quote:
ik woonde in Beverwijk en inmiddels heb ik dat ingeruild voor Heerhugowaardquote:Op maandag 15 november 2010 22:31 schreef Muck het volgende:
[..]
Ik wist het vroeger wel, maar daar woont ie al laaaaang niet meer
Die heeft ze, en zoals elke vrouw heeft ze het op de kop vast.quote:Op maandag 15 november 2010 22:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
![]()
Pak er maar eens even een kaart bij jij
Het adres moet ik nog wel ergens hebbenquote:Op maandag 15 november 2010 22:34 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik woonde in Beverwijk en inmiddels heb ik dat ingeruild voor Heerhugowaard
Dichter bij West-Friesland, dichter bij mijn roots
quote:Op maandag 15 november 2010 22:34 schreef Pheno het volgende:
[..]
Die heeft ze, en zoals elke vrouw heeft ze het op de kop vast.
quote:Op maandag 15 november 2010 22:34 schreef Pheno het volgende:
[..]
Die heeft ze, en zoals elke vrouw heeft ze het op de kop vast.
Ik vind je niet ineens niet meer lief als je even niet zo gezellig bent hoorquote:Op maandag 15 november 2010 22:31 schreef Marijkezwolle het volgende:
Nee, dat bedoel ik niet. En zo gezellig ben ik niet de laatste dagenDus geloof me, ik ben misbaar hoor
Mijn ex woont daar, dus ehm, ik heb er wat minder meequote:Op maandag 15 november 2010 22:34 schreef Symphonic het volgende:
Hoewel ik meer dan prima in hardenberg zou kunnen wonen.
Dat dorp heeft echt mijn hart gestolen
Ik ga nooit meer terug naar die regio, echt over mijn lijkquote:Op maandag 15 november 2010 22:34 schreef Symphonic het volgende:
Hoewel ik meer dan prima in hardenberg zou kunnen wonen.
Dat dorp heeft echt mijn hart gestolen
quote:
Trustenquote:
ik heb een paar jaar achter elkaar vakantie gevierd bij de Beerze Bulten, en ik vind die regio echt helemaal te gekquote:Op maandag 15 november 2010 22:35 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik ga nooit meer terug naar die regio, echt over mijn lijk
Trustequote:
Kijk dan even in de OP snaveldierquote:Op maandag 15 november 2010 22:37 schreef Pheno het volgende:
Maar goed, ik lees vast wel een keer iets over die meet hoe en wat en of.
heee H.quote:Op maandag 15 november 2010 22:37 schreef goldfinger1963 het volgende:
jullie gaan echt hard![]()
even een kop koffie pakken en meteen 50 posts verder
Of je leest gewoon ff de OPquote:Op maandag 15 november 2010 22:37 schreef Pheno het volgende:
Maar goed, ik lees vast wel een keer iets over die meet hoe en wat en of.
kan ik me goed voorstel'nquote:Op maandag 15 november 2010 22:35 schreef Muck het volgende:
[..]
Mijn ex woont daar, dus ehm, ik heb er wat minder mee
Ik ga nu eerst nog broodjes smeren, dus als je wilt mag je nog bellen hoorquote:
Nee, hoor, ik kijk naar tieten en die staan niet in de OP.quote:Op maandag 15 november 2010 22:38 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Of je leest gewoon ff de OPMannen kijken ook altijd met hun neus
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |