abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 14 november 2010 @ 22:27:10 #51
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_88719337
quote:
1s.gif Op zondag 14 november 2010 22:22 schreef De_Hertog het volgende:

Zijn zoon, 'die overigens een hele lieve student' is, had een of ander probleem met de helpdesk. Dat zal ongetwijfeld gedeeltelijk een echt probleem zijn en gedeeltelijk er mee te maken hebben dat zoonlief net zo lekker kan zeiken als papa. Toen postte Youp wat op Twitter en ineens was het opgelost. Nu roept iedereen met een probleem met T-Mobile dat de helpdesk slecht is, ook als ze zelf per ongeluk drie keer buiten hun bundel hebben gebeld of naar X-Factor hebben gesmst of zo :P
Als je echt had opgelet dan had je gezien dat de klachten al ver voor Y van 't H begon te huilen :)

Ikzelf heb er overigens ook alleen maar goede ervaringen mee maarja, dat zegt dus niets.
- "Autisten met elkaar in contact brengen is net zoals delen door 0"
  zondag 14 november 2010 @ 22:27:16 #52
73232 De_Hertog
Aut bibat, aut abeat
pi_88719349
quote:
1s.gif Op zondag 14 november 2010 22:24 schreef wyccie het volgende:

[..]


Mijn god, de macht van social media. :{
Geef mij maar gewoon de postduif.
..zei ze op het grootste forum van Nederland.

Het ging overigens vooral om de macht van de naam Youp van 't Hek. Aldus Youp van 't Hek. :P
Mary had a little lamb
Then Mary had dessert
  zondag 14 november 2010 @ 22:27:53 #53
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_88719384
quote:
6s.gif Op zondag 14 november 2010 22:26 schreef MadMaster het volgende:

[..]



:D
Nee, heb niet geluisterd, zit te kloten met dance music via mengpaneel.
Daardoor ging ik met die T-Mobile commercial ook op m'n bek...
Het is van een oude videoband opgenomen en volgens mij heeft die persoon compleet wezenloos het filmpje online gezet zonder te luisteren :')
- "Autisten met elkaar in contact brengen is net zoals delen door 0"
  zondag 14 november 2010 @ 22:29:20 #54
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_88719498
quote:
1s.gif Op zondag 14 november 2010 22:27 schreef Nembrionic het volgende:

[..]



Het is van een oude videoband opgenomen en volgens mij heeft die persoon compleet wezenloos het filmpje online gezet zonder te luisteren :')
En ik post dat filmpje dan ook blind/doof... _O-
  zondag 14 november 2010 @ 22:29:27 #55
73232 De_Hertog
Aut bibat, aut abeat
pi_88719505
quote:
1s.gif Op zondag 14 november 2010 22:27 schreef Nembrionic het volgende:

[..]



Als je echt had opgelet dan had je gezien dat de klachten al ver voor Y van 't H begon te huilen :)
Waar dan? Ik kan me niet herinneren dat de T-Mobile helpdesk nu zo slecht stond aangeschreven, eigenlijk. Het bereik van T-Mobile was slecht, maar als het over helpdesks gaat heb ik vooral horrorverhalen over Ziggo gehoord :P
Mary had a little lamb
Then Mary had dessert
  zondag 14 november 2010 @ 22:32:31 #56
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_88719685
Mw. MM heeft onlangs een ander abonnement bij T-Mobile afgesloten en al na 4 correcties (verkeerde type abonnement, oude abonnement door laten lopen) was de boel geregeld... ;)
  zondag 14 november 2010 @ 22:33:09 #57
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_88719732
quote:
1s.gif Op zondag 14 november 2010 22:29 schreef De_Hertog het volgende:

[..]



Waar dan? Ik kan me niet herinneren dat de T-Mobile helpdesk nu zo slecht stond aangeschreven, eigenlijk. Het bereik van T-Mobile was slecht, maar als het over helpdesks gaat heb ik vooral horrorverhalen over Ziggo gehoord :P
Hier op Fok bijvoorbeeld :)
- "Autisten met elkaar in contact brengen is net zoals delen door 0"
  Moderator / KerstCrewQuizWinner zondag 14 november 2010 @ 22:42:20 #58
39237 crew  H_T
2733
pi_88720239
quote:
1s.gif Op zondag 14 november 2010 22:18 schreef Nembrionic het volgende:

[..]



Nou, gezien de vele, vele klachten over alle helpdesks van grote bedrijven geloof ik ook dat de klachten tov T-Mobile compleet terecht zijn.

Wat ik ook flauw vind is dat 'ie zegt dat er meerdere bedrijven zijn die het slecht doen. Toen er een paar keer gevraagd werd welke dat waren, wilde hij geen antwoord geven om vervolgens weer door te zagen over T-Mobile. Dat is natuurlijk ook nogal suf :')
De grootste bedrijven hebben ook de meeste klanten en dus waarschijnlijk ook de meeste mensen die bellen naar de helpdesk. Het zal dus makkelijker zijn 100 mensen te vinden die problemen hebben met T-Mobile dan 100 mensen die problemen hebben met de bakker om de hoek.

Natuurlijk maken ook helpdesks wel eens fouten. Maar als klant moet je ook wel enigszins mee werken en niet direct gaan zeuren dat je in de wacht hebt gehangen, dat het nummer zo duur is en dat je binnen een half uur een monteur thuis wilt hebben omdat je alles al hebt geprobeerd. Dan duurt het alleen maar langer voor de medewerker een diagnose kan stellen en het probleem dan of oplossen of doorsturen naar een andere afdeling, maar laat die beslissing als het even kan wel over aan die medewerker zelf.
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
  zondag 14 november 2010 @ 22:44:45 #59
73232 De_Hertog
Aut bibat, aut abeat
pi_88720373
quote:
1s.gif Op zondag 14 november 2010 22:33 schreef Nembrionic het volgende:

[..]



Hier op Fok bijvoorbeeld :)
Ik heb net even een zeer korte steekproef gedaan door eens te zoeken op t-mobile helpdesk, en echt vreemde dingen kom ik toch niet tegen. Inderdaad een paar keer 'de helpdesk kon me ook niet helpen' maar net zo vaak 'een telefoontje naar de helpdesk loste het op'. Niet heel anders voor andere bedrijven. En dan waren sommige problemen later alsnog opgelost en anderen nogal discutabel.

En dat was mijn punt, natuurlijk gaat er hier en daar wel eens iets mis en dat is erg vervelend, maar vóór Youps actie was de helpdesk van T-Mobile net zo goed als bij een ander willekeurig groot bedrijf. Nu komt iedereen die ooit een klacht had naar voren en mensen zoals jij, wyccie en ik die nooit problemen hadden niet, en dat vertekent het beeld nogal.
Mary had a little lamb
Then Mary had dessert
pi_88720565
quote:
12s.gif Op zondag 14 november 2010 22:27 schreef De_Hertog het volgende:
..zei ze op het grootste forum van Nederland.

Het ging overigens vooral om de macht van de naam Youp van 't Hek. Aldus Youp van 't Hek. :P
Hehe, touché.

Ik snap dat hele Twitter-gedoe ook helemaal niet. Weet niet wie wat waarop reageert enzovoorts.
  zondag 14 november 2010 @ 22:51:43 #61
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_88720701
HT, ik begrijp je reactie, maar als ik Chello of Hi (mijn providers) noodgedwongen bel, dan ben ik daarna ook blij voor de persoon aan de ander kant dat die niet tegenover me zit.

Bij Chello beginnen ze standaard met 'Mijn naam is ..., ik ben er om uw te helpen.' Standaard, dan heb je nog niets gezegd.
Na afloop eindigen ze standaard met 'Kan ik u nog ergens anders me van dienst zijn?'.

Tussendoor hebben ze vaak niets weten te bereiken, weten ze het niet, ligt het niet aan hen, zullen ze terug bellen (not!!) of spijt het ze heel erg, maar kunnen ze er niets aan doen. En dat à 10 cent per minuut.

Gisteren belde ik naar Hi, omdat mijn Blackberry gecrashed was.
Symptomen geschetst en gevraagd wat de meest gangbare oplossing kon zijn.
Technische dienst werd er bij gehaald (dus wachten...) en daarna wisten ze het nog steeds niet. Ze gingen immers alleen maar over het netwerk, niet over de toestellen... 8)7
Ik moest het toestel maar inleveren ter reparatie of vervanging, want waarschijnlijk was 'ie kapot.

Toen maar T for Telecom gebeld, die verwees me door naar een webpagina die ik zelf ook al had gecheckt (maar nogal omslachtig vond, het was alleen de enige optie...) en die mijn Blackberry inderdaad weer tot leven heeft gebracht.

Als ik Hi had moeten geloven, dan had ik weken zonder toestel gezeten...
Zo kan het dus ook.
  Moderator / KerstCrewQuizWinner zondag 14 november 2010 @ 22:51:52 #62
39237 crew  H_T
2733
pi_88720705
quote:
10s.gif Op zondag 14 november 2010 22:48 schreef wyccie het volgende:

[..]



Hehe, touché.

Ik snap dat hele Twitter-gedoe ook helemaal niet. Weet niet wie wat waarop reageert enzovoorts.
@wyccie Dat kan je onder andere aangeven met behulp van #hashtags over #onderwerpen. @wyccie geeft dan aan dat ik op een bericht van jou reageer en het gedeelte achter # waar het overgaat. Heb je het over de Formule 1-race die op dat moment gaande is dan zet je er bijvoorbeeld #F1 achter
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
pi_88720869
Ik wil best wat warme douches uitdelen.

GP: ik was de adapter van de oplader kwijt - kreeg kosteloos een nieuwe thuisgestuurd (met een bewaarhoes erbij).

H&M: altijd heel adequaat mijn vragen beantwoord en toen een keer een retourzending (van 140 euro of zo!) niet bij ze terug was gekomen (en ik het retour-briefje van de TNT kwijt was) was het geen probleem.

Triodos: een paar weken nadat ik een rekening had geopend werd ik gebeld om te evalueren of ik tevreden was.
  zondag 14 november 2010 @ 22:55:12 #64
81329 MadMaster
Schots en scheef...
  Moderator / KerstCrewQuizWinner zondag 14 november 2010 @ 22:58:09 #65
39237 crew  H_T
2733
pi_88721014
quote:
6s.gif Op zondag 14 november 2010 22:51 schreef MadMaster het volgende:
HT, ik begrijp je reactie, mar als ik Chello of Hi (mijn providers) noodgedwongen bel, dan ben ik daarna ook blij voor de persoon aan de ander kant dat die niet tegenover me zit.

Bij Chello beginnen ze standaard met 'Mijn naam is ..., ik ben er om uw te helpen.' Standaard, dan heb je nog niets gezegd.
Na afloop eindigen ze standaard met 'Kan ik u nog ergens anders me van dienst zijn?'.

Tussendoor hebben ze vaak niets weten te bereiken, weten ze het niet, ligt het niet aan hen, zullen ze terug bellen (not!!) of spijt het ze heel erg, maar kunnen ze er niets aan doen. En dat à 10 cent per minuut.

Gisteren belde ik naar Hi, omdat mijn Blackberry gecrashed was.
Symptomen geschetst en gevraagd wat de meest gangbare oplossing kon zijn.
Technische dienst werd er bij gehaald (dus wachten...) en daarna wisten ze het nog steeds niet. Ze gingen immers alleen maar over het netwerk, niet over de toestellen... 8)7
Ik moest het toestel maar inleveren ter reparatie of vervanging, want waarschijnlijk was 'ie kapot.

Toen maar T for Telecom gebeld, die verwees me door naar een webpagina die ik zelf ook al had gecheckt (maar nogal omslachtig vond, het was alleen de enige optie...) en die mijn Blackberry inderdaad weer tot leven heeft gebracht.

Als ik Hi had moeten geloven, dan had ik weken zonder toestel gezeten...
Zo kan het dus ook.
Bij de helpdesk waar ik werkte was het "Goedemiddag, u spreekt met (naam), waarmee kan ik u helpen?". Ik ben er om u te helpen is inderdaad wat overdreven. Dat hebben de medewerkers echter niet zelf bedacht: waarschijnlijk is het om te voldoen aan COPC-criteria of iets dergelijks zodat het management kan pochen dat ze een certificaat binnen hebben gehaald.

Het is vervelend dat Hi je niet kon helpen met je Blackberry, in zulk soort gevallen ben je mogelijk beter uit bij de helpdesk van de fabrikant van het toestel. Moeten die wel te bereiken zijn natuurlijk, maar ik denk bij zeer specifieke vragen dat de kans dat de fabrikant het weet beter is dan bij de netwerkbeheerder. Ik wist best hoe ik een Speedtouch 760 moest instellen om samen te kunnen werken met het netwerk, maar wist bijvoorbeeld niet hoe ik in de firewall van het modem een uitzondering moest maken zodat torrents werkten terwijl Alcatel je dat waarschijnlijk zo kan uitleggen
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
pi_88721043
quote:
1s.gif Op zondag 14 november 2010 22:51 schreef Hawaii_Tim het volgende:
@wyccie Dat kan je onder andere aangeven met behulp van #hashtags over #onderwerpen. @wyccie geeft dan aan dat ik op een bericht van jou reageer en het gedeelte achter # waar het overgaat. Heb je het over de Formule 1-race die op dat moment gaande is dan zet je er bijvoorbeeld #F1 achter
Maar als je dan zo'n twitterpagina van iemand ziet, reageren er verschillende mensen op verschillende onderwerpen en dan weet je alsnog niet waar ze het over hebben. Of misschien ben ik wel te simpel. :P
  zondag 14 november 2010 @ 23:00:34 #67
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_88721129
quote:
1s.gif Op zondag 14 november 2010 22:58 schreef wyccie het volgende:

[..]


Maar als je dan zo'n twitterpagina van iemand ziet, reageren er verschillende mensen op verschillende onderwerpen en dan weet je alsnog niet waar ze het over hebben. Of misschien ben ik wel te simpel. :P
Als je zelf geen Twitter-account hebt en alle personen die een gesprek voeren niet volgt (moet je instellen), zie je de samenhang niet en is het chaos.
Soms trouwensook met Twitter-account en volgelingen... :D
  zondag 14 november 2010 @ 23:02:08 #68
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_88721212
quote:
1s.gif Op zondag 14 november 2010 22:58 schreef Hawaii_Tim het volgende:

[..]

Het is vervelend dat Hi je niet kon helpen met je Blackberry, in zulk soort gevallen ben je mogelijk beter uit bij de helpdesk van de fabrikant van het toestel. Moeten die wel te bereiken zijn natuurlijk, maar ik denk bij zeer specifieke vragen dat de kans dat de fabrikant het weet beter is dan bij de netwerkbeheerder. Ik wist best hoe ik een Speedtouch 760 moest instellen om samen te kunnen werken met het netwerk, maar wist bijvoorbeeld niet hoe ik in de firewall van het modem een uitzondering moest maken zodat torrents werkten terwijl Alcatel je dat waarschijnlijk zo kan uitleggen
Blackberry is telefonisch niet bereikbaar, dus dat is geen optie.
Het gaat mij om het gemak waarmee helpdesks je proberen af te poeieren, terwijl er wel oplossingen zijn, maar die dragen ze net niet aan...
  Moderator / KerstCrewQuizWinner zondag 14 november 2010 @ 23:04:37 #69
39237 crew  H_T
2733
pi_88721325
quote:
1s.gif Op zondag 14 november 2010 22:58 schreef wyccie het volgende:

[..]


Maar als je dan zo'n twitterpagina van iemand ziet, reageren er verschillende mensen op verschillende onderwerpen en dan weet je alsnog niet waar ze het over hebben. Of misschien ben ik wel te simpel. :P
Met een eigen Twitterpagina heb je er minder last van, zoals MM ook al zegt. Je ziet dan alleen nog de algemene updates en updates die gericht zijn aan jou of iemand die jij ook volgt. Ook zie je dan updates van iedereen onder elkaar staan, dus als twee mensen met elkaar praten zie je op een pagina de berichten van allebei staan :)
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
pi_88721366
Goeieavond allemaal. :W
"Any officer who goes into action without his sword is improperly dressed." - "Mad Jack" Churchill DSO MC
  zondag 14 november 2010 @ 23:06:36 #71
81329 MadMaster
Schots en scheef...
  zondag 14 november 2010 @ 23:12:25 #72
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_88721612
quote:
# 331 iamredleader 39.868
# 337 Cobra4 39.571
Heren, scherp blijven de komende weken...
pi_88721750
quote:
6s.gif Op zondag 14 november 2010 23:06 schreef MadMaster het volgende:

[..]



:W
En wat vind jij van Veterans Day? ;)
Zo als met veel zaken in de USA zijn ze ook met Veterans Day veel te ver doorgeschoten.

Ik zie het liever op de manier waarop men het in GB en NL doet.
"Any officer who goes into action without his sword is improperly dressed." - "Mad Jack" Churchill DSO MC
pi_88721760
quote:
6s.gif Op zondag 14 november 2010 23:12 schreef MadMaster het volgende:

[..]

Heren, scherp blijven de komende weken...
:D
"Any officer who goes into action without his sword is improperly dressed." - "Mad Jack" Churchill DSO MC
  zondag 14 november 2010 @ 23:27:58 #75
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_88722271
quote:
1s.gif Op zondag 14 november 2010 23:15 schreef Cobra4 het volgende:

[..]



Zo als met veel zaken in de USA zijn ze ook met Veterans Day veel te ver doorgeschoten.

Ik zie het liever op de manier waarop men het in GB en NL doet.
Good answer...

Ik ga plat, moet morgen weer werken... :{
pi_88722388
quote:
6s.gif Op zondag 14 november 2010 23:27 schreef MadMaster het volgende:

[..]



Good answer...

Ik ga plat, moet morgen weer werken... :{
Weltrusten MM. :W
"Any officer who goes into action without his sword is improperly dressed." - "Mad Jack" Churchill DSO MC
pi_88723005
"Any officer who goes into action without his sword is improperly dressed." - "Mad Jack" Churchill DSO MC
  zondag 14 november 2010 @ 23:51:10 #78
111382 Ofyles2
Bestemming: onbekend
pi_88723629
quote:
1s.gif Op zondag 14 november 2010 22:13 schreef Nembrionic het volgende:

[..]



Het is het ultieme Coca Cola-gevoel alleen dan een stuk beter uitgevoerd. Dat mag best een traan waard zijn :)
Dat dus. :Y
"Any officer who goes into action without his sword is improperly dressed." - "Mad Jack" Churchill DSO MC
pi_88727405
maandag :{

goedemorgen c_/
Nobody expects the Spanish Inquisition!
pi_88727489
Maandag :)
Mogguh c_/
pi_88727492
quote:
Op zondag 14 november 2010 23:12 schreef MadMaster het volgende:
Heren, scherp blijven de komende weken...
:D ben benieuwd!
pi_88727588
Mogguh Jojo en Red. :W
"Any officer who goes into action without his sword is improperly dressed." - "Mad Jack" Churchill DSO MC
  maandag 15 november 2010 @ 08:08:48 #84
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_88727733
Pffff, vroeg naar bed gegaan voor het eerst en geen oog dicht gedaan. Het wordt een lange dag, vrees ik...
pi_88727755
quote:
Op maandag 15 november 2010 08:08 schreef MadMaster het volgende:
Pffff, vroeg naar bed gegaan voor het eerst en geen oog dicht gedaan. Het wordt een lange dag, vrees ik...
Mogguh MM. :W

Dan moet je tips vragen aan Red. Die is hier de expert in vroeg gaan slapen.
"Any officer who goes into action without his sword is improperly dressed." - "Mad Jack" Churchill DSO MC
pi_88727950
quote:
1s.gif Op maandag 15 november 2010 08:11 schreef Cobra4 het volgende:

[..]

Mogguh MM. :W

Dan moet je tips vragen aan Red. Die is hier de expert in vroeg gaan slapen.
_O-

pas maar op, als je alles opvolgt heb je zo een kind :P
Nobody expects the Spanish Inquisition!
pi_88728171
quote:
1s.gif Op maandag 15 november 2010 08:11 schreef Cobra4 het volgende:
Dan moet je tips vragen aan Red. Die is hier de expert in vroeg gaan slapen.
You rang, m'lord? :z
pi_88728180
quote:
1s.gif Op maandag 15 november 2010 08:31 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
_O-

pas maar op, als je alles opvolgt heb je zo een kind :P
Mjah, ik kan het aanbevelen :+
pi_88728217
quote:
Op maandag 15 november 2010 08:50 schreef iamredleader het volgende:

[..]


You rang, m'lord? :z
Yep, MM heeft je nodig. :)
"Any officer who goes into action without his sword is improperly dressed." - "Mad Jack" Churchill DSO MC
  maandag 15 november 2010 @ 09:44:04 #90
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_88729219
Goedemorgen :W :W
Make love, not war ☮
pi_88730395
quote:
Op maandag 15 november 2010 09:44 schreef Diaan73 het volgende:
Goedemorgen :W :W
Goeiemorgen Diaan. :W
"Any officer who goes into action without his sword is improperly dressed." - "Mad Jack" Churchill DSO MC
  maandag 15 november 2010 @ 11:43:30 #92
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_88732426
:W

Stilletjes hier.

ik ben daar ook debet aan, druk op het werk...
Make love, not war ☮
pi_88732544
quote:
Op maandag 15 november 2010 11:43 schreef Diaan73 het volgende:
:W

Stilletjes hier.

ik ben daar ook debet aan, druk op het werk...
Schandalig! ;)
"Any officer who goes into action without his sword is improperly dressed." - "Mad Jack" Churchill DSO MC
  maandag 15 november 2010 @ 11:54:12 #94
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_88732751
quote:
1s.gif Op maandag 15 november 2010 11:48 schreef Cobra4 het volgende:

[..]

Schandalig! ;)
Het zou verboden moeten worden!!
Make love, not war ☮
pi_88732941
quote:
Op maandag 15 november 2010 11:54 schreef Diaan73 het volgende:

[..]

Het zou verboden moeten worden!!
Ga morgen staken! Oh nee, dat doen andere werknemers dan al.
"Any officer who goes into action without his sword is improperly dressed." - "Mad Jack" Churchill DSO MC
  maandag 15 november 2010 @ 12:03:42 #96
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_88733119
quote:
1s.gif Op maandag 15 november 2010 11:59 schreef Cobra4 het volgende:

[..]

Ga morgen staken! Oh nee, dat doen andere werknemers dan al.
Morgen is mn vrije dag *O*

Vrijdagmiddag ben ik vrij ivm verjaardag *O* Deze week dus maar 2,5 dag werken.
Make love, not war ☮
pi_88733150
quote:
Op maandag 15 november 2010 12:03 schreef Diaan73 het volgende:

[..]

Morgen is mn vrije dag *O*

Vrijdagmiddag ben ik vrij ivm verjaardag *O* Deze week dus maar 2,5 dag werken.
Dan moet je morgen wel naar de Coen en Sander show luisteren! De drie dj's voor Serious Request worden dan bekend gemaakt.
"Any officer who goes into action without his sword is improperly dressed." - "Mad Jack" Churchill DSO MC
  maandag 15 november 2010 @ 12:07:48 #98
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_88733284
quote:
1s.gif Op maandag 15 november 2010 12:04 schreef Cobra4 het volgende:

[..]

Dan moet je morgen wel naar de Coen en Sander show luisteren! De drie dj's voor Serious Request worden dan bekend gemaakt.
Morgenavond? Of vrijdag? Vrijdag gaat het denk ik niet lukken, morgenavond misschien wel.. wel druk tijdstip altijd, maar dan wel vaak de radio in de keuken aan.
Make love, not war ☮
pi_88733337
quote:
Op maandag 15 november 2010 12:07 schreef Diaan73 het volgende:

[..]

Morgenavond? Of vrijdag? Vrijdag gaat het denk ik niet lukken, morgenavond misschien wel.. wel druk tijdstip altijd, maar dan wel vaak de radio in de keuken aan.
Morgenavond. :)
"Any officer who goes into action without his sword is improperly dressed." - "Mad Jack" Churchill DSO MC
  maandag 15 november 2010 @ 12:19:08 #100
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_88733696
quote:
1s.gif Op maandag 15 november 2010 12:08 schreef Cobra4 het volgende:

[..]

Morgenavond. :)
Okay. Ik ga het proberen te onthouden. :Y Ben wel benieuwd eigenlijk.
Make love, not war ☮
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')