Tof, Berlijn moet een hele mooie stad zijnquote:Op zondag 14 november 2010 20:46 schreef Enfermera het volgende:
Avond!
Pfoeeehhh net alles klaar, afgewassen, stofgezogenMaar het was supergezellig.
Vooral familie van mn man, maar had niet anders verwacht eik
Mn ouders waren er wel btw.
![]()
En we hebben echt onwijs veel geld gekregenWe hebben het nu expres in een envelop zitten, ik heb altijd het idee dat als we het storten dat het verdwijnt in het niets, rekeningen enzo
Dus hiervan gaan we, als we andere rekeningen kunnen afbetalen, binnenkort naar Berlijn, de tentoonstelling van Hitler bekijken daar
![]()
Hoe ist hier?
Ja, het is een superstadquote:Op zondag 14 november 2010 20:48 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Tof, Berlijn moet een hele mooie stad zijn
Ennnnn Sympie gaat een biertje tappenquote:Op zondag 14 november 2010 20:45 schreef Symphonic het volgende:
[..]
en wij gaan over twee weken weer een biertje drinken
ik heb wel een perfect draftquote:Op zondag 14 november 2010 20:52 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ennnnn Sympie gaat een biertje tappen
Troelala
Troelala
Van de 166 stations die Berlijn heeft (!!) heb ik er 'pas' 29, dus ja, ik zal er ook nog wel een paar keer heen gaanquote:Op zondag 14 november 2010 20:51 schreef Enfermera het volgende:
Ja, het is een superstad![]()
Ben er al een keer geweest, ongelofelijk. Het is heel raar; bij ons hebben steden meestal 1 of 2 centra, niet meer. Berlijn heeft er echt zóveel.
Haha ja preciesquote:Op zondag 14 november 2010 20:59 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Van de 166 stations die Berlijn heeft (!!) heb ik er 'pas' 29, dus ja, ik zal er ook nog wel een paar keer heen gaan
doe eens normaal, het is geen ONZquote:Op zondag 14 november 2010 21:07 schreef TheFamousMan het volgende:
wowowowo, er komt ineens tempo in
ja, wij gaan nooit zo snelquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |