abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_86415355
Gisteren zag ik hem nog bij P&W. Wat een gebrek aan visie. Wat opviel is dat hij op zoveel vragen niet eens een antwoord paraat heeft. . Hij lijkt niet goed in zijn vel te zitten in de huidige rol. Teveel bestuurder, te weinig geslepen politicus en loopt steeds achter de feiten aan. Hij leidt niet maar reageert slechts...Shocking

Dat was met Bos wel even anders.

Delen jullie mijn opvatting?
  dinsdag 14 september 2010 @ 11:39:01 #2
181857 Jovatov
Si fallor, sum
pi_86415385
Cohen is een lachertje, maar of Bos nu zoveel beter was?
pi_86415412
Dat stelde ik al voor de campagne begon. Bos als fractievoorzitter en Cohen als premier was een voor de PvdA perfecte combinatie geweest.

Maar wie weet, misschien groeit Cohen nog in zijn rol.
pi_86415416
quote:
Op dinsdag 14 september 2010 11:39 schreef Jovatov het volgende:
Cohen is een lachertje, maar of Bos nu zoveel beter was?
In ieder geval veel beter in het debat.
pi_86415467
Ik heb ook wel eens interviews met Cohen gezien waarin hij overkwam als een welbespraakte, scherpe geest. Maar moet helaas bekennen dat hij mij behoorlijk teleurstelt. Gisteren was ook een nogal lullige vertoning.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_86415469
Ik vond het vooruitschuiven van Cohen sowieso al vanaf het begin een slechte zet. Hij is van de oude stempel. De rest van de leiders zijn jonger en spreken een andere taal.
  dinsdag 14 september 2010 @ 11:41:59 #7
126003 Daniel1976
de omnibus dubitandum
pi_86415474
quote:
Op dinsdag 14 september 2010 11:39 schreef EchtGaaf het volgende:

[..]

Ja maar niet voor het land en dat lijkt me toch het belangrijkste.

Zijn sinterklaas spelen kost ons nog jaren lang geld en dan sinterklaas spelen voor alle banken behalve DSB.
Elke bank was net zo fout. Hij is en blijft een eikel.
pi_86415479
Ja. Flop Cohen is vast een aardige man, maar hij doet er verstandig aan om vervroegd met pensioen te gaan, tenminste als je de PvdA een warm hart toedraagt. Van mij mag hij (dus) nog wel even blijven zitten. :P
Quousque tandem abutere, PvdA, patientia nostra?
pi_86415485
quote:
Op dinsdag 14 september 2010 11:41 schreef KoosVogels het volgende:
Ik heb ook wel eens interviews met Cohen gezien waarin hij overkwam als een welbespraakte, scherpe geest. Maar moet helaas bekennen dat hij mij behoorlijk teleurstelt. Gisteren was ook een nogal lullige vertoning.
Een tenenkrommende vertoning. :X
pi_86415513
Goh, en er zijn daadwerkelijk mensen verrast, die wonen dan NIET in Amsterdam, daar kon je hem dagelijks zien falen :').
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_86415531
quote:
Op dinsdag 14 september 2010 11:41 schreef Daniel1976 het volgende:

[..]

Ja maar niet voor het land en dat lijkt me toch het belangrijkste.

Zijn sinterklaas spelen kost ons nog jaren lang geld en dan sinterklaas spelen voor alle banken behalve DSB.
Elke bank was net zo fout. Hij is en blijft een eikel.
Bos had weinig keus wat betreft die bankenoperaties... Een VVD-minister had wrs precies hetzelfde gedaan. Faillissement van ABN of ING was geen optie, veel te ontwrichtend voor het land.
pi_86415535
quote:
Op dinsdag 14 september 2010 11:42 schreef Sachertorte het volgende:
Ja. Flop Cohen is vast een aardige man, maar hij doet er verstandig aan om vervroegd met pensioen te gaan, tenminste als je de PvdA een warm hart toedraagt. Van mij mag hij (dus) nog wel even blijven zitten. :P
Hij is zo ongeveer een generatie ouder dan de huidige fractievoorzitters.

Halsema, Rutte, Pechtold, Thieme, Van de Staay, het zijn allemaal veertigers en wat moet je dan als zestiger? :{
pi_86415539
"Een meesterzet!"
pi_86415571
quote:
Op dinsdag 14 september 2010 11:43 schreef Sachertorte het volgende:

[..]

Bos had weinig keus wat betreft die bankenoperaties... Een VVD-minister had wrs precies hetzelfde gedaan. Faillissement van ABN of ING was geen optie, veel te ontwrichtend voor het land.
Dit dus.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_86415607
'Het is niet mijn samenleving' is een beetje het stokpaardje van Cohen als Wilders het lijdend onderwerp is, maar wat ik dan mis zijn vergezichten die de gevoelens in de samenleving onderkent en kanaliseert.
Het is alleraardigst dat je mensen weet aan te spreken die tegen Wilders zijn, maar gelet de ambitie om burgervader van heel Nederland te worden vind ik dit summier en ontoereikend.

Bos was een uitstekende politicus die zijn boodschap goed kon overbrengen.
If my answers frighten you then you should cease asking scary questions.
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 14 september 2010 @ 11:47:10 #16
862 Arcee
Look closer
pi_86415625
quote:
Op dinsdag 14 september 2010 11:37 schreef EchtGaaf het volgende:
Delen jullie mijn opvatting?
Ja: Voorspel hier wanneer Job Cohen de Tweede Kamer verlaat - deel 2.
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
  dinsdag 14 september 2010 @ 11:47:15 #17
79102 Pool
Noord noch Zuid
pi_86415627
Bos heeft er zelfs ten opzichte van de Belgen nog veel weten uit te slepen. Bos is de politicus die door het Nederlandse volk op de blote knietjes bedankt zou moeten worden voor zijn goede werk, maar anderzijds snap ik wel dat inzicht in die materie de meeste Nederlanders boven de pet gaat en dat het vaak strategisch niet handig is om een politicus 'van de andere partij' de eer te geven die hem toekomt.

Dus ik blijf bij mijn reacties van 12 maart.

quote:
Op vrijdag 12 maart 2010 11:02 schreef Pool het volgende:
Godver. :(
quote:
Op vrijdag 12 maart 2010 11:09 schreef Pool het volgende:
Nou ja, Wouter bedankt in ieder geval! Hard en goed gewerkt als minister tijdens de crisis en ook zeer goed de rug recht gehouden in de kwestie Uruzgan. Een sociaal-democratisch hart, maar niet op de naiëve manier van de SP, maar met oog voor nationale werkgelegenheid en de financiële huishouding. ^O^
quote:
Op vrijdag 12 maart 2010 11:35 schreef Pool het volgende:
Tja, met Cohen zullen ze waarschijnlijk niet veel stemmen verliezen of zelfs winnen, maar ik heb zelf gewoon meer met de koers Bos. Even wennen dus.
pi_86415639
Hoe Bos gehandeld heeft in die bankencrisis vond ik hem echt een MP uitstraling hebben
Cohen had ik heeeeeeeeeeeel veel vertrouwen in maar moet echt NU vervangen worden . Zeer incompetent in het debat en de onderhandelingen gebleken :X
Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.
pi_86415695
Als niet pvda-er -ik heb zelfs een totale aversie tegen die partij-, heb ik toch een goed gevoel over Bos. Leuke vent.
pi_86415697
quote:
Op dinsdag 14 september 2010 11:47 schreef Pool het volgende:
Bos heeft er zelfs ten opzichte van de Belgen nog veel weten uit te slepen. Bos is de politicus die door het Nederlandse volk op de blote knietjes bedankt zou moeten worden voor zijn goede werk, maar anderzijds snap ik wel dat inzicht in die materie de meeste Nederlanders boven de pet gaat en dat het vaak strategisch niet handig is om een politicus 'van de andere partij' de eer te geven die hem toekomt.
Bos is beter dan Cohen, erg veel meer positiefs krijg ik mijn bek niet uit over een PVDAér :').
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_86415709
quote:
Op dinsdag 14 september 2010 11:49 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Bos is beter dan Cohen, erg veel meer positiefs krijg ik mijn bek niet uit over een PVDAér :').
Haha. Geldt eigenlijk ook voor mij. ^O^
pi_86415746
quote:
Op dinsdag 14 september 2010 11:44 schreef EchtGaaf het volgende:

[..]

Hij is zo ongeveer een generatie ouder dan de huidige fractievoorzitters.

Halsema, Rutte, Pechtold, Thieme, Van de Staay, het zijn allemaal veertigers en wat moet je dan als zestiger? :{
Ik zie dat niet direct als een probleem. Ik denk dat Kroes het bv prima zou doen met deze veertigers. Het probleem van Cohen is niet gelegen in zijn leeftijd.
pi_86415755
quote:
Op dinsdag 14 september 2010 11:39 schreef EchtGaaf het volgende:

[..]

Noem mij eens 3 redenen, nee 2 redenen, nee 1 reden waarom. Lol. Je hebt gelijk hoor trouwens, ben het met je eens. Bos was een veel beter debater.
  dinsdag 14 september 2010 @ 11:52:14 #24
104871 remlof
Europees federalist
pi_86415774
Ik vond Cohen juist erg goed gister bij P&W.
pi_86415783
quote:
Op dinsdag 14 september 2010 11:51 schreef The_Big_Lebowski het volgende:

[..]

Noem mij eens 3 redenen, nee 2 redenen, nee 1 reden waarom. Lol. Je hebt gelijk hoor trouwens, ben het met je eens. Bos was een veel beter debater.
Het was altijd genieten met Bos in het debat. :Y
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')