Ik deed net gun game voor 30000. Dit keer waren het gewoon beschaafde engelse kindjesquote:Op maandag 15 november 2010 23:23 schreef Tauchmeister het volgende:
Net met Sticks and Stones met een paar scheldende Engelsen in een lobby $30.000 gewonnen. Heerlijk, die Wager Matches
Toch nog $8000 winstquote:Op maandag 15 november 2010 23:34 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Ik deed net gun game voor 30000. Dit keer waren het gewoon beschaafde engelse kindjesDat kom je eigenlijk nooit tegen. Wel 2e geworden
Zo gaat het en ik kan het weten want ik ben al prestige gegaan.quote:Op dinsdag 16 november 2010 00:27 schreef KoningStoma het volgende:
Daar kunnen de prestige gangers elkaar inzepen met prestige zeep. Daarna gaan ze in nuketown in die huisjes een dikke orgie houden al fappend op hun nieuwe icoontje.
Even poort 3074 open zetten op je router deed bij mij wonderenquote:Op maandag 15 november 2010 23:10 schreef zeebeschuit het volgende:
Ia het normaal dat het eeuwig duurt voordat ik een lobby te zien krijgt. Zie alleen maar found matches, getting match quality. En dat al 10minuten lang. Is elke keer als ik het opstart. Kan ik daar wat aan doen?
Wordt de laatste tijd ook steeds vaker IN en dan weer UITgelogd en dan weer IN op xbox live.. Hoe kan dat, anyone?
quote:
dat level is zo frikkin gruwelijk hequote:Op maandag 15 november 2010 22:56 schreef Dr.Pringles het volgende:
Oke, ben totaal geen fan van ze. Maar dit nummer deed t m wel in die missie "Crash Site".
Op de boot in Vietnam, shit aan gort knallen.
je hebt een high roller gewonnen? goed bezig manquote:Op maandag 15 november 2010 23:23 schreef Tauchmeister het volgende:
Net met Sticks and Stones met een paar scheldende Engelsen in een lobby $30.000 gewonnen. Heerlijk, die Wager Matches
alleen jammer dat je zelfs op regular van alle kanten helemaal de tyfus in wordt geschoten en 0,0 overzicht hebtquote:Op dinsdag 16 november 2010 01:11 schreef SoldMayor het volgende:
Jezus wat is die single player tot nu toe vet zeg.
Die 2de missies dat met ze allen escapen.
al 535 mensen te veel ergernis bezorgd jaquote:Op dinsdag 16 november 2010 01:19 schreef KoningStoma het volgende:
Wtf... Al 535 keer dat karretje gebruikt
dat is gemiddeld bij dit spelquote:Op dinsdag 16 november 2010 01:53 schreef Dynames het volgende:
Als je splitscreen online gaat duurt het echt fucking veelste lang om in een game te komen, heb serieus 7 minuten moeten wachten.
Dat heb ik nu als ik alleen speel ook. Weet niet waaromquote:Op dinsdag 16 november 2010 01:53 schreef Dynames het volgende:
Als je splitscreen online gaat duurt het echt fucking veelste lang om in een game te komen, heb serieus 7 minuten moeten wachten.
Ik heeb geen router, of wordt een modem ook als router gezien?quote:Op dinsdag 16 november 2010 00:29 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Zo gaat het en ik kan het weten want ik ben al prestige gegaan.
[..]
Even poort 3074 open zetten op je router deed bij mij wonderen
Geen last van... heb m op 1 van moeilijkste niveau gewoon vrij gemakkelijk gehaald.quote:Op dinsdag 16 november 2010 01:18 schreef schede-gnoom. het volgende:
[..]
alleen jammer dat je zelfs op regular van alle kanten helemaal de tyfus in wordt geschoten en 0,0 overzicht hebt
Ingame kan je naar Playercard gaan.quote:Op dinsdag 16 november 2010 08:12 schreef Tjaapo het volgende:
Yes ik ging gisteren ook eindelijk eens goed. Voor het eerst ook eens mijn killstrwak gehaald waarbij ik die schietende helicopter krijg, Wat me toch twee keer winst in free for all opleverde. Ik heb nu als wapen die Gilal ofzo heerlijk wapen.
Maar kan je ook ergens je algemen stats bekijken want ik kan die niet vinden, wat zeg maar mijn gemiddelde k/d ratio is met FFA. Tevens heb ik geprobeerd om mij te registreren op blackops.com en mijn account te linken met mijn ps3 account maar krijg het niet voor elkaar iemand met hetzelfde probleem?
Single Player vind ik inderdaad ook erg goed gedaan.quote:Op dinsdag 16 november 2010 01:11 schreef SoldMayor het volgende:
Jezus wat is die single player tot nu toe vet zeg.
Die 2de missies dat met ze allen escapen.
top dank jequote:Op dinsdag 16 november 2010 09:45 schreef Forskneck het volgende:
[..]
Ingame kan je naar Playercard gaan.
En dan Combat Record.
Daar zie je in het eerste tabje je game wins/verlies + ratio erbij.
Volgende tabje is "Weapons" Het eerste scherm van de tab "weapons" is je algemene K/D ratio. Daar rechts je beste wapen. Dan nog in het "weapons" tabje kan je met LB en RB (of L1 en R1) switchen naar verschillende pagina's onder die tab.
Voor de rest: Wat een heerlijke game
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |