gewoon met de hele flat allemaal vuilniszakken bij hun voor de deur dumpen en dan de woningbouw bellenquote:Op zondag 14 november 2010 18:27 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Ik heb de ultieme win-brief gekregen.
In onze flat wonen een aantal kakkers, waarvan het huis gekocht is door pa en ma en zij er gratis in mogen wonen. Nu hebben ze dus ook een hobby-vereniging opgericht, waarin ze huiseigenaartje kunnen spelen (ja, zo'n VvE). Nu ken ik de leden daarin en iedereen in de flat vind ze al lachwekkend.
Vandaag hebben we dus een brief gehad met een officieel logo, dure aanhef, etc ontvangen, waarin we worden gewaarschuwd om niet meer een vuilniszak op de overloop te laten staan. Nu deed toch al bijna niemand dat (en zelfs dan, ga dan gewoon als het een dag staat, of stinkt, even aanbellen en vragen of het weg kan.. Zo eng zijn mensen nu ook weer niet), ik denk dat ik in twee maanden er twee heb gezien op mijn overloop. Maar toch moet er een dure brief uit waarin ze dreigen mensen uit te zetten als het niet ophoud. Yeah... right. Alsof de woningbouw er niet wat over te zeggen heeft. Duidelijk tijd teveel.
Gutteguttegut, moeten de jochies weer wat aandachtquote:Op zondag 14 november 2010 18:27 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Ik heb de ultieme win-brief gekregen.
In onze flat wonen een aantal kakkers, waarvan het huis gekocht is door pa en ma en zij er gratis in mogen wonen. Nu hebben ze dus ook een hobby-vereniging opgericht, waarin ze huiseigenaartje kunnen spelen (ja, zo'n VvE). Nu ken ik de leden daarin en iedereen in de flat vind ze al lachwekkend.
Vandaag hebben we dus een brief gehad met een officieel logo, dure aanhef, etc ontvangen, waarin we worden gewaarschuwd om niet meer een vuilniszak op de overloop te laten staan. Nu deed toch al bijna niemand dat (en zelfs dan, ga dan gewoon als het een dag staat, of stinkt, even aanbellen en vragen of het weg kan.. Zo eng zijn mensen nu ook weer niet), ik denk dat ik in twee maanden er twee heb gezien op mijn overloop. Maar toch moet er een dure brief uit waarin ze dreigen mensen uit te zetten als het niet ophoud. Yeah... right. Alsof de woningbouw er niet wat over te zeggen heeft. Duidelijk tijd teveel.
Ze kunnen niemand uitzetten. Dit is gedeelde huur / koopwoningen wat in dit complex zit. Ze kunnen hooguit een klacht indienen bij de woningbouw, wat wij (als bewoners) ook kunnen. Daarom neemt niemand het ook echt serieus denk ik.quote:Op zondag 14 november 2010 18:56 schreef MPG het volgende:
[..]
Gutteguttegut, moeten de jochies weer wat aandacht?
En sinds wanneer kunnen zij iemand uitzetten? Of zijn zij (en dus niet hun pappie) eigenaar van het pand?
Sterker nog, ze zijn al 5 weken bezig om één van de twee voordeuren te repareren.quote:Op zondag 14 november 2010 18:57 schreef MPG het volgende:
Overigens, WW, is er niet nog wat achterstallig onderhoud ofzo, waar je die VvE-spelertjes voor aansprakelijk kunt stellen?
quote:Op zondag 14 november 2010 19:06 schreef TheFamousMan het volgende:
Ben ik weer!
net een maaltijd achter de rug, tijdens de koffie verwerken
quote:
quote:
Ik weet, kan er ook weinig aan doenquote:
quote:Op zondag 14 november 2010 19:16 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik weet, kan er ook weinig aan doen
Altijdquote:
Ik gebruik ook FF maar dat weet ik ook nietquote:Op zondag 14 november 2010 19:16 schreef Symphonic het volgende:
Weet iemand hier toevallig welke 2 getallen ik moet veranderen in de config van FF om alt+s te laten werken. Ik heb het werl geweten, maar ben het even kwijt
hoooiquote:
Wat zou het dan moeten doen?quote:Op zondag 14 november 2010 19:16 schreef Symphonic het volgende:
Weet iemand hier toevallig welke 2 getallen ik moet veranderen in de config van FF om alt+s te laten werken. Ik heb het werl geweten, maar ben het even kwijt
Hey Gierquote:
Op http://forums.mozillazine.org/viewtopic.php?t=446830 kun je lezen over de redenen dat het veranderd is.quote:Op zondag 14 november 2010 19:16 schreef Symphonic het volgende:
normaal als ik een post invoer gebruik ik alt S, maar dat werkt nu niet.quote:Op zondag 14 november 2010 19:17 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Wat zou het dan moeten doen?
[..]
Hey Gier
quote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |