Ik weet nu waar die staat dus vind hem zo weerquote:Op maandag 15 november 2010 21:57 schreef MPG het volgende:
[..]
Pheno, om filmpje in OP te updaten. MOet je hem ff PMmmen
Sta ik daar eigk nog wel in? Ik zou zelf willen kijken, maar filmpje laadt nietquote:Op maandag 15 november 2010 21:57 schreef MPG het volgende:
[..]
Pheno, om filmpje in OP te updaten. MOet je hem ff PMmmen
Nee, dat post ik liever niet hier.quote:Op maandag 15 november 2010 21:58 schreef MPG het volgende:
[..]
Typ het dan van je af door te vertellen wat er gebeurd is.
Joh ga slapenquote:Op maandag 15 november 2010 21:57 schreef pgrferrari het volgende:
Mijn dag is goed om zeep geholpen terwijl hij al kut was.
Grafmensen.
Je staat er vast nog in, ik heb er maar een gemaakt en nooit geüpdatet.quote:Op maandag 15 november 2010 21:59 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Sta ik daar eigk nog wel in? Ik zou zelf willen kijken, maar filmpje laadt niet
hou dan op met zeikenquote:Op maandag 15 november 2010 21:59 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Nee, dat post ik liever niet hier.
What happened?quote:Op maandag 15 november 2010 21:57 schreef pgrferrari het volgende:
Mijn dag is goed om zeep geholpen terwijl hij al kut was.
Grafmensen.
Ah goodquote:Op maandag 15 november 2010 21:59 schreef Pheno het volgende:
[..]
Je staat er vast nog in, ik heb er maar een gemaakt en nooit geüpdatet.
Dan kun je het niet vreemd vinden dat we het niet begrijpen.quote:Op maandag 15 november 2010 21:59 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Nee, dat post ik liever niet hier.
Klopt, ik hou al op.quote:Op maandag 15 november 2010 22:00 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dan kun je het niet vreemd vinden dat we het niet begrijpen.
En als ik het doe krijg ik weer gezeur van julliequote:Op maandag 15 november 2010 22:00 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
hou dan op met zeiken
ik had/heb ook een kutdag, heb het van me afgeschreven en tis klaar nu... niks aan te doen
Ga slapen morgen weer een dag
Kijk Popstars, dan voel je je meteen een stuk beter met dat leedvermaak.quote:
Kweetniet watter mis was, meneer taart heb hem uit elkaar geschroeverd en weer in elkaar geschroeverd en nu doettie het weerquote:Op maandag 15 november 2010 21:58 schreef MPG het volgende:
SUIKERBEEB, wat wasser nou mis met je laptopper en wie heb m nou gefixt?
Popstarsquote:Op maandag 15 november 2010 22:01 schreef Pheno het volgende:
[..]
Kijk Popstars, dan voel je je meteen een stuk beter met dat leedvermaak.
quote:Op maandag 15 november 2010 22:01 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Kweetniet watter mis was, meneer taart heb hem uit elkaar geschroeverd en weer in elkaar geschroeverd en nu doettie het weer
quote:Op maandag 15 november 2010 22:01 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Kweetniet watter mis was, meneer taart heb hem uit elkaar geschroeverd en weer in elkaar geschroeverd en nu doettie het weer
Kannie dat met de mijne niet ook even doen?quote:Op maandag 15 november 2010 22:01 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Geen idee, ik kijk er niet naarquote:
Praat die arme jongen nou geen nieuw trauma aan...quote:Op maandag 15 november 2010 22:01 schreef Pheno het volgende:
[..]
Kijk Popstars, dan voel je je meteen een stuk beter met dat leedvermaak.
Go meneer taartquote:Op maandag 15 november 2010 22:01 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |