quote:Op zondag 14 november 2010 21:47 schreef suikertaartje het volgende:
Nu nog maar 2 Toy Story poppetjes
Ja, omdat we er nu 14 hebbenquote:
Zozo, jij bent druk geweestquote:Op zondag 14 november 2010 21:47 schreef suikertaartje het volgende:
Nu nog maar 2 Toy Story poppetjes
Slaap Lekkerquote:Op zondag 14 november 2010 21:48 schreef LovelyLady het volgende:
Lieverdjes.... ik ga naar bed... morgen weer vroeg op![]()
Fijn dromen liefje!quote:Op zondag 14 november 2010 21:48 schreef LovelyLady het volgende:
Wie wat waar wanneer en waarom?quote:Op zondag 14 november 2010 21:48 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, omdat we er nu 14 hebben
Slaap lekkerquote:Op zondag 14 november 2010 21:48 schreef LovelyLady het volgende:
Eigenlijk niet eens echt neequote:
Ja nou weet ik nog niksquote:
Dat is nog eens een geluk hebbenquote:Op zondag 14 november 2010 21:50 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Eigenlijk niet eens echt nee![]()
We kregen elke keer een andere en nu vandaag van alemaal familie nog anderen erbij die we nog niet hadden
http://www.ah.nl/toystoryquote:Op zondag 14 november 2010 21:52 schreef MPG het volgende:
Ja nou weet ik nog niks!
Iets met Toy Story en dingies, maar watvoor dingies, en hoe kom je eraan, en hoe kom je ervanaf? enzo?
Oeh oeh oeh oeh jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaquote:Op zondag 14 november 2010 21:59 schreef Symphonic het volgende:
Wij hebben nu TS 3 op DVD
Van de week maar een keer kijken
* MPG kruipt onder zijn steen vandaan...quote:
Dit:quote:Op zondag 14 november 2010 22:00 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Oeh oeh oeh oeh jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa![]()
Dan ga je dat liedje ook meer waarderen, heus
Master Phred Glimstonequote:Op zondag 14 november 2010 22:00 schreef MPG het volgende:
[..]
* MPG kruipt onder zijn steen vandaan...Dat is écht compleet langs mij heen gegaan
!
Jaquote:
Totoro is in therequote:Op zondag 14 november 2010 21:59 schreef Symphonic het volgende:
Wij hebben nu TS 3 op DVD
Van de week maar een keer kijken
Ik geef gewoon overal antwoord opquote:Op zondag 14 november 2010 22:07 schreef Dr_Flash het volgende:
Waar ik me zo KAPOT aan kan ergeren he. Mensen die een vragende zin afsluiten met een punt. In plaats van met een vraagteken. Dan impliceer je in feite dat je weliswaar een vraag stelt, maar eigenlijk te belazerd bent om naar het antwoord te luisteren![]()
Good luckquote:Op zondag 14 november 2010 22:08 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik geef gewoon overal antwoord op
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |