iron ken ik heulemaal nietquote:
quote:
dat is een chrome kloon.quote:
quote:Op zondag 14 november 2010 16:23 schreef TheFamousMan het volgende:
nee, ik vind dit niet als eerste van m'n vrienden leuk
aanrader dusquote:Op zondag 14 november 2010 16:24 schreef Symphonic het volgende:
[..]
dat is een chrome kloon.
Ik heb er nooit problemen mee, maar het weigert nu dienst en ik heb geen zin om te rebooten
ferrariquote:
link doet het nietquote:Op zondag 14 november 2010 16:31 schreef friemelaar het volgende:
Als ik het zo bekijk was een omleiding van 5 kwartier nog niet eens zo heel slecht
oh, nu wel, internet deed gewoon kutquote:
huh?quote:Op zondag 14 november 2010 16:23 schreef TheFamousMan het volgende:
nee, ik vind dit niet als eerste van m'n vrienden leuk
quote:De burgemeesters van de gemeenten Borsbeek, Boechout en Hemiksem hebben het gemeentelijk rampenplan afgekondigd. Heist-op-Den-Berg en Antwerpen zijn momenteel in operationele coördinatie. Verder zijn er nog kritieke punten gesignaleerd in Mol, Geel, Retie, Willebroek en Ranst.
dat is dichtbijquote:
gelukkig valt het hier dan meequote:Op zondag 14 november 2010 16:52 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Bij die afsluiting van gisteren dus........
quote:Op zondag 14 november 2010 16:06 schreef DaMart het volgende:
Phuckpost!Stond mijn webcam weer aan? Zal mijn vrouw blij mee zijn...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
laters pgrquote:
ferbquote:
ik heb nog wel het een en ander voor jequote:
GMTAquote:Op zondag 14 november 2010 17:28 schreef Giertje het volgende:
[..]
ik heb nog wel het een en ander voor je
Mijnes ligt er nogquote:
quote:Op zondag 14 november 2010 17:28 schreef Giertje het volgende:
[..]
ik heb nog wel het een en ander voor je
flesquote:Op zondag 14 november 2010 17:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mijnes ligt er nogEn hij ligt me niet in de weg
werkster komt pas over 2 wekenquote:Op zondag 14 november 2010 17:30 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
dat doe je zelf maar, of je geeft je werkster opdracht
Regel een ander.quote:
doe ik ook wel ik stoor me der niet aanquote:
smakelijk lovelyquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 14 november 2010 17:35 schreef Ferb het volgende:
gourmetten
Doe maar lekkerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 14 november 2010 17:35 schreef Ferb het volgende:
gourmetten
ik ben al onderwegSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Het gaat er niet om wat mensen over je zeggen,
Maar hoe je ermee omgaat !
Een geschreven woord komt anders over dan een gesproken woord.
eet smakelijkquote:
Ik zeg inlijsten en ophangenquote:Op zondag 14 november 2010 18:27 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Ik heb de ultieme win-brief gekregen.
In onze flat wonen een aantal kakkers, waarvan het huis gekocht is door pa en ma en zij er gratis in mogen wonen. Nu hebben ze dus ook een hobby-vereniging opgericht, waarin ze huiseigenaartje kunnen spelen (ja, zo'n VvE). Nu ken ik de leden daarin en iedereen in de flat vind ze al lachwekkend.
Vandaag hebben we dus een brief gehad met een officieel logo, dure aanhef, etc ontvangen, waarin we worden gewaarschuwd om niet meer een vuilniszak op de overloop te laten staan. Nu deed toch al bijna niemand dat (en zelfs dan, ga dan gewoon als het een dag staat, of stinkt, even aanbellen en vragen of het weg kan.. Zo eng zijn mensen nu ook weer niet), ik denk dat ik in twee maanden er twee heb gezien op mijn overloop. Maar toch moet er een dure brief uit waarin ze dreigen mensen uit te zetten als het niet ophoud. Yeah... right. Alsof de woningbouw er niet wat over te zeggen heeft. Duidelijk tijd teveel.
Buurman en ik hebben er al om gelachen vandaag. Kerel, dit ga je toch niet menen.quote:
Kan je zien hoeveel ballen die lui hebben, nou ja hoeveel eerder het gebrek er aanquote:Op zondag 14 november 2010 18:30 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Buurman en ik hebben er al om gelachen vandaag. Kerel, dit ga je toch niet menen.
Onze theorie is dat ze even moeten laten weten dat ze nog bestaan en invloed hebben. En hoe anders dan een mooie standaard-dreigbrief met een kek logo'tje!quote:Op zondag 14 november 2010 18:31 schreef Trevland het volgende:
[..]
Kan je zien hoeveel ballen die lui hebben, nou ja hoeveel eerder het gebrek er aan
Verander je zelf even in een milieuactivist en stuur ze een brief terug dat je dit papierverspilling vindquote:Op zondag 14 november 2010 18:33 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Onze theorie is dat ze even moeten laten weten dat ze nog bestaan en invloed hebben. En hoe anders dan een mooie standaard-dreigbrief met een kek logo'tje!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |