Mark Rutte-trofee. Ben geen fan van Mark, maar moet bekennen dat hij blijk geeft van een flinke dosis dossierkennis.quote:Op maandag 15 november 2010 20:28 schreef twaalf het volgende:
O ja, dat is een betere! Dan nog een politicus verzinnen die ook nog veel kennis heeft van zaken.
Beste neger in POL???quote:Op maandag 15 november 2010 22:11 schreef phpmystyle het volgende:
Ik ga voor de Barack Obama Trofee!
quote:
Die is lief...quote:Op maandag 15 november 2010 22:33 schreef TomLievense het volgende:
Roemer's Roem - Grappigste poster
Obama is geen nieuwkomer meer, dus hiervoor moeten we een nieuwe naam verzinnen. Ik heb nog geen idee.quote:# Barack Obama Trofee - Beste nieuwkomer.
Is wel lastig inderdaad. David Cameron misschien? Ons nieuwe kabinet zit er wat te kort voor opvallende personen.quote:Op maandag 15 november 2010 22:46 schreef TomLievense het volgende:
[..]
Obama is geen nieuwkomer meer, dus hiervoor moeten we een nieuwe naam verzinnen. Ik heb nog geen idee.
Inderdaad zo iets dacht ik ook al. Intimiderend mannetjequote:Op maandag 15 november 2010 23:02 schreef betyar het volgende:
de Piet Hein Donner Ring: de beste bangmaker
Cameron vind ik een goed idee. Of Nick Clegg, maar progressieven hebben we al genoeg denk ik.quote:Op maandag 15 november 2010 22:50 schreef du_ke het volgende:
[..]
Is wel lastig inderdaad. David Cameron misschien? Ons nieuwe kabinet zit er wat te kort voor opvallende personen.
Goeie!quote:Op maandag 15 november 2010 20:26 schreef KoosVogels het volgende:
De Stef Blok-trofee is voor de grootste jij-bak in POL.
quote:Op dinsdag 16 november 2010 14:52 schreef Bluesdude het volgende:
Eric Lucassen bronsen boksbeugel voor de uitblinker in hufterig gedrag
De Brinkman Barkruk, voor de persoon met de kwaadste dronk.quote:Op dinsdag 16 november 2010 14:52 schreef Bluesdude het volgende:
Eric Lucassen bronsen boksbeugel voor de uitblinker in hufterig gedrag
quote:Op dinsdag 16 november 2010 15:12 schreef Toverheks het volgende:
De Femke Halsema Bokaal
voor degene die het meest slap kan ouwehoeren.
Kijk eens naar de post van Hexagonquote:Op dinsdag 16 november 2010 18:21 schreef phpmystyle het volgende:
De Job Cohen thee-trofee, voor de mod die het meeste besluiteloos is.
Goeie. Weet ik gelijk wie ik moet nomineren voor de users die het meest wordt gemistquote:
Oh ik dacht de notoirste hoerenloperquote:Op dinsdag 16 november 2010 18:59 schreef Voorschrift het volgende:
De Berlusconi Bokaal - De meest stijlvolle en gewiekste user.
Heb je die bokaal nodig dan?quote:Op dinsdag 16 november 2010 19:02 schreef du_ke het volgende:
[..]
Oh ik dacht de notoirste hoerenloper
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.______________________________________
Hier tekenen:
.......................De_Kardinaal......................
quote:Op dinsdag 16 november 2010 18:37 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Goeie. Weet ik gelijk wie ik moet nomineren voor de users die het meest wordt gemist
Die stel je alleen maar voor uit hebberigheid.quote:Op dinsdag 16 november 2010 17:59 schreef Reya het volgende:
[..]
De Brinkman Barkruk, voor de persoon met de kwaadste dronk.
quote:Op dinsdag 16 november 2010 18:21 schreef phpmystyle het volgende:
10 jaar na dato zijn daar toch wel betere kandidaten voor voorbij gekomenquote:Op woensdag 17 november 2010 01:19 schreef aloe_vera het volgende:
Sing Varma moet weer een trofee naar haar genoemd krijgenj: voor de grootste leugenaar of de zieligste aandachtstrekker?
Ik blijf het een uniek verhaal vinden hoor.... Maar goed, de pvv gaat lekker, misschien hebben we iemand die nog erger liegt daar..quote:Op woensdag 17 november 2010 08:25 schreef du_ke het volgende:
[..]
10 jaar na dato zijn daar toch wel betere kandidaten voor voorbij gekomen?
Du_ke is net als de Koningin onschendbaar hoor.quote:Op dinsdag 16 november 2010 18:21 schreef phpmystyle het volgende:
Echte Godwins kom je op Fok weinig tegen, vooral veel Godwin-roepers die bij iedere Nazi-vergelijking denken dat het terecht is om Godwin te roepen.quote:Op maandag 15 november 2010 19:50 schreef twaalf het volgende:
Michael W. Godwin-award - de beste Godwinner
Richard de Mos-beker - minste kennis van zaken
vacature-medaille - meeste kennis van zaken
quote:Op dinsdag 16 november 2010 18:21 schreef phpmystyle het volgende:
De categorieën moeten geen dom politiek gekleurd spelletje worden.quote:Op woensdag 17 november 2010 01:31 schreef 08gnoT. het volgende:
Ik mis de Wilders-troffee, voor de grootste oproermaker met de meest uitlokkende reacties zonder daadwerkelijk iets toe te voegen
quote:Op maandag 15 november 2010 22:33 schreef TomLievense het volgende:
Roemer's Roem - Grappigste poster
Deze 2 plus de Brinkman/Lucassen trofeeen zijn of dubbel(Roemers roem) OF extreem zielig/onnodig kinderachtigquote:Op dinsdag 16 november 2010 18:12 schreef Arglist het volgende:
De Hernandez schedel - Voor de user die het snelst zijn hoofd verliest.
Cry me a river zegquote:Op woensdag 17 november 2010 15:03 schreef JoaC het volgende:
[..]
[..]
Deze 2 plus de Brinkman/Lucassen trofeeen zijn of dubbel(Roemers roem) OF extreem zielig/onnodig kinderachtig
Niet dat ik koste wat het kost mijn verzonnen titel wil verdedigen, maar ik snap je bezwaar niet zo. Gaat het je alleen om het feit dat de vier letter R-O-E-M er twee keer in voorkomen? of omdat Hexagon (dacht ik.) de naam van Roemer wil gebruiken voor de beste nieuwkomen? (in dat geval was ik eerst.)quote:Op woensdag 17 november 2010 15:03 schreef JoaC het volgende:
[..]
[..]
Deze 2 plus de Brinkman/Lucassen trofeeen zijn of dubbel(Roemers roem) OF extreem zielig/onnodig kinderachtig
Het ging me hierom, en ik zat hier fout, jij was inderdaad eerst.quote:Op woensdag 17 november 2010 15:41 schreef TomLievense het volgende:
[..]
Niet dat ik koste wat het kost mijn verzonnen titel wil verdedigen, maar ik snap je bezwaar niet zo. Gaat het je alleen om het feit dat de vier letter R-O-E-M er twee keer in voorkomen? of omdat Hexagon (dacht ik.) de naam van Roemer wil gebruiken voor de beste nieuwkomen? (in dat geval was ik eerst.)
Ik sta nog steeds achter mijn voorstel de naam van Roemer te verbinden aan de prijs voor de grappigste posters, omdat er op FOK toch een soort van consensus was over de humor van Roemer.
Ik zeg ook niet dat het synoniemen zijn, mocht je het met een van de twee eens zijn, snap je mijn bezwaren weillichtquote:Op woensdag 17 november 2010 15:28 schreef Arglist het volgende:
[..]
Cry me a river zegMag ik trouwens kiezen tussen extreem zielig en onnodig kinderachtig want synoniemen zijn 't allerminst.
Het moet geen PVV-bashexcuus worden.quote:Verder zou ik, als ik een ander kenmerk van Hernandez kon bedenken, dat wel gedaan hebben...
Maar misschien zie ik wat over het hoofd, om in de de stijl van Hernandez te blijven...
De Kim Jong-un cornucopia.quote:Op woensdag 17 november 2010 15:54 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Ik ben trouwens ook wel voor de Kim Jong-un award voor de onverwachte nieuwkomer.
Een D66-lid zonder gevoel voor humor, die door zijn politieke voorkeur kenbaar te maken zijn objectiviteit klaarblijkelijk denkt te beargumenteren. Dat dan weer wel. Maar mijn welgemeende excuses dat ik dit niet heb opgevat als een serieuze aangelegenheid... sjonge jonge.quote:Op woensdag 17 november 2010 15:58 schreef JoaC het volgende:
[..]
Het ging me hierom, en ik zat hier fout, jij was inderdaad eerst.
[..]
Ik zeg ook niet dat het synoniemen zijn, mocht je het met een van de twee eens zijn, snap je mijn bezwaren weillicht
[..]
Het moet geen PVV-bashexcuus worden.
En uit de mond van een D66-lid is dat m.i. wel een redelijk punt
Het lijkt me dat het de bedoeling is dat de PVV-aanhangers op dit forum ook mee willen doen aan deze verkiezingen. Ervaring leert dat bij gebrek aan protesten dit soort prijzen ook in de lijst kunnen verschijnen. Vandaar dat ik mijn bezwaren kenbaar maak tegen deze dan wel niet als grap bedoelde voorstellen.quote:Op woensdag 17 november 2010 16:21 schreef Arglist het volgende:
[..]
Een D66-lid zonder gevoel voor humor, die door zijn politieke voorkeur kenbaar te maken zijn objectiviteit klaarblijkelijk denkt te beargumenteren. Dat dan weer wel. Maar mijn welgemeende excuses als ik dit niet heb opgevat als een serieuze aangelegenheid... sjonge jonge.
Mij maakt 't niets uit hoorquote:Op woensdag 17 november 2010 16:28 schreef JoaC het volgende:
[..]
Het lijkt me dat het de bedoeling is dat de PVV-aanhangers op dit forum ook mee willen doen aan deze verkiezingen. Ervaring leert dat bij gebrek aan protesten dit soort prijzen ook in de lijst kunnen verschijnen. Vandaar dat ik mijn bezwaren kenbaar maak tegen deze dan wel niet als grap bedoelde voorstellen.
Excuses zijn niet nodig, lieverd![]()
Ik baseerde mijn veronderstelling dat PVV-aanhangers dit niet kunnen waarderen puur op reacties van hen op incidenten die in de media zijn verschenen. Mocht er anders over gedacht worden zijn mijn bezwaren ook weg.quote:Op woensdag 17 november 2010 16:31 schreef Arglist het volgende:
[..]
Mij maakt 't niets uit hoor
Ik vond 't eigenlijk best grappig. Klaarblijkelijk was ik de enige.
Ik zal er nog aan moeten werken.
Ik kan me wel vinden in politieke correctheidquote:Op woensdag 17 november 2010 16:37 schreef JoaC het volgende:
[..]
Ik baseerde mijn veronderstelling dat PVV-aanhangers dit niet kunnen waarderen puur op reacties van hen op incidenten die in de media zijn verschenen. Mocht er anders over gedacht worden zijn mijn bezwaren ook weg.
Zo'n opmerking is net zo doeltreffend als de roze olifant of The Gamequote:
Nou het is eerder een gevalletje paarse krokodil. Ik meen dat Du_ke in het dagelijks leven ambtenaar is.quote:Op donderdag 18 november 2010 00:23 schreef JoaC het volgende:
[..]
Zo'n opmerking is net zo doeltreffend als de roze olifant of The Game
Jij neemt de redactie op je hè?quote:Op donderdag 18 november 2010 10:27 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Nou het is eerder een gevalletje paarse krokodil. Ik meen dat Du_ke in het dagelijks leven ambtenaar is.
Ben jij helemaal betoeterd, zou JPH Donner zeggenquote:
Er zitten een paar goede bij, maar het kan beter.quote:Zitten een paar goede categorieën bij en er moeten zeker ook wat nieuwe benamingen gevonden worden.
Waarom niet?quote:Op vrijdag 19 november 2010 17:41 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Ben jij helemaal betoeterd, zou JPH Donner zeggen
Okee, aan de slag dan. ....Toch?, zou Balkenende zeggen.quote:Er zitten een paar goede bij, maar het kan beter.
Diezelfde Balkenende zou zeggen: jij hebt dit topic geëntameerd. Dit betekent dan ook verantwoordelijkheid nemen en te realiseren dat Fokkertjes iets anders willen dan gedoequote:Op zaterdag 20 november 2010 08:07 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Waarom niet?
[..]
[..]
Okee, aan de slag dan. ....Toch?, zou Balkenende zeggen.
's-nacht heb je toch tijd zatquote:Ik heb helaas geen tijd, anders had ik je wel willen helpen.
Dat zijn er minder topics dan de reeks topsalarissen. Maar DS4 is een beetje doodgeraakt....quote:PS o, en we gaan niet van elk topic een topicreeks van 45 topics maken hè.
Beste discussievoerder, topicopener, nieuwkomer, potentiële aanwinst, node gemiste, gezelligste user?quote:Op maandag 22 november 2010 10:33 schreef Hexagon het volgende:
Ik vind dat er wel eer trofeeen mogen zijn
Wat ik zeg voordeel van een korte lijst; misschien voelen meer users zich geroepen mee te doen en de verwerking is ook wat gemakkelijker.quote:Op maandag 22 november 2010 10:38 schreef Hexagon het volgende:
Oh shit typefout
Ik bedoel meer trofeeen. 15 ofzo
Nee, wmb zijn 10 meer dan genoeg. Minder zou eigenlijk nog beter zijn. Maar wat Ryan voorstelt is niet zo gek.quote:Op maandag 22 november 2010 10:33 schreef Hexagon het volgende:
Ik vind dat er wel eer trofeeen mogen zijn
Deal.quote:Op maandag 22 november 2010 10:51 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Nee, wmb zijn 10 meer dan genoeg. Minder zou eigenlijk nog beter zijn. Maar wat Ryan voorstelt is niet zo gek.
Een idee is om Geert Wilders trofee te linken aan de user die de meest controversiele uitspraken doetquote:Op maandag 22 november 2010 19:36 schreef Ryan3 het volgende:
Na wat wikken en wegen, met mijn partner, heb ik hier het definitieve lijstje.
EchtGaaf, als jij nog even reageert, dan gooi ik hem er vanavond in, kan dit topic dicht (du_ke, Mwanatabu?).
Komende periode wrs weinig tijd, dus dan splits ik de verdere afhandeling van deze contest jou in de maag, EG.
Ik heb Hans van Mierlo doorgeschoven naar de user die node wordt gemist en zijn oude categorie heb ik Femke Halsema op gezet, hoewel ik daar nog onzeker over ben. Dus als je een betere suggestie hebt....
Ik tel 3 D66'ers, 2 CDA'ers, 2 SP'ers, 1 PVV'er, 1GL'er en 1 ex-LPF'er. PvdA valt er buiten, maar dat is dan hun eigen schuld. Ik bedoel niemand zit ook te wachten op de terugkeer van Wouter Bos en niemand loopt echt warm van Job Cohen.
1. Beste discussievoerder. - Alexander Pechtold trofee.
2. Slechtste discussievoerder. - Richard de Mos oorkonde.
3. Beste topicopener. - Femke Halsema hesje.
4. Beste nieuwkomer. - Emile Roemers aanmoediging.
5. Dogmatisch links. - Agnes Kant knuffel.
6. Dogmatisch rechts. - Joost Eerdmans medaille.
7. Potentiële aanwinst. - Rinnooy Kan lintje.
8. User die node wordt gemist. - Hans van Mierlo bokaal.
9. Gezelligste/aardigste user. - Van Haersma Buma beker.
10. Grootse zuiger. - Maxime Verhagen vod.
10 kan nog worden: meest omstreden user ipv grootste zuiger en dan "Geert Wilders standbeeld". Geert Wilders kun je nu eenmaal niet negeren in een categorie wmb, 75% van de texten in POL en VKZ ging over hem. En you either love him or hate him.
Omstreden/controversieel, ik vind het goed.quote:Op maandag 22 november 2010 19:58 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Een idee is om Geert Wilders trofee te linken aan de user die de meest controversiele uitspraken doet![]()
Verder zeg ik: lanceren die hap.
Dat is http://forum.fok.nl/user/history/150292 niet met je eens. (Cohen ronduit teleurstellend. Wil Bos terug.)quote:Op maandag 22 november 2010 19:36 schreef Ryan3 het volgende:
Na wat wikken en wegen, met mijn partner, heb ik hier het definitieve lijstje.
EchtGaaf, als jij nog even reageert, dan gooi ik hem er vanavond in, kan dit topic dicht (du_ke, Mwanatabu?).
Komende periode wrs weinig tijd, dus dan splits ik de verdere afhandeling van deze contest jou in de maag, EG.
Ik heb Hans van Mierlo doorgeschoven naar de user die node wordt gemist en zijn oude categorie heb ik Femke Halsema op gezet, hoewel ik daar nog onzeker over ben. Dus als je een betere suggestie hebt....
Ik tel 3 D66'ers, 2 CDA'ers, 2 SP'ers, 1 PVV'er, 1GL'er en 1 ex-LPF'er. PvdA valt er buiten, maar dat is dan hun eigen schuld. Ik bedoel niemand zit ook te wachten op de terugkeer van Wouter Bos en niemand loopt echt warm van Job Cohen.
Behalve dat ik vind dat er best een PvdA'er tussen had kunnen zitten ben ik het er wel mee eens. En steun ik het idee.quote:1. Beste discussievoerder. - Alexander Pechtold trofee.
2. Slechtste discussievoerder. - Richard de Mos oorkonde.
3. Beste topicopener. - Femke Halsema hesje.
4. Beste nieuwkomer. - Emile Roemers aanmoediging.
5. Dogmatisch links. - Agnes Kant knuffel.
6. Dogmatisch rechts. - Joost Eerdmans medaille.
7. Potentiële aanwinst. - Rinnooy Kan lintje.
8. User die node wordt gemist. - Hans van Mierlo bokaal.
9. Gezelligste/aardigste user. - Van Haersma Buma beker.
10. Grootse zuiger. - Maxime Verhagen vod.
10 kan nog worden: meest omstreden user ipv grootste zuiger en dan "Geert Wilders standbeeld". Geert Wilders kun je nu eenmaal niet negeren in een categorie wmb, 75% van de texten in POL en VKZ ging over hem. En you either love him or hate him.
Misschien dat Cohen zich volgend jaar van een flitsende kant laat zien, dan staat hij er wel bij.quote:Op maandag 22 november 2010 20:25 schreef TomLievense het volgende:
[..]
Dat is http://forum.fok.nl/user/history/150292 niet met je eens. (Cohen ronduit teleurstellend. Wil Bos terug.)
[..]
Behalve dat ik vind dat er best een PvdA'er tussen had kunnen zitten ben ik het er wel mee eens. En steun ik het idee.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |