ja je kan er 1x iets anders van maken. maar je weet nooit wat. dus soms krijg je iets wat redelijk is. maar wil je wat anders en dan word het ammo. maar het kan dus ook dat er ammo inzit en je er opeens chopper gunner van maaktquote:Op maandag 15 november 2010 16:01 schreef _GdR_ het volgende:
[..]
Wat moet ik hier van denken? Ik krijg een carepackage. het is (uiteraard) een spyplane. kan ik m dan inruilen voor iets wat wel leuk is ofzo?
Hoebedoel je?quote:Op maandag 15 november 2010 16:02 schreef mash_ het volgende:
[..]
vergeet niet al je geld wat je hebt uittegeven aan emblems enzo. je hebt er toch niks meer aan.
Emblems gaan mee. je geld gaat weg. dus dan kan je betr voor je prestige doet al je geld uitgeven aan emblems en die layers.quote:Op maandag 15 november 2010 16:04 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
Hoebedoel je?
Ik heb nu 80.000 punten ofzo..
Gaat dat straks met prestige mee?
En emblems gaan toch ook mee?
hertjes tackelen in utrechtquote:Op maandag 15 november 2010 15:51 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Zaterdag moet je Desperado's klappen in de club en kuikens daggeren man![]()
!
ja das wel handig ja.quote:Op maandag 15 november 2010 16:05 schreef mash_ het volgende:
[..]
Emblems gaan mee. je geld gaat weg. dus dan kan je betr voor je prestige doet al je geld uitgeven aan emblems en die layers.
Emblems? Whtehell? Waar?quote:Op maandag 15 november 2010 16:04 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
Hoebedoel je?
Ik heb nu 80.000 punten ofzo..
Gaat dat straks met prestige mee?
En emblems gaan toch ook mee?
die layers..quote:Op maandag 15 november 2010 16:06 schreef BobbanzPS het volgende:
[..]
Emblems? Whtehell? Waar?
En nee die punten gaan niet mee
NL vlag heb ik ook, emblem is dan gewoon een kroon!quote:Op maandag 15 november 2010 16:09 schreef DeRakker. het volgende:
Layer heb ik er maar eentje... nederlandse vlag haha![]()
Verder geen icoontje en al die shit..
NL vlag is voor de eckte bazenquote:Op maandag 15 november 2010 16:09 schreef BobbanzPS het volgende:
[..]
NL vlag heb ik ook, emblem is dan gewoon een kroon!
Yeah Ido, tell 'em!quote:Op maandag 15 november 2010 16:15 schreef Parvus het volgende:
Nog even uit het vorige topic voor al die stumpers die weer bijdehand komen doen (_gdr_ enzo). Soms duurt het ff voordat de helicopter zichtbaar is op de minimap. Dus ga niet blij lopen doen met jesmiley stakker.
Hoi jongens Ido in da house
yeah, McSkillsquote:Op maandag 15 november 2010 16:15 schreef Parvus het volgende:
Nog even uit het vorige topic voor al die stumpers die weer bijdehand komen doen (_gdr_ enzo). Soms duurt het ff voordat de helicopter zichtbaar is op de minimap. Dus ga niet blij lopen doen met jesmiley stakker.
Hoi jongens Ido in da house
attack dogs vind ik niet leuk. ze killen wel veel maar vind vliegen met die hind veel vetter. kan je tenminste zelf doen. en ik heb meestal care packed en sam turret en dan met hardliner pro aanquote:Op maandag 15 november 2010 16:35 schreef BoemBats het volgende:
Ground war en dan als killstreaks black bird, chopper gunner en attack dogs
Wordt aan gewerkt:quote:
quote:IN PROGRESS
* - Improved matchmaking to find matches faster
* - Improved match and host selection; will result in much better networking conditions for all games (a.k.a., decreased lag)
* - Weekly and Monthly leaderboards stats reporting incorrectly for kills, deaths and assists (All Time leaderboard not affected by this)
* - Additional improvements to party system
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |