Je moet ook gewoon met een aantal bekenden spelen en niet met willekeurige mensen ingedeeld worden, dat is altijd al zo geweest bij COD.quote:Op dinsdag 16 november 2010 09:09 schreef biertank het volgende:
Ik denk na een halve week nog is proberen:
Wat een hoeren game is het toch.
Gister 6 potjes online geprobeerd te spelen, 1x zelf geleaved zat in een pauperteam gastjes die 1-14 hadden, zelfs toen ik in de choppergunner (eerlijk gestolen) zat was het niet mogelijk voor ze om de hq te pakken (was toen net een dooie hoek voor mij) werd overal vandaan neergeknalt, aan de andere kant van het level gespawned.
5x eruit geknalt.
lag ect ect.

True, ik speel stukken beter als ik met bekenden speel. En stukken slechter als ik tegen bekenden speelquote:Op dinsdag 16 november 2010 09:57 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Je moet ook gewoon met een aantal bekenden spelen en niet met willekeurige mensen ingedeeld worden, dat is altijd al zo geweest bij COD.

QFT.quote:Op dinsdag 16 november 2010 09:57 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Je moet ook gewoon met een aantal bekenden spelen en niet met willekeurige mensen ingedeeld worden, dat is altijd al zo geweest bij COD.
Zoals Rossdale gisteren met die carepackages?quote:Op dinsdag 16 november 2010 09:58 schreef PierreTT het volgende:
[..]
True, ik speel stukken beter als ik met bekenden speel. En stukken slechter als ik tegen bekenden speel

Is het mogelijk om 1 Gold account op 2 Xboxen te hebben?quote:Op maandag 15 november 2010 20:57 schreef KoningStoma het volgende:
Wel als het een 2e gold account is.

Voor mij is deze game juist duidelijk minder frustrerend dan MW2 met die noobtubes en overpowerde killstreaks.quote:Op dinsdag 16 november 2010 10:59 schreef VitaminWater het volgende:
Ik vind deze game online echt niks aan, alleen maar frustrerend. Ik word constant van naast me of van achter afgeknald, ook al kom ik net zelf van die kant af. Met CoD4 (MW1 dus), wat overigens de laatste echt goede CoD is mijns inziens kon je nog soms zeker ervan zijn dat je achterkant veilig is. Bij dit spel kan dat echt niet met die verrotte spawnpoints. Ik wordt soms 6 maal achter elkaar afgeknald zonder dat ik de persoon zag. Voor mij is dit spel gewoon frustratie, meer niet. Plezier nog veel te weinig beleefd.
Zal ook aan mijn skills liggen, want 1 op 1 leg ik het ook veels te vaak af, maar voor mijn gevoel heb je met deze game 360 graden view nodig.

Heb die ook maar een paar keer online gespeeld, MW2 vond ik ook niet echt leuk.quote:Op dinsdag 16 november 2010 11:03 schreef JaxterNL het volgende:
[..]
Voor mij is deze game juist duidelijk minder frustrerend dan MW2 met die noobtubes en overpowerde killstreaks.

Zie dat mijn bericht niet helemaal duidelijk is (logisch).quote:Op dinsdag 16 november 2010 09:57 schreef KneusTeun het volgende:
[..]

zoek/koop vrienden. ga met die 'vrienden' in een party zitten. trek een biertje open en ga lekker ouwehoeren en zoek een goede lobby op met een goede connectie.quote:Op dinsdag 16 november 2010 10:59 schreef VitaminWater het volgende:
Ik vind deze game online echt niks aan, alleen maar frustrerend. Ik word constant van naast me of van achter afgeknald, ook al kom ik net zelf van die kant af. Met CoD4 (MW1 dus), wat overigens de laatste echt goede CoD is mijns inziens kon je nog soms zeker ervan zijn dat je achterkant veilig is. Bij dit spel kan dat echt niet met die verrotte spawnpoints. Ik wordt soms 6 maal achter elkaar afgeknald zonder dat ik de persoon zag. Voor mij is dit spel gewoon frustratie, meer niet. Plezier nog veel te weinig beleefd.
Zal ook aan mijn skills liggen, want 1 op 1 leg ik het ook veels te vaak af, maar voor mijn gevoel heb je met deze game 360 graden view nodig.

Nogmaals, ik heb het niet over MW2, die was ook kut ja. Ik had het over MW1, die was wel (erg) goed! Black Ops is veel irritanter. Ook met vrienden in een party(die hem ook kut vinden worden).quote:Op dinsdag 16 november 2010 11:14 schreef _GdR_ het volgende:
[..]
zoek/koop vrienden. ga met die 'vrienden' in een party zitten. trek een biertje open en ga lekker ouwehoeren en zoek een goede lobby op met een goede connectie.
tadaaaaa. een beter (gebalanceerde) game dan MW2.

Gewoontjes ff sow die matties helpen jewaids. FF sjopsjop en die Carepackage is gewoon wel spang ouwequote:Op dinsdag 16 november 2010 10:18 schreef Michhas het volgende:
[..]
QFT.
[..]
Zoals Rossdale gisteren met die carepackages?

Jeweet Rossie, gewoon carepackage, SAM-turret, sentry gun allesquote:Op dinsdag 16 november 2010 11:18 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Gewoontjes ff sow die matties helpen jewaids. FF sjopsjop en die Carepackage is gewoon wel spang ouwe

quote:Op dinsdag 16 november 2010 11:17 schreef VitaminWater het volgende:
[..]
Nogmaals, ik heb het niet over MW2, die was ook kut ja. Ik had het over MW1, die was wel (erg) goed! Black Ops is veel irritanter. Ook met vrienden in een party(die hem ook kut vinden worden).
Dit gebeurde bij mij anders net zo vaak in Cod 4, Waw, MW2 en BO. Maar ik wil dan ook gerust toegeven dat ik 0,0 skill heb. Daardoor zit ik tenminste gewoon te genieten en niet te vloeken als ik voor de zoveelste keer neergeschoten ben.quote:Ik word constant van naast me of van achter afgeknald, ook al kom ik net zelf van die kant af.

Weet je wel hoeveel mensen daar aan stervenquote:Op dinsdag 16 november 2010 11:18 schreef Parvus het volgende:
Hij vergelijkt de game met MW1 niet met MW2. Wat zijn jullie een stumpers. Vooral die gdr, wat een kankerdebiel.

he sorry man. ik kan er niets aan doen dat je elke avond in je eentje speelt omdat je geen vrienden hebt.quote:Op dinsdag 16 november 2010 11:18 schreef Parvus het volgende:
Hij vergelijkt de game met MW1 niet met MW2. Wat zijn jullie een stumpers. Vooral die gdr, wat een kankerdebiel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Out! out! flapoor your father! | DaFan's moeder

Dit. Verder dat ik vandaag misschien weer eventjes online benquote:Op dinsdag 16 november 2010 11:29 schreef Rossdale het volgende:
Maar Black Ops en alle eigenlijk alle CoD's draaien echt om het samenspelen met je teammates. Als iedereen een beetje een eigen expertise heeft en niet als kip zonder kop rondrent dan win je alles.

Kloptquote:Op dinsdag 16 november 2010 11:29 schreef Rossdale het volgende:
Maar Black Ops en alle eigenlijk alle CoD's draaien echt om het samenspelen met je teammates. Als iedereen een beetje een eigen expertise heeft en niet als kip zonder kop rondrent dan win je alles.

Ha iemand die tegen ze verlies kan? damnquote:Op dinsdag 16 november 2010 11:30 schreef Pettigrew81 het volgende:
Dit gebeurde bij mij anders net zo vaak in Cod 4, Waw, MW2 en BO. Maar ik wil dan ook gerust toegeven dat ik 0,0 skill heb. Daardoor zit ik tenminste gewoon te genieten en niet te vloeken als ik voor de zoveelste keer neergeschoten ben.

Misscihen moeten we het hier ook eens proberen?quote:Op dinsdag 16 november 2010 11:37 schreef Michhas het volgende:
[..]
Klopt
Weet je nog die potjes sabotage bij MW2? Met Pierre en Blazarr enzo? Dat was echt ziekelijk, potje sabotage winnen in 30 seconden ofzo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |