Mark Rutte-trofee. Ben geen fan van Mark, maar moet bekennen dat hij blijk geeft van een flinke dosis dossierkennis.quote:Op maandag 15 november 2010 20:28 schreef twaalf het volgende:
O ja, dat is een betere! Dan nog een politicus verzinnen die ook nog veel kennis heeft van zaken.
Beste neger in POL???quote:Op maandag 15 november 2010 22:11 schreef phpmystyle het volgende:
Ik ga voor de Barack Obama Trofee!
quote:
Die is lief...quote:Op maandag 15 november 2010 22:33 schreef TomLievense het volgende:
Roemer's Roem - Grappigste poster
Obama is geen nieuwkomer meer, dus hiervoor moeten we een nieuwe naam verzinnen. Ik heb nog geen idee.quote:# Barack Obama Trofee - Beste nieuwkomer.
Is wel lastig inderdaad. David Cameron misschien? Ons nieuwe kabinet zit er wat te kort voor opvallende personen.quote:Op maandag 15 november 2010 22:46 schreef TomLievense het volgende:
[..]
Obama is geen nieuwkomer meer, dus hiervoor moeten we een nieuwe naam verzinnen. Ik heb nog geen idee.
Inderdaad zo iets dacht ik ook al. Intimiderend mannetjequote:Op maandag 15 november 2010 23:02 schreef betyar het volgende:
de Piet Hein Donner Ring: de beste bangmaker
Cameron vind ik een goed idee. Of Nick Clegg, maar progressieven hebben we al genoeg denk ik.quote:Op maandag 15 november 2010 22:50 schreef du_ke het volgende:
[..]
Is wel lastig inderdaad. David Cameron misschien? Ons nieuwe kabinet zit er wat te kort voor opvallende personen.
Goeie!quote:Op maandag 15 november 2010 20:26 schreef KoosVogels het volgende:
De Stef Blok-trofee is voor de grootste jij-bak in POL.
quote:Op dinsdag 16 november 2010 14:52 schreef Bluesdude het volgende:
Eric Lucassen bronsen boksbeugel voor de uitblinker in hufterig gedrag
De Brinkman Barkruk, voor de persoon met de kwaadste dronk.quote:Op dinsdag 16 november 2010 14:52 schreef Bluesdude het volgende:
Eric Lucassen bronsen boksbeugel voor de uitblinker in hufterig gedrag
quote:Op dinsdag 16 november 2010 15:12 schreef Toverheks het volgende:
De Femke Halsema Bokaal
voor degene die het meest slap kan ouwehoeren.
Kijk eens naar de post van Hexagonquote:Op dinsdag 16 november 2010 18:21 schreef phpmystyle het volgende:
De Job Cohen thee-trofee, voor de mod die het meeste besluiteloos is.
Goeie. Weet ik gelijk wie ik moet nomineren voor de users die het meest wordt gemistquote:
Oh ik dacht de notoirste hoerenloperquote:Op dinsdag 16 november 2010 18:59 schreef Voorschrift het volgende:
De Berlusconi Bokaal - De meest stijlvolle en gewiekste user.
Heb je die bokaal nodig dan?quote:Op dinsdag 16 november 2010 19:02 schreef du_ke het volgende:
[..]
Oh ik dacht de notoirste hoerenloper
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.______________________________________
Hier tekenen:
.......................De_Kardinaal......................
quote:Op dinsdag 16 november 2010 18:37 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Goeie. Weet ik gelijk wie ik moet nomineren voor de users die het meest wordt gemist
Die stel je alleen maar voor uit hebberigheid.quote:Op dinsdag 16 november 2010 17:59 schreef Reya het volgende:
[..]
De Brinkman Barkruk, voor de persoon met de kwaadste dronk.
quote:Op dinsdag 16 november 2010 18:21 schreef phpmystyle het volgende:
10 jaar na dato zijn daar toch wel betere kandidaten voor voorbij gekomenquote:Op woensdag 17 november 2010 01:19 schreef aloe_vera het volgende:
Sing Varma moet weer een trofee naar haar genoemd krijgenj: voor de grootste leugenaar of de zieligste aandachtstrekker?
Ik blijf het een uniek verhaal vinden hoor.... Maar goed, de pvv gaat lekker, misschien hebben we iemand die nog erger liegt daar..quote:Op woensdag 17 november 2010 08:25 schreef du_ke het volgende:
[..]
10 jaar na dato zijn daar toch wel betere kandidaten voor voorbij gekomen?
Du_ke is net als de Koningin onschendbaar hoor.quote:Op dinsdag 16 november 2010 18:21 schreef phpmystyle het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |