quote:
quote:
het is dat anders haar usernaam te lang werd, anders had ze echt MarijkeHardenberg-West gehetenquote:
Nja, maar dat staat haar ook niet echt hoorquote:Op zondag 14 november 2010 21:18 schreef Symphonic het volgende:
het is dat anders haar usernaam te lang werd, anders had ze echt MarijkeHardenberg-West geheten
poe hee!quote:Op zondag 14 november 2010 21:19 schreef TheFamousMan het volgende:
ik zit ff aan m'n levenloze curry-topic te werken van [#2]Match jij bij Fok!? en dan kom ik om het kwartier terug, en zijn er weer 3 pagina's bij ofzo
quote:
ik haat dat topic, maar ja, ik moet mensen vermakenquote:
quote:Op zondag 14 november 2010 21:19 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nja, maar dat staat haar ook niet echt hoor
het is toch je eigen topic?quote:Op zondag 14 november 2010 21:20 schreef TheFamousMan het volgende:
ik haat dat topic, maar ja, ik moet mensen vermaken
Over OCD gesprokenquote:Op zondag 14 november 2010 21:20 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
[..]
ik haat dat topic, maar ja, ik moet mensen vermaken
wist ik eigenlijk al waar jij vandaan moet komen?quote:
Heerhugowaardquote:Op zondag 14 november 2010 21:23 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
wist ik eigenlijk al waar jij vandaan moet komen?
ohjaniet zo ver van Schiphol
jup, maar ik verveel me anders toch maar, voel me nogal brak, dus Fok! ik maarquote:Op zondag 14 november 2010 21:21 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
het is toch je eigen topic?
Hoorn-Heerhugowaard is echt stukken minder ver dan Hardenberg-Zwolle hoorquote:
hey daar woon ikquote:Op zondag 14 november 2010 21:27 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Hoorn-Heerhugowaard is echt stukken minder ver dan Hardenberg-Zwolle hoor
het is inderdaad best nog wel een eind rijden, maar ik heb hele goede herinneringen aan Hardenbergquote:Op zondag 14 november 2010 21:27 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Hoorn-Heerhugowaard is echt stukken minder ver dan Hardenberg-Zwolle hoor
slaap lekkerquote:Op zondag 14 november 2010 21:30 schreef Enfermera het volgende:
Ik ben kapot. Ga lekker pitten, morgen weer vroeg op om te werkenTrusten allen
quote:Op zondag 14 november 2010 21:28 schreef Symphonic het volgende:
[..]
het is inderdaad best nog wel een eind rijden, maar ik heb hele goede herinneringen aan HardenbergEn Zwolle ook, daar is een hotel met mijn achternaam, daar hebben we een keer een naamdag gehad, was echt heel tof
Slaap lekkerquote:Op zondag 14 november 2010 21:30 schreef Enfermera het volgende:
Ik ben kapot. Ga lekker pitten, morgen weer vroeg op om te werkenTrusten allen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |