abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 22 november 2010 @ 10:38:59 #76
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_89005195
Oh shit typefout ;)

Ik bedoel meer trofeeen. 15 ofzo
pi_89005266
quote:
1s.gif Op maandag 22 november 2010 10:38 schreef Hexagon het volgende:
Oh shit typefout ;)

Ik bedoel meer trofeeen. 15 ofzo
Wat ik zeg voordeel van een korte lijst; misschien voelen meer users zich geroepen mee te doen en de verwerking is ook wat gemakkelijker.
Het is kort en bondig, daar houden we meestal ook wel van.
Je mag EchtGaaf bij de verwerking van de score ook niet tot het uiterste dwingen, die jongen heeft het al zo druk.
I´m back.
pi_89005518
quote:
1s.gif Op maandag 22 november 2010 10:33 schreef Hexagon het volgende:
Ik vind dat er wel eer trofeeen mogen zijn
Nee, wmb zijn 10 meer dan genoeg. Minder zou eigenlijk nog beter zijn. Maar wat Ryan voorstelt is niet zo gek. :)
pi_89007390
quote:
1s.gif Op maandag 22 november 2010 10:51 schreef EchtGaaf het volgende:

[..]

Nee, wmb zijn 10 meer dan genoeg. Minder zou eigenlijk nog beter zijn. Maar wat Ryan voorstelt is niet zo gek. :)
Deal.
Maar dan zitten we nog met de benaming van deze categorieën:
6. Dogmatisch rechts. - Joost Eerdmans speldje.
7. Potentiële aanwinst. - (?)
8. User die node wordt gemist. - Pim Fortuyn trofee. (?)
9. Gezelligste/aardigste/constructiefste user. - Ryan3 trofee (?)
10. Grootse zuiger. - Maxime Verhagen vod.

Overigens zou voor dogmatisch links de "Agnes Kant knuffel" ook wel kunnen.
I´m back.
pi_89024919
Na wat wikken en wegen, met mijn partner, heb ik hier het definitieve lijstje.
EchtGaaf, als jij nog even reageert, dan gooi ik hem er vanavond in, kan dit topic dicht (du_ke, Mwanatabu?).
Komende periode wrs weinig tijd, dus dan splits ik de verdere afhandeling van deze contest jou in de maag, EG.
Ik heb Hans van Mierlo doorgeschoven naar de user die node wordt gemist en zijn oude categorie heb ik Femke Halsema op gezet, hoewel ik daar nog onzeker over ben. Dus als je een betere suggestie hebt....
Ik tel 3 D66'ers, 2 CDA'ers, 2 SP'ers, 1 PVV'er, 1GL'er en 1 ex-LPF'er. PvdA valt er buiten, maar dat is dan hun eigen schuld. Ik bedoel niemand zit ook te wachten op de terugkeer van Wouter Bos en niemand loopt echt warm van Job Cohen.

1. Beste discussievoerder. - Alexander Pechtold trofee.
2. Slechtste discussievoerder. - Richard de Mos oorkonde.
3. Beste topicopener. - Femke Halsema hesje.
4. Beste nieuwkomer. - Emile Roemers aanmoediging.
5. Dogmatisch links. - Agnes Kant knuffel.
6. Dogmatisch rechts. - Joost Eerdmans medaille.
7. Potentiële aanwinst. - Rinnooy Kan lintje.
8. User die node wordt gemist. - Hans van Mierlo bokaal.
9. Gezelligste/aardigste user. - Van Haersma Buma beker.

10 kan nog worden: meest omstreden user ipv grootste zuiger en dan "Geert Wilders standbeeld". Geert Wilders kun je nu eenmaal niet negeren in een categorie wmb, 75% van de texten in POL en VKZ ging over hem. En you either love him or hate him.

[ Bericht 2% gewijzigd door Ryan3 op 22-11-2010 19:55:50 ]
I´m back.
pi_89026124
quote:
14s.gif Op maandag 22 november 2010 19:36 schreef Ryan3 het volgende:
EchtGaaf, als jij nog even reageert, dan gooi ik hem er vanavond in, kan dit topic dicht (du_ke, Mwanatabu?).
Komende periode wrs weinig tijd, dus dan splits ik de verdere afhandeling van deze contest jou in de maag, EG.
Ik heb Hans van Mierlo doorgeschoven naar de user die node wordt gemist en zijn oude categorie heb ik Femke Halsema op gezet, hoewel ik daar nog onzeker over ben. Dus als je een betere suggestie hebt....
Ik tel 3 D66'ers, 2 CDA'ers, 2 SP'ers, 1 PVV'er, 1GL'er en 1 ex-LPF'er. PvdA valt er buiten, maar dat is dan hun eigen schuld. Ik bedoel niemand zit ook te wachten op de terugkeer van Wouter Bos en niemand loopt echt warm van Job Cohen.

10 kan nog worden: meest omstreden user ipv grootste zuiger en dan "Geert Wilders standbeeld". Geert Wilders kun je nu eenmaal niet negeren in een categorie wmb, 75% van de texten in POL en VKZ ging over hem. En you either love him or hate him.
Een idee is om Geert Wilders trofee te linken aan de user die de meest controversiele uitspraken doet :)

Verder zeg ik: lanceren die hap.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_89026359
quote:
1s.gif Op maandag 22 november 2010 19:58 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Een idee is om Geert Wilders trofee te linken aan de user die de meest controversiele uitspraken doet :)

Verder zeg ik: lanceren die hap.
Omstreden/controversieel, ik vind het goed.
Ik gooi hem er in iig, dan hoef ik niet de hele avond af te wachten tot EchtGaafje zijn neus op steekt.
Kan dit topic dicht.
I´m back.
  maandag 22 november 2010 @ 20:25:44 #83
295457 TomLievense
Verhagen = onbetrouwbaar.
pi_89026894
quote:
14s.gif Op maandag 22 november 2010 19:36 schreef Ryan3 het volgende:
Dat is http://forum.fok.nl/user/history/150292 niet met je eens. (Cohen ronduit teleurstellend. Wil Bos terug.)
quote:

Behalve dat ik vind dat er best een PvdA'er tussen had kunnen zitten ben ik het er wel mee eens. En steun ik het idee.
Op zaterdag 22 januari 2011 19:19 schreef voice-over het volgende:
Om het woord naargeestig te parafraseren: TomLievense schrijft naargeestige stukjes
pi_89027436
quote:
1s.gif Op maandag 22 november 2010 20:25 schreef TomLievense het volgende:

[..]

Dat is http://forum.fok.nl/user/history/150292 niet met je eens. (Cohen ronduit teleurstellend. Wil Bos terug.)

[..]

Behalve dat ik vind dat er best een PvdA'er tussen had kunnen zitten ben ik het er wel mee eens. En steun ik het idee.
Misschien dat Cohen zich volgend jaar van een flitsende kant laat zien, dan staat hij er wel bij.
Er kan sws nog veel gebeuren komend jaar...
I´m back.
  maandag 22 november 2010 @ 20:36:18 #85
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_89027474
Misschien de Cohen-trofee voor de nieuwkomer die het niet waarmaakte.
"Fifty years ago the Leningrad street taught me a rule - if a fight is inevitable, you have to throw the first punch."
Vladimir Putin
“To forgive the terrorists is up to God, but to send them there is up to me.”
Vladimir Putin
  maandag 22 november 2010 @ 20:36:43 #86
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_89027495
Hoezo is van Hearma buma gezellig? Ik vind het een dooie hond.
"Fifty years ago the Leningrad street taught me a rule - if a fight is inevitable, you have to throw the first punch."
Vladimir Putin
“To forgive the terrorists is up to God, but to send them there is up to me.”
Vladimir Putin
pi_89027666
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')