Mmm, lekker.quote:Op zondag 14 november 2010 10:46 schreef LadyBlack het volgende:
Ik zit nu aan een flinke cappuccino + 2 boterhammen met een gebakken eitje
That ought to do itzoniet, dan neem ik er straks nog 2 paracetamolletjes achteraan.
Heerlijk om naar te luisteren, zit midden in een oefententamen en dit is rustgevendquote:
quote:Op zondag 14 november 2010 12:59 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Heerlijk om naar te luisteren, zit midden in een oefententamen en dit is rustgevend
Nee, deze keer niet.quote:Op zondag 14 november 2010 13:05 schreef iamredleader het volgende:
Dat weglopen had niet toevallig ermee te maken dat dat de mensen waren /zonder/ gasmasker in de oefenruimte?
Pepernoten of kruidnoten?quote:Op zondag 14 november 2010 13:08 schreef LadyBlack het volgende:
Hoofdpijn begint na 2 paracetamols en een hete douche eindelijk wat te vervagen
Om het te vieren eet ik nu een handje heerlijke zelfgebakken pepernoten
Ik gok kruidnoten.........quote:
Nee hoor, geen Pieten hierquote:Op zondag 14 november 2010 13:13 schreef LadyBlack het volgende:
Ojeepietjes precies hier?
Kruidnoten ja, echte pepernoten vind ik niet zo lekker
Maarrrr ter verdediging: het Margriet kookboek noemt het pepernoten!
Mooi stukje inderdaadquote:Op zondag 14 november 2010 12:59 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Heerlijk om naar te luisteren, zit midden in een oefententamen en dit is rustgevend
Explosief lekker!quote:Op zondag 14 november 2010 13:14 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Nee hoor, geen Pieten hierwel hongerigen die ook een handjevol kruidnoten lusten. Of wellicht voor C4: kruitnoten
Made to go with a bang!quote:Op zondag 14 november 2010 13:21 schreef iamredleader het volgende:
Gegarandeerde smaakexplosie in de mond
Goed om te wetenquote:Op zondag 14 november 2010 14:52 schreef LadyBlack het volgende:
Hey etc, ik hoor net van iemand in een ander topic dat de nep-aleve van kruidvat eigen merk ook goed helpt!
Jaquote:
Zag je die frusti Alonso na afloop nog met z'n handgebaar naar Petrovquote:Op zondag 14 november 2010 16:32 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Formule 1 2010 zit er op, de kampioen is Vettel in de Red Bull![]()
![]()
Ik snap best dat hij baalt dat hij geen kampioen is geworden, maar Petrov stond volledig in het recht om te verdedigen. En zo langzaam reed hij ook weer niet, dus overtrokken reactie van Alonsoquote:Op zondag 14 november 2010 16:34 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Zag je die frusti Alonso na afloop nog met z'n handgebaar naar Petrov![]()
slechte verliezer
Ja, hij heeft alle reden om te balen, maar hij was gewoon niet in staat om hem in te halen, so be itquote:Op zondag 14 november 2010 16:38 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik snap best dat hij baalt dat hij geen kampioen is geworden, maar Petrov stond volledig in het recht om te verdedigen. En zo langzaam reed hij ook weer niet, dus overtrokken reactie van Alonso
Als Red Bull een degelijk restaurant en bar weet te vinden dan denk ik ook wel dat er een monumentale rekening aan zit te komenquote:Op zondag 14 november 2010 16:39 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Ja, hij heeft alle reden om te balen, maar hij was gewoon niet in staat om hem in te halen, so be it
Die hebben wel wat te vieren jaquote:Op zondag 14 november 2010 16:40 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Als Red Bull een degelijk restaurant en bar weet te vinden dan denk ik ook wel dat er een monumentale rekening aan zit te komen
Daar moet op gedronken worden!quote:Op zondag 14 november 2010 16:49 schreef Nembrionic het volgende:
Hier ook wat reden om te vieren. 2 vrienden van me hebben zojuist de 1e en 2e plaats gehaald bij een blindproefwedstrijd van het ABT. Dat houdt in dat de winnaar een bier mag laten brouwen bij een brouwerij(weet nog niet welke het is) wat vervolgens op de tap komt bij alle ABT-cafes.
Dat gaat dus hoogstwaarschijnlijk ons eigen recept worden
Daar zijn ze nu geloof ik hard mee bezigquote:Op zondag 14 november 2010 16:50 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Daar moet op gedronken worden!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |