quote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:Het meet idee:
Gezellig met z'n allen low budget Sinterklaas vieren. Allemaal 5 cadeautjes mee van een euro per stuk en daar doen we een spel mee. Vind je het leuk te komen, PM dan even naar marijkezwolleLocatie is nog onbekend, maar ik stel mijn huis in Zwolle ter beschikking. Datum: Zaterdag 27 november , zodat iedereen ook thuis Sinterklaas kan vieren
Wat ist?quote:Op maandag 15 november 2010 21:52 schreef pgrferrari het volgende:
Over een kutgrap die met me uitgehaald is.
Tja, we kennen hem niet, dat maakt het lastigquote:Op maandag 15 november 2010 21:53 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Mja, dat werkt dus bij hem niet, sowieso, wasspul koop ik toch wel aangezien ik de boodschappen doe
Z'n autoquote:Op maandag 15 november 2010 21:53 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
waar houdt ie van?
auto's, treinen, vliegtuigen, niets van dat al?
I know... ik ken 'm wel en vind t al lastigquote:Op maandag 15 november 2010 21:54 schreef Muck het volgende:
[..]
Wat ist?
[..]
Tja, we kennen hem niet, dat maakt het lastig
Dus geen geurvreters als grap. Oke, even denken dan.quote:Op maandag 15 november 2010 21:55 schreef Pien85 het volgende:
[..]
I know... ik ken 'm wel en vind t al lastig
AU hoofdpijnquote:Op maandag 15 november 2010 21:55 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dus geen geurvreters als grap. Oke, even denken dan.
ah nou..als hij van treinen hield wist ik wel watquote:Op maandag 15 november 2010 21:54 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Z'n autoMja, daar kan ik ook weinig mee eigenlijk... en zeilen, maar tis winter, en een zeilboot past niet in z'n schoen, bovendien zijn die krengen mij te duur
Look again.quote:
na die ene die ik ken ben ik de draad een beetje kwijtgeraaktquote:Op maandag 15 november 2010 21:55 schreef Pien85 het volgende:
[..]
I know... ik ken 'm wel en vind t al lastig
IN dat geval...quote:
Mja, ik had niet in de gaten dat we al zo ver waren... en dat pgr weer aan het lapohunten wasquote:
Hij heeft een godsonmogelijke hekel aan treinenquote:Op maandag 15 november 2010 21:56 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ah nou..als hij van treinen hield wist ik wel wat
He wat?quote:Op maandag 15 november 2010 21:56 schreef Muck het volgende:
[..]
na die ene die ik ken ben ik de draad een beetje kwijtgeraakt
Dat heb ik sowieso. En na maanden is de ene kant van de nek wat rustiger, begint de ander. Lollerz, ga ik maar weer naar de manuel therapeutquote:
Pheno, om filmpje in OP te updaten. MOet je hem ff PMmmenquote:Op maandag 15 november 2010 21:57 schreef suikertaartje het volgende:
Zeg..waarom vroeg wie naar onze eerste post ooit en onze ui toen?
Ohquote:Op maandag 15 november 2010 21:57 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Hij heeft een godsonmogelijke hekel aan treinen
Typ het dan van je af door te vertellen wat er gebeurd is.quote:Op maandag 15 november 2010 21:57 schreef pgrferrari het volgende:
Mijn dag is goed om zeep geholpen terwijl hij al kut was.
Grafmensen.
Ik weet nu waar die staat dus vind hem zo weerquote:Op maandag 15 november 2010 21:57 schreef MPG het volgende:
[..]
Pheno, om filmpje in OP te updaten. MOet je hem ff PMmmen
Sta ik daar eigk nog wel in? Ik zou zelf willen kijken, maar filmpje laadt nietquote:Op maandag 15 november 2010 21:57 schreef MPG het volgende:
[..]
Pheno, om filmpje in OP te updaten. MOet je hem ff PMmmen
Nee, dat post ik liever niet hier.quote:Op maandag 15 november 2010 21:58 schreef MPG het volgende:
[..]
Typ het dan van je af door te vertellen wat er gebeurd is.
Joh ga slapenquote:Op maandag 15 november 2010 21:57 schreef pgrferrari het volgende:
Grafmensen.
Je staat er vast nog in, ik heb er maar een gemaakt en nooit geüpdatet.quote:Op maandag 15 november 2010 21:59 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Sta ik daar eigk nog wel in? Ik zou zelf willen kijken, maar filmpje laadt niet
hou dan op met zeikenquote:Op maandag 15 november 2010 21:59 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Nee, dat post ik liever niet hier.
What happened?quote:Op maandag 15 november 2010 21:57 schreef pgrferrari het volgende:
Grafmensen.
Ah goodquote:Op maandag 15 november 2010 21:59 schreef Pheno het volgende:
[..]
Je staat er vast nog in, ik heb er maar een gemaakt en nooit geüpdatet.
Dan kun je het niet vreemd vinden dat we het niet begrijpen.quote:Op maandag 15 november 2010 21:59 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Nee, dat post ik liever niet hier.
Klopt, ik hou al op.quote:Op maandag 15 november 2010 22:00 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dan kun je het niet vreemd vinden dat we het niet begrijpen.
En als ik het doe krijg ik weer gezeur van julliequote:Op maandag 15 november 2010 22:00 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
hou dan op met zeiken
ik had/heb ook een kutdag, heb het van me afgeschreven en tis klaar nu... niks aan te doen
Ga slapen morgen weer een dag
Kijk Popstars, dan voel je je meteen een stuk beter met dat leedvermaak.quote:
Kweetniet watter mis was, meneer taart heb hem uit elkaar geschroeverd en weer in elkaar geschroeverd en nu doettie het weerquote:Op maandag 15 november 2010 21:58 schreef MPG het volgende:
SUIKERBEEB, wat wasser nou mis met je laptopper en wie heb m nou gefixt?
Popstarsquote:Op maandag 15 november 2010 22:01 schreef Pheno het volgende:
[..]
Kijk Popstars, dan voel je je meteen een stuk beter met dat leedvermaak.
quote:Op maandag 15 november 2010 22:01 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Kweetniet watter mis was, meneer taart heb hem uit elkaar geschroeverd en weer in elkaar geschroeverd en nu doettie het weer
quote:Op maandag 15 november 2010 22:01 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Kweetniet watter mis was, meneer taart heb hem uit elkaar geschroeverd en weer in elkaar geschroeverd en nu doettie het weer
Kannie dat met de mijne niet ook even doen?quote:Op maandag 15 november 2010 22:01 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Geen idee, ik kijk er niet naarquote:
Praat die arme jongen nou geen nieuw trauma aan...quote:Op maandag 15 november 2010 22:01 schreef Pheno het volgende:
[..]
Kijk Popstars, dan voel je je meteen een stuk beter met dat leedvermaak.
Go meneer taartquote:Op maandag 15 november 2010 22:01 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Er zat dus een schroefje losquote:Op maandag 15 november 2010 22:01 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
In dat geval, weltrustenquote:Op maandag 15 november 2010 22:02 schreef pgrferrari het volgende:
Ik ga maar slapen, is beter voor me denk.
Welterusten, dan tochquote:Op maandag 15 november 2010 22:02 schreef pgrferrari het volgende:
quote:Op maandag 15 november 2010 22:03 schreef wel.o.k het volgende:
shit![]()
ik dacht wat heb ik een last van mijn oog... kan amper nog lezen.
hey waar is mijn bril eigenlijk
Niet op je hoofd?quote:Op maandag 15 november 2010 22:03 schreef wel.o.k het volgende:
shit![]()
Slaap lekker, morgen weer een nieuwe dagquote:Op maandag 15 november 2010 22:02 schreef pgrferrari het volgende:
quote:Op maandag 15 november 2010 22:03 schreef wel.o.k het volgende:
shit![]()
Waar werk je dan? is wel een lange nachtquote:Op maandag 15 november 2010 22:04 schreef dirkjo het volgende:
Ik moest trouwens zaterdag van 20:00 tot 04.30 werken. Voor ik in bed lag was het al 6.30![]()
Hele zondag geslapen![]()
wat vervelendquote:Op maandag 15 november 2010 22:04 schreef Pheno het volgende:
Hopelijk over een dag of twee ons op maat gemaakte vakantiereis in de mailbox. Ik ben er zo aan toe. Echt helemaal weg, foetsie etc. Fiji kan niet doorgaan, het is regenseizoen, dus dan maar een opoffering om na de reis nog een weekje te hangen in Maleisie...
Wat heb jij het toch zwaarquote:Op maandag 15 november 2010 22:04 schreef Pheno het volgende:
Hopelijk over een dag of twee ons op maat gemaakte vakantiereis in de mailbox. Ik ben er zo aan toe. Echt helemaal weg, foetsie etc. Fiji kan niet doorgaan, het is regenseizoen, dus dan maar een opoffering om na de reis nog een weekje te hangen in Maleisie...
Waarom geloof ik dat nietquote:
De behoefte is vrij nihil. Dat zal wel over de meet gaan de komende weken.quote:Op maandag 15 november 2010 22:04 schreef pgrferrari het volgende:
Ohja Pheno, als je wil weten wat er gebeurt is.
Lees TAL.
Horeca. Er was een carnaval-prins-bekendmaking op een school. Toen het feest was afgelopen was het 2.00, voor alles opgeruimd is en weer terug is bij het bedrijf zelf ben je weer aantal uur verder.quote:Op maandag 15 november 2010 22:04 schreef Trevland het volgende:
[..]
Waar werk je dan? is wel een lange nacht
quote:
Nogal. Na Nieuw Zeeland toch nog wat langer in het vliegtuig hangenquote:
Ik geef je ook geen ongelijkquote:Op maandag 15 november 2010 22:06 schreef dirkjo het volgende:
[..]
Horeca. Er was een carnaval-prins-bekendmaking op een school. Toen het feest was afgelopen was het 2.00, voor alles opgeruimd is en weer terug is bij het bedrijf zelf ben je weer aantal uur verder.
Gelukkig sluiten we altijd af met een paar biertjes op kosten van baas, niks mis mee
Er is inderdaad niks mis mee.quote:
Geniet van je douche en slaap lekkerquote:Op maandag 15 november 2010 22:08 schreef LovelyLady het volgende:
lieverdjes ik ga douchen... en een einde maken aan deze bizarre dag
Morgen weer vroeg op enzo...
Trusten lieverdjes Tot morgen
slaap lekker mopquote:Op maandag 15 november 2010 22:08 schreef LovelyLady het volgende:
Trusten lovelyquote:Op maandag 15 november 2010 22:08 schreef LovelyLady het volgende:
Mja, ik moet eigenlijk huiswerk maken, maar mijn ouders kijken TV, en als ik mijn koptelefoon opzet let ik niet meer op mijn werk, maar alleen op de muziekquote:Op maandag 15 november 2010 22:08 schreef LovelyLady het volgende:
Meneer taart?? Geschroeverd? En hij drinkt ook whiskyquote:Op maandag 15 november 2010 22:01 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Over Whisky gesproken... Ik durf je haast niet te zeggen wat er hier in de kast staatquote:Op maandag 15 november 2010 22:10 schreef MPG het volgende:
[..]
Meneer taart?? Geschroeverd? En hij drinkt ook whisky.
Is hij stiekem een soort van MPG?
Ik gok appelsapquote:Op maandag 15 november 2010 22:11 schreef Muck het volgende:
[..]
Over Whisky gesproken... Ik durf je haast niet te zeggen wat er hier in de kast staat
Vertel!quote:Op maandag 15 november 2010 22:11 schreef Muck het volgende:
[..]
Over Whisky gesproken... Ik durf je haast niet te zeggen wat er hier in de kast staat
Slaap leker snoetquote:Op maandag 15 november 2010 22:08 schreef LovelyLady het volgende:
Trusten snoetjesTot morgen
Heel veel op het momentquote:Op maandag 15 november 2010 22:12 schreef MPG het volgende:
[..]
Vertel!
Misschien vertel ik dan ook wat ik bij de pa van Harrie heb gedronken...
Ja, twaalf topics onzin van de afgelopen paar uur door gaan akkeren..quote:Op maandag 15 november 2010 22:04 schreef pgrferrari het volgende:
Ohja Pheno, als je wil weten wat er gebeurt is.
Lees TAL.
Ja, maar dan dikkerquote:Op maandag 15 november 2010 22:10 schreef MPG het volgende:
Meneer taart?? Geschroeverd? En hij drinkt ook whisky.
Is hij stiekem een soort van MPG?
Ik open een topic en zag zeroku, zegt genoeg toch?quote:Op maandag 15 november 2010 22:12 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja, twaalf topics onzin van de afgelopen paar uur door gaan akkeren..Nou, ik leef er wel mee dat we het niet te weten zullen komen
Oooow.quote:Op maandag 15 november 2010 22:12 schreef Muck het volgende:
[..]
Heel veel op het moment
Waaronder Ballantines, Dimple, een 12 jaar oude vogel en nog een flesje of 4
Sudokuuuuuuquote:Op maandag 15 november 2010 22:13 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik open een topic en zag zeroku, zegt genoeg toch?
quote:Op maandag 15 november 2010 22:14 schreef MPG het volgende:
[..]
Oooow.
Ik had bij Harie zijn pa een glaasje van een gelimiteerde bottelin van een 19 jaar oude Macallan op. Omdat Harrie 30 werd.
En hier staat inmiddels: een bodempje grant's, een dimple, een jameson, een glenfiddich een glenmorangie, een cardhu en een caol ila.
quote:Op maandag 15 november 2010 22:02 schreef Muck het volgende:
MPG, weet je wat ik van het weekend op de radio hoorde?
* MPG gaat aankomenquote:
* Trevland meld zich alquote:Op maandag 15 november 2010 22:14 schreef MPG het volgende:
[..]
* MPG gaat aankomen
Kun je m inruilen voor een jonger exemplaar..
Is dat zo'n kutuser ja?quote:Op maandag 15 november 2010 22:13 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik open een topic en zag zeroku, zegt genoeg toch?
MPG gaat aankomenquote:Op maandag 15 november 2010 22:14 schreef MPG het volgende:
[..]
* MPG gaat aankomen
quote:Op maandag 15 november 2010 22:05 schreef Pheno het volgende:
[..]
De behoefte is vrij nihil. Dat zal wel over de meet gaan de komende weken.
Neequote:Op maandag 15 november 2010 22:02 schreef Muck het volgende:
MPG, weet je wat ik van het weekend op de radio hoorde?
Nou, ik zeg alleen maar:quote:
quote:Ik woën in de Wien en het in 't Ven
En gluif maar det ik mich de bein oet ren.
Nee, sorryquote:Op maandag 15 november 2010 22:16 schreef Symphonic het volgende:
Ik heb wel onwijs veel zin in de meet
Muck, kom je ook?
quote:
Oh, een meet. Hoax, of is dat tegenwoordig niet meer/quote:Op maandag 15 november 2010 22:16 schreef Symphonic het volgende:
Muck, kom je ook?
Jammerquote:
Deze nietquote:Op maandag 15 november 2010 22:17 schreef Pheno het volgende:
[..]
Oh, een meet. Hoax, of is dat tegenwoordig niet meer/
Ja, maar niet ook gaan roken he?quote:Op maandag 15 november 2010 22:14 schreef MPG het volgende:
[..]
* MPG gaat aankomen
Jeujquote:Op maandag 15 november 2010 22:18 schreef Symphonic het volgende:
[..]
[KSC #2098] Waar we elkaar warm knuffelen met pizza en thee
Jaquote:
Blijkbaar niet meerquote:Op maandag 15 november 2010 22:17 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik niet in elk gevalquote:
Mja, ik heb het al zo ongelofelijk druk met verjaardagen, andere verplichtingen enzo en mijn gezondheid is niet zo best, dus ik heb heel erg weinig zin om 2,5 uur in de trein te zitten enzoquote:
ik weet een leuk verhaaltje, dat gaat over iedereen en een meetquote:
Ik ben er ook bijquote:Op maandag 15 november 2010 22:16 schreef Symphonic het volgende:
Muck, kom je ook?
Kom je ook?quote:Op maandag 15 november 2010 22:17 schreef Pheno het volgende:
[..]
Bij mij eigenlijk al wel zeker inmiddelsquote:Op maandag 15 november 2010 22:19 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ikke wel, en bij jou nog steeds misschien?
Ik heb geen idee. Maar dan weet ik ook 0,0.quote:
braaf.quote:
nou, misschien .....quote:Op maandag 15 november 2010 22:22 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
braaf.
Jij komt naar de meet.
Yippiequote:Op maandag 15 november 2010 22:20 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Bij mij eigenlijk al wel zeker inmiddels
Hey Marijkequote:
Zaterdag de 27e in Zwolle!quote:Op maandag 15 november 2010 22:21 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik heb geen idee. Maar dan weet ik ook 0,0.
Even kijken of ik niet in Tokio zit.quote:
Nee. Das bah.quote:Op maandag 15 november 2010 22:19 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, maar niet ook gaan roken he?
Nichtje weg, laptop heelquote:
Hoe kan ik ooit woest zijn op ST?quote:
Dat is koken, niet rokenquote:
Liebchenquote:
Heeeeel zelden hoor, maak je maar geen zorgenquote:
Niet op ST! Gek!quote:
Há! Dan heb je MPG nog nooit boos gezienquote:
Nou...met mijn moodswings lately ben ik redelijk onuitstaanbaar hoorquote:
Hoezo dat? Ik ben zo misbaar als de pestquote:
ik ben bli voor je dat hij het weer doetquote:Op maandag 15 november 2010 22:25 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nichtje weg, laptop heel![]()
![]()
![]()
En over 10 minuutjes belbaar
Ikke ookquote:Op maandag 15 november 2010 22:26 schreef Dr_Flash het volgende:
Ohkut dat meetgebeuren is al bijna hmm. Moet nog steeds kadootjes strikken.
Weet je zeker dat het geen stoom was omdat hij te hete koffie had gedronken?quote:Op maandag 15 november 2010 22:27 schreef Muck het volgende:
Há! Dan heb je MPG nog nooit boos gezien
Dat kloptquote:Op maandag 15 november 2010 22:27 schreef Muck het volgende:
[..]
Heeeeel zelden hoor, maak je maar geen zorgen
[..]
Niet op ST! Gek!
Gewoon in het algemeen
[..]
MarijkeHardenberg-Westquote:Op maandag 15 november 2010 22:27 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hoezo dat? Ik ben zo misbaar als de pest
ik ookquote:Op maandag 15 november 2010 22:27 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik ben bli voor je dat hij het weer doet
Omdat jijquote:Op maandag 15 november 2010 22:27 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dat is bij mij ook niet zo makkelijk, maar hoera, iemand heeft het gepresteerd vandaagquote:Op maandag 15 november 2010 22:27 schreef Muck het volgende:
[..]
Als medicijn tegen keelpijn heb ik vanmiddag zout opgelost in heet water om daarmee te gorgelen... het benaderde de smaak van Cup-a-Soup wel heel ergquote:Op maandag 15 november 2010 22:28 schreef Dr_Flash het volgende:
Half elf Cup a Soup. DAT zouden meer mensen moeten doen!
met een slaperige kop lijkt me dat niet zo slimquote:Op maandag 15 november 2010 22:28 schreef Dr_Flash het volgende:
Half elf Cup a Soup. DAT zouden meer mensen moeten doen!
dan had ik pardoes een werkloos macbook komen brengenquote:Op maandag 15 november 2010 22:29 schreef suikertaartje het volgende:
ik had me al bijna neergelegd bij 's avonds niet meer fokken...
Als je daarmee bedoelt dat je heel erg gemist kunt worden omdat iedereen je altijd zo mist als je er niet bent, dan heb je gelijkquote:Op maandag 15 november 2010 22:27 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
gekkiequote:Op maandag 15 november 2010 22:29 schreef Symphonic het volgende:
dan had ik pardoes een werkloos macbook komen brengen
Does not compute.quote:Op maandag 15 november 2010 22:26 schreef Dr_Flash het volgende:
Ohkut dat meetgebeuren is al bijna hmm. Moet nog steeds kadootjes strikken.
PeterIkWeetEigenlijkNietWaarJeWoontquote:
Welnee, de jongen heet een asbest tong en keel, daarom drinkt hij recht uit de potquote:Op maandag 15 november 2010 22:27 schreef DaMart het volgende:
[..]
Weet je zeker dat het geen stoom was omdat hij te hete koffie had gedronken?
Houden zoquote:
Hardenberg?quote:
Damn, dan heeft ie het wel heel bont gemaaktquote:Op maandag 15 november 2010 22:28 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Dat is bij mij ook niet zo makkelijk, maar hoera, iemand heeft het gepresteerd vandaag
Nee, dat bedoel ik niet. En zo gezellig ben ik niet de laatste dagenquote:Op maandag 15 november 2010 22:29 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Als je daarmee bedoelt dat je heel erg gemist kunt worden omdat iedereen je altijd zo mist als je er niet bent, dan heb je gelijk![]()
Waarom jat je mijn macbook? Het is misschien een werkeloos ding op accu (5 minutenquote:Op maandag 15 november 2010 22:29 schreef Symphonic het volgende:
[..]
dan had ik pardoes een werkloos macbook komen brengen
Amsterdam-Noordquote:Op maandag 15 november 2010 22:30 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
PeterIkWeetEigenlijkNietWaarJeWoont
Ik wist het vroeger wel, maar daar woont ie al laaaaang niet meerquote:Op maandag 15 november 2010 22:30 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
PeterIkWeetEigenlijkNietWaarJeWoont
Leiden Zuid dusquote:
Jij en niet gezellig, dat kan nietquote:Op maandag 15 november 2010 22:31 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee, dat bedoel ik niet. En zo gezellig ben ik niet de laatste dagenDus geloof me, ik ben misbaar hoor
quote:
ik woonde in Beverwijk en inmiddels heb ik dat ingeruild voor Heerhugowaardquote:Op maandag 15 november 2010 22:31 schreef Muck het volgende:
[..]
Ik wist het vroeger wel, maar daar woont ie al laaaaang niet meer
Die heeft ze, en zoals elke vrouw heeft ze het op de kop vast.quote:Op maandag 15 november 2010 22:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
![]()
Pak er maar eens even een kaart bij jij
Het adres moet ik nog wel ergens hebbenquote:Op maandag 15 november 2010 22:34 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik woonde in Beverwijk en inmiddels heb ik dat ingeruild voor Heerhugowaard
Dichter bij West-Friesland, dichter bij mijn roots
quote:Op maandag 15 november 2010 22:34 schreef Pheno het volgende:
[..]
Die heeft ze, en zoals elke vrouw heeft ze het op de kop vast.
quote:Op maandag 15 november 2010 22:34 schreef Pheno het volgende:
[..]
Die heeft ze, en zoals elke vrouw heeft ze het op de kop vast.
Ik vind je niet ineens niet meer lief als je even niet zo gezellig bent hoorquote:Op maandag 15 november 2010 22:31 schreef Marijkezwolle het volgende:
Nee, dat bedoel ik niet. En zo gezellig ben ik niet de laatste dagenDus geloof me, ik ben misbaar hoor
Mijn ex woont daar, dus ehm, ik heb er wat minder meequote:Op maandag 15 november 2010 22:34 schreef Symphonic het volgende:
Hoewel ik meer dan prima in hardenberg zou kunnen wonen.
Dat dorp heeft echt mijn hart gestolen
Ik ga nooit meer terug naar die regio, echt over mijn lijkquote:Op maandag 15 november 2010 22:34 schreef Symphonic het volgende:
Hoewel ik meer dan prima in hardenberg zou kunnen wonen.
Dat dorp heeft echt mijn hart gestolen
quote:
Trustenquote:
ik heb een paar jaar achter elkaar vakantie gevierd bij de Beerze Bulten, en ik vind die regio echt helemaal te gekquote:Op maandag 15 november 2010 22:35 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik ga nooit meer terug naar die regio, echt over mijn lijk
Trustequote:
Kijk dan even in de OP snaveldierquote:Op maandag 15 november 2010 22:37 schreef Pheno het volgende:
Maar goed, ik lees vast wel een keer iets over die meet hoe en wat en of.
heee H.quote:Op maandag 15 november 2010 22:37 schreef goldfinger1963 het volgende:
jullie gaan echt hard![]()
even een kop koffie pakken en meteen 50 posts verder
Of je leest gewoon ff de OPquote:Op maandag 15 november 2010 22:37 schreef Pheno het volgende:
Maar goed, ik lees vast wel een keer iets over die meet hoe en wat en of.
kan ik me goed voorstel'nquote:Op maandag 15 november 2010 22:35 schreef Muck het volgende:
[..]
Mijn ex woont daar, dus ehm, ik heb er wat minder mee
Ik ga nu eerst nog broodjes smeren, dus als je wilt mag je nog bellen hoorquote:
Nee, hoor, ik kijk naar tieten en die staan niet in de OP.quote:Op maandag 15 november 2010 22:38 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Of je leest gewoon ff de OPMannen kijken ook altijd met hun neus
teruglezen doe ik ook maar nietquote:
ik ben van plan om zeeeer binnenkort weer iets Japans te gaan doen hier in de KSCquote:Op maandag 15 november 2010 22:38 schreef Pheno het volgende:
Ik ga nu nog even uh, nee, ook niet. Ik ga slapen. Na twee uur Japanse spraakles ben ik er wel doorheen. Zo lastig om opeens volledige zinsbouw om te gooien ik heb er hoofdpijn van
Slaap lekker suikerbeebquote:
quote:
Ik riep nog Hai koequote:Op maandag 15 november 2010 22:38 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik ben van plan om zeeeer binnenkort weer iets Japans te gaan doen hier in de KSC
Vakantie is leukquote:Op maandag 15 november 2010 22:37 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik heb een paar jaar achter elkaar vakantie gevierd bij de Beerze Bulten, en ik vind die regio echt helemaal te gek
Dan heb je vast ook niks meer met Venloquote:Op maandag 15 november 2010 22:35 schreef Muck het volgende:
[..]
Mijn ex woont daar, dus ehm, ik heb er wat minder mee
Ik ga geen haiku in het Japans schrijvenquote:Op maandag 15 november 2010 22:38 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik ben van plan om zeeeer binnenkort weer iets Japans te gaan doen hier in de KSC
Bijnaquote:Op maandag 15 november 2010 22:39 schreef Muck het volgende:
Ik riep nog Hai koe
maar ze luisterde niet
Nu eet ik rookvlees
Doen we weer [JAP] er voor en gaan we in FB genieten van de notoire zeikerds?quote:Op maandag 15 november 2010 22:38 schreef Symphonic het volgende:
[..]
als 'het' 'geen flikker behalve bidden en afgesnauwd worden omdat je je niet ook wilt laten dopen' is, dan heb je gelijk!quote:
Zijn wij enorm rottig uit elkaar gegaan?quote:Op maandag 15 november 2010 22:40 schreef MPG het volgende:
[..]
Dan heb je vast ook niks meer met Venlo![]()
...
Damnquote:
slaap zachtquote:
meneer Mquote:
Slaap zacht ST.tjequote:Op maandag 15 november 2010 22:42 schreef suikertaartje het volgende:
Nog even ietsje vrolijker dan:
Slaap lekker allemaal!![]()
![]()
![]()
Tot morgen...als ik de tijdreis vannacht overleef![]()
* suikertaartje is alvast een klein beetje in shock
Komt goed suikertjequote:Op maandag 15 november 2010 22:42 schreef suikertaartje het volgende:
![]()
![]()
zo was iequote:Op woensdag 5 maart 2008 14:30 schreef Muck het volgende:
ik riep nog hai koe!
maar ze reageerde niet
rosbief eet ik nu
That sucks!quote:Op maandag 15 november 2010 22:41 schreef Muck het volgende:
[..]
als 'het' 'geen flikker behalve bidden en afgesnauwd worden omdat je je niet ook wilt laten dopen' is, dan heb je gelijk!
Ligt aan de definitie van 'enorm rottig'quote:[..]
Zijn wij enorm rottig uit elkaar gegaan?
trusten STquote:Op maandag 15 november 2010 22:42 schreef suikertaartje het volgende:
![]()
![]()
Wist je toch wel?quote:
True, truequote:Ligt aan de definitie van 'enorm rottig'...
Meneer M?quote:Op maandag 15 november 2010 22:43 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
meneer M
Hoe staan de zaken?
beroemdequote:
Jaquote:
Nou, dus vandaar min twijfelquote:[..]
True, true
quote:Op maandag 15 november 2010 22:43 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
meneer M
Hoe staan de zaken?
Valt me nu pas opquote:Op maandag 15 november 2010 22:44 schreef MPG het volgende:
[..]
Meneer M?
Hij noemt Muck een meneer!
Nou, dat ze een dame is, is anders niet te missen
I knowquote:Op maandag 15 november 2010 22:45 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja.
[..]
Nou, dus vandaar min twijfel.
Ik ook, ik loop achter met mijn huiswerk, omdat het er gewoon niet van komtquote:Op maandag 15 november 2010 22:47 schreef goldfinger1963 het volgende:
morgen moet ik weer een bult werk gaan doen
Nee dat was gewoon onzin iddquote:Op maandag 15 november 2010 22:41 schreef Pheno het volgende:
[..]
Doen we weer [JAP] er voor en gaan we in FB genieten van de notoire zeikerds?
EN twee bordjes natuurlijkquote:Op maandag 15 november 2010 22:41 schreef Muck het volgende:
[..]
als 'het' 'geen flikker behalve bidden en afgesnauwd worden omdat je je niet ook wilt laten dopen' is, dan heb je gelijk!
was het maar huiswerkquote:Op maandag 15 november 2010 22:48 schreef Muck het volgende:
[..]
Ik ook, ik loop achter met mijn huiswerk, omdat het er gewoon niet van komt
het gaat ook gewoon in het Nederlands hoorquote:Op maandag 15 november 2010 22:40 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik ga geen haiku in het Japans schrijven
Ik probeer nu alle Japanse tekens die ik zie te vertalen, dat is al genoeg om te oefenen. Ik heb twee Famitsu's uit Japan gehaald, dus oefenmateriaal zat
de laatste keer dat ik huiswerk heb gehad ben ik alweer vergetenquote:
Gelukkig, want een haiku over hoe laat het is en wat ik zoal doe op een dag wordt wel saai.quote:Op maandag 15 november 2010 22:54 schreef Symphonic het volgende:
[..]
het gaat ook gewoon in het Nederlands hoor
Heb dat ooit gedaan in de voorloper van deze KSC, en dat was echt heel verrassend gaaf
Mja, tot afgelopen januari had ik dat ook niet, maar sinds een week weer welquote:Op maandag 15 november 2010 22:54 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
de laatste keer dat ik huiswerk heb gehad ben ik alweer vergeten
Ja waar was Ph toen?? Die loopt toch ook al heel erg lang mee.quote:Op maandag 15 november 2010 22:54 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Heb dat ooit gedaan in de voorloper van deze KSC, en dat was echt heel verrassend gaaf
ik wil niet met je ruilenquote:Op maandag 15 november 2010 22:55 schreef Muck het volgende:
[..]
Mja, tot afgelopen januari had ik dat ook niet, maar sinds een week weer wel
5 7 5 is het toch?quote:Op maandag 15 november 2010 22:56 schreef goldfinger1963 het volgende:
Ach oude vijver
een kikker springt er in
geluid van water.
En in NWBquote:Op maandag 15 november 2010 22:54 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Truste pinguinquote:Op maandag 15 november 2010 22:55 schreef Pheno het volgende:
Bed, warme kruik in nek en slapen. We try.
Volgens mij al langer dan ik!quote:Op maandag 15 november 2010 22:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja waar was Ph toen?? Die loopt toch ook al heel erg lang mee.
Snap ikquote:Op maandag 15 november 2010 22:56 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik wil niet met je ruilen
3 4 3 mag toch ookquote:
Geen idee. Ik ken alleen de 5 7 5 regel. Al zullen er vast varianten zijn.quote:
Nee. En 5 6 5 ook nietquote:
Tanka is 5 7 5 7 7 ja.quote:Op maandag 15 november 2010 22:58 schreef Pheno het volgende:
[..]
Geen idee. Ik ken alleen de 5 7 5 regel. Al zullen er vast varianten zijn.
die is al slapen.quote:
Nee, in principe niet, je mag best een lettegreep smokkelen als het echt heel sterk isquote:
NB?quote:Op maandag 15 november 2010 22:59 schreef TheFamousMan het volgende:
Om 11 uur word er nog volop gepost, is dit de nieuwe NB?
dat had ik al begrepenquote:Op maandag 15 november 2010 22:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee. En 5 6 5 ook niet![]()
5 7 5 is het. En het gaat om lettergrepen, niet om woorden
dan valt het idd niet meequote:Op maandag 15 november 2010 22:59 schreef Dr_Flash het volgende:
Plus dat er een werkwoordsvorm, een verwijzing naar de natuur en humor in moet zitten.
Valt niet mee zie je wel
Neequote:Op maandag 15 november 2010 22:59 schreef TheFamousMan het volgende:
Om 11 uur word er nog volop gepost, is dit de nieuwe NB?
Heb ik bij jou niet in een haiku-boek zitten bladeren?quote:Op maandag 15 november 2010 23:00 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Nee, in principe niet, je mag best een lettegreep smokkelen als het echt heel sterk is
na een lange reis
strandt de eindeloze zee
in wit golvend zand
een beetje hautain
loopt ze met haar lakschoenen -
pas elf geworden
de winkeljuffrouw
springt in het oog door haar
perfecte pasvorm
nachtbaggerquote:
gestorven in schoonheidquote:Op maandag 15 november 2010 22:58 schreef Muck het volgende:
Maar wat is nou eigenlijk een haiku?
Leuk topic was dat!
[..]
Volgens mij niet meer
quote:Op maandag 15 november 2010 23:01 schreef Muck het volgende:
[..]
Heb ik bij jou niet in een haiku-boek zitten bladeren?
Die bundel die wij zelf geschreven hebben begin 2005?quote:Op maandag 15 november 2010 23:01 schreef Muck het volgende:
[..]
Heb ik bij jou niet in een haiku-boek zitten bladeren?
quote:Op maandag 15 november 2010 23:02 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Die bundel die wij zelf geschreven hebben begin 2005?
Oh dat geeft niet hoorquote:
Ah!quote:
Dat topic of Marijke?quote:
Juuquote:
Zie, ik heb wel een geheugen!quote:
Zij snappen jou ook niet, dat scheeltquote:
Die ja!quote:Op maandag 15 november 2010 23:02 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Die bundel die wij zelf geschreven hebben begin 2005?
quote:Op maandag 15 november 2010 23:03 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh dat geeft niet hoor
als je ons maar laat begaan
vind ik alles Best
Jaquote:
quote:Op maandag 15 november 2010 23:03 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh dat geeft niet hoor
als je ons maar laat begaan
vind ik alles Best
Maar pas op, ik bijt nuquote:
Ik dacht dat je al sliep johquote:
quote:
* Muck harnas aantrektquote:
heb je wel verdiendquote:Op maandag 15 november 2010 23:06 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Marijke
Mag ik een knuffel van je?
Ik leef nogquote:
quote:Op maandag 15 november 2010 23:06 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Marijke
Mag ik een knuffel van je?
quote:Op maandag 15 november 2010 23:05 schreef Pheno het volgende:
De hoge bomen
vangen sneeuw in de winter
in de zomer niet
Waarom bijt jequote:
Gelukig wel zegquote:
welterusten jijquote:Op maandag 15 november 2010 23:06 schreef Pheno het volgende:
Nu ga ik slapen
met het dekbed over me
slaap lekker mensen
Chagrijnigquote:Op maandag 15 november 2010 23:08 schreef MPG het volgende:
[..]
Waarom bijt je?
[..]
Gelukig wel zeg![]()
quote:
Wat bedoel je?quote:Op maandag 15 november 2010 23:11 schreef Symphonic het volgende:
Ik hoop woensdag de tijd te hebben om alles uit een te zetten
Morgen zeker niet...
en denk erom: oogjes dicht en snaveltje toequote:Op maandag 15 november 2010 23:11 schreef TheFamousMan het volgende:
Ikke ga maar ns een uiltje knappen!
Dag Lieve Kijkbuiskindertjesslaap zacht!
Truste!quote:Op maandag 15 november 2010 23:11 schreef TheFamousMan het volgende:
Ikke ga maar ns een uiltje knappen!
Dag Lieve Kijkbuiskindertjesslaap zacht!
Huh?quote:Op maandag 15 november 2010 23:11 schreef Symphonic het volgende:
Ik hoop woensdag de tijd te hebben om alles uit een te zetten
Morgen zeker niet...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |