eerste post ever in KSC?quote:Op maandag 15 november 2010 21:26 schreef Pheno het volgende:
De koffieslowchat-youtube OP is wel erg outdated. Als mensen hun icoontjes en hun eerste post weer eens opzoeken zal ik eens kijken of ik iets weer kan brouwen. De basis heb ik nog wel, ook op die server
Nieuwe disken halen...quote:Op maandag 15 november 2010 21:16 schreef Pheno het volgende:
Kudt, mijn NAS zit bijna vol, nog 200GB aan schijfruimte over
dat was deze geloof ikquote:Op maandag 15 november 2010 21:26 schreef Pheno het volgende:
De koffieslowchat-youtube OP is wel erg outdated. Als mensen hun icoontjes en hun eerste post weer eens opzoeken zal ik eens kijken of ik iets weer kan brouwen. De basis heb ik nog wel, ook op die server
Ja, die heb ik toentertijd in de posthistories van anderen lopen zoeken. Daar heb ik nu geen zin meer in. En er is een zoekfunctie dit keerquote:Op maandag 15 november 2010 21:29 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
eerste post ever in KSC?
mijn icoontje blijft voorlopig deze gewoon
Ik heb nog 2xTb en 2x400 Gb over, maar die gebruik ik als backup van de NAS.quote:Op maandag 15 november 2010 21:30 schreef MPG het volgende:
[..]
Nieuwe disken halen...
Wil ik de oude wel overnemen.
hoe doe ik dat?quote:Op maandag 15 november 2010 21:31 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ja, die heb ik toentertijd in de posthistories van anderen lopen zoeken. Daar heb ik nu geen zin meer in. En er is een zoekfunctie dit keer
zoeken->forum-tabje pakken, KSC in de TT en de "reactie door" met je eigen naam invullen. Dan de sortering op datum oplopend zettenquote:Op maandag 15 november 2010 21:32 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
hoe doe ik dat?
ik ben al aan het zoeken
Deze denk ik:quote:Op maandag 15 november 2010 21:34 schreef Pheno het volgende:
[..]
zoeken->forum-tabje pakken, KSC in de TT en de "reactie door" met je eigen naam invullen. Dan de sortering op datum oplopend zetten
Ja hoorquote:Op maandag 15 november 2010 21:34 schreef Muck het volgende:
Ik was casis aan het leuten, mag dat ook?
Niet van DaMartquote:Op maandag 15 november 2010 21:34 schreef Muck het volgende:
what's the matter?quote:
Door dit in te vullen:quote:Op maandag 15 november 2010 21:35 schreef Pheno het volgende:
[..]
Deze denk ik:
[KSC #1804] Waar we voor straf allemaal koffie moeten drinken
Ligt eraan... wat is casis?quote:Op maandag 15 november 2010 21:34 schreef Muck het volgende:
Dat zou zo maar eens kunnen jaquote:Op maandag 15 november 2010 21:35 schreef Pheno het volgende:
[..]
Deze denk ik:
En wat heeft dat ermee te maken of Muck van mij wat mag drinken?quote:Op maandag 15 november 2010 21:37 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik ben hier de TS dus heeft DM pech
Mag ik cassis drinken?quote:Op maandag 15 november 2010 21:38 schreef DaMart het volgende:
[..]
En wat heeft dat ermee te maken of Muck van mij wat mag drinken?
De mijne hiero:quote:Op maandag 15 november 2010 21:35 schreef Pheno het volgende:
[..]
Deze denk ik:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |