Nou, dat blijktquote:Op zondag 14 november 2010 00:51 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ja, ik ben nog aardig scherp voor de tijd van de nacht
ik denk dat ik even over mijn slaap heen ben.....nja...hoef er morgen pas om 12uur uit...dan begint Timurquote:Op zondag 14 november 2010 00:52 schreef minthy het volgende:
[..]
Nou, dat blijkt![]()
Ik ook nog wel, slapen lukt toch niet. Straks nog maar ff kijken of family guy erop is
Zometeen welquote:Op zondag 14 november 2010 00:46 schreef borisz het volgende:
[..]
Het westen doneert aan het zuiden. Vandaag geen druppel gevallen hier.
Trustequote:Op zondag 14 november 2010 00:54 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Zo ist moar net.
En dat had wie, onmeunig veul
Nu ga ik ekt sloapn, trusten!![]()
Door jullie geklets over regen, begint het hier ook kom ik net achterquote:
Ben op het werk altijd door mn slaap heen rond dit tijdstipquote:Op zondag 14 november 2010 00:54 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik denk dat ik even over mijn slaap heen ben.....nja...hoef er morgen pas om 12uur uit...dan begint Timur
boh, das ook niet fijn zegquote:Op zondag 14 november 2010 00:58 schreef minthy het volgende:
[..]
Ben op het werk altijd door mn slaap heen rond dit tijdstip. Ik moet morgen om 7:15 weer opstaan en om 8 uur present zijn op kantoor. Altijd dufjes
VET IDD !quote:Op zondag 14 november 2010 00:41 schreef hole1988 het volgende:
gewoon een fucking een heel orkest bij Armin
Nee, maar ben er inmiddels aan gewend. Heb maximaal 1 slaap per week, dus dat scheelt!quote:
mijn werk-pc heeft minimaal 10minuten nodig om op te starten en in te loggen. dan moet ik een systeem openen dat minimaal 2 minuten nodig heeft en gemiddeld 2x per dag reageert mijn toetsenbord niet meerquote:Op zondag 14 november 2010 01:04 schreef minthy het volgende:
Computer hier kan ook niks aan. Word net van het netwerk afgekickt, alleen omdat ik Fok, Hyves, Facebook en twitter open had staan![]()
En dan is het ook nog zo traag als dikke stront door een trechterOm te janken
zo Domien en Tjibbe zijn eindelijk binnenquote:Op zondag 14 november 2010 01:02 schreef tleemhuis het volgende:
Hallo Armin! http://twitpic.com/36lybb
Ook tofjesquote:Op zondag 14 november 2010 01:05 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
mijn werk-pc heeft minimaal 10minuten nodig om op te starten en in te loggen. dan moet ik een systeem openen dat minimaal 2 minuten nodig heeft en gemiddeld 2x per dag reageert mijn toetsenbord niet meer
yup. meestal start collega vast mn pc op en haal ik koffie voor ons. daarna krantje lezen en ddan inloggen, dan krantje verder lezen, programma opstarten, nog een krantje lezen......zuchtquote:Op zondag 14 november 2010 01:07 schreef minthy het volgende:
[..]
Ook tofjesMooi de tijd om koffie te halen dus
![]()
Heb hier van die thin clients, kun je niks mee
ik was een keer een proef konijn om windows 7 BETA te testen duurde 10min met opstarten na een paar dagen de pc ingesteld dat hij automatisch 10min voor het begin van werken opstart.quote:Op zondag 14 november 2010 01:07 schreef minthy het volgende:
[..]
Ook tofjesMooi de tijd om koffie te halen dus
![]()
Heb hier van die thin clients, kun je niks mee
Kun je de Spits, Telegraaf, volkskrant EN het AD uitlezen!! Handigquote:Op zondag 14 november 2010 01:08 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
yup. meestal start collega vast mn pc op en haal ik koffie voor ons. daarna krantje lezen en ddan inloggen, dan krantje verder lezen, programma opstarten, nog een krantje lezen......zucht
Word er niet geil van ofzo...quote:
och, ducttape doet wonderenquote:Op zondag 14 november 2010 01:10 schreef minthy het volgende:
[..]
Word er niet geil van ofzo...![]()
Sowieso niet van vrouwen, maar dat mens kan ik helemaal niet hebben
Ook handig, maar geen tijd meer om koffie te scoren, krantje te lezen enzulksquote:Op zondag 14 november 2010 01:09 schreef hole1988 het volgende:
[..]
ik was een keer een proef konijn om windows 7 BETA te testen duurde 10min met opstarten na een paar dagen de pc ingesteld dat hij automatisch 10min voor het begin van werken opstart.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |