quote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:Het meet idee:
Gezellig met z'n allen low budget Sinterklaas vieren. Allemaal 5 cadeautjes mee van een euro per stuk en daar doen we een spel mee. Vind je het leuk te komen, PM dan even naar marijkezwolleLocatie is nog onbekend, maar ik stel mijn huis in Zwolle ter beschikking. Datum: Zaterdag 27 november , zodat iedereen ook thuis Sinterklaas kan vieren
Ik was ook voor hamilton maar dat was wel een lastigequote:
was idd een hele lastigequote:Op zondag 14 november 2010 15:49 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik was ook voor hamilton maar dat was wel een lastige
FIIIIIIIpo
yupquote:Op zondag 14 november 2010 15:52 schreef friemelaar het volgende:
GF, is dat 2e nummer op jullie site een mobielnummer ?
preciesquote:Op zondag 14 november 2010 15:52 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
was idd een hele lastige![]()
zolang Alonso het maar niet is
ahjoh volgend jaarquote:Op zondag 14 november 2010 15:53 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ikke Sutil maar dat duurt nog wel een tijdje als hij geluk heeft
die is ook goedquote:Op zondag 14 november 2010 15:53 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ikke Sutil maar dat duurt nog wel een tijdje als hij geluk heeft
Goed Bezigquote:Op zondag 14 november 2010 15:53 schreef goldfinger1963 het volgende:
wiki is ook weer bijgewerkt![]()
en de OP heb ik ook vernieuwd
We zullen zienquote:Op zondag 14 november 2010 15:54 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ahjoh volgend jaar
nieuwe rondes nieuwe regels nieuwe kansen
Daarom ookquote:
bekendequote:
heehoi john Trevoltaquote:
ben benieuwd wat ze nou weer gaan veranderenquote:Op zondag 14 november 2010 15:54 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ahjoh volgend jaar
nieuwe rondes nieuwe regels nieuwe kansen
GVquote:
waarschijnlijk hoeven ze ook niet meer banden te wisselenquote:Op zondag 14 november 2010 15:57 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ben benieuwd wat ze nou weer gaan veranderen
hoihoiquote:
Gierrrrrrrquote:
heey friemquote:
Niet doen dan is dit topic zo snel volquote:Op zondag 14 november 2010 16:03 schreef Symphonic het volgende:
Als ik mijn hoofd op mijn toetsenbord leg slaap ik
heb ik nu ook, maar dat heb ik ook als ik staquote:Op zondag 14 november 2010 16:03 schreef Symphonic het volgende:
Als ik mijn hoofd op mijn toetsenbord leg slaap ik
symquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
giertjequote:
de pitstops maken het nou juist spannendquote:Op zondag 14 november 2010 15:59 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
waarschijnlijk hoeven ze ook niet meer banden te wisselenzodat er helemaal geen pitstops meer hoeven maken
welke test?quote:
protestquote:
niks van gemerktquote:
ik dus ookquote:
hij postte test, en even later was het weer weg, en dat merkte ik op dus ik dacht, ik post het, weet ook niet waaromquote:
jouw browser kent mijquote:Op zondag 14 november 2010 16:09 schreef Symphonic het volgende:
[..]
protest
Ik prbeerde de post van friemelaar te quoten maar dan steigert mijn browser
ik las er idd ook al een topic over in GC een week geleden OID, nog niks van gemerktquote:
Welke gebruik je dan?quote:Op zondag 14 november 2010 16:16 schreef Symphonic het volgende:
Mijn browser is nu helemaal gecrasht
iron ken ik heulemaal nietquote:
quote:
dat is een chrome kloon.quote:
quote:Op zondag 14 november 2010 16:23 schreef TheFamousMan het volgende:
nee, ik vind dit niet als eerste van m'n vrienden leuk
aanrader dusquote:Op zondag 14 november 2010 16:24 schreef Symphonic het volgende:
[..]
dat is een chrome kloon.
Ik heb er nooit problemen mee, maar het weigert nu dienst en ik heb geen zin om te rebooten
ferrariquote:
link doet het nietquote:Op zondag 14 november 2010 16:31 schreef friemelaar het volgende:
Als ik het zo bekijk was een omleiding van 5 kwartier nog niet eens zo heel slecht
oh, nu wel, internet deed gewoon kutquote:
huh?quote:Op zondag 14 november 2010 16:23 schreef TheFamousMan het volgende:
nee, ik vind dit niet als eerste van m'n vrienden leuk
quote:De burgemeesters van de gemeenten Borsbeek, Boechout en Hemiksem hebben het gemeentelijk rampenplan afgekondigd. Heist-op-Den-Berg en Antwerpen zijn momenteel in operationele coördinatie. Verder zijn er nog kritieke punten gesignaleerd in Mol, Geel, Retie, Willebroek en Ranst.
dat is dichtbijquote:
gelukkig valt het hier dan meequote:Op zondag 14 november 2010 16:52 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Bij die afsluiting van gisteren dus........
quote:Op zondag 14 november 2010 16:06 schreef DaMart het volgende:
Phuckpost!Stond mijn webcam weer aan? Zal mijn vrouw blij mee zijn...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
laters pgrquote:
ferbquote:
ik heb nog wel het een en ander voor jequote:
GMTAquote:Op zondag 14 november 2010 17:28 schreef Giertje het volgende:
[..]
ik heb nog wel het een en ander voor je
Mijnes ligt er nogquote:
quote:Op zondag 14 november 2010 17:28 schreef Giertje het volgende:
[..]
ik heb nog wel het een en ander voor je
flesquote:Op zondag 14 november 2010 17:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mijnes ligt er nogEn hij ligt me niet in de weg
werkster komt pas over 2 wekenquote:Op zondag 14 november 2010 17:30 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
dat doe je zelf maar, of je geeft je werkster opdracht
Regel een ander.quote:
doe ik ook wel ik stoor me der niet aanquote:
smakelijk lovelyquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 14 november 2010 17:35 schreef Ferb het volgende:
gourmetten
Doe maar lekkerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 14 november 2010 17:35 schreef Ferb het volgende:
gourmetten
ik ben al onderwegSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Het gaat er niet om wat mensen over je zeggen,
Maar hoe je ermee omgaat !
Een geschreven woord komt anders over dan een gesproken woord.
eet smakelijkquote:
Ik zeg inlijsten en ophangenquote:Op zondag 14 november 2010 18:27 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Ik heb de ultieme win-brief gekregen.
In onze flat wonen een aantal kakkers, waarvan het huis gekocht is door pa en ma en zij er gratis in mogen wonen. Nu hebben ze dus ook een hobby-vereniging opgericht, waarin ze huiseigenaartje kunnen spelen (ja, zo'n VvE). Nu ken ik de leden daarin en iedereen in de flat vind ze al lachwekkend.
Vandaag hebben we dus een brief gehad met een officieel logo, dure aanhef, etc ontvangen, waarin we worden gewaarschuwd om niet meer een vuilniszak op de overloop te laten staan. Nu deed toch al bijna niemand dat (en zelfs dan, ga dan gewoon als het een dag staat, of stinkt, even aanbellen en vragen of het weg kan.. Zo eng zijn mensen nu ook weer niet), ik denk dat ik in twee maanden er twee heb gezien op mijn overloop. Maar toch moet er een dure brief uit waarin ze dreigen mensen uit te zetten als het niet ophoud. Yeah... right. Alsof de woningbouw er niet wat over te zeggen heeft. Duidelijk tijd teveel.
Buurman en ik hebben er al om gelachen vandaag. Kerel, dit ga je toch niet menen.quote:
Kan je zien hoeveel ballen die lui hebben, nou ja hoeveel eerder het gebrek er aanquote:Op zondag 14 november 2010 18:30 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Buurman en ik hebben er al om gelachen vandaag. Kerel, dit ga je toch niet menen.
Onze theorie is dat ze even moeten laten weten dat ze nog bestaan en invloed hebben. En hoe anders dan een mooie standaard-dreigbrief met een kek logo'tje!quote:Op zondag 14 november 2010 18:31 schreef Trevland het volgende:
[..]
Kan je zien hoeveel ballen die lui hebben, nou ja hoeveel eerder het gebrek er aan
Verander je zelf even in een milieuactivist en stuur ze een brief terug dat je dit papierverspilling vindquote:Op zondag 14 november 2010 18:33 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Onze theorie is dat ze even moeten laten weten dat ze nog bestaan en invloed hebben. En hoe anders dan een mooie standaard-dreigbrief met een kek logo'tje!
gewoon met de hele flat allemaal vuilniszakken bij hun voor de deur dumpen en dan de woningbouw bellenquote:Op zondag 14 november 2010 18:27 schreef Woeste_Woerd het volgende:
In onze flat wonen een aantal kakkers, waarvan het huis gekocht is door pa en ma en zij er gratis in mogen wonen. Nu hebben ze dus ook een hobby-vereniging opgericht, waarin ze huiseigenaartje kunnen spelen (ja, zo'n VvE). Nu ken ik de leden daarin en iedereen in de flat vind ze al lachwekkend.
Vandaag hebben we dus een brief gehad met een officieel logo, dure aanhef, etc ontvangen, waarin we worden gewaarschuwd om niet meer een vuilniszak op de overloop te laten staan. Nu deed toch al bijna niemand dat (en zelfs dan, ga dan gewoon als het een dag staat, of stinkt, even aanbellen en vragen of het weg kan.. Zo eng zijn mensen nu ook weer niet), ik denk dat ik in twee maanden er twee heb gezien op mijn overloop. Maar toch moet er een dure brief uit waarin ze dreigen mensen uit te zetten als het niet ophoud. Yeah... right. Alsof de woningbouw er niet wat over te zeggen heeft. Duidelijk tijd teveel.
Gutteguttegut, moeten de jochies weer wat aandachtquote:Op zondag 14 november 2010 18:27 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Ze kunnen niemand uitzetten. Dit is gedeelde huur / koopwoningen wat in dit complex zit. Ze kunnen hooguit een klacht indienen bij de woningbouw, wat wij (als bewoners) ook kunnen. Daarom neemt niemand het ook echt serieus denk ik.quote:Op zondag 14 november 2010 18:56 schreef MPG het volgende:
[..]
Gutteguttegut, moeten de jochies weer wat aandacht?
En sinds wanneer kunnen zij iemand uitzetten? Of zijn zij (en dus niet hun pappie) eigenaar van het pand?
Sterker nog, ze zijn al 5 weken bezig om één van de twee voordeuren te repareren.quote:Op zondag 14 november 2010 18:57 schreef MPG het volgende:
Overigens, WW, is er niet nog wat achterstallig onderhoud ofzo, waar je die VvE-spelertjes voor aansprakelijk kunt stellen?
quote:Op zondag 14 november 2010 19:06 schreef TheFamousMan het volgende:
Ben ik weer!
net een maaltijd achter de rug, tijdens de koffie verwerken
quote:
quote:
Ik weet, kan er ook weinig aan doenquote:
quote:Op zondag 14 november 2010 19:16 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik weet, kan er ook weinig aan doen
Altijdquote:
Ik gebruik ook FF maar dat weet ik ook nietquote:Op zondag 14 november 2010 19:16 schreef Symphonic het volgende:
Weet iemand hier toevallig welke 2 getallen ik moet veranderen in de config van FF om alt+s te laten werken. Ik heb het werl geweten, maar ben het even kwijt
hoooiquote:
Wat zou het dan moeten doen?quote:Op zondag 14 november 2010 19:16 schreef Symphonic het volgende:
Weet iemand hier toevallig welke 2 getallen ik moet veranderen in de config van FF om alt+s te laten werken. Ik heb het werl geweten, maar ben het even kwijt
Hey Gierquote:
Op http://forums.mozillazine.org/viewtopic.php?t=446830 kun je lezen over de redenen dat het veranderd is.quote:Op zondag 14 november 2010 19:16 schreef Symphonic het volgende:
normaal als ik een post invoer gebruik ik alt S, maar dat werkt nu niet.quote:Op zondag 14 november 2010 19:17 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Wat zou het dan moeten doen?
[..]
Hey Gier
quote:
quote:
Niet dat ik het weetquote:Op zondag 14 november 2010 19:27 schreef LovelyLady het volgende:
Zeg is dit het muziektopic ofzow?
* LovelyLady gaat een latte macchiato maken
Doeiiiiiquote:Op zondag 14 november 2010 19:41 schreef Trevland het volgende:
Maar ik ga jullie verlaten, Bis Later Lui![]()
Bis späterquote:Op zondag 14 november 2010 19:41 schreef Trevland het volgende:
Maar ik ga jullie verlaten, Bis Later Lui![]()
ik heb net een gaaf zoek en vind spel afgerondquote:Op zondag 14 november 2010 20:03 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
avond
ik twijfel heel erg: wel gamen... of niet
Dat soort spellen haat ikquote:Op zondag 14 november 2010 20:03 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik heb net een gaaf zoek en vind spel afgerond
Wat speel jij dan graag?quote:
puzzeltjes en wegklikgamesquote:
ja die speel ik ook wel eens, als ik me echt verveelquote:Op zondag 14 november 2010 20:14 schreef Symphonic het volgende:
Ik speel de spellen van Zylom, daar zitten echt hele gave tussen
Tof, Berlijn moet een hele mooie stad zijnquote:Op zondag 14 november 2010 20:46 schreef Enfermera het volgende:
Avond!
Pfoeeehhh net alles klaar, afgewassen, stofgezogenMaar het was supergezellig.
Vooral familie van mn man, maar had niet anders verwacht eik
Mn ouders waren er wel btw.
![]()
En we hebben echt onwijs veel geld gekregenWe hebben het nu expres in een envelop zitten, ik heb altijd het idee dat als we het storten dat het verdwijnt in het niets, rekeningen enzo
Dus hiervan gaan we, als we andere rekeningen kunnen afbetalen, binnenkort naar Berlijn, de tentoonstelling van Hitler bekijken daar
![]()
Hoe ist hier?
Ja, het is een superstadquote:Op zondag 14 november 2010 20:48 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Tof, Berlijn moet een hele mooie stad zijn
Ennnnn Sympie gaat een biertje tappenquote:Op zondag 14 november 2010 20:45 schreef Symphonic het volgende:
[..]
en wij gaan over twee weken weer een biertje drinken
ik heb wel een perfect draftquote:Op zondag 14 november 2010 20:52 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ennnnn Sympie gaat een biertje tappen
Troelala
Troelala
Van de 166 stations die Berlijn heeft (!!) heb ik er 'pas' 29, dus ja, ik zal er ook nog wel een paar keer heen gaanquote:Op zondag 14 november 2010 20:51 schreef Enfermera het volgende:
Ja, het is een superstad![]()
Ben er al een keer geweest, ongelofelijk. Het is heel raar; bij ons hebben steden meestal 1 of 2 centra, niet meer. Berlijn heeft er echt zóveel.
Haha ja preciesquote:Op zondag 14 november 2010 20:59 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Van de 166 stations die Berlijn heeft (!!) heb ik er 'pas' 29, dus ja, ik zal er ook nog wel een paar keer heen gaan
doe eens normaal, het is geen ONZquote:Op zondag 14 november 2010 21:07 schreef TheFamousMan het volgende:
wowowowo, er komt ineens tempo in
ja, wij gaan nooit zo snelquote:
quote:
quote:
het is dat anders haar usernaam te lang werd, anders had ze echt MarijkeHardenberg-West gehetenquote:
Nja, maar dat staat haar ook niet echt hoorquote:Op zondag 14 november 2010 21:18 schreef Symphonic het volgende:
het is dat anders haar usernaam te lang werd, anders had ze echt MarijkeHardenberg-West geheten
poe hee!quote:Op zondag 14 november 2010 21:19 schreef TheFamousMan het volgende:
ik zit ff aan m'n levenloze curry-topic te werken van [#2]Match jij bij Fok!? en dan kom ik om het kwartier terug, en zijn er weer 3 pagina's bij ofzo
quote:
ik haat dat topic, maar ja, ik moet mensen vermakenquote:
quote:Op zondag 14 november 2010 21:19 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nja, maar dat staat haar ook niet echt hoor
het is toch je eigen topic?quote:Op zondag 14 november 2010 21:20 schreef TheFamousMan het volgende:
ik haat dat topic, maar ja, ik moet mensen vermaken
Over OCD gesprokenquote:Op zondag 14 november 2010 21:20 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
[..]
ik haat dat topic, maar ja, ik moet mensen vermaken
wist ik eigenlijk al waar jij vandaan moet komen?quote:
Heerhugowaardquote:Op zondag 14 november 2010 21:23 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
wist ik eigenlijk al waar jij vandaan moet komen?
ohjaniet zo ver van Schiphol
jup, maar ik verveel me anders toch maar, voel me nogal brak, dus Fok! ik maarquote:Op zondag 14 november 2010 21:21 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
het is toch je eigen topic?
Hoorn-Heerhugowaard is echt stukken minder ver dan Hardenberg-Zwolle hoorquote:
hey daar woon ikquote:Op zondag 14 november 2010 21:27 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Hoorn-Heerhugowaard is echt stukken minder ver dan Hardenberg-Zwolle hoor
het is inderdaad best nog wel een eind rijden, maar ik heb hele goede herinneringen aan Hardenbergquote:Op zondag 14 november 2010 21:27 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Hoorn-Heerhugowaard is echt stukken minder ver dan Hardenberg-Zwolle hoor
slaap lekkerquote:Op zondag 14 november 2010 21:30 schreef Enfermera het volgende:
Ik ben kapot. Ga lekker pitten, morgen weer vroeg op om te werkenTrusten allen
quote:Op zondag 14 november 2010 21:28 schreef Symphonic het volgende:
[..]
het is inderdaad best nog wel een eind rijden, maar ik heb hele goede herinneringen aan HardenbergEn Zwolle ook, daar is een hotel met mijn achternaam, daar hebben we een keer een naamdag gehad, was echt heel tof
Slaap lekkerquote:Op zondag 14 november 2010 21:30 schreef Enfermera het volgende:
Ik ben kapot. Ga lekker pitten, morgen weer vroeg op om te werkenTrusten allen
volgens mij in de buurt van het stationquote:Op zondag 14 november 2010 21:30 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
die ene midden in een oude wijk, of die ene vlakbij het station?
Ik niet hoor, ik woon in de vierde namelijkquote:
ik bedenk me nu dat ze dat allebei eigenlijk wel zijnquote:Op zondag 14 november 2010 21:32 schreef Symphonic het volgende:
volgens mij in de buurt van het station
gewoon een thuiswedstrijd voor jequote:Op zondag 14 november 2010 21:34 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik niet hoor, ik woon in de vierde namelijk
begint met een Fquote:Op zondag 14 november 2010 21:35 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ik bedenk me nu dat ze dat allebei eigenlijk wel zijn
Tof man!quote:
van nummer 2 naar nummer 4quote:
Suikerbeeeeeeeeebquote:
Daar in de buurt is mijn bet-overgrootvader trouwens nog Stationschef geweestquote:
Ah het zit dus in het bloedquote:Op zondag 14 november 2010 21:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Daar in de buurt is mijn bet-overgrootvader trouwens nog Stationschef geweest
quote:Op zondag 14 november 2010 21:47 schreef suikertaartje het volgende:
Nu nog maar 2 Toy Story poppetjes
Ja, omdat we er nu 14 hebbenquote:
Zozo, jij bent druk geweestquote:Op zondag 14 november 2010 21:47 schreef suikertaartje het volgende:
Nu nog maar 2 Toy Story poppetjes
Slaap Lekkerquote:Op zondag 14 november 2010 21:48 schreef LovelyLady het volgende:
Lieverdjes.... ik ga naar bed... morgen weer vroeg op![]()
Fijn dromen liefje!quote:Op zondag 14 november 2010 21:48 schreef LovelyLady het volgende:
Wie wat waar wanneer en waarom?quote:Op zondag 14 november 2010 21:48 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, omdat we er nu 14 hebben
Slaap lekkerquote:Op zondag 14 november 2010 21:48 schreef LovelyLady het volgende:
Eigenlijk niet eens echt neequote:
Ja nou weet ik nog niksquote:
Dat is nog eens een geluk hebbenquote:Op zondag 14 november 2010 21:50 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Eigenlijk niet eens echt nee![]()
We kregen elke keer een andere en nu vandaag van alemaal familie nog anderen erbij die we nog niet hadden
http://www.ah.nl/toystoryquote:Op zondag 14 november 2010 21:52 schreef MPG het volgende:
Ja nou weet ik nog niks!
Iets met Toy Story en dingies, maar watvoor dingies, en hoe kom je eraan, en hoe kom je ervanaf? enzo?
Oeh oeh oeh oeh jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaquote:Op zondag 14 november 2010 21:59 schreef Symphonic het volgende:
Wij hebben nu TS 3 op DVD
Van de week maar een keer kijken
* MPG kruipt onder zijn steen vandaan...quote:
Dit:quote:Op zondag 14 november 2010 22:00 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Oeh oeh oeh oeh jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa![]()
Dan ga je dat liedje ook meer waarderen, heus
Master Phred Glimstonequote:Op zondag 14 november 2010 22:00 schreef MPG het volgende:
[..]
* MPG kruipt onder zijn steen vandaan...Dat is écht compleet langs mij heen gegaan
!
Jaquote:
Totoro is in therequote:Op zondag 14 november 2010 21:59 schreef Symphonic het volgende:
Wij hebben nu TS 3 op DVD
Van de week maar een keer kijken
Ik geef gewoon overal antwoord opquote:Op zondag 14 november 2010 22:07 schreef Dr_Flash het volgende:
Waar ik me zo KAPOT aan kan ergeren he. Mensen die een vragende zin afsluiten met een punt. In plaats van met een vraagteken. Dan impliceer je in feite dat je weliswaar een vraag stelt, maar eigenlijk te belazerd bent om naar het antwoord te luisteren![]()
Good luckquote:Op zondag 14 november 2010 22:08 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik geef gewoon overal antwoord op
Jaa, ik zag hem, ik zag hemquote:
Zo. Dat zal hem leren.quote:Op zondag 14 november 2010 22:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Good luck
Het treinpics, -nieuws en -praattopic, deel 271
You've got a friend in me is voor mij TSquote:Op zondag 14 november 2010 22:00 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Oeh oeh oeh oeh jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa![]()
Dan ga je dat liedje ook meer waarderen, heus
quote:
was je voor ferrai?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nee echt, ik haat herfst maar voetbal meer
quote:Op zondag 14 november 2010 22:17 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
gewoon altijd ons roepen
![]()
dan leert hij het wel af
en dan niet die uitvoeringquote:Op zondag 14 november 2010 22:17 schreef Symphonic het volgende:
[..]
You've got a friend in me is voor mij TS
ik kan tegen jou toch niet nee zeggen, snoetquote:
quote:Op zondag 14 november 2010 22:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jij komt me wel redden he ST?
![]()
*Beetje tussen borsten van ST gaat liggen
quote:Op zondag 14 november 2010 22:18 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
was je voor ferrai?Nope, ben voor Sutil maar dan nog, vond niet echt veel actie plaats vindenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
* wel.o.k op zoek gaat naar een klus bij zwollequote:Op zondag 14 november 2010 22:20 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ik kan tegen jou toch niet nee zeggen, snoet![]()
jammer dat je niet op de meet komt, dan zou ik je echt gaan voorlezen![]()
Hem wel en mij nietquote:Op zondag 14 november 2010 22:20 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ik kan tegen jou toch niet nee zeggen, snoet![]()
jammer dat je niet op de meet komt, dan zou ik je echt gaan voorlezen![]()
Ja hoor, jou altijdquote:Op zondag 14 november 2010 22:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jij komt me wel redden he ST?
![]()
*Beetje tussen borsten van ST gaat liggen
gewoon komenquote:Op zondag 14 november 2010 22:21 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
* wel.o.k op zoek gaat naar een klus bij zwolle
Ja, want dat is namelijk van wokkeltje en mijquote:
En dan te bedenken dat dat al weer bijna een jaar geleden isquote:Op zondag 14 november 2010 22:23 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, want dat is namelijk van wokkeltje en mij![]()
En jij mocht al tanden met me poetsen. En een badkamer
je was me net voor...quote:Op zondag 14 november 2010 22:24 schreef PiRANiA het volgende:
Ik dacht dat sebasser een frequent KSC-bezoeker was, daarom even een crosspost:
Sebagger herdenk-nachtbagger-topic!
slaap zachtquote:
Klopt. Thanks dat je het hier ff meldtquote:Op zondag 14 november 2010 22:24 schreef PiRANiA het volgende:
Slaap lekker WOK.quote:
BCDEFGHIJKLMNOPQRSTUVWXYZ?quote:
Goed puntquote:Op zondag 14 november 2010 22:24 schreef PiRANiA het volgende:
. Hoi.quote:
hoezo dat?quote:
trusten trevquote:
bekendequote:
trusten STquote: