teruglezen doe ik ook maar nietquote:
ik ben van plan om zeeeer binnenkort weer iets Japans te gaan doen hier in de KSCquote:Op maandag 15 november 2010 22:38 schreef Pheno het volgende:
Ik ga nu nog even uh, nee, ook niet. Ik ga slapen. Na twee uur Japanse spraakles ben ik er wel doorheen. Zo lastig om opeens volledige zinsbouw om te gooien ik heb er hoofdpijn van
Slaap lekker suikerbeebquote:
quote:
Ik riep nog Hai koequote:Op maandag 15 november 2010 22:38 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik ben van plan om zeeeer binnenkort weer iets Japans te gaan doen hier in de KSC
Vakantie is leukquote:Op maandag 15 november 2010 22:37 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik heb een paar jaar achter elkaar vakantie gevierd bij de Beerze Bulten, en ik vind die regio echt helemaal te gek
Dan heb je vast ook niks meer met Venloquote:Op maandag 15 november 2010 22:35 schreef Muck het volgende:
[..]
Mijn ex woont daar, dus ehm, ik heb er wat minder mee
Ik ga geen haiku in het Japans schrijvenquote:Op maandag 15 november 2010 22:38 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik ben van plan om zeeeer binnenkort weer iets Japans te gaan doen hier in de KSC
Bijnaquote:Op maandag 15 november 2010 22:39 schreef Muck het volgende:
Ik riep nog Hai koe
maar ze luisterde niet
Nu eet ik rookvlees
Doen we weer [JAP] er voor en gaan we in FB genieten van de notoire zeikerds?quote:Op maandag 15 november 2010 22:38 schreef Symphonic het volgende:
[..]
als 'het' 'geen flikker behalve bidden en afgesnauwd worden omdat je je niet ook wilt laten dopen' is, dan heb je gelijk!quote:
Zijn wij enorm rottig uit elkaar gegaan?quote:Op maandag 15 november 2010 22:40 schreef MPG het volgende:
[..]
Dan heb je vast ook niks meer met Venlo![]()
...
Damnquote:
slaap zachtquote:
meneer Mquote:
Slaap zacht ST.tjequote:Op maandag 15 november 2010 22:42 schreef suikertaartje het volgende:
Nog even ietsje vrolijker dan:
Slaap lekker allemaal!![]()
![]()
![]()
Tot morgen...als ik de tijdreis vannacht overleef![]()
* suikertaartje is alvast een klein beetje in shock
Komt goed suikertjequote:Op maandag 15 november 2010 22:42 schreef suikertaartje het volgende:
![]()
![]()
zo was iequote:Op woensdag 5 maart 2008 14:30 schreef Muck het volgende:
ik riep nog hai koe!
maar ze reageerde niet
rosbief eet ik nu
That sucks!quote:Op maandag 15 november 2010 22:41 schreef Muck het volgende:
[..]
als 'het' 'geen flikker behalve bidden en afgesnauwd worden omdat je je niet ook wilt laten dopen' is, dan heb je gelijk!
Ligt aan de definitie van 'enorm rottig'quote:[..]
Zijn wij enorm rottig uit elkaar gegaan?
trusten STquote:Op maandag 15 november 2010 22:42 schreef suikertaartje het volgende:
![]()
![]()
Wist je toch wel?quote:
True, truequote:Ligt aan de definitie van 'enorm rottig'...
Meneer M?quote:Op maandag 15 november 2010 22:43 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
meneer M
Hoe staan de zaken?
beroemdequote:
Jaquote:
Nou, dus vandaar min twijfelquote:[..]
True, true
quote:Op maandag 15 november 2010 22:43 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
meneer M
Hoe staan de zaken?
Valt me nu pas opquote:Op maandag 15 november 2010 22:44 schreef MPG het volgende:
[..]
Meneer M?
Hij noemt Muck een meneer!
Nou, dat ze een dame is, is anders niet te missen
I knowquote:Op maandag 15 november 2010 22:45 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja.
[..]
Nou, dus vandaar min twijfel.
Ik ook, ik loop achter met mijn huiswerk, omdat het er gewoon niet van komtquote:Op maandag 15 november 2010 22:47 schreef goldfinger1963 het volgende:
morgen moet ik weer een bult werk gaan doen
Nee dat was gewoon onzin iddquote:Op maandag 15 november 2010 22:41 schreef Pheno het volgende:
[..]
Doen we weer [JAP] er voor en gaan we in FB genieten van de notoire zeikerds?
EN twee bordjes natuurlijkquote:Op maandag 15 november 2010 22:41 schreef Muck het volgende:
[..]
als 'het' 'geen flikker behalve bidden en afgesnauwd worden omdat je je niet ook wilt laten dopen' is, dan heb je gelijk!
was het maar huiswerkquote:Op maandag 15 november 2010 22:48 schreef Muck het volgende:
[..]
Ik ook, ik loop achter met mijn huiswerk, omdat het er gewoon niet van komt
het gaat ook gewoon in het Nederlands hoorquote:Op maandag 15 november 2010 22:40 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik ga geen haiku in het Japans schrijven
Ik probeer nu alle Japanse tekens die ik zie te vertalen, dat is al genoeg om te oefenen. Ik heb twee Famitsu's uit Japan gehaald, dus oefenmateriaal zat
de laatste keer dat ik huiswerk heb gehad ben ik alweer vergetenquote:
Gelukkig, want een haiku over hoe laat het is en wat ik zoal doe op een dag wordt wel saai.quote:Op maandag 15 november 2010 22:54 schreef Symphonic het volgende:
[..]
het gaat ook gewoon in het Nederlands hoor
Heb dat ooit gedaan in de voorloper van deze KSC, en dat was echt heel verrassend gaaf
Mja, tot afgelopen januari had ik dat ook niet, maar sinds een week weer welquote:Op maandag 15 november 2010 22:54 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
de laatste keer dat ik huiswerk heb gehad ben ik alweer vergeten
Ja waar was Ph toen?? Die loopt toch ook al heel erg lang mee.quote:Op maandag 15 november 2010 22:54 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Heb dat ooit gedaan in de voorloper van deze KSC, en dat was echt heel verrassend gaaf
ik wil niet met je ruilenquote:Op maandag 15 november 2010 22:55 schreef Muck het volgende:
[..]
Mja, tot afgelopen januari had ik dat ook niet, maar sinds een week weer wel
5 7 5 is het toch?quote:Op maandag 15 november 2010 22:56 schreef goldfinger1963 het volgende:
Ach oude vijver
een kikker springt er in
geluid van water.
En in NWBquote:Op maandag 15 november 2010 22:54 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Truste pinguinquote:Op maandag 15 november 2010 22:55 schreef Pheno het volgende:
Bed, warme kruik in nek en slapen. We try.
Volgens mij al langer dan ik!quote:Op maandag 15 november 2010 22:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja waar was Ph toen?? Die loopt toch ook al heel erg lang mee.
Snap ikquote:Op maandag 15 november 2010 22:56 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik wil niet met je ruilen
3 4 3 mag toch ookquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |