Kmoest even mn chopper gunner challenge halen, had pavelow al binnenquote:Op dinsdag 16 november 2010 12:38 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Je moet ook pavelow spelen in hardcore

hetquote:Op dinsdag 16 november 2010 12:10 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Gewoon de juiste porten openzetten en het is prima speelbaar

Jep klopt, gister ook weer stond ik 0-4 op jungle.quote:Op dinsdag 16 november 2010 12:41 schreef DeRakker. het volgende:
Is ook het verschil tussen goede en slechte spelers.
Wanneer je slecht speelt, is het zaak om rustig te blijven en gewoon proberen om goed te eindigen.
Soms gaat t echt verneukt, maar je hoeft maar 1 goede actie te maken waardoor je bijv. killstreaks haalt en uiteindelijk positief eindigt.
Al die mensen die gelijk gaan schelden en agressief worden, speel je alleen maar slechter en gehaast.
Dan wil je ff snel wat kills maken om positief te komen waardoor je juist weer sneller dood gaat.

Niet fucken met Ido/Skills/Parvus.quote:Op dinsdag 16 november 2010 13:03 schreef Parvus het volgende:
_gdr_ ik woon in Nijmegen. Kom stoer doen in het echt dan

quote:Op dinsdag 16 november 2010 13:04 schreef Michhas het volgende:
[..]
Niet fucken met Ido/Skills/Parvus.

Moet je beter uit je doppen kijkenquote:Op dinsdag 16 november 2010 12:31 schreef _GdR_ het volgende:
gister wel gekicked in hardcore team deathmatch. Teveel friendly kills.
Op nuketown een choppergunner krijgen dan heb je binnen no time heel je eigen team afgeslacht.![]()

Heb alleen maar alleen gespeeld...quote:Op dinsdag 16 november 2010 13:03 schreef mash_ het volgende:
ik speel zo vaak alleen. haal dan gewoon goede scores hoor?

Haha wist dat die zou komen.quote:Op dinsdag 16 november 2010 13:04 schreef Nick-GizMo het volgende:
Normale niveau... alleen maar pro's hier

Hoe bedoel je sfeer?quote:Op dinsdag 16 november 2010 13:12 schreef Michhas het volgende:
De sfeer hier is helemaal naar de tering
Duuusss... Die carepackages he...

Gewoon, iedereen zit maar een beetje te haten op elkaar, mensen worden afgesnauwd omdat ze een vraag stellen, shit man.quote:

omgquote:Op dinsdag 16 november 2010 13:03 schreef Parvus het volgende:
_gdr_ ik woon in Nijmegen. Kom stoer doen in het echt dan

Ik heb thuis 120 m/bit, maar daar verlies ik ook wel eens de connectie hoorquote:Op dinsdag 16 november 2010 12:27 schreef schede-gnoom. het volgende:
[..]
hmm, nja het zal wel dan. ik ben er iig niet meer bij tot het weekend, want ik ben weer in delft, ik zie wel of ik dan weer BO of MW2 ga spelen
echt jammer dat ik het TU internet niet een keer kan gebruiken, snelheid van 90 mb/s

hier of online?quote:Op dinsdag 16 november 2010 13:15 schreef Michhas het volgende:
[..]
Gewoon, iedereen zit maar een beetje te haten op elkaar, mensen worden afgesnauwd omdat ze een vraag stellen, shit man.
Where is the love?

och ik speel vaak genoeg samen. maar ik ga echt niet beter of slechter als ik samen speel of als ik alleen speelquote:Op dinsdag 16 november 2010 13:11 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
Heb alleen maar alleen gespeeld...
Samen spelen is altijd zon gedoe.. dan heb ik alweer in die tijd een potje gespeeld![]()
Vind samen spelen wel leuk, maar het komt er gewoon niet echt van..

black eyed peasquote:Op dinsdag 16 november 2010 13:15 schreef Michhas het volgende:
[..]
Gewoon, iedereen zit maar een beetje te haten op elkaar, mensen worden afgesnauwd omdat ze een vraag stellen, shit man.
Where is the love?

ga ff bijdehand doen jaquote:Op dinsdag 16 november 2010 13:19 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
FOK! is toch onlineof is FOK! je echte leven
?

Voor op de PS3 bedoel je ?quote:Op dinsdag 16 november 2010 13:25 schreef DeRakker. het volgende:
is het nog wat geworden met fok battle?
ik ga zo na het eten spelen.. weet niet of er mensen online zijn...?

En zo hoort het ook. Als je maar lol hebtquote:Op dinsdag 16 november 2010 13:27 schreef Rossdale het volgende:
Ik speel bijna altijd slecht. iig vrijwel altijd als slechtste van ons clubje. Dat boeit me alleen echt helemaal niets, soms heb ik wel eens een briljant potje en anders lach ik me meestal wel de ballen uit de broek door rare opmerkingen te roepen of een beetje aan te klooien ingame
Tenzij ik echt een ratio van 1:5 heb ofzo in een potje dan hoor je mij niet zo snel schelden

okquote:Op dinsdag 16 november 2010 13:26 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Voor op de PS3 bedoel je ?
Dat heb ik voor vanavond in gedachte, vanaf een uurtje of half 9

Mij welquote:Op dinsdag 16 november 2010 13:27 schreef Rossdale het volgende:
Tenzij ik echt een ratio van 1:5 heb ofzo in een potje dan hoor je mij niet zo snel schelden

Blijft een spel om je frustraties op te botvieren hequote:Op dinsdag 16 november 2010 14:08 schreef schede-gnoom. het volgende:
[..]
mister scheld al als ie een ratio van 5:1 hebt
edit: hebt

Haha, so true.quote:Op dinsdag 16 november 2010 14:08 schreef schede-gnoom. het volgende:
[..]
mister scheld al als ie een ratio van 5:1 hebt
edit: hebt

Michhas! Kijk!quote:Op dinsdag 16 november 2010 13:22 schreef Michhas het volgende:
[..]
Hier, zie posts boven je en op vorige pagina's

ik moest ff denken, maar jezus, wat slechtquote:Op dinsdag 16 november 2010 14:29 schreef Rossdale het volgende:
Vroeger... toen wasberen nog isberen waren.

quote:Op dinsdag 16 november 2010 14:20 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Michhas! Kijk!
http://waarmaarraar.nl/pa(...)en_in_Nederland.html

Same here.quote:Op dinsdag 16 november 2010 13:27 schreef Rossdale het volgende:
Ik speel bijna altijd slecht. iig vrijwel altijd als slechtste van ons clubje. Dat boeit me alleen echt helemaal niets, soms heb ik wel eens een briljant potje en anders lach ik me meestal wel de ballen uit de broek door rare opmerkingen te roepen of een beetje aan te klooien ingame

Bozz187 en ik zijn blij om, samen met jou, onderaan de lijst te staan!quote:Op dinsdag 16 november 2010 13:27 schreef Rossdale het volgende:
Ik speel bijna altijd slecht. iig vrijwel altijd als slechtste van ons clubje.

Nu dat er niet meer valt te klooien met schilden staan jullie toch niet zo vaak onderaan?quote:Op dinsdag 16 november 2010 15:05 schreef Michhas het volgende:
[..]
Bozz187 en ik zijn blij om, samen met jou, onderaan de lijst te staan!

Klopt, we kunnen nu duikenquote:Op dinsdag 16 november 2010 15:08 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Nu dat er niet meer valt te klooien met schilden staan jullie toch niet zo vaak onderaan?

Vroeger zou men een lasso gebruiken, maar in deze tijden weet ik het nietquote:Op dinsdag 16 november 2010 15:14 schreef BobbanzPS het volgende:
Hoe kan je die filmpjes in My Theater naar je zelf toe halen?
Dat je ze ''download'' ?

Balen, ben bezig met een montage. En omdat ik niet weet hoe ik anders via de ps3 kan opnemen moet het wel via Theater ;p.quote:Op dinsdag 16 november 2010 15:16 schreef Michhas het volgende:
[..]
Vroeger zou men een lasso gebruiken, maar in deze tijden weet ik het niet

Ik heb het nog niet gebruikt, dus weet het niet, sorry manquote:Op dinsdag 16 november 2010 15:17 schreef BobbanzPS het volgende:
[..]
Balen, ben bezig met een montage. En omdat ik niet weet hoe ik anders via de ps3 kan opnemen moet het wel via Theater ;p.

Oke, no probzquote:Op dinsdag 16 november 2010 15:19 schreef Michhas het volgende:
[..]
Ik heb het nog niet gebruikt, dus weet het niet, sorry man

24-5 spelen en nog lopen te kankeren alsof zijn leven ervan afhangtquote:

Aanklooienquote:Op dinsdag 16 november 2010 13:27 schreef Rossdale het volgende:

Rossdale en Pierre, ik moet jullie iets bekennen...quote:Op dinsdag 16 november 2010 15:29 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Aanklooien"Rossdale, achter je!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

dat was echt mooi jonge, ik zat bij de tegenpartij en elke keer hoor ik sommy vloeken dat je op moet rottenquote:Op dinsdag 16 november 2010 15:13 schreef Michhas het volgende:
[..]
Klopt, we kunnen nu duiken
En zoals gisteren, 3 potjes niks doen en alleen maar achter Sommy aanlopen

quote:Op dinsdag 16 november 2010 15:50 schreef Michhas het volgende:
[..]
Rossdale en Pierre, ik moet jullie iets bekennen...
Ik liep net terug naar huis, en ik zag 2 oude mannen lopen, gewoon van die aardige opa's.Fuck you nigga, Rossdale misschien, ik ben pas 23SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Half bezopen is weggegooid geld.

ik moet er niet aan denken, dan moet ik al bijna gaan werkenquote:Op dinsdag 16 november 2010 15:55 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Fuck you nigga, Rossdale misschien, ik ben pas 23

Dat wist ikquote:Op dinsdag 16 november 2010 15:55 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Fuck you nigga, Rossdale misschien, ik ben pas 23
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

Ik hoop dat je toch wel iets meer uit je studententijd gaat halen...quote:Op dinsdag 16 november 2010 15:57 schreef schede-gnoom. het volgende:
[..]
ik moet er niet aan denken, dan moet ik al bijna gaan werken![]()

quote:Op dinsdag 16 november 2010 15:57 schreef Michhas het volgende:
[..]
Dat wist ik
Ik kan er niks aan doen! Jullie hebben het op jullie zelf afgeroepenHet begon met dat koekoek boem boem gesprek uit je sig
Sindsdien gaat het als jullie er bij zijn steeds vaker over opa's en makreeltjes...
Allemaal invloeden van Rossdale, hij begon!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Half bezopen is weggegooid geld.

Ik krijg trouwens het idee dat het hier een beetje ons oude MW2 topic aan het worden isquote:Op dinsdag 16 november 2010 15:59 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Allemaal invloeden van Rossdalen, hij begon!

dat hoop ik ook, als ik zo doorga haal ik het 2e jaar niet eens dus ik ben al goed op wegquote:Op dinsdag 16 november 2010 15:58 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ik hoop dat je toch wel iets meer uit je studententijd gaat halen...

Dan faal je weer welquote:Op dinsdag 16 november 2010 16:01 schreef schede-gnoom. het volgende:
[..]
dat hoop ik ook, als ik zo doorga haal ik het 2e jaar niet eens dus ik ben al goed op weg_!

Kunnen we niet een apart topic openenquote:Op dinsdag 16 november 2010 16:00 schreef Michhas het volgende:
[..]
Ik krijg trouwens het idee dat het hier een beetje ons oude MW2 topic aan het worden is

tja, 3 punten gehaald eerste kwartaal, ik moet er 30 hebben einde van het jaarquote:

30 maar? Jullie BSA ligt lager?quote:Op dinsdag 16 november 2010 16:02 schreef schede-gnoom. het volgende:
[..]
tja, 3 punten gehaald eerste kwartaal, ik moet er 30 hebben einde van het jaarik zei ook niet dat ik zo doorga he

gewoon de helft van je Propedeusequote:Op dinsdag 16 november 2010 16:04 schreef PierreTT het volgende:
[..]
30 maar? Jullie BSA ligt lager?

Ok, was bij ons 60%, dus 36 punten...quote:Op dinsdag 16 november 2010 16:05 schreef schede-gnoom. het volgende:
[..]
gewoon de helft van je Propedeuse

dat jullie uberhaupt BSA hadden, dat is hier pas dit jaar ingevoerdquote:Op dinsdag 16 november 2010 16:05 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ok, was bij ons 60%, dus 36 punten...

oke, black ops is een leuken game, nou groetjens hequote:Op dinsdag 16 november 2010 16:06 schreef BobbanzPS het volgende:
Laten we nou maar weer fijn over BO praten hé.....![]()

Sinds 2004quote:Op dinsdag 16 november 2010 16:07 schreef schede-gnoom. het volgende:
[..]
dat jullie uberhaupt BSA hadden, dat is hier pas dit jaar ingevoerd

quote:Op dinsdag 16 november 2010 15:59 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Allemaal invloeden van Rossdale, hij begon!

It's true Rossdalequote:
Nou doe je het weerquote:Op dinsdag 16 november 2010 16:10 schreef Rossdale het volgende:
In mijn tijd hadden ze nog helegaar (zo beter?) geen BSA

koningquote:Op dinsdag 16 november 2010 16:10 schreef Rossdale het volgende:

Sociologiequote:Op dinsdag 16 november 2010 16:10 schreef schede-gnoom. het volgende:
[..]
welke studie eigenlijk dan?

aha, dus jij gaat ons later uitleggen waarom wij in collectief verband 20 dagen een of ander klotespel hebben gedaan ook al frustreerde het ons mateloos en het nu weer verruild hebben voor een ander klotespel?quote:Op dinsdag 16 november 2010 16:12 schreef PierreTT het volgende:
[..]
SociologieEerst 3 jaar economische faculteit gedaan

Neequote:Op dinsdag 16 november 2010 16:15 schreef schede-gnoom. het volgende:
[..]
aha, dus jij gaat ons later uitleggen waarom wij in collectief verband 20 dagen een of ander klotespel hebben gedaan ook al frustreerde het ons mateloos en het nu weer verruild hebben voor een ander klotespel?

quote:Op dinsdag 16 november 2010 16:11 schreef Michhas het volgende:
[..]
It's true Rossdale
[..]
Nou doe je het weerOpoe Rossdale

maar we zijn toch een soort "samenleving" an sich?quote:Op dinsdag 16 november 2010 16:17 schreef PierreTT het volgende:
[..]
NeeVraag dat maar aan de psychologie mensen!
Goed, ontopic: Ik ga even knallen!

Subcultuur is het betere woordquote:Op dinsdag 16 november 2010 16:19 schreef schede-gnoom. het volgende:
[..]
maar we zijn toch een soort "samenleving" an sich?

Kijk Rossdale eens vrolijk op de foto staan!quote:Op dinsdag 16 november 2010 16:10 schreef Rossdale het volgende:

quote:Op dinsdag 16 november 2010 16:22 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Kijk Rossdale eens vrolijk op de foto staan!
[ afbeelding ]

Hoe bevalt 'ie je?quote:Op dinsdag 16 november 2010 16:21 schreef KneusTeun het volgende:
[ afbeelding ]
15e potje, die nuketown is echt chaos!

Daar links achter hem sta ikquote:Op dinsdag 16 november 2010 16:22 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Kijk Rossdale eens vrolijk op de foto staan!
[ afbeelding ]

Haha!quote:Op dinsdag 16 november 2010 16:24 schreef Rossdale het volgende:
[ afbeelding ]
Check mijn kekke muts dan, alle chickies worden er wild van

heb ik ook last vanquote:Op dinsdag 16 november 2010 16:39 schreef Dr.Pringles het volgende:
Tering he, ik krijg echt genoeg van dit spel.
Als jij op iemand knalt en hij rent weg achter iets ofzo, gaat hij niet dood.
Maar als iemand op mij knalt en ik ren snel achter iets dan ben ik binnen 2 kogels dood.
WTF is er met dit kk spel aan de hand?

Ja geef het spel maar de schuld.quote:Op dinsdag 16 november 2010 16:39 schreef Dr.Pringles het volgende:
Maar als iemand op mij knalt en ik ren snel achter iets dan ben ik binnen 2 kogels dood.

quote:Op dinsdag 16 november 2010 16:39 schreef Dr.Pringles het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |