in LWD ja...aankomende week achteraan. en als het lukt betaal ik straks maar 50euro meer voor 2 keer meer ruimte.....en t scheelt me zeker een uur reizen per dag en het geeft het gemak dat ik geen rekening meer hoef te houden met het OV. nadeel si dat de bioscopen bagger zijnquote:Op zondag 14 november 2010 01:42 schreef minthy het volgende:
[..]
Wat weet je het weer leuk te brengen![]()
Heb je al zicht op iets anders dan? LWD toch??
En wees maar niet bang dat ik zoals Feenstra ga worden, kom er nog lang niet in de buurt
Ah, mooi voor je!!quote:Op zondag 14 november 2010 01:43 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
in LWD ja...aankomende week achteraan. en als het lukt betaal ik straks maar 50euro meer voor 2 keer meer ruimte.....en t scheelt me zeker een uur reizen per dag en het geeft het gemak dat ik geen rekening meer hoef te houden met het OV. nadeel si dat de bioscopen bagger zijn
Eens.quote:Op zondag 14 november 2010 01:46 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ik ben es mild voor de verandering. Maar dat tikkeltje moet natuurlijk 'belachelijk' zijn
.
goed idee...maar nee, toch maar nietquote:Op zondag 14 november 2010 01:47 schreef minthy het volgende:
[..]
Ah, mooi voor je!!
Ga je voor de bios gewoon terug naar Grunn
Ik bedoel voor een avondje bios dan hè?quote:Op zondag 14 november 2010 01:48 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
goed idee...maar nee, toch maar niet
nja, dat zou kunnen....och, mijn huidige tv is prima en ik hoef niet per sé naar de bios natuurlijk. thuis kun je ook prima kijken en heb je geen last van anderen....maar t wordt dan wel afkicken. dit jaar 100films in de bios gezien...en dat hadden er zeker 20 meer kunnen zijn als ik niet 3maanden in de lappenmand had gezetenquote:Op zondag 14 november 2010 01:49 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik bedoel voor een avondje bios dan hè?
Mega-bigscreen kopen dan maar??
Oef, das veelquote:Op zondag 14 november 2010 01:51 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nja, dat zou kunnen....och, mijn huidige tv is prima en ik hoef niet per sé naar de bios natuurlijk. thuis kun je ook prima kijken en heb je geen last van anderen....maar t wordt dan wel afkicken. dit jaar 100films in de bios gezien...en dat hadden er zeker 20 meer kunnen zijn als ik niet 3maanden in de lappenmand had gezeten
ik ben een beetje verslaafd....gelukkig heb ik 3fm ontdekt. kan ik mijn verslavind over 2 dingen spreidenquote:Op zondag 14 november 2010 01:52 schreef minthy het volgende:
[..]
Oef, das veel![]()
Ik kijk bijna nooit films. Kan er ook nooit over meepraten, krijg ook vaak meewarige blikken als ik een film of een acteur niet ken
Ach, er zijn ergere verslavingenquote:Op zondag 14 november 2010 01:53 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik ben een beetje verslaafd....gelukkig heb ik 3fm ontdekt. kan ik mijn verslavind over 2 dingen spreiden
ik heb wel eens dat ik echt bioscoopavondjes plan.....om 16.00u die film, dan ff hapje eten en dan om 19.00u die film en dan red ik die van 21.30 net! of voor een festival met 5 films draai ik mijn hand ook niet om. 2 keer een zondag van 10.30u tot 23.00u in de bios gezeten (met pauzes natuurlijk). heerlijkquote:Op zondag 14 november 2010 01:55 schreef minthy het volgende:
[..]
Ach, er zijn ergere verslavingen![]()
Vind af en toe een filmpje wel tof, maar ik denk er bijna nooit aan om ze te kijken. Kan 's middags denken "ow tof, die film wil ik vanavond zien" en het het 's avonds weer compleet vergeten zijn. Pietsie chaotisch
Waar doe je dat dan? En is het niet af te reizen? Klinkt wel heel relaxtquote:Op zondag 14 november 2010 01:57 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik heb wel eens dat ik echt bioscoopavondjes plan.....om 16.00u die film, dan ff hapje eten en dan om 19.00u die film en dan red ik die van 21.30 net! of voor een festival met 5 films draai ik mijn hand ook niet om. 2 keer een zondag van 10.30u tot 23.00u in de bios gezeten (met pauzes natuurlijk). heerlijkdat zal ik het meeste missen als ik in LWD woon...
pathe Groningen. Vaak na mijn werk filmpje(S) pakken en soms een festivalletje. morgenavond draaien ze 2 joodse films. misschien dat ik daar ff heen ga.....en tis op zich wel te reizen, maar treinkaartjes kosten ook geld helaas....quote:Op zondag 14 november 2010 01:58 schreef minthy het volgende:
[..]
Waar doe je dat dan? En is het niet af te reizen? Klinkt wel heel relaxt
Entree voor de bios ook schat, ga je een keer minder, heb je dat probleem ook opgelost!!quote:Op zondag 14 november 2010 02:00 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
pathe Groningen. Vaak na mijn werk filmpje(S) pakken en soms een festivalletje. morgenavond draaien ze 2 joodse films. misschien dat ik daar ff heen ga.....en tis op zich wel te reizen, maar treinkaartjes kosten ook geld helaas....
Oef, dat heb ik helemaal niet meegekregen vandaagquote:Op zondag 14 november 2010 02:02 schreef hole1988 het volgende:
http://live.actuelewaterdata.nl/data/result/target85.html dat gaat niet goed
het kritiek punt is 1500 kuub daar zit het nu bovenquote:Op zondag 14 november 2010 02:05 schreef minthy het volgende:
[..]
Oef, dat heb ik helemaal niet meegekregen vandaag
nja, nu ga ik ook naar tig films die ik normaal niet zou gaan bezoeken......gewoon, als tijdverdrijf...quote:Op zondag 14 november 2010 02:05 schreef minthy het volgende:
[..]
Entree voor de bios ook schat, ga je een keer minder, heb je dat probleem ook opgelost!!
Slaap lekker, ik ga ook een poging wagen!quote:Op zondag 14 november 2010 02:10 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nja, nu ga ik ook naar tig films die ik normaal niet zou gaan bezoeken......gewoon, als tijdverdrijf...
en ik ga nu op weg naar dromenland. voor iedereen die gaat slapen: slaap lekker en voor diegenen die morgen (Straks) moeten werken....sterkte!
Oef, morgen het nieuws maar eens kijken dan...quote:Op zondag 14 november 2010 02:07 schreef hole1988 het volgende:
[..]
het kritiek punt is 1500 kuub daar zit het nu boven
Zolang de Haarlemmermeer niet overstroomt vind ik 't prima, want anders heb ik een probleem.quote:Op zondag 14 november 2010 02:07 schreef hole1988 het volgende:
[..]
het kritiek punt is 1500 kuub daar zit het nu boven
best wel veel trouwens 1500 kuub (1,5 miljoen liter) per secondenquote:Op zondag 14 november 2010 02:34 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Zolang de Haarlemmermeer niet overstroomt vind ik 't prima, want anders heb ik een probleem.
Wat is het hier vanavond nog druk geweest zeg!
Verwachten vanavond 1800quote:Op zondag 14 november 2010 02:02 schreef hole1988 het volgende:
http://live.actuelewaterdata.nl/data/result/target85.html dat gaat niet goed
Yup, je moet nu de Maas zien en horen stromen. Enorm natuurgeweld.quote:Op zondag 14 november 2010 02:45 schreef hole1988 het volgende:
[..]
best wel veel trouwens 1500 kuub (1,5 miljoen liter) per seconden
de foto's van vandaag http://www.depers.nl/binn(...)-Zware-regenval.htmlquote:Op zondag 14 november 2010 02:45 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Verwachten vanavond 1800. Zie P2000
quote:
quote:Op zondag 14 november 2010 04:47 schreef marcelmetrug het volgende:
@verahoogmoed hier bij #ArminOnly zijn ook lkkr jongens incl de fotograaf ;-) http://twitpic.com/36o74h
quote:Op zondag 14 november 2010 10:37 schreef borisz het volgende:
[..]
JAHOOOOOOOOOOOOOOOOOOR DAAR IS DIE WEEEEEEER.
Dat kan toch helemaal niet Hanssss?quote:Op zondag 14 november 2010 11:34 schreef -Hans- het volgende:
Bijna tijd voor Timur und Ramon. Eerst pistolets eten.
Ik Veronica want bij Timur en Ramon heb ik altijd de neiging om de radio uit het raam te smijtenquote:Op zondag 14 november 2010 11:33 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Goedemorgen !!
Luister nu naar SlamFM rewind. Best geinig
Dat is niet bestquote:Op zondag 14 november 2010 11:43 schreef themauster het volgende:
[..]
Ik Veronica want bij Timur en Ramon heb ik altijd de neiging om de radio uit het raam te smijten
quote:Op zondag 14 november 2010 11:50 schreef oh-oh het volgende:
Brakkemieke is bijna klaar dus daar ben ik dan
Denk ik ook !quote:Op zondag 14 november 2010 12:05 schreef alors het volgende:
Goedmiddag
Nou die openingsplaat sla ik ff over, ik heb het idee dat ze altijd die lelijke Scouting For Girls draaien![]()
![]()
Altijd hequote:Op zondag 14 november 2010 11:59 schreef -Hans- het volgende:
[..]
![]()
Beetje zin in Timur en Ramon? De show dus
Roel![]()
![]()
Hamilton ftwquote:Op zondag 14 november 2010 11:58 schreef -Hans- het volgende:
Kleine kans op regen tijdens de laatste F1 race. Hoop in elk geval dat Alonso niet kampioen wordt.
du hast recht!quote:Op zondag 14 november 2010 12:05 schreef alors het volgende:
Goedmiddag
Nou die openingsplaat sla ik ff over, ik heb het idee dat ze altijd die lelijke Scouting For Girls draaien![]()
![]()
quote:Op zondag 14 november 2010 11:59 schreef 3rdRock het volgende:
zo, ik zit er klaar voor. nieuwe broodplank, 2 kadetjes, halve liter meld en Timur en Ramon zijn onderweg!
wat een leven menschen!
Hoop met je mee! Maar inderdaad de kans is erg klein, helaas. Anders maar Webber.quote:Op zondag 14 november 2010 12:05 schreef alors het volgende:
[..]
Hamilton ftw![]()
![]()
maar die kans is niet zo groot![]()
Heerlijk !quote:Op zondag 14 november 2010 12:07 schreef oh-oh het volgende:
Ik heb net twee tosties op en het regent eindelijk niet meer
Ja ik vind dat moeilijk, ik gun het Vettel meer dan Webber, maarja voor Webber is het wel een beetje zijn laatste kans...quote:Op zondag 14 november 2010 12:07 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Hoop met je mee! Maar inderdaad de kans is erg klein, helaas. Anders maar Webber.
Al een aantal dagen maar heel weinig regen gehadquote:Op zondag 14 november 2010 12:07 schreef oh-oh het volgende:
Ik heb net twee tosties op en het regent eindelijk niet meer
Jup, daarom gun ik het hem ook wat meer. Ik vind Webber toch een soort van Rubens. Altijd maar de 2e viool. Puur afgaand op de prestaties zou ik voor Vettel moeten gaan, maar ik stoor mij af en toe een beetje aan zijn houding (bijvoorbeeld het irritante vingertje).quote:Op zondag 14 november 2010 12:10 schreef alors het volgende:
Ja ik vind dat moeilijk, ik gun het Vettel meer dan Webber, maarja voor Webber is het wel een beetje zijn laatste kans...
what do you wish honey?quote:
and what do you wish honey?quote:
Hahaha best herkenbaar ! de eerste 30 seconden gaan nog, maar daarna moet ik toch afhaken.quote:Op zondag 14 november 2010 12:16 schreef alors het volgende:
Ik ken de tekst maar ik kan niet snel genoeg rappen om hem mee te doen
Helaasch.., dit is Stare into the Sunquote:Op zondag 14 november 2010 12:18 schreef oh-oh het volgende:
Ik doe altijd stukjes.
Hans zn wens is uitgekomen
Bijnaquote:Op zondag 14 november 2010 12:18 schreef oh-oh het volgende:
Ik doe altijd stukjes.
nu heb je Hans wel blijgemaakt met een dooie mus.....geef hem maar een kusje om het goed te maken!quote:Op zondag 14 november 2010 12:18 schreef oh-oh het volgende:
Ik doe altijd stukjes.
Tss, ik mag dat, en hij heeft dr al een paar gehad vandaagquote:Op zondag 14 november 2010 12:20 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nu heb je Hans wel blijgemaakt met een dooie mus.....geef hem maar een kusje om het goed te maken!
Niet lang meer..quote:Op zondag 14 november 2010 12:07 schreef oh-oh het volgende:Ik heb net twee tosties op en het regent eindelijk niet meer
Ik zie het ....quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |