ligt er aanquote:Op maandag 15 november 2010 22:48 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Ok, morgen avond (dinsdag) om 19:30 wil ik met 6 FOK!kers een paar potjes gaan spelen!
Graag deze quote vermelden als je zin hebt en er bij kan zijn...
Graag je PSN posten in de quote
Dan hebben we meer dan 6 spelers nodig, hoe meer hoe beter eigenlijk.quote:Op maandag 15 november 2010 22:48 schreef mash_ het volgende:
[..]
ligt er aanspelen jullie ground war?
Dat kan wel hoorquote:Op maandag 15 november 2010 22:49 schreef tyrant het volgende:
vind black ops alleen zo fukin' traag spelen online, heb sensitivity op 10 staan en nog steeds zo snel als dikke stront, jammer dat je niet kan sprinten of moet je dat nog vrij spelen ofzo?
Zit dat nummer in de game zelf, of had je hem zelf opstaanquote:Op maandag 15 november 2010 22:56 schreef Dr.Pringles het volgende:
Oke, ben totaal geen fan van ze. Maar dit nummer deed t m wel in die missie "Crash Site".
Op de boot in Vietnam, shit aan gort knallen.
hoe dan?quote:Dat kan wel hoor
Het zit in de game zelf. Ik luister niet naar dat soort muziek, maar deze was echt perfect voor de missie.quote:Op maandag 15 november 2010 22:58 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Zit dat nummer in de game zelf, of had je hem zelf opstaan?
Ik vind het echt een super goed nummer manquote:Op maandag 15 november 2010 23:00 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Het zit in de game zelf. Ik luister niet naar dat soort muziek, maar deze was echt perfect voor de scene.
mmh dan ga ik DWDD kijkequote:Op maandag 15 november 2010 22:53 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Dan hebben we meer dan 6 spelers nodig, hoe meer hoe beter eigenlijk.
We moeten maar ff kijken tot hoeveel man we komen
zou wel moeten kunne.. bij mij werkt het gewoon goed.quote:Op maandag 15 november 2010 22:58 schreef tyrant het volgende:
[..]
hoe dan?
ik speel op ps3, onder R3 zou sprinten zitten netzoals bij mwII maar er gebeurd niks, je beweegt je eigenlijk maar voort op 1 snelheid.
Je kan ook gewoon later ff joinen hoorquote:
Misschien dat ik later nog even join.quote:Op maandag 15 november 2010 22:48 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Ok, morgen avond (dinsdag) om 19:30 wil ik met 6 FOK!kers een paar potjes gaan spelen!
Graag deze quote vermelden als je zin hebt en er bij kan zijn...
Graag je PSN posten in de quote
Laten we anders 20:30 zeggen, dan kan iedereen ook nog GTST kijken.quote:Op maandag 15 november 2010 23:11 schreef BoemBats het volgende:
[..]
Misschien dat ik later nog even join.
Dan ga ik film kijkequote:Op maandag 15 november 2010 23:11 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Laten we anders 20:30 zeggen, dan kan iedereen ook nog GTST kijken.
Ja ik werk danquote:Op maandag 15 november 2010 23:20 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
Dan ga ik film kijke![]()
Waarom niet eerder?
Voor 6 uur ofzo?![]()
Heb hele middag haha...
Maar kijk wel of ik mee kan doen.. wanneer jullie aan t spelen zijn.
maar na 10en kom ik misschien nog ff... kijk wel morgequote:
haha nicequote:Op maandag 15 november 2010 23:23 schreef Tauchmeister het volgende:
Net met Sticks and Stones met een paar scheldende Engelsen in een lobby $30.000 gewonnen. Heerlijk, die Wager Matches
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |