Dat betekent het inderdaadquote:Op zondag 14 november 2010 16:53 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Betekent dat dat Hobbelpaard binnenkort in het hele land te krijgen is?
Wat tof! Kan je tegen die tijd een lijst posten van café's waar het te krijgen is? Dat bier zou ik graag eens proevenquote:Op zondag 14 november 2010 16:57 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat betekent het inderdaad
Althans, volgend jaar ergens rond Augustus/September. Ik weet natuurlijk totaal niet of het ook die naam krijgt.
De komende weken zal ik wel meer info krijgen
http://www.alliantie-van-biertapperijen.nl/leden.phpquote:Op zondag 14 november 2010 16:59 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Wat tof! Kan je tegen die tijd een lijst posten van café's waar het te krijgen is? Dat bier zou ik graag eens proeven
en het betekent dat ik goed heb gegokt met de TT
Hulde!!!quote:Op zondag 14 november 2010 16:49 schreef Nembrionic het volgende:
Hier ook wat reden om te vieren. 2 vrienden van me hebben zojuist de 1e en 2e plaats gehaald bij een blindproefwedstrijd van het ABT. Dat houdt in dat de winnaar een bier mag laten brouwen bij een brouwerij(weet nog niet welke het is) wat vervolgens op de tap komt bij alle ABT-cafes.
Dat gaat dus hoogstwaarschijnlijk ons eigen recept worden
Que?quote:Op zondag 14 november 2010 19:54 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
ik hou me aanbevolen voor info over jullie bier Red.
Ben benieuwd
Ik zou zeggen: organiseer je rotquote:Op zondag 14 november 2010 20:15 schreef MadMaster het volgende:
Hulde!!!![]()
Wordt het niet eens tijd voor een 'Bier meets whisky'-meeting hier?
We weten ondertussen allemaal dat dat Ted moet zijnquote:
Ja, maar dat wordt waarschijnlijk niet eerder dan volgend jaar. Mijn agenda puilt uit, aanstaande week heb ik geen dag niets, op maandag na.quote:Op zondag 14 november 2010 20:18 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
De uitnodiging van MM staat denk ik nog steeds. Kan ook nog wel wat bier bij
uhhh, geldt het excuus dat ik blond ben hier?quote:ik hou me aanbevolen voor info over jullie bier Red.
Ben benieuwd
quote:
Dat kan ook op het menu komen bij de 'Bier meets whisky'-meet.quote:Op zondag 14 november 2010 21:40 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
uhhh, geldt het excuus dat ik blond ben hier?
Leef je uit...quote:Op zondag 14 november 2010 21:41 schreef wyccie het volgende:
[..]
![]()
Prachtig om te zien (en om mee te maken, lijkt me!).
Wat een sufkut ben ik toch ook dat ik moet huilen bij zo'n filmpje.![]()
Heb ik iets gemist?quote:Op zondag 14 november 2010 21:52 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
waar heb ik die naam T-Mobile de laatste weken meer gehoord.....
Veel erger. Hij is enorm hard van zijn sokkel aan het vallen.quote:Op zondag 14 november 2010 22:02 schreef MadMaster het volgende:
Is die z'n Buckler act aan het herhalen?
Huh?quote:Op zondag 14 november 2010 19:54 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
ik hou me aanbevolen voor info over jullie bier Red.
Ben benieuwd
De hulde gaat natuurlijk naar mijn vrienden die de proefwedstrijd hebben gewonnenquote:Op zondag 14 november 2010 20:15 schreef MadMaster het volgende:
Hulde!!!![]()
Wordt het niet eens tijd voor een 'Bier meets whisky'-meeting hier?
quote:Op zondag 14 november 2010 21:47 schreef MadMaster het volgende:
Ik vind het alleen helemaal niets die verafgoding, hoewel het muzikale deel van het filmpje wel OK is.
[...]
Vals hypocriet sentiment, bah...
Er komen überhaupt helemaal geen soldaten in dat hele filmpje voor.quote:Op zondag 14 november 2010 21:51 schreef MadMaster het volgende:
En nu ik het filmpje afkijk, kom ik er achter dat het geen soldaten betreffen...![]()
Ja maar dat waren dan gewoon nog zijn shows. Nu is hij zichzelf enorm te kakken aan het zetten door als een ouwe zeurkous zichzelf te hoereren bij alle TV programma's die er te vinden zijn.quote:Op zondag 14 november 2010 22:06 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
daar is hij al jaren mee bezig. Ik vind hem de laatste 10 jaar weinig origineel meer
Ben jij ook niet een beetje de geestelijk vader van het Hobbelpaard?quote:Op zondag 14 november 2010 22:06 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
De hulde gaat natuurlijk naar mijn vrienden die de proefwedstrijd hebben gewonnen
En ja, een beer meets whiskey moet zeker een keer plaatsvinden
Ik begreep al niet waarom je sentimenteel werd bij het filmpje.quote:Op zondag 14 november 2010 22:06 schreef wyccie het volgende:
[..]
[..]
Er komen überhaupt helemaal geen soldaten in dat hele filmpje voor.
Het eerste wat je ziet is een verliefd stelletje.
Maar jij hebt je ook uitgeleefd.
Oh jazekerquote:Op zondag 14 november 2010 22:09 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ben jij ook niet een beetje de geestelijk vader van het Hobbelpaard?
Lijkt me een goed ideequote:Ik ga ergens in februari die meet proberen te plannen...
Het is het ultieme Coca Cola-gevoel alleen dan een stuk beter uitgevoerd. Dat mag best een traan waard zijnquote:Op zondag 14 november 2010 21:41 schreef wyccie het volgende:
[..]
![]()
Prachtig om te zien (en om mee te maken, lijkt me!).
Wat een sufkut ben ik toch ook dat ik moet huilen bij zo'n filmpje.![]()
quote:Op zondag 14 november 2010 22:13 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Het is het ultieme Coca Cola-gevoel alleen dan een stuk beter uitgevoerd. Dat mag best een traan waard zijn
Niet alleen dat, ik vraag me af wat er klopt van zijn verhaal. Sommige helpdesks zijn inderdaad verschrikkelijk, maar die van T-Mobile vond ik nu net een van de betere. En dan nog kunnen ze natuurlijk fouten maken en er zal allicht wel iets verkeerd gegaan zijn, maar ik ben wel benieuwd naar de andere kant van het verhaalquote:Op zondag 14 november 2010 22:08 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja maar dat waren dan gewoon nog zijn shows. Nu is hij zichzelf enorm te kakken aan het zetten door als een ouwe zeurkous zichzelf te hoereren bij alle TV programma's die er te vinden zijn.
En dan als klap op de vuurpijl gaat hij zitten klagen bij Kassa...HET stemmingmakende rukprogramma van klagend Nederland
Dat werd al gesuggereerd in één van de reacties bij dat filmpje.quote:Op zondag 14 november 2010 22:11 schreef MadMaster het volgende:
Maar in de USA hadden ze ongetwijfeld wel het leger voor deze commercial gebruikt, desnoods incl. met vlaggen afgedekte kisten en rouwende black widows...
En toen waren mijn speakers kapot. Bedanktquote:
Nou, gezien de vele, vele klachten over alle helpdesks van grote bedrijven geloof ik ook dat de klachten tov T-Mobile compleet terecht zijn.quote:Op zondag 14 november 2010 22:16 schreef De_Hertog het volgende:
Niet alleen dat, ik vraag me af wat er klopt van zijn verhaal. Sommige helpdesks zijn inderdaad verschrikkelijk, maar die van T-Mobile vond ik nu net een van de betere. En dan nog kunnen ze natuurlijk fouten maken en er zal allicht wel iets verkeerd gegaan zijn, maar ik ben wel benieuwd naar de andere kant van het verhaal
Helpdesk IBG: half uur in de wacht, eindelijk iemand aan de lijn...verbindt ze me door met het Keuzemenu! *Y$&*"e:Op zondag 14 november 2010 22:16 schreef De_Hertog het volgende:
Sommige helpdesks zijn inderdaad verschrikkelijk, maar die van T-Mobile vond ik nu net een van de betere.
Dus omdat jij bereik hebt is er geen vuiltje aan de lucht bij (de helpdesk) van T-Mobile?quote:Op zondag 14 november 2010 22:16 schreef wyccie het volgende:
[..]
Dat werd al gesuggereerd in één van de reacties bij dat filmpje.
Overigens snap ik niet wat er te zeiken valt aan T-Mobile. Op de faculteit heb ik als één van de weinigen wel bereik (geen i Phone-shit). Ik heb youp ook niet gezien of gehoord.
Zo erg is dat filmpje nou toch ook nietquote:Op zondag 14 november 2010 22:17 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
En toen waren mijn speakers kapot. Bedankt
Maar ja, ik doelde dus precies daarop
Er is overigens een remake geweest en die vond ik erg goed destijds.
Heb je het zelf wel geluisterd? Het stoort/kraakt/schuurt. Enorm hard.quote:Op zondag 14 november 2010 22:20 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zo erg is dat filmpje nou toch ook niet
Zijn zoon, 'die overigens een hele lieve student' is, had een of ander probleem met de helpdesk. Dat zal ongetwijfeld gedeeltelijk een echt probleem zijn en gedeeltelijk er mee te maken hebben dat zoonlief net zo lekker kan zeiken als papa. Toen postte Youp wat op Twitter en ineens was het opgelost. Nu roept iedereen met een probleem met T-Mobile dat de helpdesk slecht is, ook als ze zelf per ongeluk drie keer buiten hun bundel hebben gebeld of naar X-Factor hebben gesmst of zoquote:Op zondag 14 november 2010 22:16 schreef wyccie het volgende:
[..]
Overigens snap ik niet wat er te zeiken valt aan T-Mobile. Op de faculteit heb ik als één van de weinigen wel bereik (geen i Phone-shit). Ik heb youp ook niet gezien of gehoord.
Dat is vrouwenlogica, dat weet je toch.quote:Op zondag 14 november 2010 22:20 schreef Nembrionic het volgende:
Dus omdat jij bereik hebt is er geen vuiltje aan de lucht bij (de helpdesk) van T-Mobile?
Mijn god, de macht van social media.quote:Op zondag 14 november 2010 22:22 schreef De_Hertog het volgende:
Toen postte Youp wat op Twitter en ineens was het opgelost.
Het gaat eigenlijk over alles. Dus verkeerde facturen, slechte bereikbaarheid etc. Maar dat moet je natuurlijk via de helpdesk oplossen. Alleen lukt dat dus niet. Een klassieker is dat ze beweren dat je een bepaald product wel of niet hebt "omdat het zo in de computer staat" en ze kunnen er dan niets aan doenquote:Op zondag 14 november 2010 22:22 schreef wyccie het volgende:
[..]
Dat is vrouwenlogica, dat weet je toch.![]()
Nee, ik wist niet dat het over hun helpdesk ging. Heb overigens maar 1 keer T-Mobile aan de lijn gehad en ik werd toen heel netjes geholpen.
Nou ja, iedereen die ooit een klacht hoeft roept nu 'ja ik ook', maar mensen die prima ervaringen hebben laten zich niet zo snel horen. Ik twijfel er aan of Yunior's klacht geheel terecht was, en bij iedereen die nu 'ja ik ook!' roept heb ik ook mijn twijfels. Nogmaals, niet dat het nooit fout kan gaan, maar nu ontstaat het beeld dat die helpdesk één grote ramp is en dat is niet mijn ervaring.quote:Op zondag 14 november 2010 22:18 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Nou, gezien de vele, vele klachten over alle helpdesks van grote bedrijven geloof ik ook dat de klachten tov T-Mobile compleet terecht zijn.
quote:Op zondag 14 november 2010 22:22 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Heb je het zelf wel geluisterd? Het stoort/kraakt/schuurt. Enorm hard.
Als je echt had opgelet dan had je gezien dat de klachten al ver voor Y van 't H begon te huilenquote:Op zondag 14 november 2010 22:22 schreef De_Hertog het volgende:
Zijn zoon, 'die overigens een hele lieve student' is, had een of ander probleem met de helpdesk. Dat zal ongetwijfeld gedeeltelijk een echt probleem zijn en gedeeltelijk er mee te maken hebben dat zoonlief net zo lekker kan zeiken als papa. Toen postte Youp wat op Twitter en ineens was het opgelost. Nu roept iedereen met een probleem met T-Mobile dat de helpdesk slecht is, ook als ze zelf per ongeluk drie keer buiten hun bundel hebben gebeld of naar X-Factor hebben gesmst of zo
..zei ze op het grootste forum van Nederland.quote:Op zondag 14 november 2010 22:24 schreef wyccie het volgende:
[..]
Mijn god, de macht van social media.![]()
Geef mij maar gewoon de postduif.
Het is van een oude videoband opgenomen en volgens mij heeft die persoon compleet wezenloos het filmpje online gezet zonder te luisterenquote:Op zondag 14 november 2010 22:26 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, heb niet geluisterd, zit te kloten met dance music via mengpaneel.
Daardoor ging ik met die T-Mobile commercial ook op m'n bek...
En ik post dat filmpje dan ook blind/doof...quote:Op zondag 14 november 2010 22:27 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Het is van een oude videoband opgenomen en volgens mij heeft die persoon compleet wezenloos het filmpje online gezet zonder te luisteren
Waar dan? Ik kan me niet herinneren dat de T-Mobile helpdesk nu zo slecht stond aangeschreven, eigenlijk. Het bereik van T-Mobile was slecht, maar als het over helpdesks gaat heb ik vooral horrorverhalen over Ziggo gehoordquote:Op zondag 14 november 2010 22:27 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Als je echt had opgelet dan had je gezien dat de klachten al ver voor Y van 't H begon te huilen
Hier op Fok bijvoorbeeldquote:Op zondag 14 november 2010 22:29 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Waar dan? Ik kan me niet herinneren dat de T-Mobile helpdesk nu zo slecht stond aangeschreven, eigenlijk. Het bereik van T-Mobile was slecht, maar als het over helpdesks gaat heb ik vooral horrorverhalen over Ziggo gehoord
De grootste bedrijven hebben ook de meeste klanten en dus waarschijnlijk ook de meeste mensen die bellen naar de helpdesk. Het zal dus makkelijker zijn 100 mensen te vinden die problemen hebben met T-Mobile dan 100 mensen die problemen hebben met de bakker om de hoek.quote:Op zondag 14 november 2010 22:18 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Nou, gezien de vele, vele klachten over alle helpdesks van grote bedrijven geloof ik ook dat de klachten tov T-Mobile compleet terecht zijn.
Wat ik ook flauw vind is dat 'ie zegt dat er meerdere bedrijven zijn die het slecht doen. Toen er een paar keer gevraagd werd welke dat waren, wilde hij geen antwoord geven om vervolgens weer door te zagen over T-Mobile. Dat is natuurlijk ook nogal suf
Ik heb net even een zeer korte steekproef gedaan door eens te zoeken op t-mobile helpdesk, en echt vreemde dingen kom ik toch niet tegen. Inderdaad een paar keer 'de helpdesk kon me ook niet helpen' maar net zo vaak 'een telefoontje naar de helpdesk loste het op'. Niet heel anders voor andere bedrijven. En dan waren sommige problemen later alsnog opgelost en anderen nogal discutabel.quote:
Hehe, touché.quote:Op zondag 14 november 2010 22:27 schreef De_Hertog het volgende:
..zei ze op het grootste forum van Nederland.
Het ging overigens vooral om de macht van de naam Youp van 't Hek. Aldus Youp van 't Hek.
@wyccie Dat kan je onder andere aangeven met behulp van #hashtags over #onderwerpen. @wyccie geeft dan aan dat ik op een bericht van jou reageer en het gedeelte achter # waar het overgaat. Heb je het over de Formule 1-race die op dat moment gaande is dan zet je er bijvoorbeeld #F1 achterquote:Op zondag 14 november 2010 22:48 schreef wyccie het volgende:
[..]
Hehe, touché.
Ik snap dat hele Twitter-gedoe ook helemaal niet. Weet niet wie wat waarop reageert enzovoorts.
Bij de helpdesk waar ik werkte was het "Goedemiddag, u spreekt met (naam), waarmee kan ik u helpen?". Ik ben er om u te helpen is inderdaad wat overdreven. Dat hebben de medewerkers echter niet zelf bedacht: waarschijnlijk is het om te voldoen aan COPC-criteria of iets dergelijks zodat het management kan pochen dat ze een certificaat binnen hebben gehaald.quote:Op zondag 14 november 2010 22:51 schreef MadMaster het volgende:
HT, ik begrijp je reactie, mar als ik Chello of Hi (mijn providers) noodgedwongen bel, dan ben ik daarna ook blij voor de persoon aan de ander kant dat die niet tegenover me zit.
Bij Chello beginnen ze standaard met 'Mijn naam is ..., ik ben er om uw te helpen.' Standaard, dan heb je nog niets gezegd.
Na afloop eindigen ze standaard met 'Kan ik u nog ergens anders me van dienst zijn?'.
Tussendoor hebben ze vaak niets weten te bereiken, weten ze het niet, ligt het niet aan hen, zullen ze terug bellen (not!!) of spijt het ze heel erg, maar kunnen ze er niets aan doen. En dat ą 10 cent per minuut.
Gisteren belde ik naar Hi, omdat mijn Blackberry gecrashed was.
Symptomen geschetst en gevraagd wat de meest gangbare oplossing kon zijn.
Technische dienst werd er bij gehaald (dus wachten...) en daarna wisten ze het nog steeds niet. Ze gingen immers alleen maar over het netwerk, niet over de toestellen...![]()
Ik moest het toestel maar inleveren ter reparatie of vervanging, want waarschijnlijk was 'ie kapot.
Toen maar T for Telecom gebeld, die verwees me door naar een webpagina die ik zelf ook al had gecheckt (maar nogal omslachtig vond, het was alleen de enige optie...) en die mijn Blackberry inderdaad weer tot leven heeft gebracht.
Als ik Hi had moeten geloven, dan had ik weken zonder toestel gezeten...
Zo kan het dus ook.
Maar als je dan zo'n twitterpagina van iemand ziet, reageren er verschillende mensen op verschillende onderwerpen en dan weet je alsnog niet waar ze het over hebben. Of misschien ben ik wel te simpel.quote:Op zondag 14 november 2010 22:51 schreef Hawaii_Tim het volgende:
@wyccie Dat kan je onder andere aangeven met behulp van #hashtags over #onderwerpen. @wyccie geeft dan aan dat ik op een bericht van jou reageer en het gedeelte achter # waar het overgaat. Heb je het over de Formule 1-race die op dat moment gaande is dan zet je er bijvoorbeeld #F1 achter
Als je zelf geen Twitter-account hebt en alle personen die een gesprek voeren niet volgt (moet je instellen), zie je de samenhang niet en is het chaos.quote:Op zondag 14 november 2010 22:58 schreef wyccie het volgende:
[..]
Maar als je dan zo'n twitterpagina van iemand ziet, reageren er verschillende mensen op verschillende onderwerpen en dan weet je alsnog niet waar ze het over hebben. Of misschien ben ik wel te simpel.
Blackberry is telefonisch niet bereikbaar, dus dat is geen optie.quote:Op zondag 14 november 2010 22:58 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Het is vervelend dat Hi je niet kon helpen met je Blackberry, in zulk soort gevallen ben je mogelijk beter uit bij de helpdesk van de fabrikant van het toestel. Moeten die wel te bereiken zijn natuurlijk, maar ik denk bij zeer specifieke vragen dat de kans dat de fabrikant het weet beter is dan bij de netwerkbeheerder. Ik wist best hoe ik een Speedtouch 760 moest instellen om samen te kunnen werken met het netwerk, maar wist bijvoorbeeld niet hoe ik in de firewall van het modem een uitzondering moest maken zodat torrents werkten terwijl Alcatel je dat waarschijnlijk zo kan uitleggen
Met een eigen Twitterpagina heb je er minder last van, zoals MM ook al zegt. Je ziet dan alleen nog de algemene updates en updates die gericht zijn aan jou of iemand die jij ook volgt. Ook zie je dan updates van iedereen onder elkaar staan, dus als twee mensen met elkaar praten zie je op een pagina de berichten van allebei staanquote:Op zondag 14 november 2010 22:58 schreef wyccie het volgende:
[..]
Maar als je dan zo'n twitterpagina van iemand ziet, reageren er verschillende mensen op verschillende onderwerpen en dan weet je alsnog niet waar ze het over hebben. Of misschien ben ik wel te simpel.
Zo als met veel zaken in de USA zijn ze ook met Veterans Day veel te ver doorgeschoten.quote:Op zondag 14 november 2010 23:06 schreef MadMaster het volgende:
[..]
En wat vind jij van Veterans Day?
quote:Op zondag 14 november 2010 23:12 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Heren, scherp blijven de komende weken...
Good answer...quote:Op zondag 14 november 2010 23:15 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Zo als met veel zaken in de USA zijn ze ook met Veterans Day veel te ver doorgeschoten.
Ik zie het liever op de manier waarop men het in GB en NL doet.
Weltrusten MM.quote:Op zondag 14 november 2010 23:27 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Good answer...
Ik ga plat, moet morgen weer werken...
Dat dus.quote:Op zondag 14 november 2010 22:13 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Het is het ultieme Coca Cola-gevoel alleen dan een stuk beter uitgevoerd. Dat mag best een traan waard zijn
quote:Op zondag 14 november 2010 23:12 schreef MadMaster het volgende:
Heren, scherp blijven de komende weken...
Mogguh MM.quote:Op maandag 15 november 2010 08:08 schreef MadMaster het volgende:
Pffff, vroeg naar bed gegaan voor het eerst en geen oog dicht gedaan. Het wordt een lange dag, vrees ik...
quote:Op maandag 15 november 2010 08:11 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Mogguh MM.
Dan moet je tips vragen aan Red. Die is hier de expert in vroeg gaan slapen.
You rang, m'lord?quote:Op maandag 15 november 2010 08:11 schreef Cobra4 het volgende:
Dan moet je tips vragen aan Red. Die is hier de expert in vroeg gaan slapen.
Mjah, ik kan het aanbevelenquote:Op maandag 15 november 2010 08:31 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
![]()
pas maar op, als je alles opvolgt heb je zo een kind
Yep, MM heeft je nodig.quote:
Goeiemorgen Diaan.quote:
Schandalig!quote:Op maandag 15 november 2010 11:43 schreef Diaan73 het volgende:![]()
Stilletjes hier.
ik ben daar ook debet aan, druk op het werk...
Ga morgen staken! Oh nee, dat doen andere werknemers dan al.quote:Op maandag 15 november 2010 11:54 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Het zou verboden moeten worden!!
Morgen is mn vrije dagquote:Op maandag 15 november 2010 11:59 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ga morgen staken! Oh nee, dat doen andere werknemers dan al.
Dan moet je morgen wel naar de Coen en Sander show luisteren! De drie dj's voor Serious Request worden dan bekend gemaakt.quote:Op maandag 15 november 2010 12:03 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Morgen is mn vrije dag![]()
Vrijdagmiddag ben ik vrij ivm verjaardagDeze week dus maar 2,5 dag werken.
Morgenavond? Of vrijdag? Vrijdag gaat het denk ik niet lukken, morgenavond misschien wel.. wel druk tijdstip altijd, maar dan wel vaak de radio in de keuken aan.quote:Op maandag 15 november 2010 12:04 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dan moet je morgen wel naar de Coen en Sander show luisteren! De drie dj's voor Serious Request worden dan bekend gemaakt.
Morgenavond.quote:Op maandag 15 november 2010 12:07 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Morgenavond? Of vrijdag? Vrijdag gaat het denk ik niet lukken, morgenavond misschien wel.. wel druk tijdstip altijd, maar dan wel vaak de radio in de keuken aan.
Ik ook.quote:Op maandag 15 november 2010 12:19 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Okay. Ik ga het proberen te onthouden.Ben wel benieuwd eigenlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |