SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Multiplayer Uiteraard bevat ook dit deel van de Call of Duty-serie een uitgebreide multiplayer. Hieronder vind je de belangrijkste informatie over deze modus.
GamemodesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Een van de nieuwe dingen in Black Ops multiplayer is het CoD points (CP) systeem. Naast het verdienen van Experience Points tijdens het spelen, krijg je nu ook zogenaamde CoD points. Dit kun je het beste vergelijken met geld. Met die CoD points kun je onder andere wapens en perks kopen. Die speel je overigens ook gewoon vrij tijdens het levelen, maar op deze manier hoef je niet te wachten tot dat level waarop je eindelijk je felbegeerde wapen kunt gebruiken.
Met de komst van de CP introduceert Treyarch ook een nieuwe online spelmodus genaamd Wager Match. Dit zijn Free For All potjes waar je je verdiende CoD points kunt vergokken. Om geld te winnen moet je zorgen dat je aan het eind van een potje op z'n minst derde bent geworden. Dan zit je dus 'in the money'. Wordt je vierde of lager ben je dus je geld kwijt!
De Wager Matches bestaan uit verschillende modi:
• One in the Chamber: Iedere speler begint met een pistool met slechts een kogel. Kill je iemand, krijg je een nieuwe kogel. Als je mist heb je enkel je mes nog om jezelf te redden! • Sticks and Stones: Iedereen speelt met een Tomahawk en een kruisboog. Kill je iemand met de Tomahawk, dan is het slachtoffer direct bankroet... • Gun Game: Je begint met het minste wapen en bij elke kill krijg je een beter wapen. Diegene die het eerst iemand killed met het laatste wapen wint. • Sharp Shooter: Iedereen begint met een willekeurig wapen en om de zoveel tijd wordt dit wapen vervanger voor een ander.
Sticks and Stones gameplay
Gun Game gameplay
Sharp Shooter gameplay![]()
M16, M14![]()
Enfield, Famas
![]()
AK-47, AUG
![]()
Commando. Fal
![]()
G11, Galil
![]()
![]()
![]()
AK-74u, MAC10![]()
MP5k, MPL
![]()
PM63, Skorpion
![]()
Spectre, UZI
![]()
![]()
![]()
HK21, M60![]()
RPK-74, Deathmachine, mini-gun from care-package
![]()
![]()
![]()
L96AW, Dragunov![]()
WA2000, PSG1
![]()
![]()
![]()
HS-10, Ithaca![]()
KS-23, Olympia
![]()
Spas
![]()
![]()
China Lake, M202![]()
M72, RPG
![]()
Strela
![]()
![]()
ASP, CZ75![]()
M1911, Makarov
![]()
Python
![]()
![]()
Crossbow, Ballistic Knife![]()
![]()
![]()
Frag grenade, Semtex![]()
C4, Claymore
![]()
Tomahawk
![]()
CamoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Willy Pete, Nova Gas![]()
Flashbang, Concussion
![]()
Decoy, Camera Spike
![]()
Tactical Insertion, Jammer
![]()
Motion Sensor
![]()
![]()
Ligthweight Faster movement PRO: No falling damage
Scavenger Pick up ammo from dead bodies PRO: Extra starting magazines
Ghost Undetectable by Spy Planes and Blackbirds PRO: Avoid targeting from aircraft, IR scopes, and Sentry Guns. No red name or crosshair when targeted
Flak Jacket Reduce explosive damage PRO: Deflect fire damage and safely toss back Frag Grenades
Hardline One less kill for killstreaks PRO: One chance to try for a different reward from Care Package
Hardened Increased bullet penetration PRO: Bullets do extra damage to aircrafts and turrets. Reduced flinch when you are shot
Scout Hold breath longer PRO: Faster weapon switching
Steady Aim Increased hip fire accuracy PRO: Quicker aiming after sprinting and quicker recovery after knife lunge
Slight of Hand Faster reload time PRO: Aim down sights faster (does not apply to sniper rifles)
Warlord Two attachments on primary weapon PRO: Start with 1 extra lethal and tactical grenade (except smoke)
Marathon Increased sprint duration PRO: Unlimited sprint
Ninja Silent movement PRO: Louder enemies. Completely silent
Second Chance Use a pistol while bleeding out or until revived PRO: Survive longer and every teammate can revive you
Hacker Detect enemy equipment PRO: Booby trap enemy Care Packages and turn enemy killstreaks and equipment friendly
Tactical Mask Protect yourself against Nova Gas PRO: Reduce effects of Flash and Concussion Grenades, and reveal the position of a flashed or stunned enemy
![]()
![]()
![]()
MapsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Launch, Summit![]()
Radiation, Cracked
![]()
![]()
FOK-steam group http://steamcommunity.com/groups/fokbo
FOK-steam usersSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ServersSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deze OP is tot stand gekomen door Superbassie van het GoT-forum. Hierbij dank!
Voor de topicstarter De openingspost is hier te vinden![]()
Ik ga eerst slapen. Ben echt bijna dood.
Vnv. weer verder met Black Ops.
En morgen vrij van school wegens offerfeest!?!??![]()
![]()
Pc topic??Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same![]()
waar zijn de kratten bier?quote:Op maandag 15 november 2010 15:45 schreef mash_ het volgende:
met zijn 5en naast elkaar black ops doen is vet! zaterdag gedaan. zag er zo uit
[ afbeelding ]![]()
![]()
buiten in de tuin! om ze koud te houdenquote:Op maandag 15 november 2010 15:46 schreef schede-gnoom. het volgende:
[..]
waar zijn de kratten bier?![]()
![]()
Geweldig!quote:Op maandag 15 november 2010 15:45 schreef mash_ het volgende:
[ afbeelding ]![]()
da hoort niequote:Op maandag 15 november 2010 15:47 schreef mash_ het volgende:
[..]
buiten in de tuin! om ze koud te houden
de oplossing:
![]()
Zaterdag moet je Desperado's klappen in de club en kuikens daggeren manquote:Op maandag 15 november 2010 15:45 schreef mash_ het volgende:
[ afbeelding ]![]()
!
![]()
Ik heb 2 flesjes Grolsch gespotquote:Op maandag 15 november 2010 15:46 schreef schede-gnoom. het volgende:
[..]
waar zijn de kratten bier?!
![]()
nee zaterdag moet je game en drinken tot 12 uur en daarna uitgaan. zoals we dus gedaan hebbenquote:Op maandag 15 november 2010 15:51 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Zaterdag moet je Desperado's klappen in de club en kuikens daggeren man![]()
!
![]()
![]()
Ok dat kan dan nog wel.quote:Op maandag 15 november 2010 15:52 schreef mash_ het volgende:
[..]
nee zaterdag moet je game en drinken tot 12 uur en daarna uitgaan. zoals we dus gedaan hebben
Maar beter speel je dan fifa11 met je maten, op de bank met een zooi bieruiteraard moet iedereen zich aan de Fifa Bro Code houden
: De FIFA-Bro Code, en mensen die haar niet respecteren.
![]()
Inderdaad.quote:Op maandag 15 november 2010 15:51 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Ik heb 2 flesjes Grolsch gespot!
![]()
![]()
We hebben al een kuiken.quote:Op maandag 15 november 2010 15:51 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
!
![]()
Maar om on topic te blijven. ik doe laatste tijjd ground war. vind het eigenlijk toch wel tofomdat er meer tegen standers zijn kill je veel meer met je killstreaks
net had ik weer 2 centry guns tegen over elkaar staan. dat werkt echt heel erg goed.
![]()
Wat moet ik hier van denken? Ik krijg een carepackage. het is (uiteraard) een spyplane. kan ik m dan inruilen voor iets wat wel leuk is ofzo?quote:Hardline One less kill for killstreaks PRO: [strong]One chance to try for a different reward from Care Package[/strong]Out! out! flapoor your father! | DaFan's moeder![]()
vergeet niet al je geld wat je hebt uittegeven aan emblems enzo. je hebt er toch niks meer aan.quote:Op maandag 15 november 2010 16:00 schreef DeRakker. het volgende:
Lvl 49![]()
Ff nog 2 lvltjes halen en prestige![]()
ja je kan er 1x iets anders van maken. maar je weet nooit wat. dus soms krijg je iets wat redelijk is. maar wil je wat anders en dan word het ammo. maar het kan dus ook dat er ammo inzit en je er opeens chopper gunner van maaktquote:Op maandag 15 november 2010 16:01 schreef _GdR_ het volgende:
[..]
Wat moet ik hier van denken? Ik krijg een carepackage. het is (uiteraard) een spyplane. kan ik m dan inruilen voor iets wat wel leuk is ofzo?![]()
![]()
Hoebedoel je?quote:Op maandag 15 november 2010 16:02 schreef mash_ het volgende:
[..]
vergeet niet al je geld wat je hebt uittegeven aan emblems enzo. je hebt er toch niks meer aan.
Ik heb nu 80.000 punten ofzo..
Gaat dat straks met prestige mee?
En emblems gaan toch ook mee?![]()
Emblems gaan mee. je geld gaat weg. dus dan kan je betr voor je prestige doet al je geld uitgeven aan emblems en die layers.quote:Op maandag 15 november 2010 16:04 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
Hoebedoel je?
En emblems gaan toch ook mee?![]()
hertjes tackelen in utrechtquote:Op maandag 15 november 2010 15:51 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
!
![]()
![]()
ja das wel handig ja.quote:Op maandag 15 november 2010 16:05 schreef mash_ het volgende:
[..]
Emblems gaan mee. je geld gaat weg. dus dan kan je betr voor je prestige doet al je geld uitgeven aan emblems en die layers.
Verder heb ik bijna alle wapens geunlocked... die ik nodig heb, snipers en shotguns gebruik ik toch niet![]()
Dan koop ik wel ff alle layers.
Neem aan dat je weer net als altijd waarschuwing krijgt wat allemaal weg gaat en behoud?![]()
Emblems? Whtehell? Waar?quote:Op maandag 15 november 2010 16:04 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
Hoebedoel je?
En emblems gaan toch ook mee?
En nee die punten gaan niet mee![]()
![]()
die layers..quote:Op maandag 15 november 2010 16:06 schreef BobbanzPS het volgende:
[..]
Emblems? Whtehell? Waar?
En nee die punten gaan niet mee![]()
NL vlag heb ik ook, emblem is dan gewoon een kroon!quote:Op maandag 15 november 2010 16:09 schreef DeRakker. het volgende:
Layer heb ik er maar eentje... nederlandse vlag haha![]()
Verder geen icoontje en al die shit..![]()
![]()
NL vlag is voor de eckte bazenquote:Op maandag 15 november 2010 16:09 schreef BobbanzPS het volgende:
[..]
NL vlag heb ik ook, emblem is dan gewoon een kroon!![]()
![]()
Nog even uit het vorige topic voor al die stumpers die weer bijdehand komen doen (_gdr_ enzo). Soms duurt het ff voordat de helicopter zichtbaar is op de minimap. Dus ga niet blij lopen doen met jesmiley stakker.
Hoi jongens Ido in da house![]()
![]()
Yeah Ido, tell 'em!quote:Op maandag 15 november 2010 16:15 schreef Parvus het volgende:
Nog even uit het vorige topic voor al die stumpers die weer bijdehand komen doen (_gdr_ enzo). Soms duurt het ff voordat de helicopter zichtbaar is op de minimap. Dus ga niet blij lopen doen met jesmiley stakker.
Hoi jongens Ido in da house![]()
![]()
yeah, McSkillsquote:Op maandag 15 november 2010 16:15 schreef Parvus het volgende:
Hoi jongens Ido in da house
yeah dit is McSkills
het leven
oke luister
tsjuh
(refrein 2x)
het leven doet me motherfucking zeer
het leven is kut want ik zit in de put
wat moet ik nou doen
wat ben jij een motherfucking oen
het leven doet me zeer
ik kan gewoon niet meer
daarom schrijf ik dit lied
want ik heb focking veel verdriet
stop de oorlog stop de misdaad en de aanslag
wat er gebeurt op straat
ik kan er niet meet tegen
ik ga buiten door het regen er komt zo'n een groepje achter me aan
en toch blijf ik staan
ik weet niet wat het is
ik heb me misschien wel vergist
ik wil hier weg daarom dat ik dit zeg
(refrein 2x)
het leven doet me motherfucking zeer
het leven is kut want ik zit in de put
wat moet ik nou doen
wat ben jij een motherfucking oen
McSkills het leven![]()
attack dogs vind ik niet leuk. ze killen wel veel maar vind vliegen met die hind veel vetter. kan je tenminste zelf doen. en ik heb meestal care packed en sam turret en dan met hardliner pro aanquote:Op maandag 15 november 2010 16:35 schreef BoemBats het volgende:
Ground war en dan als killstreaks black bird, chopper gunner en attack dogs![]()
![]()
combat training op recruit en met 9 tegenstanders, dat is pas leuk, level 30 na anderhalf uur speeltijd3 hind's per potje
![]()
![]()
Wordt aan gewerkt:quote:quote:IN PROGRESS
* - Improved matchmaking to find matches faster
* - Improved match and host selection; will result in much better networking conditions for all games (a.k.a., decreased lag)
* - Weekly and Monthly leaderboards stats reporting incorrectly for kills, deaths and assists (All Time leaderboard not affected by this)
* - Additional improvements to party system![]()
Of je krijgt bijvoorbeeld Ammo is totaal random. Ik heb mijn AK weerquote:Op maandag 15 november 2010 16:01 schreef _GdR_ het volgende:
[..]
Wat moet ik hier van denken? Ik krijg een carepackage. het is (uiteraard) een spyplane. kan ik m dan inruilen voor iets wat wel leuk is ofzo?![]()
![]()
Het spel (PS3) valt me ontzettend tegen. MW1+2 heb ik suf gespeeld en heb BO dan ook meteen gehaald, maar het is lang niet wat ik had gedacht. Het verhaal, de wapens, de levels, de graphics, alles valt tegen.
Iemand het met me eens?![]()
Neequote:Op maandag 15 november 2010 16:59 schreef AceHighHugo het volgende:
Het spel (PS3) valt me ontzettend tegen. MW1+2 heb ik suf gespeeld en heb BO dan ook meteen gehaald, maar het is lang niet wat ik had gedacht. Het verhaal, de wapens, de levels, de graphics, alles valt tegen.
Iemand het met me eens?![]()
Ik krijg de laatste opdracht voor mijn Ghost-pro maar niet. Moet een sentry-gun onschadelijk maken maar ik kom geen centry's tegen![]()
![]()
Oh en pas maar op dat Bootje84 niet ziet dat je de OP van het PC-topic gebruikt. Bij het MW2-topic toen ging hij helemaal flippen![]()
![]()
dat probleem had ik ook eerstquote:Op maandag 15 november 2010 17:07 schreef Doopy-X- het volgende:
Ik krijg de laatste opdracht voor mijn Ghost-pro maar niet. Moet een sentry-gun onschadelijk maken maar ik kom geen centry's tegen![]()
![]()
waarom is iedereen zo tering gierig voor Care Package s. ga zelf eens een killstreak halenkan er echt niet tegen
je gooit zo`n ding neer meteen 4 mensen die er naar toerennen. waardoor ik hem snel moet pakken en vaak dus geen tijd heb om hard liner pro te gebruikem om hem in iets anders te veranderen
![]()
ja. zelf 1tje hebben verdienen. die bij de spawm van de tegenstander gooie zodat hun hem jatten. en dan wachten tot ze hem neer zetten en dan die slopenquote:Op maandag 15 november 2010 17:32 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Speciale oplossing voor gevonden?![]()
![]()
quote:Op maandag 15 november 2010 17:33 schreef mash_ het volgende:
[..]
ja. zelf 1tje hebben verdienen. die bij de spawm van de tegenstander gooie zodat hun hem jatten. en dan wachten tot ze hem neer zetten en dan die slopen![]()
![]()
Wat een kwaliteitspostquote:Op maandag 15 november 2010 15:10 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Je post in het verkeerde topic.
![]()
Roll with the fastest
I'm the baddest who rolls with the madness![]()
ja echt een kut manier maar werkt welquote:
[ Bericht 0% gewijzigd door mash_ op 15-11-2010 17:47:58 ]![]()
Wat hebben ze trouwens met die surpressor gedaan? Het lijkt wel of die maar de helft van de damage doet op sommige geweren... Normaal is de AUG echt relaxed maar met een surpressor krijg ik 2x zoveel hitmarkers![]()
![]()
en 2x zoveel hitmarkers is 4x zo kut, ik voel je, broederquote:Op maandag 15 november 2010 17:52 schreef KeFFuR1208 het volgende:
Wat hebben ze trouwens met die surpressor gedaan? Het lijkt wel of die maar de helft van de damage doet op sommige geweren... Normaal is de AUG echt relaxed maar met een surpressor krijg ik 2x zoveel hitmarkersSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Oke, na lang de slechte verhalen gehoord te hebben toch maar gekocht...
En vind hem na de eerste 9 potjes beetje tegen vallen.
Die spawns zijn behoorlijk weird.
Wapens lijken soms ineens proppenschieters die niks doen.
Ook oogt het grafisch als cod4 (met beetje comic erbij)
hopelijk dat dit straks wel weer meevalt, maar tot nu toe nog geen super game!'s avonds een reus, 'smorgens een kneus
Xbox: kneusteun
PSN: kneusteun
Steam:kneusteun![]()
Kijk eens goed als je er een surpressor op zetquote:Op maandag 15 november 2010 17:52 schreef KeFFuR1208 het volgende:
Wat hebben ze trouwens met die surpressor gedaan? Het lijkt wel of die maar de helft van de damage doet op sommige geweren... Normaal is de AUG echt relaxed maar met een surpressor krijg ik 2x zoveel hitmarkers?
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same![]()
Sentry gun zelf aanzetten en hem af laten pakken door de enemyquote:Op maandag 15 november 2010 17:07 schreef Doopy-X- het volgende:
Dat heb ik dus ook. Ik ga lekker terug naar MW2 en deze mag van mij de deur weer uit. Jammer jammer jammer!quote:Op maandag 15 november 2010 18:05 schreef KneusTeun het volgende:
Oke, na lang de slechte verhalen gehoord te hebben toch maar gekocht...
En vind hem na de eerste 9 potjes beetje tegen vallen.
Die spawns zijn behoorlijk weird.
Wapens lijken soms ineens proppenschieters die niks doen.
Ook oogt het grafisch als cod4 (met beetje comic erbij)
hopelijk dat dit straks wel weer meevalt, maar tot nu toe nog geen super game!![]()
Dat duurt meestal een paar potjes.quote:Op maandag 15 november 2010 18:05 schreef KneusTeun het volgende:
Wapens lijken soms ineens proppenschieters die niks doen.![]()
dat zeg k netquote:Op maandag 15 november 2010 18:09 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Sentry gun zelf aanzetten en hem af laten pakken door de enemy![]()
![]()
Je bent gewoon zoals altijd weer aan het trollen.quote:
Vorige week zeg je nog van Black Ops is vet dit dat.
En nu is het ineens weer een faal.![]()
![]()
Suppressor danquote:Op maandag 15 november 2010 18:07 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Kijk eens goed als je er een surpressor op zet?
![]()
En wat is er met die kinderen aan de hand die vrijwillig de helft van hun beeldscherm inleveren door te gaan splitscreenen? En waarom worden die altijd in mijn team gedropt?![]()
![]()
dat heet vrienden hebbenquote:Op maandag 15 november 2010 18:25 schreef KeFFuR1208 het volgende:
[..]
Suppressor dan![]()
En wat is er met die kinderen aan de hand die vrijwillig de helft van hun beeldscherm inleveren door te gaan splitscreenen? En waarom worden die altijd in mijn team gedropt?kan ik je aanraden
![]()
![]()
Hoeveel clips kan je btw renderen? per x?
Kan je er ook 6 achter mekaar renderen?
Dat je ze na een paar uur bij: My Theater ziet?![]()
En hebben de ps3 gamers ook vaak last van ''Freezes'' ?
Dat je hele beeld opeens stilstaat al ben je midden ingame?![]()
Kan iemand mij uitleggen waarom ik steeds met Amerikanen in servers kom? Heb daar namelijk ook steeds lag.![]()
Eckte vrienden kopen dan een eigen PS3 consolequote:Op maandag 15 november 2010 18:25 schreef mash_ het volgende:
[..]
dat heet vrienden hebbenkan ik je aanraden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Vraagje: Kan je als je splitscreen online speelt de 2e speler ook een eigen naam/account geven?Nieuw is niet altijd beter.![]()
Denk het niet.quote:Op maandag 15 november 2010 20:42 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
Vraagje: Kan je als je splitscreen online speelt de 2e speler ook een eigen naam/account geven?![]()
lvl 50![]()
Ff mn 90.000 punte gebruikt voor alle symbolen te unlocken...
En nog wat andere kleine dingetjes zoals 1 layer, clan/ symbool logo op wapens.
Nog 10-20k punten over, dus voor ik ga prestige nog ff op maken aan layers![]()
![]()
Weten jullie trouwens wat dat is?
Heb je precies dezelfde speler naam online, maar dan (2) erachter...
Vaak 1 lvl lager.
Is dat een bot?![]()
Dan is ieman splitscreen aan het spelenquote:Op maandag 15 november 2010 20:47 schreef DeRakker. het volgende:
Weten jullie trouwens wat dat is?
Heb je precies dezelfde speler naam online, maar dan (2) erachter...
Vaak 1 lvl lager.
Is dat een bot?![]()
dus 2 mensen op zelfde account?online... ah okquote:Op maandag 15 november 2010 20:47 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Dan is ieman splitscreen aan het spelen![]()
Dacht eerst dat t bots waren die t spel opvullen ofzo.. maar vond t voor bots nogal campers dus vond t al raar![]()
![]()
Neequote:Op maandag 15 november 2010 20:42 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
Vraagje: Kan je als je splitscreen online speelt de 2e speler ook een eigen naam/account geven?![]()
Die contracts slaan overigens helemaal nergens op staat al de hele week bij mij Galill murderer etc. Wisselt dat nog en keer af?![]()
Ok, morgen avond (dinsdag) om 19:30 wil ik met 6 FOK!kers een paar potjes gaan spelen!
Graag deze quote vermelden als je zin hebt en er bij kan zijn...
Graag je PSN posten in de quote![]()
![]()
ligt er aanquote:Op maandag 15 november 2010 22:48 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Ok, morgen avond (dinsdag) om 19:30 wil ik met 6 FOK!kers een paar potjes gaan spelen!
Graag je PSN posten in de quotespelen jullie ground war?
![]()
vind black ops alleen zo fukin' traag spelen online, heb sensitivity op 10 staan en nog steeds zo snel als dikke stront, jammer dat je niet kan sprinten of moet je dat nog vrij spelen ofzo?![]()
Dan hebben we meer dan 6 spelers nodig, hoe meer hoe beter eigenlijk.quote:Op maandag 15 november 2010 22:48 schreef mash_ het volgende:
[..]
ligt er aanspelen jullie ground war?
We moeten maar ff kijken tot hoeveel man we komen![]()
![]()
Dat kan wel hoorquote:Op maandag 15 november 2010 22:49 schreef tyrant het volgende:
vind black ops alleen zo fukin' traag spelen online, heb sensitivity op 10 staan en nog steeds zo snel als dikke stront, jammer dat je niet kan sprinten of moet je dat nog vrij spelen ofzo?
Maar ik vond het ook traag, gewoon leightweight aanzetten![]()
![]()
![]()
Oke, ben totaal geen fan van ze. Maar dit nummer deed t m wel in die missie "Crash Site".
Op de boot in Vietnam, shit aan gort knallen.
na regen, ben ik er.
98-3 ٩(ಥ_ಥ)۶ ┌( ಠ_ಠ)┘![]()
Zit dat nummer in de game zelf, of had je hem zelf opstaanquote:Op maandag 15 november 2010 22:56 schreef Dr.Pringles het volgende:
Oke, ben totaal geen fan van ze. Maar dit nummer deed t m wel in die missie "Crash Site".
Op de boot in Vietnam, shit aan gort knallen.?
![]()
hoe dan?quote:Dat kan wel hoor
ik speel op ps3, onder R3 zou sprinten zitten netzoals bij mwII maar er gebeurd niks, je beweegt je eigenlijk maar voort op 1 snelheid.![]()
Het zit in de game zelf. Ik luister niet naar dat soort muziek, maar deze was echt perfect voor de missie.quote:Op maandag 15 november 2010 22:58 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Zit dat nummer in de game zelf, of had je hem zelf opstaan?
na regen, ben ik er.
Ik vind het echt een super goed nummer manquote:Op maandag 15 november 2010 23:00 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Het zit in de game zelf. Ik luister niet naar dat soort muziek, maar deze was echt perfect voor de scene.
In de film Watchmen zit het liedje All along the watchtower, dat paste ook zo super goed bij die scene
![]()
Net ff gegoogeld maar hier hebik dus ook last van..
Just started up Black Ops. My controller will not let me sprint (run) or access grenades. Tried shutting down system and restarting.. nothing helps. MW2 still works fine with same controller.
vage shit..![]()
mmh dan ga ik DWDD kijkequote:Op maandag 15 november 2010 22:53 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Dan hebben we meer dan 6 spelers nodig, hoe meer hoe beter eigenlijk.
We moeten maar ff kijken tot hoeveel man we komen![]()
![]()
zou wel moeten kunne.. bij mij werkt het gewoon goed.quote:Op maandag 15 november 2010 22:58 schreef tyrant het volgende:
[..]
hoe dan?
ik speel op ps3, onder R3 zou sprinten zitten netzoals bij mwII maar er gebeurd niks, je beweegt je eigenlijk maar voort op 1 snelheid.![]()
Je kan ook gewoon later ff joinen hoorquote:ik zal door de potjes heen het topic in de gaten houden.
Is het sowieso niet handig om een OP te maken met XBOX tag's en PSN's er in ?![]()
Ia het normaal dat het eeuwig duurt voordat ik een lobby te zien krijgt. Zie alleen maar found matches, getting match quality. En dat al 10minuten lang. Is elke keer als ik het opstart. Kan ik daar wat aan doen?
Wordt de laatste tijd ook steeds vaker IN en dan weer UITgelogd en dan weer IN op xbox live.. Hoe kan dat, anyone?![]()
Misschien dat ik later nog even join.quote:Op maandag 15 november 2010 22:48 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Graag je PSN posten in de quoteJellyfish float by.![]()
Laten we anders 20:30 zeggen, dan kan iedereen ook nog GTST kijken.quote:Op maandag 15 november 2010 23:11 schreef BoemBats het volgende:
[..]
Misschien dat ik later nog even join.![]()
![]()
Dan ga ik film kijkequote:Op maandag 15 november 2010 23:11 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Laten we anders 20:30 zeggen, dan kan iedereen ook nog GTST kijken.![]()
Waarom niet eerder?
Voor 6 uur ofzo?![]()
Heb hele middag haha...
Maar kijk wel of ik mee kan doen.. wanneer jullie aan t spelen zijn.![]()
Ja ik werk danquote:Op maandag 15 november 2010 23:20 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
Dan ga ik film kijke![]()
Waarom niet eerder?
Voor 6 uur ofzo?![]()
Heb hele middag haha...
Maar kijk wel of ik mee kan doen.. wanneer jullie aan t spelen zijn.___
![]()
Net met Sticks and Stones met een paar scheldende Engelsen in een lobby $30.000 gewonnen. Heerlijk, die Wager Matches![]()
![]()
maar na 10en kom ik misschien nog ff... kijk wel morgequote:![]()
Hou maar geen rekening met me, maar ik hou dit wel in de gaten en zeg dan wel of ik mee speel.
Anders hier mn psn:
DeRakker
Dan zie ik vanzelf of je speelt of niet![]()
Wat is joune? zodat ik weet wie ik moet accepteren.![]()
haha nicequote:Op maandag 15 november 2010 23:23 schreef Tauchmeister het volgende:
Net met Sticks and Stones met een paar scheldende Engelsen in een lobby $30.000 gewonnen. Heerlijk, die Wager Matches![]()
Alleen heb zat van die punte, heb meer xp nodig haha.
Zou die k/d rate eigenlijk meetellen?![]()
Ik deed net gun game voor 30000. Dit keer waren het gewoon beschaafde engelse kindjesquote:Op maandag 15 november 2010 23:23 schreef Tauchmeister het volgende:
Net met Sticks and Stones met een paar scheldende Engelsen in een lobby $30.000 gewonnen. Heerlijk, die Wager MatchesDat kom je eigenlijk nooit tegen. Wel 2e geworden
![]()
![]()
Toch nog $8000 winstquote:Op maandag 15 november 2010 23:34 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Ik deed net gun game voor 30000. Dit keer waren het gewoon beschaafde engelse kindjesDat kom je eigenlijk nooit tegen. Wel 2e geworden
![]()
![]()
Vraagje voor de prestige gangers onder ons, je hebt een bepaald game type dat pas unlocked wordt als je geprestiged hebt, hoe is dat? (staat als je moet kiezen tussen hardcore, barebones enz)Cause I'm a motherlover,
You're a motherlover.
We should fuck each others mothers![]()
Daar kunnen de prestige gangers elkaar inzepen met prestige zeep. Daarna gaan ze in nuketown in die huisjes een dikke orgie houden al fappend op hun nieuwe icoontje.![]()
![]()
Zo gaat het en ik kan het weten want ik ben al prestige gegaan.quote:Op dinsdag 16 november 2010 00:27 schreef KoningStoma het volgende:
Daar kunnen de prestige gangers elkaar inzepen met prestige zeep. Daarna gaan ze in nuketown in die huisjes een dikke orgie houden al fappend op hun nieuwe icoontje.Even poort 3074 open zetten op je router deed bij mij wonderenquote:Op maandag 15 november 2010 23:10 schreef zeebeschuit het volgende:
Ia het normaal dat het eeuwig duurt voordat ik een lobby te zien krijgt. Zie alleen maar found matches, getting match quality. En dat al 10minuten lang. Is elke keer als ik het opstart. Kan ik daar wat aan doen?
Wordt de laatste tijd ook steeds vaker IN en dan weer UITgelogd en dan weer IN op xbox live.. Hoe kan dat, anyone?![]()
quote:Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
dat level is zo frikkin gruwelijk hequote:Op maandag 15 november 2010 22:56 schreef Dr.Pringles het volgende:
Op de boot in Vietnam, shit aan gort knallen.enige deel van de singleplayer dat ik wel leuk vond, die levels in vietnam/laos
voor de rest was alleen het verhaal vet en de rest kut![]()
![]()
je hebt een high roller gewonnen? goed bezig manquote:Op maandag 15 november 2010 23:23 schreef Tauchmeister het volgende:
![]()
alleen jammer dat je zelfs op regular van alle kanten helemaal de tyfus in wordt geschoten en 0,0 overzicht hebtquote:Op dinsdag 16 november 2010 01:11 schreef SoldMayor het volgende:
Jezus wat is die single player tot nu toe vet zeg.
Die 2de missies dat met ze allen escapen.![]()
![]()
al 535 mensen te veel ergernis bezorgd jaquote:Op dinsdag 16 november 2010 01:19 schreef KoningStoma het volgende:
Wtf... Al 535 keer dat karretje gebruikt
515 keer als je de keren dat je mij ermee hebt gemold niet meetelt![]()
![]()
Als je splitscreen online gaat duurt het echt fucking veelste lang om in een game te komen, heb serieus 7 minuten moeten wachten.![]()
![]()
dat is gemiddeld bij dit spelquote:Op dinsdag 16 november 2010 01:53 schreef Dynames het volgende:
Als je splitscreen online gaat duurt het echt fucking veelste lang om in een game te komen, heb serieus 7 minuten moeten wachten.![]()
![]()
Dat heb ik nu als ik alleen speel ook. Weet niet waaromquote:Op dinsdag 16 november 2010 01:53 schreef Dynames het volgende:
Het lukt wel als ik iemand uit me friendslist join die al bezig is ergens.![]()
Ik heeb geen router, of wordt een modem ook als router gezien?quote:Op dinsdag 16 november 2010 00:29 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Zo gaat het en ik kan het weten want ik ben al prestige gegaan.
[..]
Even poort 3074 open zetten op je router deed bij mij wonderen
Dit zie ik in mijn modem:
UDP 88 - 88 88 - 88 - -
TCP 3074 - 3074 3074 - 3074 - -
UDP 3074 - 3074 3074 - 3074 - -![]()
Geen last van... heb m op 1 van moeilijkste niveau gewoon vrij gemakkelijk gehaald.quote:Op dinsdag 16 november 2010 01:18 schreef schede-gnoom. het volgende:
[..]
alleen jammer dat je zelfs op regular van alle kanten helemaal de tyfus in wordt geschoten en 0,0 overzicht hebt
Kwestie van achter t karretje blijven en vijanden naast je neerhalen![]()
![]()
Yes ik ging gisteren ook eindelijk eens goed. Voor het eerst ook eens mijn killstrwak gehaald waarbij ik die schietende helicopter krijg, Wat me toch twee keer winst in free for all opleverde. Ik heb nu als wapen die Gilal ofzo heerlijk wapen.
Maar kan je ook ergens je algemen stats bekijken want ik kan die niet vinden, wat zeg maar mijn gemiddelde k/d ratio is met FFA. Tevens heb ik geprobeerd om mij te registreren op blackops.com en mijn account te linken met mijn ps3 account maar krijg het niet voor elkaar iemand met hetzelfde probleem?PSN: Tjaapo![]()
Ik denk na een halve week nog is proberen:
Wat een hoeren game is het toch.
Gister 6 potjes online geprobeerd te spelen, 1x zelf geleaved zat in een pauperteam gastjes die 1-14 hadden, zelfs toen ik in de choppergunner (eerlijk gestolen) zat was het niet mogelijk voor ze om de hq te pakken (was toen net een dooie hoek voor mij) werd overal vandaan neergeknalt, aan de andere kant van het level gespawned.
5x eruit geknalt.
lag ect ect.![]()
Ingame kan je naar Playercard gaan.quote:Op dinsdag 16 november 2010 08:12 schreef Tjaapo het volgende:
Yes ik ging gisteren ook eindelijk eens goed. Voor het eerst ook eens mijn killstrwak gehaald waarbij ik die schietende helicopter krijg, Wat me toch twee keer winst in free for all opleverde. Ik heb nu als wapen die Gilal ofzo heerlijk wapen.
Maar kan je ook ergens je algemen stats bekijken want ik kan die niet vinden, wat zeg maar mijn gemiddelde k/d ratio is met FFA. Tevens heb ik geprobeerd om mij te registreren op blackops.com en mijn account te linken met mijn ps3 account maar krijg het niet voor elkaar iemand met hetzelfde probleem?
En dan Combat Record.
Daar zie je in het eerste tabje je game wins/verlies + ratio erbij.
Volgende tabje is "Weapons" Het eerste scherm van de tab "weapons" is je algemene K/D ratio. Daar rechts je beste wapen. Dan nog in het "weapons" tabje kan je met LB en RB (of L1 en R1) switchen naar verschillende pagina's onder die tab.
Voor de rest: Wat een heerlijke game![]()
![]()
Single Player vind ik inderdaad ook erg goed gedaan.quote:Op dinsdag 16 november 2010 01:11 schreef SoldMayor het volgende:
Jezus wat is die single player tot nu toe vet zeg.
Die 2de missies dat met ze allen escapen.
Multiplayer ben ik nog niet erg over te spreken, vooral het counterstrike-achtige wapensysteem. Unlocken a la MW2 vind ik veel leuker werken.![]()
top dank jequote:Op dinsdag 16 november 2010 09:45 schreef Forskneck het volgende:
[..]
Ingame kan je naar Playercard gaan.
En dan Combat Record.
Daar zie je in het eerste tabje je game wins/verlies + ratio erbij.
Volgende tabje is "Weapons" Het eerste scherm van de tab "weapons" is je algemene K/D ratio. Daar rechts je beste wapen. Dan nog in het "weapons" tabje kan je met LB en RB (of L1 en R1) switchen naar verschillende pagina's onder die tab.
Voor de rest: Wat een heerlijke gamePSN: Tjaapo![]()
Je moet ook gewoon met een aantal bekenden spelen en niet met willekeurige mensen ingedeeld worden, dat is altijd al zo geweest bij COD.quote:Op dinsdag 16 november 2010 09:09 schreef biertank het volgende:
Ik denk na een halve week nog is proberen:
Wat een hoeren game is het toch.
Gister 6 potjes online geprobeerd te spelen, 1x zelf geleaved zat in een pauperteam gastjes die 1-14 hadden, zelfs toen ik in de choppergunner (eerlijk gestolen) zat was het niet mogelijk voor ze om de hq te pakken (was toen net een dooie hoek voor mij) werd overal vandaan neergeknalt, aan de andere kant van het level gespawned.
5x eruit geknalt.
lag ect ect.'s avonds een reus, 'smorgens een kneus
True, ik speel stukken beter als ik met bekenden speel. En stukken slechter als ik tegen bekenden speelquote:Op dinsdag 16 november 2010 09:57 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Je moet ook gewoon met een aantal bekenden spelen en niet met willekeurige mensen ingedeeld worden, dat is altijd al zo geweest bij COD.
Half bezopen is weggegooid geld.![]()
QFT.quote:Op dinsdag 16 november 2010 09:57 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Je moet ook gewoon met een aantal bekenden spelen en niet met willekeurige mensen ingedeeld worden, dat is altijd al zo geweest bij COD.Zoals Rossdale gisteren met die carepackages?quote:Op dinsdag 16 november 2010 09:58 schreef PierreTT het volgende:
[..]
True, ik speel stukken beter als ik met bekenden speel. En stukken slechter als ik tegen bekenden speel![]()
![]()
Is het mogelijk om 1 Gold account op 2 Xboxen te hebben?quote:Op maandag 15 november 2010 20:57 schreef KoningStoma het volgende:
Wel als het een 2e gold account is.
Speel op vrijdag vaak bij een maatje, dan zou het wel lekker zijn als ik daar m'n account heb (en dus m'n unlocks en dergelijke) en thuis ook gewoon kan spelen en verder unlocken e.d.![]()
Ik vind deze game online echt niks aan, alleen maar frustrerend. Ik word constant van naast me of van achter afgeknald, ook al kom ik net zelf van die kant af. Met CoD4 (MW1 dus), wat overigens de laatste echt goede CoD is mijns inziens kon je nog soms zeker ervan zijn dat je achterkant veilig is. Bij dit spel kan dat echt niet met die verrotte spawnpoints. Ik wordt soms 6 maal achter elkaar afgeknald zonder dat ik de persoon zag. Voor mij is dit spel gewoon frustratie, meer niet. Plezier nog veel te weinig beleefd.
Zal ook aan mijn skills liggen, want 1 op 1 leg ik het ook veels te vaak af, maar voor mijn gevoel heb je met deze game 360 graden view nodig.Ik heb geen signature.![]()
Voor mij is deze game juist duidelijk minder frustrerend dan MW2 met die noobtubes en overpowerde killstreaks.quote:Op dinsdag 16 november 2010 10:59 schreef VitaminWater het volgende:
Ik vind deze game online echt niks aan, alleen maar frustrerend. Ik word constant van naast me of van achter afgeknald, ook al kom ik net zelf van die kant af. Met CoD4 (MW1 dus), wat overigens de laatste echt goede CoD is mijns inziens kon je nog soms zeker ervan zijn dat je achterkant veilig is. Bij dit spel kan dat echt niet met die verrotte spawnpoints. Ik wordt soms 6 maal achter elkaar afgeknald zonder dat ik de persoon zag. Voor mij is dit spel gewoon frustratie, meer niet. Plezier nog veel te weinig beleefd.
Zal ook aan mijn skills liggen, want 1 op 1 leg ik het ook veels te vaak af, maar voor mijn gevoel heb je met deze game 360 graden view nodig.![]()
Heb die ook maar een paar keer online gespeeld, MW2 vond ik ook niet echt leuk.quote:Op dinsdag 16 november 2010 11:03 schreef JaxterNL het volgende:
[..]
Voor mij is deze game juist duidelijk minder frustrerend dan MW2 met die noobtubes en overpowerde killstreaks.
Deze vind ik weer iets minder, omdat bijna alle mappen kut zijn. Moet me even door de SP worstelen en dan laat ik hem links liggen.Ik heb geen signature.![]()
Zie dat mijn bericht niet helemaal duidelijk is (logisch).quote:Op dinsdag 16 november 2010 09:57 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Je moet ook gewoon met een aantal bekenden spelen en niet met willekeurige mensen ingedeeld worden, dat is altijd al zo geweest bij COD.
1x zelf weg gegaan, omdat teamgenoten kut waren, idd leuker makkelijker ed. met maar wou ff snel kijken of het sowieso zin had om te spelen.
5x de game uitgekickt door disconnect.
En ik speel alleen trouwens beter dan met vrienden.
Die gasten met wie ik speel zijn fucking irritant, , ik zie iemand, richt, valt ie al neer
Ga ik rennen omdat ik ze eerder wil tegenkomen, ren ik naar 5 man, ben ik zelf de lul.
ok iets overdreven maar je snapt wat ik bedoel, lol![]()
zoek/koop vrienden. ga met die 'vrienden' in een party zitten. trek een biertje open en ga lekker ouwehoeren en zoek een goede lobby op met een goede connectie.quote:Op dinsdag 16 november 2010 10:59 schreef VitaminWater het volgende:
Zal ook aan mijn skills liggen, want 1 op 1 leg ik het ook veels te vaak af, maar voor mijn gevoel heb je met deze game 360 graden view nodig.
tadaaaaa. een beter (gebalanceerde) game dan MW2.Out! out! flapoor your father! | DaFan's moeder![]()
Is het mogelijk met de single player campaign meerder save games te hebben? Ben namelijk bang dat als er iemand anders in huis een new game start, mijn save game overschreven wordt!![]()
![]()
Nogmaals, ik heb het niet over MW2, die was ook kut ja. Ik had het over MW1, die was wel (erg) goed! Black Ops is veel irritanter. Ook met vrienden in een party(die hem ook kut vinden worden).quote:Op dinsdag 16 november 2010 11:14 schreef _GdR_ het volgende:
[..]
zoek/koop vrienden. ga met die 'vrienden' in een party zitten. trek een biertje open en ga lekker ouwehoeren en zoek een goede lobby op met een goede connectie.
tadaaaaa. een beter (gebalanceerde) game dan MW2.Ik heb geen signature.![]()
Hij vergelijkt de game met MW1 niet met MW2. Wat zijn jullie een stumpers. Vooral die gdr, wat een kankerdebiel.![]()
Gewoontjes ff sow die matties helpen jewaids. FF sjopsjop en die Carepackage is gewoon wel spang ouwequote:Op dinsdag 16 november 2010 10:18 schreef Michhas het volgende:
[..]
QFT.
[..]
Zoals Rossdale gisteren met die carepackages?
Please sir. When moon? When Mustang?![]()
Jeweet Rossie, gewoon carepackage, SAM-turret, sentry gun allesquote:Op dinsdag 16 november 2010 11:18 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Gewoontjes ff sow die matties helpen jewaids. FF sjopsjop en die Carepackage is gewoon wel spang ouwe
Rossdale checkt de park.![]()
Maar Black Ops en alle eigenlijk alle CoD's draaien echt om het samenspelen met je teammates. Als iedereen een beetje een eigen expertise heeft en niet als kip zonder kop rondrent dan win je alles.Please sir. When moon? When Mustang?![]()
quote:Op dinsdag 16 november 2010 11:17 schreef VitaminWater het volgende:
[..]
Nogmaals, ik heb het niet over MW2, die was ook kut ja. Ik had het over MW1, die was wel (erg) goed! Black Ops is veel irritanter. Ook met vrienden in een party(die hem ook kut vinden worden).Dit gebeurde bij mij anders net zo vaak in Cod 4, Waw, MW2 en BO. Maar ik wil dan ook gerust toegeven dat ik 0,0 skill heb. Daardoor zit ik tenminste gewoon te genieten en niet te vloeken als ik voor de zoveelste keer neergeschoten ben.quote:Ik word constant van naast me of van achter afgeknald, ook al kom ik net zelf van die kant af.It's a bird! It's a plane! Wait, it's just that flying fuck I don't give.
[i]Heavy metal and mullets, it's how we were raised.
Maiden and Priest were the gods that we praised.[/i]
Just broke my personal record for most consecutive days lived.![]()
Weet je wel hoeveel mensen daar aan stervenquote:Op dinsdag 16 november 2010 11:18 schreef Parvus het volgende:
Hij vergelijkt de game met MW1 niet met MW2. Wat zijn jullie een stumpers. Vooral die gdr, wat een kankerdebiel.![]()
's avonds een reus, 'smorgens een kneus
he sorry man. ik kan er niets aan doen dat je elke avond in je eentje speelt omdat je geen vrienden hebt.quote:Op dinsdag 16 november 2010 11:18 schreef Parvus het volgende:
Hij vergelijkt de game met MW1 niet met MW2. Wat zijn jullie een stumpers. Vooral die gdr, wat een kankerdebiel.
en anders ga je lekker MW1 spelen. in je eentje.
BO is gewoon een goede game. Maar omdat jullie waarschijnlijk al 6maanden lang aan het hypen zijn valt ie nu tegen. Connectie problemen aan het begin van de release had elke COD.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Out! out! flapoor your father! | DaFan's moeder![]()
Dit. Verder dat ik vandaag misschien weer eventjes online benquote:Op dinsdag 16 november 2010 11:29 schreef Rossdale het volgende:
Maar Black Ops en alle eigenlijk alle CoD's draaien echt om het samenspelen met je teammates. Als iedereen een beetje een eigen expertise heeft en niet als kip zonder kop rondrent dan win je alles.![]()
![]()
Kloptquote:Op dinsdag 16 november 2010 11:29 schreef Rossdale het volgende:
Maar Black Ops en alle eigenlijk alle CoD's draaien echt om het samenspelen met je teammates. Als iedereen een beetje een eigen expertise heeft en niet als kip zonder kop rondrent dan win je alles.
Weet je nog die potjes sabotage bij MW2? Met Pierre en Blazarr enzo? Dat was echt ziekelijk, potje sabotage winnen in 30 seconden ofzo![]()
![]()
Ha iemand die tegen ze verlies kan? damnquote:Op dinsdag 16 november 2010 11:30 schreef Pettigrew81 het volgende:
Dit gebeurde bij mij anders net zo vaak in Cod 4, Waw, MW2 en BO. Maar ik wil dan ook gerust toegeven dat ik 0,0 skill heb. Daardoor zit ik tenminste gewoon te genieten en niet te vloeken als ik voor de zoveelste keer neergeschoten ben.
Ik ga altijd schelden als het slecht gaat, hoe harder ik ga schelden, hoe beter ik eindig meestal. Gelukkig sta ik 9 van de 10 matches positief en win ik ook veel meer matches dan eerst.
Maar de mensen die hier gaan zitten schelden en trollen dat het spel niet goed is. Dat zijn meestal mensen die alleen spelen.
Heb ik ook gemerkt hoor als ik alleen speel.....pff wat een saai kut spel dan'
Met vrienden met je headset is het gewoon een briljante game.klaar.![]()
![]()
Misscihen moeten we het hier ook eens proberen?quote:Op dinsdag 16 november 2010 11:37 schreef Michhas het volgende:
[..]
Klopt
Weet je nog die potjes sabotage bij MW2? Met Pierre en Blazarr enzo? Dat was echt ziekelijk, potje sabotage winnen in 30 seconden ofzo
Verder: Discussies over wat de "betere game" is. Smaak, jeweetzelluf.![]()
Dat was wel heel erg baas jaquote:Op dinsdag 16 november 2010 11:37 schreef Michhas het volgende:
[..]
Klopt
Weet je nog die potjes sabotage bij MW2? Met Pierre en Blazarr enzo? Dat was echt ziekelijk, potje sabotage winnen in 30 seconden ofzo
Moeten we weer doen! Ik moet nog 9 bommen planten voor mijn ninja pro
Ik gebruik nu de Enfield tot level 20 dan neem ik de Galil maar wat een kutwapen is die Enfield. Vaak is er geen reload geluid, en als ik aan het schieten ben soms dan stopt hij vanzelf opeens met schieten wtf. alsof die overhit is lol.
Ben nu lvl 19, maar ga eerst deze week maar eens singleplayer uitspelen, als iemand trouwens die zombie trophy wil halen met me, stuur me ff een berichtje O_Rocesmelksommelier en vertrouwenspersoon fok![]()
en wat een pauperteams heb ik vaak. Altijd die kut partys van anderen gaan tegen mijn loser team. Dus een party van allemaal prestige ++ tegen allemaal lvl 20 noobjes in mijn team dat win ik toch nooit. En dan heb ik 3 carepackages gooi ik ze neer aan mijn kant, en leg ik claymores neer. En de vijand schiet op mij en mijn team rent weg. 5 vs 1 leg ik toch echt wel af. Kutzooi.
Had wel een leuk moment trouwens vandaag, 5 spelers van het andere team zaten in een HQ die ze hadden, ik kom met mijn vlammenwerper en ik steek iedereen in de fik hahamelksommelier en vertrouwenspersoon fok![]()
Op de PS3 is het helemaal niks.quote:Op dinsdag 16 november 2010 11:34 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Nou wat vinden jullie van deze game en zouden jullie mij deze aanbevelen???(Heb PS3)
Lag in de game, zo erg dat het niet of nauwelijks te spelen is.
Ik zou in elk geval wachten op een patch dat het speelbaar word online.
voor de rest is het qua game feeling als WaW als je die tof vond is ie aan te raden, vond je het niks raad ik hem af.quote:Op dinsdag 16 november 2010 11:34 schreef _GdR_ het volgende:
[..]
he sorry man. ik kan er niets aan doen dat je elke avond in je eentje speelt omdat je geen vrienden hebt.
en anders ga je lekker MW1 spelen. in je eentje.
BO is gewoon een goede game. Maar omdat jullie waarschijnlijk al 6maanden lang aan het hypen zijn valt ie nu tegen. Connectie problemen aan het begin van de release had elke COD.Dude, doe is niet zo triestSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Haha, im in, tdm gaat snel vervelen!quote:Op dinsdag 16 november 2010 11:38 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Dat was wel heel erg baas ja
Moeten we weer doen! Ik moet nog 9 bommen planten voor mijn ninja pro![]()
quote:Op dinsdag 16 november 2010 11:57 schreef biertank het volgende:
[..]
Op de PS3 is het helemaal niks.
Lag in de game, zo erg dat het niet of nauwelijks te spelen is.
Ik zou in elk geval wachten op een patch dat het speelbaar word online.
voor de rest is het qua game feeling als WaW als je die tof vond is ie aan te raden, vond je het niks raad ik hem af.
[..]
Dude, doe is niet zo triest
Gewoon de juiste porten openzetten en het is prima speelbaar![]()
![]()
ik? Die gast maakt me uit voor kankerdebiel.quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Out! out! flapoor your father! | DaFan's moeder![]()
klopt, beetje kut als je er dan steeds uitgekickt wordt he?quote:Op dinsdag 16 november 2010 11:29 schreef Rossdale het volgende:
Maar Black Ops en alle eigenlijk alle CoD's draaien echt om het samenspelen met je teammates. Als iedereen een beetje een eigen expertise heeft en niet als kip zonder kop rondrent dan win je alles.![]()
Ligt toch echt aan jezelf danquote:Op dinsdag 16 november 2010 12:22 schreef schede-gnoom. het volgende:
[..]
klopt, beetje kut als je er dan steeds uitgekickt wordt he?Ik zou je internetverbinding maar eens checken aangezien wij wel ingame kwamen
quote:Op dinsdag 16 november 2010 12:21 schreef _GdR_ het volgende:
[..]
ik? Die gast maakt me uit voor kankerdebiel.ga haat-pm's sturen ofzo en niet deze topic verneukenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
kickten jullie me er niet uit dan? ik werd toch echt een paar keer uit de party gekicktquote:Op dinsdag 16 november 2010 12:25 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ligt toch echt aan jezelf danIk zou je internetverbinding maar eens checken aangezien wij wel ingame kwamen
![]()
Zo ver ik weet niet neequote:Op dinsdag 16 november 2010 12:26 schreef schede-gnoom. het volgende:
[..]
kickten jullie me er niet uit dan? ik werd toch echt een paar keer uit de party gekicktPlease sir. When moon? When Mustang?![]()
hmm, nja het zal wel dan. ik ben er iig niet meer bij tot het weekend, want ik ben weer in delft, ik zie wel of ik dan weer BO of MW2 ga spelenquote:
echt jammer dat ik het TU internet niet een keer kan gebruiken, snelheid van 90 mb/s![]()
![]()
Met mijn broertje splitscreen online is echt chill
Op woensdag 30 juni 2010 20:32 schreef afcajos het volgende:
Verrassend. Een topic over het regelen van te jonge smatjes en C_N en Lakitu zijn er als de kippen bij.![]()
Er werd helemaal niemand gekicktquote:Op dinsdag 16 november 2010 12:26 schreef schede-gnoom. het volgende:
[..]
kickten jullie me er niet uit dan? ik werd toch echt een paar keer uit de party gekicktjouw verbinding is een beetje fucked up man
![]()
![]()
gister wel gekicked in hardcore team deathmatch. Teveel friendly kills.
Op nuketown een choppergunner krijgen dan heb je binnen no time heel je eigen team afgeslacht.![]()
Out! out! flapoor your father! | DaFan's moeder![]()
Ik weet weer precies waarom ik nooit meer alleen domination speel. Stond een potje 83-9 had de hele tijd air support in de lucht en nog pakte de rest van mijn team genoten geen punten uiteindelijk heb ik 5 punten gepakt en verloren we nog kansloos![]()
![]()
wat een gezeik allemaal zegik vind het spel echt super online. 10x zo goed als mw2
waar je om de 2 sec om van 32322meter een knife in je rug kreeg. of een noobtube op je hoofd. en het spawm systeem vind ik eigenlijk mee vallen.. ik speel groundwar. dus dat is tdm en domination. bij tdm weet je gewoon dat de tegen stander aan de anderen kant spawmt van waar de meeste van je team zijn. en bij domination spawmen ze bij 1 van de punten die ze in nemen. dus leer gewoon wat beter op je kaartje kijken. want als het echt zo kut zou zijn zou ik niet goede scores kunnen halen, zonder te campen. dus denk dat de mensen die zo zeiken gewoon niet zo goed zijn en een excuus zoeken
![]()
![]()
Hehe klinkt heel bekend, laatste potjes MW2 speelde ik samen met FSMXI. Hardcore TDM, ik krijg mn choppergunner en schiet op alles wat ik zie rondlopenquote:Op dinsdag 16 november 2010 12:31 schreef _GdR_ het volgende:
Op nuketown een choppergunner krijgen dan heb je binnen no time heel je eigen team afgeslacht.![]()
Cause I'm a motherlover,
You're a motherlover.
Je moet ook pavelow spelen in hardcorequote:Op dinsdag 16 november 2010 12:36 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Hehe klinkt heel bekend, laatste potjes MW2 speelde ik samen met FSMXI. Hardcore TDM, ik krijg mn choppergunner en schiet op alles wat ik zie rondlopen![]()
Hoeveel honden krijg je eigenlijk bij Attack Dogs?Op woensdag 30 juni 2010 20:32 schreef afcajos het volgende:
Verrassend. Een topic over het regelen van te jonge smatjes en C_N en Lakitu zijn er als de kippen bij.![]()
5 of 6 geloof ikquote:Op dinsdag 16 november 2010 12:39 schreef Chuck_Norris het volgende:
Hoeveel honden krijg je eigenlijk bij Attack Dogs?![]()
Is ook het verschil tussen goede en slechte spelers.quote:Op dinsdag 16 november 2010 11:37 schreef Forskneck het volgende:
[..]
Ha iemand die tegen ze verlies kan? damn
Ik ga altijd schelden als het slecht gaat, hoe harder ik ga schelden, hoe beter ik eindig meestal. Gelukkig sta ik 9 van de 10 matches positief en win ik ook veel meer matches dan eerst.
Maar de mensen die hier gaan zitten schelden en trollen dat het spel niet goed is. Dat zijn meestal mensen die alleen spelen.
Heb ik ook gemerkt hoor als ik alleen speel.....pff wat een saai kut spel dan'
Wanneer je slecht speelt, is het zaak om rustig te blijven en gewoon proberen om goed te eindigen.
Soms gaat t echt verneukt, maar je hoeft maar 1 goede actie te maken waardoor je bijv. killstreaks haalt en uiteindelijk positief eindigt.
Al die mensen die gelijk gaan schelden en agressief worden, speel je alleen maar slechter en gehaast.
Dan wil je ff snel wat kills maken om positief te komen waardoor je juist weer sneller dood gaat.![]()
Kmoest even mn chopper gunner challenge halen, had pavelow al binnenquote:Op dinsdag 16 november 2010 12:38 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Je moet ook pavelow spelen in hardcore
Cause I'm a motherlover,
You're a motherlover.
hetquote:Op dinsdag 16 november 2010 12:10 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Gewoon de juiste porten openzetten en het is prima speelbaarmis ik ff..?
Qua poorten:
Mijn PS3 staat sowieso in het dmz.
dat draaide voor geen meter, vervolgens nog los een hele rits porten open gezet.
2005, 3074, 3075, 3658, 3659, 5223 uit mijn hoofd kan iets afwijken.
Mag je mij vertellen welke jij open hebt staan waardoor het wel goed draaid.![]()
Jep klopt, gister ook weer stond ik 0-4 op jungle.quote:Op dinsdag 16 november 2010 12:41 schreef DeRakker. het volgende:
Is ook het verschil tussen goede en slechte spelers.
Wanneer je slecht speelt, is het zaak om rustig te blijven en gewoon proberen om goed te eindigen.
Soms gaat t echt verneukt, maar je hoeft maar 1 goede actie te maken waardoor je bijv. killstreaks haalt en uiteindelijk positief eindigt.
Al die mensen die gelijk gaan schelden en agressief worden, speel je alleen maar slechter en gehaast.
Dan wil je ff snel wat kills maken om positief te komen waardoor je juist weer sneller dood gaat.
Dan word ik helemaal gek, omdat het gewoon niet mijn normale niveau is dat ik gewend ben.(klinkt stom)
Dan scheld ik die hele mic vol.
Mja idd met 1 goede actie, goed op je kaart kijken en vragen aan je teammates of ze nog een spyplane hebben. Dan kom je ervan zelf weer boven.
Meestal zorg ik voor de spyplanes, aangezien ik hardline heb en veel kill, heb ik zo spyplanes.
Die andere doen die RC-DX![]()
Een andere heeft ook spyplane, maar die killed veel minder, dus eigenlijk backup spyplane
Ik doe ook niet aan care packages, altijd als ik die heb, word ik gelijk gedood.
Andere hebben die wel. Die kan iedereen dan pakken.(Behalve als het echt een goede killstreak is)
Met al die tactische afspraken vind ik het veel leuker, je mist je teammates echt als je alleen speel![]()
![]()
Niet fucken met Ido/Skills/Parvus.quote:Op dinsdag 16 november 2010 13:03 schreef Parvus het volgende:
_gdr_ ik woon in Nijmegen. Kom stoer doen in het echt dan![]()
Normale niveau... alleen maar pro's hier
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
quote:Op dinsdag 16 november 2010 13:04 schreef Michhas het volgende:
[..]
Niet fucken met Ido/Skills/Parvus.![]()
![]()
Moet je beter uit je doppen kijkenquote:Op dinsdag 16 november 2010 12:31 schreef _GdR_ het volgende:
Heb alleen maar alleen gespeeld...quote:Op dinsdag 16 november 2010 13:03 schreef mash_ het volgende:
ik speel zo vaak alleen. haal dan gewoon goede scores hoor?
Samen spelen is altijd zon gedoe.. dan heb ik alweer in die tijd een potje gespeeld![]()
Vind samen spelen wel leuk, maar het komt er gewoon niet echt van..![]()
Haha wist dat die zou komen.quote:Op dinsdag 16 november 2010 13:04 schreef Nick-GizMo het volgende:
Normale niveau... alleen maar pro's hier
![]()
Eerste CoD voor mij dat een keer goed gaat hoor . In CoD 4 en WaW was ik altijd slecht![]()
Niet gaan haten he![]()
![]()
![]()
Hoe bedoel je sfeer?quote:Op dinsdag 16 november 2010 13:12 schreef Michhas het volgende:
De sfeer hier is helemaal naar de tering
Duuusss... Die carepackages he...![]()
Gewoon, iedereen zit maar een beetje te haten op elkaar, mensen worden afgesnauwd omdat ze een vraag stellen, shit man.quote:
Where is the love?![]()
omgquote:Op dinsdag 16 november 2010 13:03 schreef Parvus het volgende:
_gdr_ ik woon in Nijmegen. Kom stoer doen in het echt dan
Out! out! flapoor your father! | DaFan's moeder![]()
Ik heb thuis 120 m/bit, maar daar verlies ik ook wel eens de connectie hoorquote:Op dinsdag 16 november 2010 12:27 schreef schede-gnoom. het volgende:
[..]
hmm, nja het zal wel dan. ik ben er iig niet meer bij tot het weekend, want ik ben weer in delft, ik zie wel of ik dan weer BO of MW2 ga spelen
echt jammer dat ik het TU internet niet een keer kan gebruiken, snelheid van 90 mb/s![]()
![]()
hier of online?quote:Op dinsdag 16 november 2010 13:15 schreef Michhas het volgende:
[..]
Gewoon, iedereen zit maar een beetje te haten op elkaar, mensen worden afgesnauwd omdat ze een vraag stellen, shit man.
Where is the love?![]()
och ik speel vaak genoeg samen. maar ik ga echt niet beter of slechter als ik samen speel of als ik alleen speelquote:Op dinsdag 16 november 2010 13:11 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
Heb alleen maar alleen gespeeld...
Samen spelen is altijd zon gedoe.. dan heb ik alweer in die tijd een potje gespeeld![]()
Vind samen spelen wel leuk, maar het komt er gewoon niet echt van..![]()
black eyed peasquote:Op dinsdag 16 november 2010 13:15 schreef Michhas het volgende:
[..]
Gewoon, iedereen zit maar een beetje te haten op elkaar, mensen worden afgesnauwd omdat ze een vraag stellen, shit man.
Where is the love?![]()
![]()
ga ff bijdehand doen jaquote:Op dinsdag 16 november 2010 13:19 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
FOK! is toch onlineof is FOK! je echte leven
?
![]()
met online bedoel ik cod multiplayer.![]()
is het nog wat geworden met fok battle?
ik ga zo na het eten spelen.. weet niet of er mensen online zijn...?![]()
Ik vind met elkaar spelen zo'n gedoe op de PS3
Dat systeem van PSN werkt voor geen ene kut, vooral niet met de zombie mode.![]()
Voor op de PS3 bedoel je ?quote:Op dinsdag 16 november 2010 13:25 schreef DeRakker. het volgende:
is het nog wat geworden met fok battle?
ik ga zo na het eten spelen.. weet niet of er mensen online zijn...?
Dat heb ik voor vanavond in gedachte, vanaf een uurtje of half 9![]()
![]()
Ik speel bijna altijd slecht. iig vrijwel altijd als slechtste van ons clubje. Dat boeit me alleen echt helemaal niets, soms heb ik wel eens een briljant potje en anders lach ik me meestal wel de ballen uit de broek door rare opmerkingen te roepen of een beetje aan te klooien ingame
Tenzij ik echt een ratio van 1:5 heb ofzo in een potje dan hoor je mij niet zo snel schelden
En zo hoort het ook. Als je maar lol hebtquote:Op dinsdag 16 november 2010 13:27 schreef Rossdale het volgende:
Ik speel bijna altijd slecht. iig vrijwel altijd als slechtste van ons clubje. Dat boeit me alleen echt helemaal niets, soms heb ik wel eens een briljant potje en anders lach ik me meestal wel de ballen uit de broek door rare opmerkingen te roepen of een beetje aan te klooien ingame
Tenzij ik echt een ratio van 1:5 heb ofzo in een potje dan hoor je mij niet zo snel schelden![]()
![]()
okquote:Op dinsdag 16 november 2010 13:26 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Voor op de PS3 bedoel je ?
Dat heb ik voor vanavond in gedachte, vanaf een uurtje of half 9![]()
S_S_B
Ik weet niet of je mijn post gezien had, maar als jij nog andere porten op hebt staan zou je die wilen delen?
tnx![]()
Als je host bent heb je me een voordeel
's avonds een reus, 'smorgens een kneus
Mij welquote:Op dinsdag 16 november 2010 13:27 schreef Rossdale het volgende:
Tenzij ik echt een ratio van 1:5 heb ofzo in een potje dan hoor je mij niet zo snel schelden![]()
![]()
Blijft een spel om je frustraties op te botvieren hequote:Op dinsdag 16 november 2010 14:08 schreef schede-gnoom. het volgende:
[..]
mister scheld al als ie een ratio van 5:1 hebt
edit: hebt
Cause I'm a motherlover,
You're a motherlover.
Haha, so true.quote:Op dinsdag 16 november 2010 14:08 schreef schede-gnoom. het volgende:
[..]
mister scheld al als ie een ratio van 5:1 hebt
edit: hebt![]()
Soms dan.
na regen, ben ik er.
Michhas! Kijk!quote:Op dinsdag 16 november 2010 13:22 schreef Michhas het volgende:
[..]
Hier, zie posts boven je en op vorige pagina's
http://waarmaarraar.nl/pa(...)en_in_Nederland.html![]()
Vroeger... toen wasberen nog isberen waren.
[ Bericht 9% gewijzigd door Rossdale op 16-11-2010 14:34:41 ]Please sir. When moon? When Mustang?![]()
ik moest ff denken, maar jezus, wat slechtquote:Op dinsdag 16 november 2010 14:29 schreef Rossdale het volgende:
Vroeger... toen wasberen nog isberen waren.![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 16 november 2010 14:20 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Michhas! Kijk!
http://waarmaarraar.nl/pa(...)en_in_Nederland.html!
De revolutie is begonnen jongens, de revolutie is begonnen!![]()
![]()
Same here.quote:Op dinsdag 16 november 2010 13:27 schreef Rossdale het volgende:
![]()
soms word ik wel gek van die rc xdik had 24-0
omdat ik uit me careding een hind had. en toen uit me sam turret kwam nog een attack heli. ga ik 2 kills voor het einde dood door zo`n kut rc xd
![]()
![]()
Bozz187 en ik zijn blij om, samen met jou, onderaan de lijst te staan!quote:Op dinsdag 16 november 2010 13:27 schreef Rossdale het volgende:
Ik speel bijna altijd slecht. iig vrijwel altijd als slechtste van ons clubje.![]()
Nu dat er niet meer valt te klooien met schilden staan jullie toch niet zo vaak onderaan?quote:Op dinsdag 16 november 2010 15:05 schreef Michhas het volgende:
[..]
Bozz187 en ik zijn blij om, samen met jou, onderaan de lijst te staan!
Klopt, we kunnen nu duikenquote:Op dinsdag 16 november 2010 15:08 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Nu dat er niet meer valt te klooien met schilden staan jullie toch niet zo vaak onderaan?
En zoals gisteren, 3 potjes niks doen en alleen maar achter Sommy aanlopen![]()
![]()
Vroeger zou men een lasso gebruiken, maar in deze tijden weet ik het nietquote:Op dinsdag 16 november 2010 15:14 schreef BobbanzPS het volgende:
Hoe kan je die filmpjes in My Theater naar je zelf toe halen?
Dat je ze ''download'' ?![]()
![]()
Balen, ben bezig met een montage. En omdat ik niet weet hoe ik anders via de ps3 kan opnemen moet het wel via Theater ;p.quote:Op dinsdag 16 november 2010 15:16 schreef Michhas het volgende:
[..]
Vroeger zou men een lasso gebruiken, maar in deze tijden weet ik het niet![]()
Ik heb het nog niet gebruikt, dus weet het niet, sorry manquote:Op dinsdag 16 november 2010 15:17 schreef BobbanzPS het volgende:
[..]
Balen, ben bezig met een montage. En omdat ik niet weet hoe ik anders via de ps3 kan opnemen moet het wel via Theater ;p.![]()
Oke, no probzquote:Op dinsdag 16 november 2010 15:19 schreef Michhas het volgende:
[..]
Ik heb het nog niet gebruikt, dus weet het niet, sorry man![]()
![]()
24-5 spelen en nog lopen te kankeren alsof zijn leven ervan afhangtquote:![]()
Aanklooienquote:Op dinsdag 16 november 2010 13:27 schreef Rossdale het volgende:
Tenzij ik echt een ratio van 1:5 heb ofzo in een potje dan hoor je mij niet zo snel schelden"Rossdale, achter je!
Rossdale en Pierre, ik moet jullie iets bekennen...quote:Op dinsdag 16 november 2010 15:29 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Aanklooien"Rossdale, achter je!
Ik liep net terug naar huis, en ik zag 2 oude mannen lopen, gewoon van die aardige opa's.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
dat was echt mooi jonge, ik zat bij de tegenpartij en elke keer hoor ik sommy vloeken dat je op moet rottenquote:Op dinsdag 16 november 2010 15:13 schreef Michhas het volgende:
[..]
Klopt, we kunnen nu duiken
En zoals gisteren, 3 potjes niks doen en alleen maar achter Sommy aanlopen![]()
![]()
quote:Op dinsdag 16 november 2010 15:50 schreef Michhas het volgende:
[..]
Rossdale en Pierre, ik moet jullie iets bekennen...
Ik liep net terug naar huis, en ik zag 2 oude mannen lopen, gewoon van die aardige opa's.Fuck you nigga, Rossdale misschien, ik ben pas 23SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik moet er niet aan denken, dan moet ik al bijna gaan werkenquote:Op dinsdag 16 november 2010 15:55 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Fuck you nigga, Rossdale misschien, ik ben pas 23![]()
![]()
![]()
Dat wist ikquote:Op dinsdag 16 november 2010 15:55 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Fuck you nigga, Rossdale misschien, ik ben pas 23
Ik kan er niks aan doen! Jullie hebben het op jullie zelf afgeroepenHet begon met dat koekoek boem boem gesprek uit je sig
Sindsdien gaat het als jullie er bij zijn steeds vaker over opa's en makreeltjes...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik hoop dat je toch wel iets meer uit je studententijd gaat halen...quote:Op dinsdag 16 november 2010 15:57 schreef schede-gnoom. het volgende:
[..]
ik moet er niet aan denken, dan moet ik al bijna gaan werken![]()
quote:Op dinsdag 16 november 2010 15:57 schreef Michhas het volgende:
[..]
Dat wist ik
Ik kan er niks aan doen! Jullie hebben het op jullie zelf afgeroepenHet begon met dat koekoek boem boem gesprek uit je sig
Sindsdien gaat het als jullie er bij zijn steeds vaker over opa's en makreeltjes...
Allemaal invloeden van Rossdale, hij begon!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik krijg trouwens het idee dat het hier een beetje ons oude MW2 topic aan het worden isquote:Op dinsdag 16 november 2010 15:59 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Allemaal invloeden van Rossdalen, hij begon!![]()
![]()
dat hoop ik ook, als ik zo doorga haal ik het 2e jaar niet eens dus ik ben al goed op wegquote:Op dinsdag 16 november 2010 15:58 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ik hoop dat je toch wel iets meer uit je studententijd gaat halen..._!
![]()
Dan faal je weer welquote:Op dinsdag 16 november 2010 16:01 schreef schede-gnoom. het volgende:
[..]
dat hoop ik ook, als ik zo doorga haal ik het 2e jaar niet eens dus ik ben al goed op weg_!
Kunnen we niet een apart topic openenquote:Op dinsdag 16 november 2010 16:00 schreef Michhas het volgende:
[..]
Ik krijg trouwens het idee dat het hier een beetje ons oude MW2 topic aan het worden isBO Slowchat
tja, 3 punten gehaald eerste kwartaal, ik moet er 30 hebben einde van het jaarquote:ik zei ook niet dat ik zo doorga he
![]()
![]()
30 maar? Jullie BSA ligt lager?quote:Op dinsdag 16 november 2010 16:02 schreef schede-gnoom. het volgende:
[..]
tja, 3 punten gehaald eerste kwartaal, ik moet er 30 hebben einde van het jaarik zei ook niet dat ik zo doorga he
gewoon de helft van je Propedeusequote:Op dinsdag 16 november 2010 16:04 schreef PierreTT het volgende:
[..]
30 maar? Jullie BSA ligt lager?![]()
Ok, was bij ons 60%, dus 36 punten...quote:Op dinsdag 16 november 2010 16:05 schreef schede-gnoom. het volgende:
[..]
gewoon de helft van je PropedeuseHalf bezopen is weggegooid geld.![]()
dat jullie uberhaupt BSA hadden, dat is hier pas dit jaar ingevoerdquote:Op dinsdag 16 november 2010 16:05 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ok, was bij ons 60%, dus 36 punten...![]()
![]()
oke, black ops is een leuken game, nou groetjens hequote:Op dinsdag 16 november 2010 16:06 schreef BobbanzPS het volgende:
Laten we nou maar weer fijn over BO praten hé.....![]()
![]()
Sinds 2004quote:Op dinsdag 16 november 2010 16:07 schreef schede-gnoom. het volgende:
[..]
dat jullie uberhaupt BSA hadden, dat is hier pas dit jaar ingevoerd
quote:Op dinsdag 16 november 2010 15:59 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Allemaal invloeden van Rossdale, hij begon!
It's true Rossdalequote:Nou doe je het weerquote:Op dinsdag 16 november 2010 16:10 schreef Rossdale het volgende:
In mijn tijd hadden ze nog helegaar (zo beter?) geen BSAOpoe Rossdale
![]()
![]()
koningquote:Op dinsdag 16 november 2010 16:10 schreef Rossdale het volgende:
In mijn tijd hadden ze nog helegaar (zo beter?) geen BSA![]()
![]()
![]()
tering,. waarom krijg je bij s&d zo ziek veel punten. gaat nergens over/ 5kills en je hebt meer punten dan 30 kills in tdm![]()
Sociologiequote:Op dinsdag 16 november 2010 16:10 schreef schede-gnoom. het volgende:
[..]
welke studie eigenlijk dan?Eerst 3 jaar economische faculteit gedaan
aha, dus jij gaat ons later uitleggen waarom wij in collectief verband 20 dagen een of ander klotespel hebben gedaan ook al frustreerde het ons mateloos en het nu weer verruild hebben voor een ander klotespel?quote:Op dinsdag 16 november 2010 16:12 schreef PierreTT het volgende:
[..]
SociologieEerst 3 jaar economische faculteit gedaan
![]()
![]()
Neequote:Op dinsdag 16 november 2010 16:15 schreef schede-gnoom. het volgende:
[..]
aha, dus jij gaat ons later uitleggen waarom wij in collectief verband 20 dagen een of ander klotespel hebben gedaan ook al frustreerde het ons mateloos en het nu weer verruild hebben voor een ander klotespel?Vraag dat maar aan de psychologie mensen!
Goed, ontopic: Ik ga even knallen!Half bezopen is weggegooid geld.![]()
quote:Op dinsdag 16 november 2010 16:11 schreef Michhas het volgende:
[..]
It's true Rossdale
[..]
Nou doe je het weerOpoe Rossdale
maar we zijn toch een soort "samenleving" an sich?quote:Op dinsdag 16 november 2010 16:17 schreef PierreTT het volgende:
[..]
NeeVraag dat maar aan de psychologie mensen!
Goed, ontopic: Ik ga even knallen!![]()
![]()
Subcultuur is het betere woordquote:Op dinsdag 16 november 2010 16:19 schreef schede-gnoom. het volgende:
[..]
maar we zijn toch een soort "samenleving" an sich?
![]()
15e potje, die nuketown is echt chaos!'s avonds een reus, 'smorgens een kneus
Kijk Rossdale eens vrolijk op de foto staan!quote:Op dinsdag 16 november 2010 16:10 schreef Rossdale het volgende:
In mijn tijd hadden ze nog helegaar (zo beter?) geen BSA
quote:Op dinsdag 16 november 2010 16:22 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Kijk Rossdale eens vrolijk op de foto staan!
[ afbeelding ]
Wie gaat er trouwens schieten? Ik doe mee![]()
![]()
Hoe bevalt 'ie je?quote:Op dinsdag 16 november 2010 16:21 schreef KneusTeun het volgende:
[ afbeelding ]
15e potje, die nuketown is echt chaos!
Ik hoop dat ze deze week nog een patch uitbrengen om het matchmaking-systeem te verbeteren. Gisteren weer de helft van de tijd moeten wachten in het menu.![]()
Daar links achter hem sta ikquote:Op dinsdag 16 november 2010 16:22 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Kijk Rossdale eens vrolijk op de foto staan!
[ afbeelding ]Ik mis die tijden wel
1890 was een verdomt goed jaar
It's a bird! It's a plane! Wait, it's just that flying fuck I don't give.
[i]Heavy metal and mullets, it's how we were raised.
Maiden and Priest were the gods that we praised.[/i]
Just broke my personal record for most consecutive days lived.![]()
Haha!quote:Op dinsdag 16 november 2010 16:24 schreef Rossdale het volgende:
[ afbeelding ]
Check mijn kekke muts dan, alle chickies worden er wild van![]()
![]()
Tering he, ik krijg echt genoeg van dit spel.
Als jij op iemand knalt en hij rent weg achter iets ofzo, gaat hij niet dood.
Maar als iemand op mij knalt en ik ren snel achter iets dan ben ik binnen 2 kogels dood.
WTF is er met dit kk spel aan de hand?na regen, ben ik er.
heb ik ook last vanquote:Op dinsdag 16 november 2010 16:39 schreef Dr.Pringles het volgende:
Maar als iemand op mij knalt en ik ren snel achter iets dan ben ik binnen 2 kogels dood.
WTF is er met dit kk spel aan de hand?![]()
![]()
Ja geef het spel maar de schuld.quote:Op dinsdag 16 november 2010 16:39 schreef Dr.Pringles het volgende:
WTF is er met dit kk spel aan de hand?
Alle mensen die slecht spelen kunnen alleen maar klagen![]()
![]()
quote:Op dinsdag 16 november 2010 16:39 schreef Dr.Pringles het volgende:
WTF is er met dit kk spel aan de hand?je snapt zelf ook wel dat je zelf ook genoeg mensen dood schiet die eigenlijk al ergens achter staan he? of je denkt serieus dat het alleen bij jou gebeurd?
![]()
![]()
Ik klaag over onderdelen die slecht zijn, wijsneus.quote:Op dinsdag 16 november 2010 16:44 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
Ja geef het spel maar de schuld.
Alle mensen die slecht spelen kunnen alleen maar klagen![]()
En de meeste gasten hier weten dan dat ik zeg dat het een kk spel is o.i.d.na regen, ben ik er.
98-3 ٩(ಥ_ಥ)۶ ┌( ಠ_ಠ)┘
Forum Opties Forumhop: Hop naar: