Dat was wel heel erg baas jaquote:Op dinsdag 16 november 2010 11:37 schreef Michhas het volgende:
[..]
Klopt
Weet je nog die potjes sabotage bij MW2? Met Pierre en Blazarr enzo? Dat was echt ziekelijk, potje sabotage winnen in 30 seconden ofzo
Op de PS3 is het helemaal niks.quote:Op dinsdag 16 november 2010 11:34 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Nou wat vinden jullie van deze game en zouden jullie mij deze aanbevelen???(Heb PS3)
quote:Op dinsdag 16 november 2010 11:34 schreef _GdR_ het volgende:
[..]
he sorry man. ik kan er niets aan doen dat je elke avond in je eentje speelt omdat je geen vrienden hebt.
en anders ga je lekker MW1 spelen. in je eentje.
BO is gewoon een goede game. Maar omdat jullie waarschijnlijk al 6maanden lang aan het hypen zijn valt ie nu tegen. Connectie problemen aan het begin van de release had elke COD.Dude, doe is niet zo triestSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Haha, im in, tdm gaat snel vervelen!quote:Op dinsdag 16 november 2010 11:38 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Dat was wel heel erg baas ja
Moeten we weer doen! Ik moet nog 9 bommen planten voor mijn ninja pro
quote:Op dinsdag 16 november 2010 11:57 schreef biertank het volgende:
[..]
Op de PS3 is het helemaal niks.
Lag in de game, zo erg dat het niet of nauwelijks te spelen is.
Ik zou in elk geval wachten op een patch dat het speelbaar word online.
voor de rest is het qua game feeling als WaW als je die tof vond is ie aan te raden, vond je het niks raad ik hem af.
[..]
Dude, doe is niet zo triest
ik? Die gast maakt me uit voor kankerdebiel.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Out! out! flapoor your father! | DaFan's moeder
klopt, beetje kut als je er dan steeds uitgekickt wordt he?quote:Op dinsdag 16 november 2010 11:29 schreef Rossdale het volgende:
Maar Black Ops en alle eigenlijk alle CoD's draaien echt om het samenspelen met je teammates. Als iedereen een beetje een eigen expertise heeft en niet als kip zonder kop rondrent dan win je alles.
Ligt toch echt aan jezelf danquote:Op dinsdag 16 november 2010 12:22 schreef schede-gnoom. het volgende:
[..]
klopt, beetje kut als je er dan steeds uitgekickt wordt he?
quote:Op dinsdag 16 november 2010 12:21 schreef _GdR_ het volgende:
[..]
ik? Die gast maakt me uit voor kankerdebiel.ga haat-pm's sturen ofzo en niet deze topic verneukenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
kickten jullie me er niet uit dan? ik werd toch echt een paar keer uit de party gekicktquote:Op dinsdag 16 november 2010 12:25 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ligt toch echt aan jezelf danIk zou je internetverbinding maar eens checken aangezien wij wel ingame kwamen
Zo ver ik weet niet neequote:Op dinsdag 16 november 2010 12:26 schreef schede-gnoom. het volgende:
[..]
kickten jullie me er niet uit dan? ik werd toch echt een paar keer uit de party gekickt
hmm, nja het zal wel dan. ik ben er iig niet meer bij tot het weekend, want ik ben weer in delft, ik zie wel of ik dan weer BO of MW2 ga spelenquote:
Er werd helemaal niemand gekicktquote:Op dinsdag 16 november 2010 12:26 schreef schede-gnoom. het volgende:
[..]
kickten jullie me er niet uit dan? ik werd toch echt een paar keer uit de party gekickt
Hehe klinkt heel bekend, laatste potjes MW2 speelde ik samen met FSMXI. Hardcore TDM, ik krijg mn choppergunner en schiet op alles wat ik zie rondlopenquote:Op dinsdag 16 november 2010 12:31 schreef _GdR_ het volgende:
gister wel gekicked in hardcore team deathmatch. Teveel friendly kills.
Op nuketown een choppergunner krijgen dan heb je binnen no time heel je eigen team afgeslacht.![]()
Je moet ook pavelow spelen in hardcorequote:Op dinsdag 16 november 2010 12:36 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Hehe klinkt heel bekend, laatste potjes MW2 speelde ik samen met FSMXI. Hardcore TDM, ik krijg mn choppergunner en schiet op alles wat ik zie rondlopen
5 of 6 geloof ikquote:Op dinsdag 16 november 2010 12:39 schreef Chuck_Norris het volgende:
Hoeveel honden krijg je eigenlijk bij Attack Dogs?
Is ook het verschil tussen goede en slechte spelers.quote:Op dinsdag 16 november 2010 11:37 schreef Forskneck het volgende:
[..]
Ha iemand die tegen ze verlies kan? damn
Ik ga altijd schelden als het slecht gaat, hoe harder ik ga schelden, hoe beter ik eindig meestal. Gelukkig sta ik 9 van de 10 matches positief en win ik ook veel meer matches dan eerst.
Maar de mensen die hier gaan zitten schelden en trollen dat het spel niet goed is. Dat zijn meestal mensen die alleen spelen.
Heb ik ook gemerkt hoor als ik alleen speel.....pff wat een saai kut spel dan'
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |