Yeah Ido, tell 'em!quote:Op maandag 15 november 2010 16:15 schreef Parvus het volgende:
Nog even uit het vorige topic voor al die stumpers die weer bijdehand komen doen (_gdr_ enzo). Soms duurt het ff voordat de helicopter zichtbaar is op de minimap. Dus ga niet blij lopen doen met jesmiley stakker.
Hoi jongens Ido in da house
yeah, McSkillsquote:Op maandag 15 november 2010 16:15 schreef Parvus het volgende:
Nog even uit het vorige topic voor al die stumpers die weer bijdehand komen doen (_gdr_ enzo). Soms duurt het ff voordat de helicopter zichtbaar is op de minimap. Dus ga niet blij lopen doen met jesmiley stakker.
Hoi jongens Ido in da house
attack dogs vind ik niet leuk. ze killen wel veel maar vind vliegen met die hind veel vetter. kan je tenminste zelf doen. en ik heb meestal care packed en sam turret en dan met hardliner pro aanquote:Op maandag 15 november 2010 16:35 schreef BoemBats het volgende:
Ground war en dan als killstreaks black bird, chopper gunner en attack dogs
Wordt aan gewerkt:quote:
quote:IN PROGRESS
* - Improved matchmaking to find matches faster
* - Improved match and host selection; will result in much better networking conditions for all games (a.k.a., decreased lag)
* - Weekly and Monthly leaderboards stats reporting incorrectly for kills, deaths and assists (All Time leaderboard not affected by this)
* - Additional improvements to party system
Of je krijgt bijvoorbeeld Ammo is totaal random. Ik heb mijn AK weerquote:Op maandag 15 november 2010 16:01 schreef _GdR_ het volgende:
[..]
Wat moet ik hier van denken? Ik krijg een carepackage. het is (uiteraard) een spyplane. kan ik m dan inruilen voor iets wat wel leuk is ofzo?
Neequote:Op maandag 15 november 2010 16:59 schreef AceHighHugo het volgende:
Het spel (PS3) valt me ontzettend tegen. MW1+2 heb ik suf gespeeld en heb BO dan ook meteen gehaald, maar het is lang niet wat ik had gedacht. Het verhaal, de wapens, de levels, de graphics, alles valt tegen.
Iemand het met me eens?
dat probleem had ik ook eerstquote:Op maandag 15 november 2010 17:07 schreef Doopy-X- het volgende:
Ik krijg de laatste opdracht voor mijn Ghost-pro maar niet. Moet een sentry-gun onschadelijk maken maar ik kom geen centry's tegen
ja. zelf 1tje hebben verdienen. die bij de spawm van de tegenstander gooie zodat hun hem jatten. en dan wachten tot ze hem neer zetten en dan die slopenquote:Op maandag 15 november 2010 17:32 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Speciale oplossing voor gevonden?
quote:Op maandag 15 november 2010 17:33 schreef mash_ het volgende:
[..]
ja. zelf 1tje hebben verdienen. die bij de spawm van de tegenstander gooie zodat hun hem jatten. en dan wachten tot ze hem neer zetten en dan die slopen
Wat een kwaliteitspostquote:Op maandag 15 november 2010 15:10 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Je post in het verkeerde topic.
ja echt een kut manier maar werkt welquote:
en 2x zoveel hitmarkers is 4x zo kut, ik voel je, broederquote:Op maandag 15 november 2010 17:52 schreef KeFFuR1208 het volgende:
Wat hebben ze trouwens met die surpressor gedaan? Het lijkt wel of die maar de helft van de damage doet op sommige geweren... Normaal is de AUG echt relaxed maar met een surpressor krijg ik 2x zoveel hitmarkers
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kijk eens goed als je er een surpressor op zetquote:Op maandag 15 november 2010 17:52 schreef KeFFuR1208 het volgende:
Wat hebben ze trouwens met die surpressor gedaan? Het lijkt wel of die maar de helft van de damage doet op sommige geweren... Normaal is de AUG echt relaxed maar met een surpressor krijg ik 2x zoveel hitmarkers
Sentry gun zelf aanzetten en hem af laten pakken door de enemyquote:Op maandag 15 november 2010 17:07 schreef Doopy-X- het volgende:
Ik krijg de laatste opdracht voor mijn Ghost-pro maar niet. Moet een sentry-gun onschadelijk maken maar ik kom geen centry's tegen
Dat heb ik dus ook. Ik ga lekker terug naar MW2 en deze mag van mij de deur weer uit. Jammer jammer jammer!quote:Op maandag 15 november 2010 18:05 schreef KneusTeun het volgende:
Oke, na lang de slechte verhalen gehoord te hebben toch maar gekocht...
En vind hem na de eerste 9 potjes beetje tegen vallen.
Die spawns zijn behoorlijk weird.
Wapens lijken soms ineens proppenschieters die niks doen.
Ook oogt het grafisch als cod4 (met beetje comic erbij)
hopelijk dat dit straks wel weer meevalt, maar tot nu toe nog geen super game!
Dat duurt meestal een paar potjes.quote:Op maandag 15 november 2010 18:05 schreef KneusTeun het volgende:
Wapens lijken soms ineens proppenschieters die niks doen.
dat zeg k netquote:Op maandag 15 november 2010 18:09 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Sentry gun zelf aanzetten en hem af laten pakken door de enemy
Je bent gewoon zoals altijd weer aan het trollen.quote:
Suppressor danquote:Op maandag 15 november 2010 18:07 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Kijk eens goed als je er een surpressor op zet?
dat heet vrienden hebbenquote:Op maandag 15 november 2010 18:25 schreef KeFFuR1208 het volgende:
[..]
Suppressor dan![]()
En wat is er met die kinderen aan de hand die vrijwillig de helft van hun beeldscherm inleveren door te gaan splitscreenen? En waarom worden die altijd in mijn team gedropt?
Eckte vrienden kopen dan een eigen PS3 consolequote:Op maandag 15 november 2010 18:25 schreef mash_ het volgende:
[..]
dat heet vrienden hebbenkan ik je aanraden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |