iron ken ik heulemaal nietquote:
quote:
dat is een chrome kloon.quote:
quote:Op zondag 14 november 2010 16:23 schreef TheFamousMan het volgende:
nee, ik vind dit niet als eerste van m'n vrienden leuk
aanrader dusquote:Op zondag 14 november 2010 16:24 schreef Symphonic het volgende:
[..]
dat is een chrome kloon.
Ik heb er nooit problemen mee, maar het weigert nu dienst en ik heb geen zin om te rebooten
ferrariquote:
link doet het nietquote:Op zondag 14 november 2010 16:31 schreef friemelaar het volgende:
Als ik het zo bekijk was een omleiding van 5 kwartier nog niet eens zo heel slecht
oh, nu wel, internet deed gewoon kutquote:
huh?quote:Op zondag 14 november 2010 16:23 schreef TheFamousMan het volgende:
nee, ik vind dit niet als eerste van m'n vrienden leuk
quote:De burgemeesters van de gemeenten Borsbeek, Boechout en Hemiksem hebben het gemeentelijk rampenplan afgekondigd. Heist-op-Den-Berg en Antwerpen zijn momenteel in operationele coördinatie. Verder zijn er nog kritieke punten gesignaleerd in Mol, Geel, Retie, Willebroek en Ranst.
dat is dichtbijquote:
gelukkig valt het hier dan meequote:Op zondag 14 november 2010 16:52 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Bij die afsluiting van gisteren dus........
quote:Op zondag 14 november 2010 16:06 schreef DaMart het volgende:
Phuckpost!Stond mijn webcam weer aan? Zal mijn vrouw blij mee zijn...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
laters pgrquote:
ferbquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |