dat kind zal een orgasme hebben zeg! knappen alle ruiten en de autoalarmen gaan af!quote:Op zondag 14 november 2010 01:11 schreef minthy het volgende:
[..]
Ben bang dat ze er dwars doorheen praat
Ik zie het voor me, ze kan mooi aanschuiven bij de familie van Andre Pronk die gisternacht op de radio was!quote:Op zondag 14 november 2010 01:12 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
dat kind zal een orgasme hebben zeg! knappen alle ruiten en de autoalarmen gaan af!
Agree. Ze is ook broodmager. Ziet er niet uit.quote:Op zondag 14 november 2010 01:10 schreef minthy het volgende:
[..]
Word er niet geil van ofzo...![]()
Sowieso niet van vrouwen, maar dat mens kan ik helemaal niet hebben
Klopt, vind ik sowieso eng om te zien, van die wandelende gratenquote:Op zondag 14 november 2010 01:13 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Agree. Ze is ook broodmager. Ziet er niet uit.
quote:Op zondag 14 november 2010 01:13 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Agree. Ze is ook broodmager. Ziet er niet uit.
Ik vind er helemaal niks aan, helemaal als ze begint te praten. Maar daar kan ze eigenlijk ook weer niks aan doen... Ze werkt gewoon op mn zenuwenquote:Op zondag 14 november 2010 01:14 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
mag idd wel wat meer vlees om de botjes!
Je mot dr artsen de schuld geven tijdens de geboorte van Fenemaquote:Op zondag 14 november 2010 01:17 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik vind er helemaal niks aan, helemaal als ze begint te praten. Maar daar kan ze eigenlijk ook weer niks aan doen... Ze werkt gewoon op mn zenuwen
ketter!quote:
ja, zuurstoftekortje geloof ik. dat verklaart haar spraakgebrek iig.quote:Op zondag 14 november 2010 01:19 schreef borisz het volgende:
[..]
Je mot dr artsen de schuld geven tijdens de geboorte van Fenema
+1.quote:Op zondag 14 november 2010 01:14 schreef minthy het volgende:
[..]
Klopt, vind ik sowieso eng om te zien, van die wandelende graten
you wanna hold it?quote:
daar kan ik idd wat minder mee doos!quote:Op zondag 14 november 2010 01:26 schreef minthy het volgende:
[..]
Goffer, you did it again...![]()
Galbak dan??
Boe-fuckin'-hoe!!!quote:Op zondag 14 november 2010 01:26 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
daar kan ik idd wat minder mee doos!
http://www.nummergemist.nl/qmusicquote:Op zondag 14 november 2010 01:26 schreef minthy het volgende:
Iets op Qmusic (weet niet wie het is, klinkt wel bekend maar ben niet meer zo helder...)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |