Ja, doe mij dat ook maar! Ben overigens ook wel van de house/hardcore enzo, maar niet dit monotone gedoequote:Op zondag 14 november 2010 00:30 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik luister ook nietheb kink-aardschok aanstaan. een beetje dance kan ik wel waarderen, maar uren lang? geef mij dan maar.....METOL!
Jouw spreekwoord kwam vandaag weer uit. Beter een glas wijn in de hand dan tien vaten in de andere kant van de wereldquote:
Is dat hetzelfde als wat ze afgelopen jaar hebben gedaan in de Oosterpoort in Groningen??quote:Op zondag 14 november 2010 00:41 schreef hole1988 het volgende:
gewoon een fucking een heel orkest bij Armin
Metropole orkestquote:Op zondag 14 november 2010 00:41 schreef hole1988 het volgende:
gewoon een fucking een heel orkest bij Armin
Voor een deel jaquote:Op zondag 14 november 2010 00:42 schreef minthy het volgende:
[..]
Is dat hetzelfde als wat ze afgelopen jaar hebben gedaan in de Oosterpoort in Groningen??
Slaap lekker bijnabuurmanquote:Op zondag 14 november 2010 00:43 schreef Pino112 het volgende:
Nu pitten, morgen SoD en Club Sunrise terugluisteren.
Club Sunrise is ook echt een aanrader mensen
Dat heb ik op tv gezien, was erg tof!!quote:Op zondag 14 november 2010 00:43 schreef borisz het volgende:
[..]
Metropole orkest
[..]
Voor een deel ja
quote:Op zondag 14 november 2010 00:41 schreef borisz het volgende:
[..]
Jouw spreekwoord kwam vandaag weer uit. Beter een glas wijn in de hand dan tien vaten in de andere kant van de wereld.
Het westen doneert aan het zuiden. Vandaag geen druppel gevallen hier.quote:Op zondag 14 november 2010 00:45 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..].
En veel water hier. Regent hier al twee dagen onafgebroken
Tis hier al de hele dag kurkdroogquote:Op zondag 14 november 2010 00:45 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..].
En veel water hier. Regent hier al twee dagen onafgebroken
Zal niet zo heel moeilijk zijn na een lange schoolweek + een relatief groot aantal biertjesquote:
Hier ook niet sterker nog het was een prachtige dag.quote:Op zondag 14 november 2010 00:46 schreef borisz het volgende:
[..]
Het westen doneert aan het zuiden. Vandaag geen druppel gevallen hier.
Zoeperd!!quote:Op zondag 14 november 2010 00:47 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Zal niet zo heel moeilijk zijn na een lange schoolweek + een relatief groot aantal biertjes
Danku
meot je een vent zoekenquote:
ik ben zelfs nog even buiten geweest! (behalve dan voor de nodige boodschappen dat is)quote:Op zondag 14 november 2010 00:47 schreef themauster het volgende:
[..]
Hier ook niet sterker nog het was een prachtige dag.
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |