quote:Op zaterdag 13 november 2010 23:43 schreef themauster het volgende:
Hans,Pino,3RDRock,Minthy,Hole1988,Briggy,Sersjee,Roel,Alors,Waalwijker,Naatje_1
Mis ik nog iemand?
PINOOO!!!quote:
Prioriteiten stellen Hans, Prioriteiten!quote:
AH, okay! Dacht dat je 'm al had maar dat is dus niet zoquote:Op zaterdag 13 november 2010 23:48 schreef Pino112 het volgende:
[..]
De echte Mac pas in de zomervakantie.
Heb Mac al wel draaiende op mn Windows PC
Ken dat? dat wist ik niet geinigquote:Op zaterdag 13 november 2010 23:48 schreef Pino112 het volgende:
[..]
De echte Mac pas in de zomervakantie.
Heb Mac al wel draaiende op mn Windows PC
Topic moet binnen 5 min open zijn en ik had nog 3 minuten over. Vond het nog best snel eigenlijkquote:Op zaterdag 13 november 2010 23:49 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
Prioriteiten stellen Hans, Prioriteiten!
quote:Op zaterdag 13 november 2010 23:50 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Topic moet binnen 5 min open zijn en ik had nog 3 minuten over. Vond het nog best snel eigenlijk
Dat heb je dan nog donders snel gedaanquote:Op zaterdag 13 november 2010 23:50 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Topic moet binnen 5 min open zijn en ik had nog 3 minuten over. Vond het nog best snel eigenlijk
je kunt ook naar de OP scrollen, op nieuw topic klikken, een TT verzinnen, volgnr aanpassen en klaar! dan heb je wel je bier 1 minuut later...quote:Op zaterdag 13 november 2010 23:50 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Je kan beter 1 van de albums opzettenquote:Op zaterdag 13 november 2010 23:50 schreef 3rdRock het volgende:
Hans! QUEEN op KX! nu ja..in de podcast van Freek dan...
Ja helemaal super.quote:Op zaterdag 13 november 2010 23:48 schreef minthy het volgende:
[..]
PINOOO!!!
Ja, ik heb een megapestbui van vanmiddag achter me gelaten met keiharde house. Works like a charm![]()
En hoest met jou dan??
Jup, komt door zo'n nieuw knopje die ze nu hebben ingebouwd (nieuw topic, oid). Dan hoef je alleen de titel en topictitelnummer aan te passen. Best handig!quote:Op zaterdag 13 november 2010 23:50 schreef minthy het volgende:
[..]
Dat heb je dan nog donders snel gedaan
Bier heeft een hogere prioquote:Op zaterdag 13 november 2010 23:51 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
je kunt ook naar de OP scrollen, op nieuw topic klikken, een TT verzinnen, volgnr aanpassen en klaar! dan heb je wel je bier 1 minuut later...
Queen is wel OKquote:Op zaterdag 13 november 2010 23:50 schreef 3rdRock het volgende:
Hans! QUEEN op KX! nu ja..in de podcast van Freek dan...
je daalt nu in mijn achting...quote:
Werk je daar?? Ben ik vanmiddag nog geweestquote:Op zaterdag 13 november 2010 23:51 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ja helemaal super.
Net peraoneelsfeest van de plaatselijke C1000 gehad in de Roustap, super feest
Met een paar aanpassingen lukt het wel, maar ligt ook aan je hardwarequote:Op zaterdag 13 november 2010 23:49 schreef themauster het volgende:
[..]
Ken dat? dat wist ik niet geinig
nummer heette Too Late (ofzo) of It's late...quote:
ik meen ergens gelezen te hebben dat dat niet mag dit jaar...quote:Op zaterdag 13 november 2010 23:54 schreef miieejj het volgende:
mogen wij trouwens stemmen welke dj's in het glazen huis terecht komen ??
C1000 opent binnenkort hier haar deuren. Kan niet wachten! Eindelijk verlost van de veel te dure Super de Boer en ik hoop ook dat ze een andere cd gaan draaien... Vreselijke crap muziek.quote:Op zaterdag 13 november 2010 23:53 schreef minthy het volgende:
[..]
Werk je daar?? Ben ik vanmiddag nog geweest![]()
Kom er bijna elke week wel
Ah, okquote:Op zaterdag 13 november 2010 23:54 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nummer heette Too Late (ofzo) of It's late...
hoezo dat..quote:Op zaterdag 13 november 2010 23:55 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik meen ergens gelezen te hebben dat dat niet mag dit jaar...
is idd veel beter dan SdB, veel te dure crapwinkel. Kom ik nooit. AH nog wel regelmatigquote:Op zaterdag 13 november 2010 23:55 schreef -Hans- het volgende:
[..]
C1000 opent binnenkort hier haar deuren. Kan niet wachten! Eindelijk verlost van de veel te dure Super de Boer en ik hoop ook dat ze een andere cd gaan draaien... Vreselijke crap muziek.
Ah ik zit nu op Windows7 maar dat is echt vreselijk ik ga haast XP missenquote:Op zaterdag 13 november 2010 23:54 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Met een paar aanpassingen lukt het wel, maar ligt ook aan je hardware
Hoe laat was je er?quote:Op zaterdag 13 november 2010 23:53 schreef minthy het volgende:
[..]
Werk je daar?? Ben ik vanmiddag nog geweest![]()
Kom er bijna elke week wel
Channel 4..quote:Op zaterdag 13 november 2010 23:54 schreef themauster het volgende:
Geinige reclames hebben ze op de engelse tv kijk nu Channel 4 en straks even de Take That Docu kijken die we hebben opgenomen
Kom er zelden want 1 KM? verderop zit een AH. Super winkel.quote:Op zaterdag 13 november 2010 23:55 schreef minthy het volgende:
is idd veel beter dan SdB, veel te dure crapwinkel. Kom ik nooit. AH nog wel regelmatig
AH is koning!quote:Op zaterdag 13 november 2010 23:55 schreef -Hans- het volgende:
[..]
C1000 opent binnenkort hier haar deuren. Kan niet wachten! Eindelijk verlost van de veel te dure Super de Boer en ik hoop ook dat ze een andere cd gaan draaien... Vreselijke crap muziek.
Onze muziek komt via een Engelse satelliet, alleen maar turbohitsquote:Op zaterdag 13 november 2010 23:55 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Rond een uur of 1 geloof ik? Moeders had nog wat nodig, die gaat t liefst naar Nleusen! Das domtoevalligquote:Op zaterdag 13 november 2010 23:56 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Hoe laat was je er?
Vanaf half 3 was ik er..
AH is een fijne winkel:)quote:Op zaterdag 13 november 2010 23:57 schreef themauster het volgende:
[..]
AH is koning!Maar C1000 heeft het lekkerste vlees alleen moet ik daar een kwartier voor in de auto zitten.
Ik heb een schotel 25 HD zenders+duitse en engelse zenders heerlijkquote:Op zaterdag 13 november 2010 23:56 schreef miieejj het volgende:
[..]
Channel 4..
die heb je toch als je upc hebt he?
geen idee....en dj's moeten ook maar willen, en ook met elkaar willen....quote:Op zaterdag 13 november 2010 23:55 schreef miieejj het volgende:
[..]
hoezo dat..
wij luisteraars luisteren naar de dj's ..
Heb thuis alleen een Plus in de buurt, maar die is ook erg duurquote:Op zaterdag 13 november 2010 23:58 schreef 3rdRock het volgende:
ik doe het meerendeel van de schoodbappen bij AH, maar die is dan ook op loopafstand. verder zitten jumbo, aldi en plus (of c1000?) ook aardig in de buurt....
Hoe vet is datquote:Op zaterdag 13 november 2010 23:57 schreef Pino112 het volgende:
Onze muziek komt via een Engelse satelliet, alleen maar turbohits![]()
AH =quote:Op zaterdag 13 november 2010 23:57 schreef themauster het volgende:
AH is koning!Maar C1000 heeft het lekkerste vlees alleen moet ik daar een kwartier voor in de auto zitten.
ja, maar d'r zijn dj's die er niks om geven om in dat glazen huis te zitten en die dat leuk vinden , zoals gerard en giel en michiel enzo..quote:Op zaterdag 13 november 2010 23:58 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
geen idee....en dj's moeten ook maar willen, en ook met elkaar willen....
meestal bij de Jumbo in Oethoez'n, maar we gingen meestal ook nog wel ff de Aldi en Superdeboer (en later Lidl) binnen. bij de Appie kwamen we nooitquote:Op zondag 14 november 2010 00:00 schreef themauster het volgende:
3RDrock waar deed ge ge boodschappen toen je nog hier woonde?
Enige super in de Balk hequote:Op zaterdag 13 november 2010 23:59 schreef minthy het volgende:
[..]
Heb thuis alleen een Plus in de buurt, maar die is ook erg duur
Timur zou ik echt dik vindenquote:Op zondag 14 november 2010 00:00 schreef miieejj het volgende:
[..]
ja, maar d'r zijn dj's die er niks om geven om in dat glazen huis te zitten en die dat leuk vinden , zoals gerard en giel en michiel enzo..
nou ja iedergeval, grote kans dat domien en timur d'r in komen..
nja, daarom doen ze het in onderling overleg denk ik....de dj moet willen en ze oeten een week met elkaar door kunnen brengen. Stel nou dat Domien en Timur elkaar niet liggen, maar door de luisteraars verplicht worden.....quote:Op zondag 14 november 2010 00:00 schreef miieejj het volgende:
[..]
ja, maar d'r zijn dj's die er niks om geven om in dat glazen huis te zitten en die dat leuk vinden , zoals gerard en giel en michiel enzo..
nou ja iedergeval, grote kans dat domien en timur d'r in komen..
mazzels!quote:
ik hoop ook zo op rudy mackayquote:
Yupquote:Op zondag 14 november 2010 00:01 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Enige super in de Balk he
Gewoon naar C1000 De Groot gaan
Donderdag vanaf 18u en zaterdag vanaf 15.30 ben ik er
Acht de kans niet heel groot, maar ik zou het ook echt te gek vindenquote:Op zondag 14 november 2010 00:02 schreef miieejj het volgende:
[..]
ik hoop ook zo op rudy mackay.. die gast is relax
rudy is niet in Nederland dan twitterde hij laatst....quote:Op zondag 14 november 2010 00:02 schreef miieejj het volgende:
[..]
ik hoop ook zo op rudy mackay.. die gast is relax
dat is waar, ik wacht geduldig af tot dinsdag ..quote:Op zondag 14 november 2010 00:02 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nja, daarom doen ze het in onderling overleg denk ik....de dj moet willen en ze oeten een week met elkaar door kunnen brengen. Stel nou dat Domien en Timur elkaar niet liggen, maar door de luisteraars verplicht worden.....
Jumbo kom ik niet weer altijd lege vakken en mijn zusje werkt bij de AH dus logisch dat we daar heengaanquote:Op zondag 14 november 2010 00:01 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
meestal bij de Jumbo in Oethoez'n, maar we gingen meestal ook nog wel ff de Aldi en Superdeboer (en later Lidl) binnen. bij de Appie kwamen we nooit
hij kan altijd gebeld worden he... of twitterquote:Op zondag 14 november 2010 00:03 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
rudy is niet in Nederland dan twitterde hij laatst....
heb toenstraks de A-Team gezienquote:Op zondag 14 november 2010 00:03 schreef -Hans- het volgende:
Maar eens een filmpie kieken. Geen idee welke!
had dat eerder geroepen. om 23.40u begon op Ned2 De Laatste dagen v Emma Blank. beetje vaag, maar wel ok...maar daar heb je nu niets meer aanquote:Op zondag 14 november 2010 00:03 schreef -Hans- het volgende:
Maar eens een filmpie kieken. Geen idee welke!
dit is de link http://cgi.omroep.nl/cgi-(...)ance/20101113-22.wma zal ron 00:30 online komen. geen zin in arminonly @ned3quote:
Kanaal digitaal?quote:Op zaterdag 13 november 2010 23:57 schreef themauster het volgende:
[..]
Ik heb een schotel 25 HD zenders+duitse en engelse zenders heerlijk
slaap lekker!quote:
Je hebt het volgens mij wel leuk gehad als ik zo op twitter las vandaagquote:
+1 t was of ik er zelf bij was man!quote:Op zondag 14 november 2010 00:15 schreef themauster het volgende:
[..]
Je hebt het volgens mij wel leuk gehad als ik zo op twitter las vandaag
dan heb jij dus vandaag gestolen op het werk! dievegge!quote:Op zondag 14 november 2010 00:15 schreef minthy het volgende:
Zo, werktijd officieel voorbij, nu mag ik legaal Fok!en
Jamaar, werk steelt ook wel eens tijd van mijn priveleven, komt vaker voor dan ditquote:Op zondag 14 november 2010 00:17 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
dan heb jij dus vandaag gestolen op het werk! dievegge!
daar heb je idd een punt...nooit zo over nagedacht dat wanneer je thuis over werk nadenkt je eigenlijk ook betaald zou moeten krijgen en werk niet zo moet zeuren als je pauze 1 minuut te lang is...mmm....quote:Op zondag 14 november 2010 00:19 schreef minthy het volgende:
[..]
Jamaar, werk steelt ook wel eens tijd van mijn priveleven, komt vaker voor dan dit
Ik bedoel eigenlijk dat ik regelmatig een kwartier langer werk. Of een uur, maar dat schrijf ik wel opquote:Op zondag 14 november 2010 00:21 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
daar heb je idd een punt...nooit zo over nagedacht dat wanneer je thuis over werk nadenkt je eigenlijk ook betaald zou moeten krijgen en werk niet zo moet zeuren als je pauze 1 minuut te lang is...mmm....
Triple satquote:Op zaterdag 13 november 2010 23:57 schreef themauster het volgende:
[..]
Ik heb een schotel 25 HD zenders+duitse en engelse zenders heerlijk
nja, ik werkte in een callcenter. en als je om 8u moest beginnen (Dan gaat de lijn open) moet je klaar zitten...dus je moet al zeker een paar minuten eerder beginnen met je systemen inloggen ofzo....dat is dan wellicht maar 5minuten, maar dat 5 dagen in de week.....45 weken per jaar....tikt aardig aan!quote:Op zondag 14 november 2010 00:22 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik bedoel eigenlijk dat ik regelmatig een kwartier langer werk. Of een uur, maar dat schrijf ik wel op
Ja, dat gaat hier wat gemakkelijkerquote:Op zondag 14 november 2010 00:24 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nja, ik werkte in een callcenter. en als je om 8u moest beginnen (Dan gaat de lijn open) moet je klaar zitten...dus je moet al zeker een paar minuten eerder beginnen met je systemen inloggen ofzo....dat is dan wellicht maar 5minuten, maar dat 5 dagen in de week.....45 weken per jaar....tikt aardig aan!
maar nu...nu kan ik zelf bepalen wanneer ik werk. uitslapen? werk ik 's avonds wat langer door. beetej plannen moet wel, maar niet echt strakquote:Op zondag 14 november 2010 00:26 schreef minthy het volgende:
[..]
Ja, dat gaat hier wat gemakkelijker![]()
Ik kom vaker te laat dan op tijd (verkeer tegen, te laat vertrokken, enz), maar ik werk ook altijd langer door. Zeurt niemand over, ik bij een ander ook niet. Toffe collega's
Zekers!quote:Op zondag 14 november 2010 00:15 schreef themauster het volgende:
[..]
Je hebt het volgens mij wel leuk gehad als ik zo op twitter las vandaag
Ja, das ook wel relaxt! Ik kan wel bijna altijd uitslapen, omdat ik bijna altijd late diensten draai. Heb nu een slaapdienst, dus morgenvroeg wel vroeg op. Ben geen ochtendmens en het bed hier slaapt onwijs kutquote:Op zondag 14 november 2010 00:27 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
maar nu...nu kan ik zelf bepalen wanneer ik werk. uitslapen? werk ik 's avonds wat langer door. beetej plannen moet wel, maar niet echt strak
ik luister ook nietquote:Op zondag 14 november 2010 00:30 schreef minthy het volgende:
*switcht naar Qmusic*
Dit gejengel trek ik niet lang achter elkaar
Ja, doe mij dat ook maar! Ben overigens ook wel van de house/hardcore enzo, maar niet dit monotone gedoequote:Op zondag 14 november 2010 00:30 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik luister ook nietheb kink-aardschok aanstaan. een beetje dance kan ik wel waarderen, maar uren lang? geef mij dan maar.....METOL!
Jouw spreekwoord kwam vandaag weer uit. Beter een glas wijn in de hand dan tien vaten in de andere kant van de wereldquote:
Is dat hetzelfde als wat ze afgelopen jaar hebben gedaan in de Oosterpoort in Groningen??quote:Op zondag 14 november 2010 00:41 schreef hole1988 het volgende:
gewoon een fucking een heel orkest bij Armin
Metropole orkestquote:Op zondag 14 november 2010 00:41 schreef hole1988 het volgende:
Voor een deel jaquote:Op zondag 14 november 2010 00:42 schreef minthy het volgende:
[..]
Is dat hetzelfde als wat ze afgelopen jaar hebben gedaan in de Oosterpoort in Groningen??
Slaap lekker bijnabuurmanquote:Op zondag 14 november 2010 00:43 schreef Pino112 het volgende:
Nu pitten, morgen SoD en Club Sunrise terugluisteren.
Club Sunrise is ook echt een aanrader mensen
Dat heb ik op tv gezien, was erg tof!!quote:Op zondag 14 november 2010 00:43 schreef borisz het volgende:
[..]
Metropole orkest
[..]
Voor een deel ja
quote:Op zondag 14 november 2010 00:41 schreef borisz het volgende:
[..]
Jouw spreekwoord kwam vandaag weer uit. Beter een glas wijn in de hand dan tien vaten in de andere kant van de wereld.
Het westen doneert aan het zuiden. Vandaag geen druppel gevallen hier.quote:Op zondag 14 november 2010 00:45 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..].
En veel water hier. Regent hier al twee dagen onafgebroken
Tis hier al de hele dag kurkdroogquote:Op zondag 14 november 2010 00:45 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..].
En veel water hier. Regent hier al twee dagen onafgebroken
Zal niet zo heel moeilijk zijn na een lange schoolweek + een relatief groot aantal biertjesquote:
Hier ook niet sterker nog het was een prachtige dag.quote:Op zondag 14 november 2010 00:46 schreef borisz het volgende:
[..]
Het westen doneert aan het zuiden. Vandaag geen druppel gevallen hier.
Zoeperd!!quote:Op zondag 14 november 2010 00:47 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Zal niet zo heel moeilijk zijn na een lange schoolweek + een relatief groot aantal biertjes
Danku
meot je een vent zoekenquote:
ik ben zelfs nog even buiten geweest! (behalve dan voor de nodige boodschappen dat is)quote:Op zondag 14 november 2010 00:47 schreef themauster het volgende:
[..]
Hier ook niet sterker nog het was een prachtige dag.
quote:
ja, ik ben nog aardig scherp voor de tijd van de nachtquote:
Nou, dat blijktquote:Op zondag 14 november 2010 00:51 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ja, ik ben nog aardig scherp voor de tijd van de nacht
ik denk dat ik even over mijn slaap heen ben.....nja...hoef er morgen pas om 12uur uit...dan begint Timurquote:Op zondag 14 november 2010 00:52 schreef minthy het volgende:
[..]
Nou, dat blijkt![]()
Ik ook nog wel, slapen lukt toch niet. Straks nog maar ff kijken of family guy erop is
Zometeen welquote:Op zondag 14 november 2010 00:46 schreef borisz het volgende:
[..]
Het westen doneert aan het zuiden. Vandaag geen druppel gevallen hier.
Trustequote:Op zondag 14 november 2010 00:54 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Zo ist moar net.
En dat had wie, onmeunig veul
Nu ga ik ekt sloapn, trusten!![]()
Door jullie geklets over regen, begint het hier ook kom ik net achterquote:
Ben op het werk altijd door mn slaap heen rond dit tijdstipquote:Op zondag 14 november 2010 00:54 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik denk dat ik even over mijn slaap heen ben.....nja...hoef er morgen pas om 12uur uit...dan begint Timur
boh, das ook niet fijn zegquote:Op zondag 14 november 2010 00:58 schreef minthy het volgende:
[..]
Ben op het werk altijd door mn slaap heen rond dit tijdstip. Ik moet morgen om 7:15 weer opstaan en om 8 uur present zijn op kantoor. Altijd dufjes
VET IDD !quote:Op zondag 14 november 2010 00:41 schreef hole1988 het volgende:
Nee, maar ben er inmiddels aan gewend. Heb maximaal 1 slaap per week, dus dat scheelt!quote:
mijn werk-pc heeft minimaal 10minuten nodig om op te starten en in te loggen. dan moet ik een systeem openen dat minimaal 2 minuten nodig heeft en gemiddeld 2x per dag reageert mijn toetsenbord niet meerquote:Op zondag 14 november 2010 01:04 schreef minthy het volgende:
Computer hier kan ook niks aan. Word net van het netwerk afgekickt, alleen omdat ik Fok, Hyves, Facebook en twitter open had staan![]()
En dan is het ook nog zo traag als dikke stront door een trechterOm te janken
zo Domien en Tjibbe zijn eindelijk binnenquote:Op zondag 14 november 2010 01:02 schreef tleemhuis het volgende:
Hallo Armin! http://twitpic.com/36lybb
Ook tofjesquote:Op zondag 14 november 2010 01:05 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
mijn werk-pc heeft minimaal 10minuten nodig om op te starten en in te loggen. dan moet ik een systeem openen dat minimaal 2 minuten nodig heeft en gemiddeld 2x per dag reageert mijn toetsenbord niet meer
yup. meestal start collega vast mn pc op en haal ik koffie voor ons. daarna krantje lezen en ddan inloggen, dan krantje verder lezen, programma opstarten, nog een krantje lezen......zuchtquote:Op zondag 14 november 2010 01:07 schreef minthy het volgende:
[..]
Ook tofjesMooi de tijd om koffie te halen dus
![]()
Heb hier van die thin clients, kun je niks mee
ik was een keer een proef konijn om windows 7 BETA te testen duurde 10min met opstarten na een paar dagen de pc ingesteld dat hij automatisch 10min voor het begin van werken opstart.quote:Op zondag 14 november 2010 01:07 schreef minthy het volgende:
[..]
Ook tofjesMooi de tijd om koffie te halen dus
![]()
Heb hier van die thin clients, kun je niks mee
Kun je de Spits, Telegraaf, volkskrant EN het AD uitlezen!! Handigquote:Op zondag 14 november 2010 01:08 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
yup. meestal start collega vast mn pc op en haal ik koffie voor ons. daarna krantje lezen en ddan inloggen, dan krantje verder lezen, programma opstarten, nog een krantje lezen......zucht
Word er niet geil van ofzo...quote:
och, ducttape doet wonderenquote:Op zondag 14 november 2010 01:10 schreef minthy het volgende:
[..]
Word er niet geil van ofzo...![]()
Sowieso niet van vrouwen, maar dat mens kan ik helemaal niet hebben
Ook handig, maar geen tijd meer om koffie te scoren, krantje te lezen enzulksquote:Op zondag 14 november 2010 01:09 schreef hole1988 het volgende:
[..]
ik was een keer een proef konijn om windows 7 BETA te testen duurde 10min met opstarten na een paar dagen de pc ingesteld dat hij automatisch 10min voor het begin van werken opstart.
dat kind zal een orgasme hebben zeg! knappen alle ruiten en de autoalarmen gaan af!quote:Op zondag 14 november 2010 01:11 schreef minthy het volgende:
[..]
Ben bang dat ze er dwars doorheen praat
Ik zie het voor me, ze kan mooi aanschuiven bij de familie van Andre Pronk die gisternacht op de radio was!quote:Op zondag 14 november 2010 01:12 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
dat kind zal een orgasme hebben zeg! knappen alle ruiten en de autoalarmen gaan af!
Agree. Ze is ook broodmager. Ziet er niet uit.quote:Op zondag 14 november 2010 01:10 schreef minthy het volgende:
[..]
Word er niet geil van ofzo...![]()
Sowieso niet van vrouwen, maar dat mens kan ik helemaal niet hebben
Klopt, vind ik sowieso eng om te zien, van die wandelende gratenquote:Op zondag 14 november 2010 01:13 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Agree. Ze is ook broodmager. Ziet er niet uit.
quote:Op zondag 14 november 2010 01:13 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Agree. Ze is ook broodmager. Ziet er niet uit.
Ik vind er helemaal niks aan, helemaal als ze begint te praten. Maar daar kan ze eigenlijk ook weer niks aan doen... Ze werkt gewoon op mn zenuwenquote:Op zondag 14 november 2010 01:14 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
mag idd wel wat meer vlees om de botjes!
Je mot dr artsen de schuld geven tijdens de geboorte van Fenemaquote:Op zondag 14 november 2010 01:17 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik vind er helemaal niks aan, helemaal als ze begint te praten. Maar daar kan ze eigenlijk ook weer niks aan doen... Ze werkt gewoon op mn zenuwen
ketter!quote:
ja, zuurstoftekortje geloof ik. dat verklaart haar spraakgebrek iig.quote:Op zondag 14 november 2010 01:19 schreef borisz het volgende:
[..]
Je mot dr artsen de schuld geven tijdens de geboorte van Fenema
+1.quote:Op zondag 14 november 2010 01:14 schreef minthy het volgende:
[..]
Klopt, vind ik sowieso eng om te zien, van die wandelende graten
you wanna hold it?quote:
daar kan ik idd wat minder mee doos!quote:Op zondag 14 november 2010 01:26 schreef minthy het volgende:
[..]
Goffer, you did it again...![]()
Galbak dan??
Boe-fuckin'-hoe!!!quote:Op zondag 14 november 2010 01:26 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
daar kan ik idd wat minder mee doos!
http://www.nummergemist.nl/qmusicquote:Op zondag 14 november 2010 01:26 schreef minthy het volgende:
Iets op Qmusic (weet niet wie het is, klinkt wel bekend maar ben niet meer zo helder...)
quote:Op zondag 14 november 2010 01:27 schreef Waalwijker het volgende:
Wat een leven hier op zaterdagnacht.Gezellig.
Had er heen gewild, maar het was in no time uitverkocht.quote:Op zondag 14 november 2010 01:29 schreef -Hans- het volgende:
[..]
. Zap af en toe richting ned3. Best OK die Armin.
Ieuw, wat een eng woord, zo tofjes ben ik niet atm!!quote:Op zondag 14 november 2010 01:28 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
http://www.nummergemist.nl/qmusic
kun je hier wat mee poppedopjeschattepetatjepoedelewoepsie?
wrom ben je dan niet tofjes? doordat je eigenlijk moet slapen?quote:Op zondag 14 november 2010 01:32 schreef minthy het volgende:
[..]
Ieuw, wat een eng woord, zo tofjes ben ik niet atm!!
Heb er wel wat aan, het was Rhythm Of Love van Plain White T's. Had ik normaal wel geweten, maar nu ff niet...
Nu Daughtry
quote:Op zondag 14 november 2010 01:32 schreef 3rdRock het volgende:
van twitter
SintNicolaas SintNicolaas
bijzonder verlanglijstje in pump: "Lieve Sint, ik wil graag een plastuitje want waarom mogen alleen mannen door brievenbussen plassen?"
Sorry hon, I don't do drugs... Nog nooit geprobeerd ook, ben een braaf tutjequote:Op zondag 14 november 2010 01:32 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
wrom ben je dan niet tofjes? doordat je eigenlijk moet slapen?
ik heb hier nog wat ghb.....
die ghb laat je slapen. giet ik ook altijd in meisjes in de kroegquote:Op zondag 14 november 2010 01:34 schreef minthy het volgende:
[..]
Sorry hon, I don't do drugs... Nog nooit geprobeerd ook, ben een braaf tutjeRook wel te veel
![]()
Verder teveel tijd en daardoor teveel gepieker en een klotebed![]()
/wijf
Goede reden om niet te gaan. Hahaquote:Op zondag 14 november 2010 01:30 schreef Waalwijker het volgende:
[..]
Had er heen gewild, maar het was in no time uitverkocht.
Achteraf maar goed ook dat ik er niet heen gegaan ben, want Domien is er ook.
Ben je er zo een?? Volstouwen met drugs en dan je gang gaan??? *beeld van drierdRosk verandert compleet*quote:Op zondag 14 november 2010 01:35 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
die ghb laat je slapen. giet ik ook altijd in meisjes in de kroeg![]()
en stoppen met roken! en die nicotinepleisters niet op je arm, maar op je mond plakken. snoep je ook niet meer!
maar dat piekeren ken ik wel ja......en van mijn bed hoop ik over een tijdje af te zijn
quote:Op zondag 14 november 2010 01:30 schreef Waalwijker het volgende:
Achteraf maar goed ook dat ik er niet heen gegaan ben, want Domien is er ook.
Is Domien helemaal uit de gratie hier? Waarom dat nou weer?quote:
Ja Hans, waarom eigenlijk?!quote:Op zondag 14 november 2010 01:38 schreef broer het volgende:
[..]
[..]
Is Domien helemaal uit de gratie hier? Waarom dat nou weer?
Snap ik ook niet, ik vind hem tof in de ochtendquote:Op zondag 14 november 2010 01:38 schreef broer het volgende:
[..]
[..]
ik kom zelden in de kroegquote:Op zondag 14 november 2010 01:38 schreef minthy het volgende:
[..]
Ben je er zo een?? Volstouwen met drugs en dan je gang gaan??? *beeld van drierdRosk verandert compleet*
Stoppen zit er nu niet in, sta er toch niet achter dus dat wordt nietsSnoepen doe ik sowieso niet meer, ben in de laatste 3 mnd 16 kg kwijtgeraakt
![]()
En als je je bed kwijtraakt, dan moet je op de grondNu heb ik weer meelij.
Bij mij ook nooit in geweest, maar dat ter zijdequote:Op zondag 14 november 2010 01:38 schreef broer het volgende:
Niet origineel, tikkeltje arrogant, enz. enz.quote:Op zondag 14 november 2010 01:38 schreef broer het volgende:
[..]
[..]
Een tikkeltje?!?! Roel?!quote:Op zondag 14 november 2010 01:41 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Niet origineel, tikkeltje arrogant, enz. enz.
Wat weet je het weer leuk te brengenquote:Op zondag 14 november 2010 01:39 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik kom zelden in de kroegen nee, ik prop geen drugs in meisjes. 1 keer geprobeerd, verkeerde glas en de volgende ochtend werd ik wakker op t biljart met een keu in mijn bips
en de reden dat ik van mijn bed af ben is dat ik hoop naar iets groters te verhuizen en dan kan/hoeft deze hoogslaper niet mee
ow, en 16kg? pas je op dat je geen Feenstra wordt!
in LWD ja...aankomende week achteraan. en als het lukt betaal ik straks maar 50euro meer voor 2 keer meer ruimte.....en t scheelt me zeker een uur reizen per dag en het geeft het gemak dat ik geen rekening meer hoef te houden met het OV. nadeel si dat de bioscopen bagger zijnquote:Op zondag 14 november 2010 01:42 schreef minthy het volgende:
[..]
Wat weet je het weer leuk te brengen![]()
Heb je al zicht op iets anders dan? LWD toch??
En wees maar niet bang dat ik zoals Feenstra ga worden, kom er nog lang niet in de buurt
Ah, mooi voor je!!quote:Op zondag 14 november 2010 01:43 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
in LWD ja...aankomende week achteraan. en als het lukt betaal ik straks maar 50euro meer voor 2 keer meer ruimte.....en t scheelt me zeker een uur reizen per dag en het geeft het gemak dat ik geen rekening meer hoef te houden met het OV. nadeel si dat de bioscopen bagger zijn
Eens.quote:Op zondag 14 november 2010 01:46 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ik ben es mild voor de verandering. Maar dat tikkeltje moet natuurlijk 'belachelijk' zijn
.
goed idee...maar nee, toch maar nietquote:Op zondag 14 november 2010 01:47 schreef minthy het volgende:
[..]
Ah, mooi voor je!!
Ga je voor de bios gewoon terug naar Grunn
Ik bedoel voor een avondje bios dan hè?quote:Op zondag 14 november 2010 01:48 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
goed idee...maar nee, toch maar niet
nja, dat zou kunnen....och, mijn huidige tv is prima en ik hoef niet per sé naar de bios natuurlijk. thuis kun je ook prima kijken en heb je geen last van anderen....maar t wordt dan wel afkicken. dit jaar 100films in de bios gezien...en dat hadden er zeker 20 meer kunnen zijn als ik niet 3maanden in de lappenmand had gezetenquote:Op zondag 14 november 2010 01:49 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik bedoel voor een avondje bios dan hè?
Mega-bigscreen kopen dan maar??
Oef, das veelquote:Op zondag 14 november 2010 01:51 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nja, dat zou kunnen....och, mijn huidige tv is prima en ik hoef niet per sé naar de bios natuurlijk. thuis kun je ook prima kijken en heb je geen last van anderen....maar t wordt dan wel afkicken. dit jaar 100films in de bios gezien...en dat hadden er zeker 20 meer kunnen zijn als ik niet 3maanden in de lappenmand had gezeten
ik ben een beetje verslaafd....gelukkig heb ik 3fm ontdekt. kan ik mijn verslavind over 2 dingen spreidenquote:Op zondag 14 november 2010 01:52 schreef minthy het volgende:
[..]
Oef, das veel![]()
Ik kijk bijna nooit films. Kan er ook nooit over meepraten, krijg ook vaak meewarige blikken als ik een film of een acteur niet ken
Ach, er zijn ergere verslavingenquote:Op zondag 14 november 2010 01:53 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik ben een beetje verslaafd....gelukkig heb ik 3fm ontdekt. kan ik mijn verslavind over 2 dingen spreiden
ik heb wel eens dat ik echt bioscoopavondjes plan.....om 16.00u die film, dan ff hapje eten en dan om 19.00u die film en dan red ik die van 21.30 net! of voor een festival met 5 films draai ik mijn hand ook niet om. 2 keer een zondag van 10.30u tot 23.00u in de bios gezeten (met pauzes natuurlijk). heerlijkquote:Op zondag 14 november 2010 01:55 schreef minthy het volgende:
[..]
Ach, er zijn ergere verslavingen![]()
Vind af en toe een filmpje wel tof, maar ik denk er bijna nooit aan om ze te kijken. Kan 's middags denken "ow tof, die film wil ik vanavond zien" en het het 's avonds weer compleet vergeten zijn. Pietsie chaotisch
Waar doe je dat dan? En is het niet af te reizen? Klinkt wel heel relaxtquote:Op zondag 14 november 2010 01:57 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik heb wel eens dat ik echt bioscoopavondjes plan.....om 16.00u die film, dan ff hapje eten en dan om 19.00u die film en dan red ik die van 21.30 net! of voor een festival met 5 films draai ik mijn hand ook niet om. 2 keer een zondag van 10.30u tot 23.00u in de bios gezeten (met pauzes natuurlijk). heerlijkdat zal ik het meeste missen als ik in LWD woon...
pathe Groningen. Vaak na mijn werk filmpje(S) pakken en soms een festivalletje. morgenavond draaien ze 2 joodse films. misschien dat ik daar ff heen ga.....en tis op zich wel te reizen, maar treinkaartjes kosten ook geld helaas....quote:Op zondag 14 november 2010 01:58 schreef minthy het volgende:
[..]
Waar doe je dat dan? En is het niet af te reizen? Klinkt wel heel relaxt
Entree voor de bios ook schat, ga je een keer minder, heb je dat probleem ook opgelost!!quote:Op zondag 14 november 2010 02:00 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
pathe Groningen. Vaak na mijn werk filmpje(S) pakken en soms een festivalletje. morgenavond draaien ze 2 joodse films. misschien dat ik daar ff heen ga.....en tis op zich wel te reizen, maar treinkaartjes kosten ook geld helaas....
Oef, dat heb ik helemaal niet meegekregen vandaagquote:Op zondag 14 november 2010 02:02 schreef hole1988 het volgende:
http://live.actuelewaterdata.nl/data/result/target85.html dat gaat niet goed
het kritiek punt is 1500 kuub daar zit het nu bovenquote:Op zondag 14 november 2010 02:05 schreef minthy het volgende:
[..]
Oef, dat heb ik helemaal niet meegekregen vandaag
nja, nu ga ik ook naar tig films die ik normaal niet zou gaan bezoeken......gewoon, als tijdverdrijf...quote:Op zondag 14 november 2010 02:05 schreef minthy het volgende:
[..]
Entree voor de bios ook schat, ga je een keer minder, heb je dat probleem ook opgelost!!
Slaap lekker, ik ga ook een poging wagen!quote:Op zondag 14 november 2010 02:10 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nja, nu ga ik ook naar tig films die ik normaal niet zou gaan bezoeken......gewoon, als tijdverdrijf...
en ik ga nu op weg naar dromenland. voor iedereen die gaat slapen: slaap lekker en voor diegenen die morgen (Straks) moeten werken....sterkte!
Oef, morgen het nieuws maar eens kijken dan...quote:Op zondag 14 november 2010 02:07 schreef hole1988 het volgende:
[..]
het kritiek punt is 1500 kuub daar zit het nu boven
Zolang de Haarlemmermeer niet overstroomt vind ik 't prima, want anders heb ik een probleem.quote:Op zondag 14 november 2010 02:07 schreef hole1988 het volgende:
[..]
het kritiek punt is 1500 kuub daar zit het nu boven
best wel veel trouwens 1500 kuub (1,5 miljoen liter) per secondenquote:Op zondag 14 november 2010 02:34 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Zolang de Haarlemmermeer niet overstroomt vind ik 't prima, want anders heb ik een probleem.
Wat is het hier vanavond nog druk geweest zeg!
Verwachten vanavond 1800quote:Op zondag 14 november 2010 02:02 schreef hole1988 het volgende:
http://live.actuelewaterdata.nl/data/result/target85.html dat gaat niet goed
Yup, je moet nu de Maas zien en horen stromen. Enorm natuurgeweld.quote:Op zondag 14 november 2010 02:45 schreef hole1988 het volgende:
[..]
best wel veel trouwens 1500 kuub (1,5 miljoen liter) per seconden
de foto's van vandaag http://www.depers.nl/binn(...)-Zware-regenval.htmlquote:Op zondag 14 november 2010 02:45 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Verwachten vanavond 1800. Zie P2000
quote:
quote:Op zondag 14 november 2010 04:47 schreef marcelmetrug het volgende:
@verahoogmoed hier bij #ArminOnly zijn ook lkkr jongens incl de fotograaf ;-) http://twitpic.com/36o74h
quote:Op zondag 14 november 2010 10:37 schreef borisz het volgende:
[..]
JAHOOOOOOOOOOOOOOOOOOR DAAR IS DIE WEEEEEEER.
Dat kan toch helemaal niet Hanssss?quote:Op zondag 14 november 2010 11:34 schreef -Hans- het volgende:
Bijna tijd voor Timur und Ramon. Eerst pistolets eten.
Ik Veronica want bij Timur en Ramon heb ik altijd de neiging om de radio uit het raam te smijtenquote:Op zondag 14 november 2010 11:33 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Goedemorgen !!
Luister nu naar SlamFM rewind. Best geinig
Dat is niet bestquote:Op zondag 14 november 2010 11:43 schreef themauster het volgende:
[..]
Ik Veronica want bij Timur en Ramon heb ik altijd de neiging om de radio uit het raam te smijten
quote:Op zondag 14 november 2010 11:50 schreef oh-oh het volgende:
Brakkemieke is bijna klaar dus daar ben ik dan
Denk ik ook !quote:Op zondag 14 november 2010 12:05 schreef alors het volgende:
Goedmiddag
Nou die openingsplaat sla ik ff over, ik heb het idee dat ze altijd die lelijke Scouting For Girls draaien![]()
![]()
Altijd hequote:Op zondag 14 november 2010 11:59 schreef -Hans- het volgende:
[..]
![]()
Beetje zin in Timur en Ramon? De show dus
Roel![]()
![]()
Hamilton ftwquote:Op zondag 14 november 2010 11:58 schreef -Hans- het volgende:
Kleine kans op regen tijdens de laatste F1 race. Hoop in elk geval dat Alonso niet kampioen wordt.
du hast recht!quote:Op zondag 14 november 2010 12:05 schreef alors het volgende:
Goedmiddag
Nou die openingsplaat sla ik ff over, ik heb het idee dat ze altijd die lelijke Scouting For Girls draaien![]()
![]()
quote:Op zondag 14 november 2010 11:59 schreef 3rdRock het volgende:
zo, ik zit er klaar voor. nieuwe broodplank, 2 kadetjes, halve liter meld en Timur en Ramon zijn onderweg!
wat een leven menschen!
Hoop met je mee! Maar inderdaad de kans is erg klein, helaas. Anders maar Webber.quote:Op zondag 14 november 2010 12:05 schreef alors het volgende:
[..]
Hamilton ftw![]()
![]()
maar die kans is niet zo groot![]()
Heerlijk !quote:Op zondag 14 november 2010 12:07 schreef oh-oh het volgende:
Ik heb net twee tosties op en het regent eindelijk niet meer
Ja ik vind dat moeilijk, ik gun het Vettel meer dan Webber, maarja voor Webber is het wel een beetje zijn laatste kans...quote:Op zondag 14 november 2010 12:07 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Hoop met je mee! Maar inderdaad de kans is erg klein, helaas. Anders maar Webber.
Al een aantal dagen maar heel weinig regen gehadquote:Op zondag 14 november 2010 12:07 schreef oh-oh het volgende:
Ik heb net twee tosties op en het regent eindelijk niet meer
Jup, daarom gun ik het hem ook wat meer. Ik vind Webber toch een soort van Rubens. Altijd maar de 2e viool. Puur afgaand op de prestaties zou ik voor Vettel moeten gaan, maar ik stoor mij af en toe een beetje aan zijn houding (bijvoorbeeld het irritante vingertje).quote:Op zondag 14 november 2010 12:10 schreef alors het volgende:
Ja ik vind dat moeilijk, ik gun het Vettel meer dan Webber, maarja voor Webber is het wel een beetje zijn laatste kans...
what do you wish honey?quote:
and what do you wish honey?quote:
Hahaha best herkenbaar ! de eerste 30 seconden gaan nog, maar daarna moet ik toch afhaken.quote:Op zondag 14 november 2010 12:16 schreef alors het volgende:
Ik ken de tekst maar ik kan niet snel genoeg rappen om hem mee te doen
Helaasch.., dit is Stare into the Sunquote:Op zondag 14 november 2010 12:18 schreef oh-oh het volgende:
Ik doe altijd stukjes.
Hans zn wens is uitgekomen
Bijnaquote:Op zondag 14 november 2010 12:18 schreef oh-oh het volgende:
Ik doe altijd stukjes.
nu heb je Hans wel blijgemaakt met een dooie mus.....geef hem maar een kusje om het goed te maken!quote:Op zondag 14 november 2010 12:18 schreef oh-oh het volgende:
Ik doe altijd stukjes.
Tss, ik mag dat, en hij heeft dr al een paar gehad vandaagquote:Op zondag 14 november 2010 12:20 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nu heb je Hans wel blijgemaakt met een dooie mus.....geef hem maar een kusje om het goed te maken!
Niet lang meer..quote:Op zondag 14 november 2010 12:07 schreef oh-oh het volgende:Ik heb net twee tosties op en het regent eindelijk niet meer
Ik zie het ....quote:
quote:Op zondag 14 november 2010 12:21 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Tss, ik mag dat, en hij heeft dr al een paar gehad vandaag
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |