Er zat dus een schroefje losquote:Op maandag 15 november 2010 22:01 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Kweetniet watter mis was, meneer taart heb hem uit elkaar geschroeverd en weer in elkaar geschroeverd en nu doettie het weer
In dat geval, weltrustenquote:Op maandag 15 november 2010 22:02 schreef pgrferrari het volgende:
Ik ga maar slapen, is beter voor me denk.
Welterusten, dan tochquote:Op maandag 15 november 2010 22:02 schreef pgrferrari het volgende:
quote:Op maandag 15 november 2010 22:03 schreef wel.o.k het volgende:
shit![]()
ik dacht wat heb ik een last van mijn oog... kan amper nog lezen.
hey waar is mijn bril eigenlijk
Niet op je hoofd?quote:Op maandag 15 november 2010 22:03 schreef wel.o.k het volgende:
shit![]()
Slaap lekker, morgen weer een nieuwe dagquote:Op maandag 15 november 2010 22:02 schreef pgrferrari het volgende:
quote:Op maandag 15 november 2010 22:03 schreef wel.o.k het volgende:
shit![]()
Waar werk je dan? is wel een lange nachtquote:Op maandag 15 november 2010 22:04 schreef dirkjo het volgende:
Ik moest trouwens zaterdag van 20:00 tot 04.30 werken. Voor ik in bed lag was het al 6.30![]()
Hele zondag geslapen![]()
wat vervelendquote:Op maandag 15 november 2010 22:04 schreef Pheno het volgende:
Hopelijk over een dag of twee ons op maat gemaakte vakantiereis in de mailbox. Ik ben er zo aan toe. Echt helemaal weg, foetsie etc. Fiji kan niet doorgaan, het is regenseizoen, dus dan maar een opoffering om na de reis nog een weekje te hangen in Maleisie...
Wat heb jij het toch zwaarquote:Op maandag 15 november 2010 22:04 schreef Pheno het volgende:
Hopelijk over een dag of twee ons op maat gemaakte vakantiereis in de mailbox. Ik ben er zo aan toe. Echt helemaal weg, foetsie etc. Fiji kan niet doorgaan, het is regenseizoen, dus dan maar een opoffering om na de reis nog een weekje te hangen in Maleisie...
Waarom geloof ik dat nietquote:
De behoefte is vrij nihil. Dat zal wel over de meet gaan de komende weken.quote:Op maandag 15 november 2010 22:04 schreef pgrferrari het volgende:
Ohja Pheno, als je wil weten wat er gebeurt is.
Lees TAL.
Horeca. Er was een carnaval-prins-bekendmaking op een school. Toen het feest was afgelopen was het 2.00, voor alles opgeruimd is en weer terug is bij het bedrijf zelf ben je weer aantal uur verder.quote:Op maandag 15 november 2010 22:04 schreef Trevland het volgende:
[..]
Waar werk je dan? is wel een lange nacht
quote:
Nogal. Na Nieuw Zeeland toch nog wat langer in het vliegtuig hangenquote:
Ik geef je ook geen ongelijkquote:Op maandag 15 november 2010 22:06 schreef dirkjo het volgende:
[..]
Horeca. Er was een carnaval-prins-bekendmaking op een school. Toen het feest was afgelopen was het 2.00, voor alles opgeruimd is en weer terug is bij het bedrijf zelf ben je weer aantal uur verder.
Gelukkig sluiten we altijd af met een paar biertjes op kosten van baas, niks mis mee
Er is inderdaad niks mis mee.quote:
Geniet van je douche en slaap lekkerquote:Op maandag 15 november 2010 22:08 schreef LovelyLady het volgende:
lieverdjes ik ga douchen... en een einde maken aan deze bizarre dag
Morgen weer vroeg op enzo...
Trusten lieverdjes Tot morgen
slaap lekker mopquote:Op maandag 15 november 2010 22:08 schreef LovelyLady het volgende:
Trusten lovelyquote:Op maandag 15 november 2010 22:08 schreef LovelyLady het volgende:
Mja, ik moet eigenlijk huiswerk maken, maar mijn ouders kijken TV, en als ik mijn koptelefoon opzet let ik niet meer op mijn werk, maar alleen op de muziekquote:Op maandag 15 november 2010 22:08 schreef LovelyLady het volgende:
Meneer taart?? Geschroeverd? En hij drinkt ook whiskyquote:Op maandag 15 november 2010 22:01 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Kweetniet watter mis was, meneer taart heb hem uit elkaar geschroeverd en weer in elkaar geschroeverd en nu doettie het weer
Over Whisky gesproken... Ik durf je haast niet te zeggen wat er hier in de kast staatquote:Op maandag 15 november 2010 22:10 schreef MPG het volgende:
[..]
Meneer taart?? Geschroeverd? En hij drinkt ook whisky.
Is hij stiekem een soort van MPG?
Ik gok appelsapquote:Op maandag 15 november 2010 22:11 schreef Muck het volgende:
[..]
Over Whisky gesproken... Ik durf je haast niet te zeggen wat er hier in de kast staat
Vertel!quote:Op maandag 15 november 2010 22:11 schreef Muck het volgende:
[..]
Over Whisky gesproken... Ik durf je haast niet te zeggen wat er hier in de kast staat
Slaap leker snoetquote:Op maandag 15 november 2010 22:08 schreef LovelyLady het volgende:
Trusten snoetjesTot morgen
Heel veel op het momentquote:Op maandag 15 november 2010 22:12 schreef MPG het volgende:
[..]
Vertel!
Misschien vertel ik dan ook wat ik bij de pa van Harrie heb gedronken...
Ja, twaalf topics onzin van de afgelopen paar uur door gaan akkeren..quote:Op maandag 15 november 2010 22:04 schreef pgrferrari het volgende:
Ohja Pheno, als je wil weten wat er gebeurt is.
Lees TAL.
Ja, maar dan dikkerquote:Op maandag 15 november 2010 22:10 schreef MPG het volgende:
Meneer taart?? Geschroeverd? En hij drinkt ook whisky.
Is hij stiekem een soort van MPG?
Ik open een topic en zag zeroku, zegt genoeg toch?quote:Op maandag 15 november 2010 22:12 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja, twaalf topics onzin van de afgelopen paar uur door gaan akkeren..Nou, ik leef er wel mee dat we het niet te weten zullen komen
Oooow.quote:Op maandag 15 november 2010 22:12 schreef Muck het volgende:
[..]
Heel veel op het moment
Waaronder Ballantines, Dimple, een 12 jaar oude vogel en nog een flesje of 4
Sudokuuuuuuquote:Op maandag 15 november 2010 22:13 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik open een topic en zag zeroku, zegt genoeg toch?
quote:Op maandag 15 november 2010 22:14 schreef MPG het volgende:
[..]
Oooow.
Ik had bij Harie zijn pa een glaasje van een gelimiteerde bottelin van een 19 jaar oude Macallan op. Omdat Harrie 30 werd.
En hier staat inmiddels: een bodempje grant's, een dimple, een jameson, een glenfiddich een glenmorangie, een cardhu en een caol ila.
quote:Op maandag 15 november 2010 22:02 schreef Muck het volgende:
MPG, weet je wat ik van het weekend op de radio hoorde?
* MPG gaat aankomenquote:
* Trevland meld zich alquote:Op maandag 15 november 2010 22:14 schreef MPG het volgende:
[..]
* MPG gaat aankomen
Kun je m inruilen voor een jonger exemplaar..
Is dat zo'n kutuser ja?quote:Op maandag 15 november 2010 22:13 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik open een topic en zag zeroku, zegt genoeg toch?
MPG gaat aankomenquote:Op maandag 15 november 2010 22:14 schreef MPG het volgende:
[..]
* MPG gaat aankomen
Kun je m inruilen voor een jonger exemplaar..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |