Hoezo dat? Ik ben zo misbaar als de pestquote:
ik ben bli voor je dat hij het weer doetquote:Op maandag 15 november 2010 22:25 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nichtje weg, laptop heel![]()
![]()
![]()
En over 10 minuutjes belbaar
Ikke ookquote:Op maandag 15 november 2010 22:26 schreef Dr_Flash het volgende:
Ohkut dat meetgebeuren is al bijna hmm. Moet nog steeds kadootjes strikken.
Weet je zeker dat het geen stoom was omdat hij te hete koffie had gedronken?quote:Op maandag 15 november 2010 22:27 schreef Muck het volgende:
Há! Dan heb je MPG nog nooit boos gezien
Dat kloptquote:Op maandag 15 november 2010 22:27 schreef Muck het volgende:
[..]
Heeeeel zelden hoor, maak je maar geen zorgen
[..]
Niet op ST! Gek!
Gewoon in het algemeen
[..]
MarijkeHardenberg-Westquote:Op maandag 15 november 2010 22:27 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hoezo dat? Ik ben zo misbaar als de pest
ik ookquote:Op maandag 15 november 2010 22:27 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik ben bli voor je dat hij het weer doet
Omdat jijquote:Op maandag 15 november 2010 22:27 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dat is bij mij ook niet zo makkelijk, maar hoera, iemand heeft het gepresteerd vandaagquote:Op maandag 15 november 2010 22:27 schreef Muck het volgende:
[..]
Als medicijn tegen keelpijn heb ik vanmiddag zout opgelost in heet water om daarmee te gorgelen... het benaderde de smaak van Cup-a-Soup wel heel ergquote:Op maandag 15 november 2010 22:28 schreef Dr_Flash het volgende:
Half elf Cup a Soup. DAT zouden meer mensen moeten doen!
met een slaperige kop lijkt me dat niet zo slimquote:Op maandag 15 november 2010 22:28 schreef Dr_Flash het volgende:
Half elf Cup a Soup. DAT zouden meer mensen moeten doen!
dan had ik pardoes een werkloos macbook komen brengenquote:Op maandag 15 november 2010 22:29 schreef suikertaartje het volgende:
ik had me al bijna neergelegd bij 's avonds niet meer fokken...
Als je daarmee bedoelt dat je heel erg gemist kunt worden omdat iedereen je altijd zo mist als je er niet bent, dan heb je gelijkquote:Op maandag 15 november 2010 22:27 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
gekkiequote:Op maandag 15 november 2010 22:29 schreef Symphonic het volgende:
dan had ik pardoes een werkloos macbook komen brengen
Does not compute.quote:Op maandag 15 november 2010 22:26 schreef Dr_Flash het volgende:
Ohkut dat meetgebeuren is al bijna hmm. Moet nog steeds kadootjes strikken.
PeterIkWeetEigenlijkNietWaarJeWoontquote:
Welnee, de jongen heet een asbest tong en keel, daarom drinkt hij recht uit de potquote:Op maandag 15 november 2010 22:27 schreef DaMart het volgende:
[..]
Weet je zeker dat het geen stoom was omdat hij te hete koffie had gedronken?
Houden zoquote:
Hardenberg?quote:
Damn, dan heeft ie het wel heel bont gemaaktquote:Op maandag 15 november 2010 22:28 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Dat is bij mij ook niet zo makkelijk, maar hoera, iemand heeft het gepresteerd vandaag
Nee, dat bedoel ik niet. En zo gezellig ben ik niet de laatste dagenquote:Op maandag 15 november 2010 22:29 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Als je daarmee bedoelt dat je heel erg gemist kunt worden omdat iedereen je altijd zo mist als je er niet bent, dan heb je gelijk![]()
Waarom jat je mijn macbook? Het is misschien een werkeloos ding op accu (5 minutenquote:Op maandag 15 november 2010 22:29 schreef Symphonic het volgende:
[..]
dan had ik pardoes een werkloos macbook komen brengen
Amsterdam-Noordquote:Op maandag 15 november 2010 22:30 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
PeterIkWeetEigenlijkNietWaarJeWoont
Ik wist het vroeger wel, maar daar woont ie al laaaaang niet meerquote:Op maandag 15 november 2010 22:30 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
PeterIkWeetEigenlijkNietWaarJeWoont
Leiden Zuid dusquote:
Jij en niet gezellig, dat kan nietquote:Op maandag 15 november 2010 22:31 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee, dat bedoel ik niet. En zo gezellig ben ik niet de laatste dagenDus geloof me, ik ben misbaar hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |