Heb thuis alleen een Plus in de buurt, maar die is ook erg duurquote:Op zaterdag 13 november 2010 23:58 schreef 3rdRock het volgende:
ik doe het meerendeel van de schoodbappen bij AH, maar die is dan ook op loopafstand. verder zitten jumbo, aldi en plus (of c1000?) ook aardig in de buurt....
Hoe vet is datquote:Op zaterdag 13 november 2010 23:57 schreef Pino112 het volgende:
Onze muziek komt via een Engelse satelliet, alleen maar turbohits![]()
AH =quote:Op zaterdag 13 november 2010 23:57 schreef themauster het volgende:
AH is koning!Maar C1000 heeft het lekkerste vlees alleen moet ik daar een kwartier voor in de auto zitten.
ja, maar d'r zijn dj's die er niks om geven om in dat glazen huis te zitten en die dat leuk vinden , zoals gerard en giel en michiel enzo..quote:Op zaterdag 13 november 2010 23:58 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
geen idee....en dj's moeten ook maar willen, en ook met elkaar willen....
meestal bij de Jumbo in Oethoez'n, maar we gingen meestal ook nog wel ff de Aldi en Superdeboer (en later Lidl) binnen. bij de Appie kwamen we nooitquote:Op zondag 14 november 2010 00:00 schreef themauster het volgende:
3RDrock waar deed ge ge boodschappen toen je nog hier woonde?
Enige super in de Balk hequote:Op zaterdag 13 november 2010 23:59 schreef minthy het volgende:
[..]
Heb thuis alleen een Plus in de buurt, maar die is ook erg duur
Timur zou ik echt dik vindenquote:Op zondag 14 november 2010 00:00 schreef miieejj het volgende:
[..]
ja, maar d'r zijn dj's die er niks om geven om in dat glazen huis te zitten en die dat leuk vinden , zoals gerard en giel en michiel enzo..
nou ja iedergeval, grote kans dat domien en timur d'r in komen..
nja, daarom doen ze het in onderling overleg denk ik....de dj moet willen en ze oeten een week met elkaar door kunnen brengen. Stel nou dat Domien en Timur elkaar niet liggen, maar door de luisteraars verplicht worden.....quote:Op zondag 14 november 2010 00:00 schreef miieejj het volgende:
[..]
ja, maar d'r zijn dj's die er niks om geven om in dat glazen huis te zitten en die dat leuk vinden , zoals gerard en giel en michiel enzo..
nou ja iedergeval, grote kans dat domien en timur d'r in komen..
mazzels!quote:
ik hoop ook zo op rudy mackayquote:
Yupquote:Op zondag 14 november 2010 00:01 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Enige super in de Balk he
Gewoon naar C1000 De Groot gaan
Donderdag vanaf 18u en zaterdag vanaf 15.30 ben ik er
Acht de kans niet heel groot, maar ik zou het ook echt te gek vindenquote:Op zondag 14 november 2010 00:02 schreef miieejj het volgende:
[..]
ik hoop ook zo op rudy mackay.. die gast is relax
rudy is niet in Nederland dan twitterde hij laatst....quote:Op zondag 14 november 2010 00:02 schreef miieejj het volgende:
[..]
ik hoop ook zo op rudy mackay.. die gast is relax
dat is waar, ik wacht geduldig af tot dinsdag ..quote:Op zondag 14 november 2010 00:02 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nja, daarom doen ze het in onderling overleg denk ik....de dj moet willen en ze oeten een week met elkaar door kunnen brengen. Stel nou dat Domien en Timur elkaar niet liggen, maar door de luisteraars verplicht worden.....
Jumbo kom ik niet weer altijd lege vakken en mijn zusje werkt bij de AH dus logisch dat we daar heengaanquote:Op zondag 14 november 2010 00:01 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
meestal bij de Jumbo in Oethoez'n, maar we gingen meestal ook nog wel ff de Aldi en Superdeboer (en later Lidl) binnen. bij de Appie kwamen we nooit
hij kan altijd gebeld worden he... of twitterquote:Op zondag 14 november 2010 00:03 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
rudy is niet in Nederland dan twitterde hij laatst....
heb toenstraks de A-Team gezienquote:Op zondag 14 november 2010 00:03 schreef -Hans- het volgende:
Maar eens een filmpie kieken. Geen idee welke!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |