomt en de weegschaal deed gisteravond mee aan die mededeling: 4 ons erbij.
En ik wéét dat het belangrijk is dat ik me voel zoals ik gisteren postte, maar toch voelt het dan even niet zo als de weegschaal daar niet aan meewerkt. Het liefst zou ik me begraven in eten vandaag maar gelukkig ben ik al zo hergeprogrammeerd dat ik dat niet doe
Goed hoor!quote:Op dinsdag 16 november 2010 07:16 schreef flugeltje het volgende:
Hier gaat het goed, gisteren 3 kilo eraf. (2 weken bezig)
Ik zit qua koolhydraten inmiddels tussen de 30 en 40 gram per dag, dat is beter te doen dan onder de 30 te blijven. Verder moet m'n lichaam wel ontzettend wennen, heb last van m'n maag/darmen en ben een beetje wiebelig. Maar dat kan ook nog komen door een griepje waar ik afgelopen weekend mee in bed gelegen heb...
Nou, ik nam wel een beetje aan dat dat het geval was. Dat zie je wel vaker bij bepaalde dieten. Vaak kun je met een goedkoper product prima het zelfde resultaat bereiken.quote:Op dinsdag 16 november 2010 14:18 schreef Lovechild het volgende:
Oh nee, zo vatte ik het ook niet op. Maar ik wilde het even verduidelijken voor het geval je het dacht
Lijkt me een lekkere combinatie.quote:Op dinsdag 16 november 2010 19:25 schreef mspoez het volgende:
Lijstje!
T 4 crackers met schrapje pindakaas en komkommer
quote:Op dinsdag 16 november 2010 19:25 schreef mspoez het volgende:
Lijstje!
Ben gister begonnen met 40 dagen géén alcohol en gezond eten, plus als het lukt mn regime van 2 a 3 x sporten per week.
O gepocheerd ei op 1 volkoren boterham
T activia yoghurtje
T 4 crackers met schrapje pindakaas en komkommer
L grote bak broccolisoep
T gemengd fruit
T 2 rijstwafels sandwichspread
D boontjes sateh met kippepootjes
S bodybalance
Zit nu op 1680 kCal, dus na het sporten nog wat meer eten.
Morgen haal ik mn nieuwe fiets op, mn lieve omafiets is stukmaar goed, deze nieuwe rijdt wel veel lekkerder en vanaf donderdag kan ik dus weer met de fiets naar het werk!
Is natuurlijk niet heilig...quote:Op dinsdag 16 november 2010 21:17 schreef mspoez het volgende:
[..]
Thnx! Lees al zolang bij jullie, gelukkig heb ik er toch iets van opgestoken dan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |