cassisquote:
quote:Op maandag 15 november 2010 21:38 schreef DaMart het volgende:
[..]
En wat heeft dat ermee te maken of Muck van mij wat mag drinken?
Zegt genoegquote:
Jeeeejquote:Op maandag 15 november 2010 21:40 schreef DaMart het volgende:
[..]
Van mij mag jij alles drinken hoor.
Ik wilde alleen even heel subtiel vertellen dat er een letter was weggebubbeld uit je fles cassis.quote:
Natuurlijk.quote:
Dat kan helemaal niet want jij had ook al gepost in 1804quote:Op maandag 15 november 2010 21:40 schreef Trevland het volgende:
[..]
De mijne hiero:
[KSC #1.818] Drinken uit de wereldcup!
Oh, ik pak gewoon de avatar van je hoor.quote:Op maandag 15 november 2010 21:40 schreef LovelyLady het volgende:
het icoontje weet ik niet meer hoor
Dan kijk ik nog even verderquote:Op maandag 15 november 2010 21:42 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dat kan helemaal niet want jij had ook al gepost in 1804
dat was na die hele udowu rel
Ik was te snelquote:Op maandag 15 november 2010 21:41 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik wilde alleen even heel subtiel vertellen dat er een letter was weggebubbeld uit je fles cassis.
Hupjeequote:
Poeh, dat wordt even zoekenquote:Op maandag 15 november 2010 21:42 schreef Pheno het volgende:
[..]
Oh, ik pak gewoon de avatar van je hoor.
Dus ava en first post ever in KSC. Pm het wel even, want vandaag ga ik er niets meer aan doen en ik ga dit vergeten anders
Dit geldt ook voor anderen. Misschien in het weekend, want ik wil toch van alles testen met de nieuwe software die ik nu heb.
Je staat er al in muts.quote:
JEEEEEEEJ voor laptopquote:
Naar welk adres moeten we de hoer sturen?quote:
Oke, dan reserveer ik haar voor morgen.quote:
geurvreters.quote:Op maandag 15 november 2010 21:48 schreef Pien85 het volgende:
wie helpt mij een leuk, klein en goedkoop schoencadeautje voor 't vriendje te verzinnen?
quote:Op maandag 15 november 2010 21:49 schreef Pheno het volgende:
[..]
Oke, dan reserveer ik haar voor morgen.
Is dat een soort Benny Lava?quote:
weet ikquote:Op maandag 15 november 2010 21:49 schreef Trevland het volgende:
LL over mijn eerste post had je gelijk
dit zijn geen geintjes meer pgrquote:
Waar is het voor?quote:Op maandag 15 november 2010 21:48 schreef Pien85 het volgende:
wie helpt mij een leuk, klein en goedkoop schoencadeautje voor 't vriendje te verzinnen?
Nee.quote:
quote:Op maandag 15 november 2010 21:50 schreef Symphonic het volgende:
[..]
dit zijn geen geintjes meer pgr
Ik snap dat je helemaal over de zeik bent
Voor de leukquote:
En wij moeten dat begrijpen omdat...quote:Op maandag 15 november 2010 21:50 schreef Symphonic het volgende:
[..]
dit zijn geen geintjes meer pgr
Ik snap dat je helemaal over de zeik bent
Dit is hem namelijk:quote:
Wasspul doet het altijd wel goedquote:Op maandag 15 november 2010 21:51 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Voor de leuksinterklaas enzo, wilde gewoon iets leuks in z'n schoen stoppen, maar kan niks bedenken
quote:Op maandag 15 november 2010 21:52 schreef pgrferrari het volgende:
Over een kutgrap die Tallers met me uitgehaald hebben.
Mja, dat werkt dus bij hem niet, sowieso, wasspul koop ik toch wel aangezien ik de boodschappen doequote:Op maandag 15 november 2010 21:52 schreef Muck het volgende:
[..]
Wasspul doet het altijd wel goed
Of een lekker luchtje ofzo
waar houdt ie van?quote:Op maandag 15 november 2010 21:48 schreef Pien85 het volgende:
Terechte vraag. Hij zegt zo vaak dat hij opgevrolijkt wil worden dat ik het verschil niet meer zie tussen een real life probleem of een FOK!schreeuw om aandacht.quote:
VErtelquote:Op maandag 15 november 2010 21:52 schreef pgrferrari het volgende:
Over een kutgrap die met me uitgehaald is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |